Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elaffy, toivotaan että tämä megaovis tietäisi hyvää :grin Juu kesäkuulle ehtisi vielä, mutta ei mennä asioiden edelle :wink Kiitos tsempistä, on tosi tärkeää mulle :gen053

Satsa, niin oottelen mieki :happy112Saa nähdä milloin se napstahtaa tämän hupakon kohdalle :)
 
Vitsi tytöööt kyllä ootte niin ahkeria, et ei kyllä yhtään muista Kelle piti mitäkin kommentoida.
Larissalla jännät/tupla(???) paikat siellä ;)
Pikkuminskillä ja Ajnalla täti tullut :( pahoittelut.

Uusiakin tullut-----> tervetullooo❤️❤️❤️
Elaffy oot mun ajatuksissa ja niiiiiiin kyllä toivon et saat ihanan terveen nyytin kesäkuussa iA. Otat vaan nyt iisisti. Helpoo sanoo tiedän.
Tirpukka sai nyt foorumi-vuodon. ;) toivottavasti tilanne selkiytyy ja pian.

Omaa napaa: aamulla tuli syötyä liian nopeasti ja liian vähän niin johan se heikko kohtani iski----- päänsärky!!!! :( onneksi päikkärit autto jonkin verran. Nyt taas istun sohvalla ja nautin hiljaisuudesta.
 
Zorro86 kivaa kulla sinusta :D mä muistan sut, muistatkohan sä vielä mua.. kiwibird täällä hei, toivotan sulle plussaonnea :)
Janeh Onnea ;) ihania kuvia ja tyttölupaus kuulostaa juuri hyvältä teidän perheeseenne, onneksi olkoon.
muurahainen voi pahna, onnea uuteen kiertosi, ehkä tässä kierrossa se plussa tuleekin, ei voi muuta ainakaan toivoa kuin sitä <3
jennnyy plussathan pian ja tervetuloa :)
tirpukka vai oliko ne menkat sittenkään? mahtava asenne, tuon kun onnistut pitämään menkoista huolimatta jatkossa niin se jo itsessään auttaa plussaamista (en tietenkään toivo että joutuisit menkkoja kokemaan enää jatkossa) :)
PikkuMinski jospa tämä kiertosi olisi Juurikin Se Kierto <3
elaffy kaikki on hyvin <3
Jenna87 mielettömät onnentoivotukset koko perheelle ja aivan ihana juttu, onnittelut vielä ja vauvaliimaa kylkeen <3__<3
Ninni1986 kaikki o varmasti hyvin <3 ota rauhallisesti, aika menee äkkiä eteenpäin.. tee jotain jonka äärellä et harmittele niin paljoa, vaikka käsityöt :) onnea oikein paljon, sinähän olet raskaana, tottakai haluat että kaikki menee hyvin, tuo on luonnollista olla huolissaan mutta kaikki menee varmasti hyvin <3


Tervetuloa muillekin uusille ja anteeksi jos unohdin jonkun plussanneen, ovulaation bonganneille ja sen hyödyntäneille tärppäystoivotukset <3
Mullakin taitaa olla pieni dementia, piti niin kommentoida kaikille jotain mutta kun ei kykene muistamaan..
kp tosissaan 8/34-36 ja mulle voi laittaa testipäiväksi 1.11 jos sinne päästään
muistan vielä kun pari kuukautta sitten plussanneina mukana oli jotain 28 hlö ja nyt se on jo 36.. ikäviäkin poistumisia on käynyt keskenmenojen vuoksi ja heille haluankin vielä sanoa että aina on kuitenkin toivoa ja se kantaa pitkälle, olen todella pahoillani teidän puolestanne, tiedän miltä tuntuu..
Meillä alkoi YK 22 heh-heh. Opiskelu vie kaikki mehut ja jos ei tammikuussa ole tärppi käynyt niin mennään tutkimuksiin.
 
