Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jaksamista lucky ei ol mukavat oltavat siellä todellakaan. inshaAllah ukkos ottas järjen kätee ja alkas miettiin ajoissa toimiaan.
 
Merink, oviksesta yksilöllisesti noin se 14 päivää ni pitäis alkaa menkat, joskus tämä luteaalivaiheeksi nimitetty jakso ovulaatiosta kierron loppuun kestää 12-16pvää, yleisin on se n. 14 :)
 
Merink, mähän sain viime kierrossa niitä roskishaamuja pari kpl ja sen jälkeen heitin testit aina ulkoroskikseen testiajan jälkeen etten kiusais itseeni turhaan. Toivotaan että siellä se oikea plussa myös pärähtäisi! :)
 
Lucky voi että sun miehes osasikin valita ne parhaat sanat :/ Teillä kun ei ole ollut ihan herkkua yhteiselo viime aikoina, niin ootko ehdottanut että kävisitte juttelemassa esim perheneuvolassa? Harmittaa ihan hirveästi sun puolesta. Kun kaikki miehet ei ole kategorisesti sikoja. Törkeyksiä satelee molemmilta sukupuolilta takuulla, mutta parisuhteessa toivottavasti enemmän on niitä arvostavia kuin arvostelevia hetkiä. Voimia!

Silvillä ja Larissalla kuulostaa lupaavalta, pidetään peukkuja!
 
Larissa, en usko et meinaa mitään, kun haamut ei tosiaan ole siihen heti, eikä seuraavana päivänä tullut..

taidan nyt vain rauhassa odotella, kyllä ne menkat tulee jos on tullakseen.
 
Lucky mä oon kyllä sitä mieltä että jos ei omaan kotiinsa voi mennä hyvillä mielin niin sit on kyllä tosi huono homma.. Pystyisittekö nostaan kissan pöydälle ja jutella asiat läpi tai mennä jonkun kanssa asioista puhumaan? Etkös sä käynytkin jossain juttelemassa vai kukas se oli?

Granger oon samaa mieltä että ei ne kaikki miehet oo sikoja ja mun mielestä kaikki tämmöset johtuu vaan kahden ihmisen erinäkökulmista ehkä ei osata lukea toista ehkä ei edes haluta osata. Mut mun mielestä ainajonkun on tehtävä kompromissi jos suhteessa elää. enkä tarkoita että aina se sama ihminen tekisi sen kompromissin. Ja jos kumpikaan ei siihen suostu niin sit voi käydä niin et tapellaan puhuttaan mitä sylki suuhun tuo samoin jos vain toinen tekee sen aina, pitäisi miettiä onko se sen arvoista.

Ja en kyllä todellakaan väitä että mun ja mun miehen suhde ois mitään ruusuilla tanssimista :D ei sinne päinkään. Kyllä me tapellaan välillä tosi kovastikkin ja puhutaan kyllä mitä sylki suuhun tuo..mut silti osataan aina puhua ne riidat myös läpi ja kertoa jos joku ärsyttää ja sopia asiat :)

Ja toivottavasti kukaan nyt ei ymmärtänyt mitenkään väärin mun tekstiä! On tosi hankala kirjoittaa tälläisiä ettei kukaan vaan ota nokkiinsa! Ei ole kenellekkään siis tarkoitus olla loukkaavaa tai millään muulla tavalla röyhkeää ymym. Ainostaan jotain ehkä rakentavaa ;)
 
Kuumeilua takana jo pidemmän aikaa. Heti häiden jälkeen maaliskuussa piti aloittaa yritys, mutta vasta yk 3 lähti nyt käyntiin. :)
 
:) Ite oon varovasti haaveillu välillä enemmän ja välillä vähemmän vasta ihan lähivuosina. Nyt sitten lopetin hetki sitten e-pillerit muista syistä, ja pikkuhiljaa alko vauvakeskustelut lisääntymään :) nyt sitten vasta tää kierto on ensimmäinen kun ollaan luovuttu ehkäistäystä kokonaan; mähän hurahdin sitten välittömästi ja kuumeilusta onki tullu nyt ihan päivittäistä (ihan itekin yllätyin tästä kuumeilun voimasta :D) mies haaveilee kyllä ihan yhtälailla, joten täällä me sitten haaveillaan,kuumeillaan ja yritetään yhdessä :)
 
Me ollaan mietitty toisen tekemistä(tyttö siis 3,5 vee)ehkä jo silloin kun tyttö on ollu 2 mutta ei olla sen suuremmin sitä sitten alettu puuhasteleen.. Ja nyt tosiaan on yk 6. Varmuus toisen lapsen hankkimiseen tuli miehen äidiltä jonka viimeinen toive se oli..(nukkui pois huhtikuussa).
 
