Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirveesti piti vastailla kaikille mut nyt en enää muistakkaan kuka kirjoitti ja mitä :o luckylle tsemppiä sen miehen kans, kuulostaa tavallaan tutulle tollaset syytökset..

Tajusin just että mun on tissikivut kadonnu :o eli ei se ollu kun oviksen aikaan, kun normaalisti ollu menkkoihin asti.. Koko on kyl kasvanu, numeroo isommat liivit saa olla kun ennen. Sit vatsa on ollu ihan sekasin 3 päivää. Normaalisti kun täytyy vessassa käydä harvakseltaan ni nyt monta kertaa päivässä. Vatsaakin on vihlonu, lähinnä venytellessä tai kun nousee turhan nopeesti seisomaan. Eli kyl se oirehirviö täälläkin taas heräs :)

Muoks. Piti vielä sanoo et päivällä ravataan pissalla ja yöllä tekis mieli vaan syödä! Päivällä ei oikein ruoka maita (johtuu toki varmasti tosta hammassärystä) :p

kp29 dpo 11 :) ja jollen hae uutta testiä täs nyt alkuviikosta niin yritän venyttää testaamisen mahdollisimman pitkälle.. On ainoastaan digi kaapissa :)
 
Taitaa Silv plussata :wink

Lucky, uskomattomia juttuja on taas miehesi päästelly suustaan! :eek::mad: Tsemppiä ja voimia!

Sandy, tervetuloa takaisin taas ikiomilla tunnuksilla :wink

Soma, huippu uni sun miehellä :grin Teillä on samanlaista huumoria kuin mulla miehen kanssa :grin Sinäkö niistä ovistesteistä kyselit? Kyllä niitä yleensä saa tehdä useamman päivän putkeen ennen kuin pongaa oviksen. Voi tehdä kerran tai kaksikin päivässä.

Napaa: Sori, ällöosastoa taas. Aamullakin tuli lisää klöntti vaaleanruskeaa kirkkaan limaista vuotoa o_O Niin kuin ovislimaa, jossa on seassa tippa vanhaa verta. Tällaista ei ole ikinä ollu oviksen jälkeen, joten toivotaan että ennustaisi hyvää. Tai sitten se on ton geleen vika. Tai mullekin on tarttunut foorumivuoto :grin:grin:grin En nyt sitten lopettanut geleetä ovikseen, ajattelin ettei se mikään lääke ole joten eiköhän sitä voi syödä ainakin plussaan asti/kunnes purkki loppuu.
 
Muokattu viimeksi:
Lucky,sun ukkos tarvittis sellasta tekstii että alkais korvat punoittaa,voisin tul avautuu hyvin mielellään.
Mun pinna vaan ei kestä ketään,vallankaan miehii,ketkä kohtelee puolisoaan rumasti,ja rumaa tuo on.Aivan pimpohan se on jos luulee tollasella kielenkäytössä saavansa naisen kaadettuu.PYH.

Mulla lori-lori päivä eli kp2.Jäätävä vuoto taas.Tuun sit testilistalle kunhan pääsen tässä kierrossa käymään ultrassa ja todentamaan ovulaatiota.

niin Luckylle piti sanoo että puhelimessa sain lugelle tällaisen ohjeen:
Kun ovulaatio on varmasti tapahtunut, aloitetaan luge,jota jatketaan oviksesta 14pv.Silloin testi.Jos nega,lopetetaan luget siihen paikkaan.Lääkäri sanoi,että tällä metodilla menkat sitten "myöhästyy" pari pv,koska vuoto alkaa siinä ajassa kuulema lopetuksen jälkeen.
 
lucky siis MITÄ sun miehes sano?!!! oikeesti todella törkeää puhetta ja käytöstä oikeestikin. menee hermot sun puolesta.

täällä hermot kans kireellä pitäs tehä sitä tätä tota kolmatta eikä ikinä yhtään rauhallista päivää. huomen alkaa koulu taas alhamdulillah joten on vähä aikaa hiljasta ees täs talossa ku on yksin. kiva ku järkyt univelat, heräsin yöllä selkäkipuun joka jatku pitkälle aamuun kunnes olin venyttelemällä ja vähä kävelemäl saanu kuntoutettua, ei ees omia ajatuksia kuule enää. ei jaksa. mut jotai positiivista 7+4/6 viikkoon 37+0 jälellä ja 10+4/6 laskettuun aikaan inshaAllah :)
 
Larissa: älä nyt maalaile piruja seinille ;) mitään ei oo ennenkun plussa pärähtää :) mut pakko kyl sanoo että kun lopetti stressauksen edes joltakin osin niin on ollu jotenkin varmempi olo kaiken suhteen. Ja vaikka oireita nyt onkin tullu mut ei silti niitä ennenaikasia oireita mitä tähän asti kierroissa.