:confused2Joo'o, on kyllä tosissaan joku foorumi-vuoto!! Ihan outokummajainen! Yleensä miul taivaat halkee ja salamat räiskyy ja tavaraa lorisee ku Esterin sieltä..!!! Nyt jotain onnettoman säälittävää ruskeaa möhnää mikä ei hitsivie tule edes siteeseen asti. Lapiollako tässä pitää ruveta kaivamaan!?!?:bootyshake ..mulla ei oikeasti IKINÄ tule mitään tuhruvuotoa (paitsi kun oon ollu vahvasti pullat uunissa..mutta nyt kun ei testit puhu senkään puolesta..) voi Jee sanon minä!
 
Joo eli minut voi joku päivittää listalle testipäiväksi 28.10. Nyt menossa kp 4 yk 17.

Negasta toivuttu tekemällä hulluna töitä. Nyt silmät umpeen että jaksaa huomenna vetää 7/7 työvuoron kaikki 14h. Mukavaa sunnuntaita kaikille teille! Lepäilkää ja olkaa itsellenne ystävällisiä :)
 
Miltäpä kuulostaa teidän korvaan. . Eilen: Ukko herää vapaittensa eka aamuun ja musta on kiva että kulta on tullu kotiin...ukko: "Tämmösessä sikolättissä pitää olla", mitään et tee! "En kestä olla täällä samassa tilassa sun kanssa poika lähetään käymään kaupassa". Tänään: ukko:"Voitasko puuhastella?" Minä: "Ei nyt jaksais ja päähän koskee". Ukko " 2 viikkoon ei oo puuhasteltu, onko sulla menkat?" minä: ei ole ukko: miks ei sitten? minä: ei jaksa, päähän koskee ja ei tee mieli. Paikat kuivana. Ukko:" seli seli. Eikös ne kostu" minä: en tiedä sun mielipiteestä mutta omasta mielestä ei. Ukko: "no, tällä menoo lähen sitten etsimään jostain muualta ja niinhän sinäkin olet varmaan jo tehny" :oops: WTF!!! ON SIINÄKIN MULLA MIES! Laitoin sille just loppu viikosta viestiä ku kyseli että millon puuhastellaan niin sanoin etten tiedä ku harmittaa nää kierto asiat kun lääkkeen kans möhlin että ennemmin kaipaisin vaan ja ainoastaan kainaloon. Ja loppukierto muutenki menossa ni ei tee mieli. Ni aukas sit tuon salaisen sanaarkkunsa juuri oikeaan aikaan. Nyt koskee mulla päähän ja lujaa.
 
Onnea Ninni plussasta ja Elaffy

Pahoittelut jennuli

Tervetuloa lilli30!

Larissa: luonto lenkkeily :)

Ajna: pahoittelut menkoista. Uutta tuulta purjeisiin

Tirpukka: tsemppiä tuhruiluun
 
Sabetti: karsee lähinnä. Luulee varmaan noilla sanoilla mun polvistuvan sen eteen ja suostuvan sen tahtoon. Huh huh. Miks joka toinen kerta ku mies on vapailla ni asiat ok ja joka toinen kerta taas ei. Ei yksistään musaa voi vika olla
 
Pahoittelut kaikile kenellä täti tullut kylään.

lucky87 ikävä,että miehesi on käyttäytynyt tuolla tavalla. Oma kantani on, että riitoihin tarvitaan aina kaksi osapuolta. Mutta miehesi on kyllä nyt käyttäytyny tyhmästi, kun noin asiattomasti puhunut.

Tänään sattui hauska yhtensattuma aamulla, kun lopetin yövuoron ja menin kotiin. Miehin kertoi nähneensä unta, että olin tehnyt raskaustestin ja se oli ollut positiivinen. Minä olin ollut unessa erittäin innoissani ja hänen reaktionsa oli ollut tuollainen minkä kuvan laitoin liittenä :grin Tuo on meidän sisäpiiri juttu. Nukuin sitten muutaman tunnin ja näin itse unta missä tein testin ja tulos oli raskaana 2-3 viikkoa.

Mutta viisaammat kertokaas, olen nyt lukenut että moni tikuttaa oviksia. Niin täytyykö niitä ovis testejä tehdä useampi peräkkäisinä päivinä vai miten? Ja mistä olette tilanneet/ostaneet? :)
 

Liitteet

  • index.jpg
    index.jpg
    5 KB · Katsottu: 118
Huomenta!