Jennyyyy: yk 17 menossa meillä eli pian 1,5v on enemmän tai vähemmän yritetty, esikoista.

Lucky: minuakin ärsyttää ihan sun puolesta. Meilläkin mies osaa olla inhottava, mutta ei nyt ihan tuollaista tekstiä. :/ sopis miehesi kunnioittaa sinua enemmän, suuttuneenakin.
 
Lucky voimia sinne miehen kanssa!

Jenny täällä yritystä 1v 2kk. Tiistaina lääkäriin hakemaan lähetettä lapsettomuushoitoihin. Kuumeilua ollut jo yläasteiästä.

Hirveesti ootte kirjoitellut joten en muista mitä piti kommentoida. Mutta pahoittelut tädistä ja km:stä sekä kiertohäiriöistä!

Ja onnea plussanneille :)

Täällä kp 6-8 kirkasta ovislimaa jonka jälkeen nyt 9-10 käsivoidemaista. Ja tuolloin 7-8 tuli ovistestiin toiseen plussa ja toisella ei ihan. Ja digiin ei hymynaamaa pärähtänyt. Mutta tänään kp10 tuli hymynaama<3 kaksi pakettia siihen meni ja viimiseen tuli hymiö. Ette tiedäkkään kuinka onnellinen olen siitä :D
 
Voi lucky ku on miehes käyttäytyny kurjasti. Oliko niin ettei ollu ensimmäinen kerta?

Silv, millon sulla testipäivä? Oireita kun kuulostaisi jo olevan.. :)

Uusia oli tullut mukaan tähän joukkoon uljaaseen, tervetuloa. Olkoon vierailunne lyhyt ja plussat pärähtäis teille nopsasti! :)

on: kp42, uus ennätys kiertopituudessa! Pe tehty viimesin testi ja selkee nega oli. Huomenna apteekista uusia testejä ja jospa ti tai ke akselilla testais taas. Loppuviikosta sit soittoa gynelle jos ei mitään muutosta.

Joku kyseli kauanko on yritystä takana, me jätettiin pillerit viime joulukuussa ja yk9 menossa nyt. Ikää 36, mikä huolettaa... clomeja syötynä neljä kiertoa, tämä viimeisin siis tuo neljäs kierto.
 
Ihanaa Pepexxl nyt sit toivotaan et tärppi käy! ;)
Silv kuulostaa lupaavalta... Milloin testailetkaan? Sory tyhmä pää ei muista, jos olit jo asiasta maininnut!
Jennyyy tervetullooo jos en ole aikaisemmin toivottanut!
Lucky olipas inhottavaa käytöstä mieheltä. Tsemppiä sulle js toiv.päässette puhuu asioista.
Pahoittelut tädeistä sekä foorumi-vuodoista
 
Onnea Pepe ovisplussasta vihdoin! Oonko oikein ymmärtänyt, että et ole joka kierrossa ovuloinut ollenkaan? Nyt hyödyntämään oikein huolella! Olisit niiiiiin jo plussan ansainnut!


Jennyyy, täällä vasta yk 3 ja neljäs kierto ilman hormonaalista ehkäisyä. Kuumeilemaan aloin tammikuussa, elämäni ensimmäistä kertaa, kun säikähdettiin mahdollista vahinkoa. Siitä se ajatus sitten lähti :grin
 
Jennyyy mä oon kuumeillu oikein tosissaan varmaan pari vuotta mut yritystä ollu vasta touko-kesäkuun vaihteesta..
Junttura ja Harmony no oon listaan merkinny 9.10. ja sillon oliskin periaattees päivän myöhässä, mut jos meneekin pitkän kierron mukaan niin lauantaina olis vasta myöhässä.. Mut huomenna käyn apteekissa niin kai mä ton digin kaveriks otan normitestin kun halun kuitenkin vasta varmistaa sillä digillä. Enkä malta kuitenkaan odottaa niiiin kauaa et digiin sais sen mitä haluaisi, 3+ :)
 
Meillä on yk 28! Ei yhtää plussaa tai mitää tähän tullut... Oon välillä niin pettynyt että jos 2yk vielä tulee niin pakko luovuttaa vähäksi aikaa. Mies on sika välillä ja isosti.. Suututtaa kun jotenkin tiedostan että en varmaa ikinä tule äidiksi. Nyt viime viikolla mies sai sperma-analyysiin kutsun. Mennään kun yk 30 tulee täyteen eli joulukuussa. Mies ei halua mennä.. Saa nähdä jääkö siitä kiinni tää juttu..
 
Takaisin
Top