Oliko täällä tupakoivia plussanneita? Miks nyt ollu pari päivää niin et kun tupakille menee niin hengästyy heti ekoista savuista? Ei oo normaalia tälle tervakeuhkolle :D
 
Silv Täällä tupakoiva ja ei nyt plussannut, mutta vanhimusta odottaessa hengästyin heti kans... poltin vko20 (en vaan pystyny lopettamaan :mad:) asti ja se oli aina yhtä puuskutusta :D:p
 
Okei.. Viimeks en muista tällästä olleen. Tai en muista muutakun sen et kun aina aamusin join kahvin samalla kun poltin nii se tuli ylös heti kun pääs sisälle.
 
Silv, hyvältä kuulostaa sun oireet ;) toivottavasti lupaa plussaa!

Lucky, aika nihkeetä toimintaa sun mieheltä :( murrr! Toivottavasti itse tajuaa tyhmyytensä, ei sitä noin naista kohdella. Tsemppiä!

En tainut muistaa viimeksi toivottaa uusille tervetuloa! Kiva, kun liityitte seuraan ja toivottavasti tärppää pian ❤️

Omaan napaan ei kuulu erikoista. Kp3 ja menkat jatkuu, onneksi enää pari päivää jäljellä. Nyt olis vika kierto Terojen kanssa, vähän jännittää miten pitkät kierrot on ilman niitä. Mutta jos nyt katsoisi tämän kierron ensin loppuun ennekuin huolehtii jatkosta :D
 
On se kyllä jännä että nuo miehet ei osaa ottaa vinkistä vaaria, tai eivät ainakaan muista jos jotain on sanonut. Suoraan sanottuna perseestä tuollainen käytös! Itse olen joutunut myös kuuntelemaan aikoinani vaikka minkämoista solvausta ja käytöstä. Nyt onneksi sen verran mies jo kasvanut että rauhottunut. Jos välillä yrittää väärällä äänensävyllä jotain sanoa, teen hyvin selväksi että jos haluaa kommunikoida, niin sävy erilaiseksi.

On; Eilisestä tuntunut menkkakipuja. Eroaa kyllä huimasti aiemmista kierroista. Särky ja tuikkailu nyt keskellä vatsaa (kohtu?) eikä munasarjoissa. Normaalisti mulla ei pillereiden lopetuksen jälkeen ole menkkakipuja edes ollut, ainoastaan oviskipuja. Dpo 10. Ja jos menee normaalisti niin huomenna tai ti alkaa menkat. Ei kyllä edelleenkään ole pinna kireenä. :grin ja nyt mulla on kylmä koko ajan. Ollaan kyllä mökillä joten luultavasti siitä.
 
Larissa Meillä mennään aika pitkälti huumorilla arki, toki osataan vakavoitua. Ja huumori on välillä kyllä melko mustaa ja outoa :grin Juu minä kyselin ovulaatiotesteistä. Mietin tässä, että alkaisiko metsästämään ovista vai luottamaan omaan vaistoon vaan. Toki lapsi tulee, kun on tullakseen MUTTA aina parempi, jos ei tartteis ootella :smiley-angelic002
 
Minä tilasin perhoset.fi ovulaatiotestit, ja olin kyl tyytyväinen. :)

Lucky: on kyl rumaa tekstiä :/ Ei tuollaista ole todella kiva kuunnella ;(
 
Hmm. Kipeä en ole, eikä pitäis mitää tulehdusta olla missään (tonne hampaaseenki ne tunki jotain lääkettä) ja lämpö 37,6? En oo siis mittaillu ollenkaan kierron aikana mut kuhan koitin äsken ku on olevinaan kylmä ja kuuma koko ajan.. Normi on aika tarkalleen 36,4..
 
Silv. Kuulostaa kyl hyvältä! Mul pomppii edelleen lämmöt, en oo mitannut mutta kellontarkasti joko tärisen kylmästä tai hikoilen kuin pieni porsas :wink:wink:wink Ja kohtahan alkaa olla 9 viikkoa täynnä, toivottavasti plussaat!!! :Heartred

Lucky, kuulostaa kyllä todella tympeältä, hyi kauhea. Edelleen mieti millaista kohtelua ansaitset oikeasti :Heartred
 
Sehän se on. Sika isolla S:llä. Saanu olla yksin tämän päivän käyty ajelemassa pojan kanssa ja tultiin kotiin ni ukon silmät punotti siihen malliin että meillä ei asiaa kotiin ollu... Olkoon sitten yksinään
 
Lucky87 voimia. Sinäkin varmaan oottanu että ukkos tulee kotiin, ja sitte tuommosta. :/ toivottavasti saatte vielä aikaa olla yhdessä ja sopia asiat ennen kuin mies taas lähtee. Tai näin olen ymmärtänyt että reissuhommissa?

Merinkin ei auta kuin piinailla siihen asti että Testi ajan plussa tulee. Siihenhän me uskotaan. ;)
 
sabetti: näinpä.. enkä nyt meinannut testata kuin vasta keskiviikkona. Jos ei menkat ole alkaneet ennen sitä..

Mut onko se niin et oviksedta 14pvä niin pitäisi alkaa menkat? :o
 
Takaisin
Top