Se ois nyt tänään / huomenna menkkojen alkamispvä .... ??? kai...

Kun 21 pvä ovistesti näytti ovista (20pvä en testannut)

eli eiks nyt 6 pvä olis se 14vrk?

Oireita ei ole, pissillä juoksen, mutta kahvia juon maalla enempi.

vihlaisuja on ollut, mut niitäkin on mulla ennen menkkoja.
Limaa vuotaa, sekin voi ennakoida menkkoja.

Tälläisissä tunnelmissa täällä :)

Tervetuloa mukaan kaikki uudet!
 
Täällä herättiin dpo6 (tai 5) pienoiseen lämpöilyyn ja muutenkin on niin flunssainen olo et joko oon oikeasti kipeä tai sit enteilis tärppiä :D rinnat muuten vähän kipeät mut ei silleen et niistä voisi tärppiä päätellä.

Nyt kiirus koirien kanssa näyttelyyn. Toivottavasti pysyn tolpillani :)
 
Pikkuminskille ja Ajnalle täti pahoittelut ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Jennalle ja Ninnille onnittelut plussista!

Tervetuloa Lilli joukkoomme.

Lucky jaksamisia miehen kanssa, ne ei aina oo niitä helpoimpia...

On: padot aukes täällä sitten ihan kunnolla, sidettä saa olla vaihtamassa melkein muutaman tunnin välein, jopa yöllä... Ja miten kirkasta toi veri onkaan, sekin ihmetyttää. Sen verran vuotaa, että kun pöntöllä yrittää istua, niin kerkes lattialle ja istuimellekkin vuotamaan. Joo sori tää äklö veripäivitys, mut on kyllä hieman erinlaiset menkat kuin ennen...
 
Muokattu viimeksi:
Oottepa taas rustannu paljon tekstiä.. Pikasesti luin läpitte mut puolet jo unohtu!

Elaffyko sitä kyseli koiran ulkoiluttamisesta? Mä oon pystyny käymään lenkillä ihan viimesillänikin vaika koirat onkin yleensä vapaana.. Tosin likasta lähdin kyllä kolmen kilsan lenkille laskettuna päivänä ja ja synnytys alkoikin sit kaks päivää jälkeen ja limatulppa tuli päivä lenkkeilystä ;) mutta enpä usko että se koira kuolee jos pääsee vähän lyhyemmille lenkeillä ja kaikki aivopähkinä tehtävät väsyttää koiran ehkä vielä paremin kun lenkkeily ja niitä voi harrastaa ihan kotisohvalla :)

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut ihme vuotojen ja menkkojen kohdanneille!

Lucky olipas nyt tökerö tuo sun miehes! :/ voimia!

Larissa kaks piinaavaa viikko! Mä en kestä! Toivottavasti sä nyt plussaat!

On. Ovistestiin tulossa plussaa! Jippii luultavasti ovis on huomenna! Ja eilen ehtoolla saatiin hyödynnettyä.. :) onneks se vuoto loppu! Koiratkin on ny omissa kodeissaan ja meilläkin elämä rauhoittui ainakin hetkeks :) enään on omat koirat <3
 
täällä menkat on muurahainen aina tollaset ja kestää sen viikon päivät:angry7 lucky87: yhdyn edellisiin että harmittaa ja ärsyttää siun puolesta miehes käytös, kuulosti ihan miun exältä :rolleyes: kaikille tasapuolisesti toivotukset, you know :)
jeps sittenpä hieman omaa napailua, eilen tuntu ihan et menkat alkas ja joka vessakäynnillä oletin niin tapahtuneen, no ei sit kuitenkaan vielä:grin tänään siis kp27/31-33 kaikki "oireet" myös kadonnut, joten eiköhän tuota uuteen kiertoon hypätä ens viikon aikaan:rolleyes: miten muuten laskette yk:t? tää ois itellä nyt siis joko yk4 jos laskee siitä kun pillerit jätin pois tai sit yk3 jos lasketaan ekoista menkoista:confused004
 
No jopas Luckyllä ollut hienoa kohtelua :( Toihan se on paras tapa saada nainen sänkyyn.. hmph...

ON. Eilen oli melkoisen kovat kivut ja illalla alkoi kunnon vuoto ja oli klimppejä ja klönttejä ja vaikka mitä mustaa veren seassa. onko tää nyt sitten ollut hyvin varhaista keskenmenoa kun plussaa ei tullut mutta vuodosta päätellen km. Nyt on kivut helpottanut ja vuoto muistuttaa normi menkkoja. Eikä tissitkään oo enää juuri kipeät. Jos näin on, yritän ajatella positiivisesti että jotain on sentään tapahtunut. pitää nyt seurata että joudunko ens viikolla käymään lääkärissä näytillä vai pärjäiskö ilman. On tää kyllä henkisesti melko raskasta tää "yrittäminen" vaikka niin rennosti piti tjottailla. ttu mua kiinnosta taas mikään :(
 
Huomentaa !!

Täällä heräilty viikonlopun viimeiseen aamun edelleen ihanista maisemista.
Nyt on köllötelty porealtaassa ulkosalla monta tuntia, saunottu, syöty ja .. ;) :D

Luckyn puolesta harmittaa miehen käytös :( noi on kyllä uskomattomia pässejä välillä, omani mukaanlukien :D

Onnea plussista !! Ja pahoittelut ja halit tädin kohdanneista sun muista kummista vuodoista.

Mä täällä funtsin jo, milloin sitä pääsee testailemaan, ens kuun alussa??
Kun nyt ei sitten yhtään tiedä missä mennään :D antakaas hyviä vinkkejänne !
 
Mun raskausdementia loppui yhtä äkillisesti kuin alkoikin :grin Puolivahingossa kirjauduin näillä "vanhoilla" tunnuksilla ja kappas vaan, sisällä ollaan! :grin:p

Elaffylle kans koirahommista sen verran että ihanhan tuo aktiivisuus on kiinni koirasta ja odottavan äidin kunnosta :) Mulla esikoista odottaessa väkisin se tahti vähän hiipui niillä viimesillä viikoilla. Polkupyörän kanssa kävin vielä loppuvaiheessakin lenkittämässä. Meillä vaan on tarkka sääntö ettei saa YHTÄÄÄN vetää. Fillarilenkit on siis koirien ravilenkkejä. Lisäksi mun mielestä koirani osasivat kivasti lukea mua ja jotenkin ne osasikin mennä rauhallisemmin sitten ihan niillä viime viikkoina. Kai kun mäkin jouduin välillä pysähteleen jne. Mies sitten liikutti koiria reippaammin :) Mulle on tärkeetä että koirat pysyy edes jonkunnäköisessä fyysisessa kunnossa, voi olla että tähän loppuvuoteen/raskauteen täytyy yrittää saada siskonikin koiria ulkoiluttamaan :)
 
Sandy oon samaa mieltä ton ulkoilutun kans :) mullekin on tärkeetä että koiralla on hyvä kunto tai edes jonkinmoinen kunto! Ja omalla se on oltava kunto jo jonkin moinen jotta voidaan aksailua harrastaa:) ja jos loppuraskaudesta ei pysty itte kunnolla koiria lenkittään niin mun mielestä se on ihan ok. Koska sen kunnon saa kuitenkin vielä takaisin sen jälkeenkin. Tosin meidänkin toinen koira rupeaa olemaan jo sen verran vanha että en sitä edes pakota lenkeilemään.. Sitä kun saisi perässään vetää.. Ja lenkin jälkeen on rampa joten oon päätynyt siihen että pappa saa juosta ainoastaan vapaana niin kauan kuin itse jaksaa ja muuten hoitaa sohvanlämmittäjän virkaa ;)
Toisen koiran kans oon myös käyny välillä pyörän kans lenkillä.. Mutta yleensä mennään kyllä ihan vapaana! Mun mielestä kun se vapaa liikunta on niille kaikkein parhain.. Saavat itse säädellä vauhtiaan:)

Joo tiedän oon ihan koirafriikki.. Mut nää on vaan se mun juttu<3 :p
 
Takaisin
Top