Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy, mulla itellä vahvistu liuskaan viivat vasta 6+ kunnolla elokuvaviivoiksi. Diginkään viikot ei kerro oikeesti totuutta jatkuuko raskaus vaiko eikö :) mulla digi kerkes näyttää 2-3 vaik piti näyttää sillon jo 3+ mut tässä ollaan, 21+5. Tsemppiä kovasti!
 
Larissa: musta mulla oli kahtena päivänä plussat ovistestissä. Eka oli haaleampi ja tokana oli sit kirkuvan punaista. Siksi mietin et tulkitsinko ovisplussan liian aikaisin. No

Täälläkin eka toiveissa. Kaksi keskenmenoa siis jo taustalla joten ei oo enää niin innostunut olo.

Elaffy: mulla molemmat keskenmenot tapahtuneet täysin ilman mitään vuotoja. Tai ihan pientä ruskeaa tuhrua tuli mut lääkäri sanoo molemmilla kerroilla ettei tuhru johdu siitä. Jotenkin itsellä vaan tunne et mikään ei voi olla hyvin vaikka ei olis vuotoja. En siis halua antaa ahdistusta, mut näinkin voi käydä :( Itseä se harmittaa kun ei voi olla luottavainen ollenkaan vaikka plussaisin.

On: Eilen kunnon tuikkailuja mahassa, mutta ei mitään rintatuntemuksia. Muuta kuin et ovat taas paisuneet :D En jotenkin usko yhtään tärppiä kun aina jo hyvissä ajoin tullut tissikipu ja turvotus. Tänään siis dpo 5 tai 4. Et kohtahan pitäisi tapahtua kiinnittymistä jos niin käy. Odottelua siis, ehtiihän niitä oireita vielä ilmaantua :D
 
Uskaltaisinkohan minä päivittää listaa :p Päivitin DarkMimosalle, PikkuMinskille ja itselleni päivät, kun kerrankin olen koneella :) Muoks. Siirsin myös Sannuisen kysymysmerkille, sullahan oli jo uusi kierto? Sabetti myös siirretty kysymysmerkille.


Kaziska 4.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?
lucky87?
'muurahainen'?
Sannuinen?
sabetti?


( yht. 22)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28 (yht.36)
 
Muokattu viimeksi:
Muokkasin tuota edellistä viestiäni ja laitoin sut sabetti kysymysmerkille :) Teillä tuleekin mukava viikonloppu :wink
 
Sanotaan sitten haalea onnentoivotus plussasta kyfi :)


Mua ei tarvi laittaa edes kysymysmerkille kun oon niin kysymysmerkki itsekin. Tänään vuoto jatkuu edelleen (nyt 12.päivä) ja nyt on kovia menkkamaisia kipuja aaltoillen. Tein illalla piruuttani ovistestin ja siihen tuli sellai kohtalainen viiva, ehkä puolet kontrollin väristä. WHAAT??
 
Merink: millasia pentuja? :)

Elaffy: toivotaan että viiva vahvistuu

Pikkuminski: toivotaan plussaa 3nsikiertoon.

Muurahainen: tsemppiä outoihin menkkoihin.

Tirpukka: pahoittelut menkoista!

Mariska86: plussa onnea

Gatusa: syöttekö te lambin vai myyttekö pois. Voi harmi. Onhan se tietty raskasta pitää tässävaiheessa eläintä josta tulee paljon sotkua. Sinänsä viisaasti ajatteli ettei sun tartte olla koko aika siivoamassa. Neulo lampille kestovaipat :) sade tekee varmaan hyvää


Mikähän Kaziskan tilanne?

jellis: kävisin jo neuvolassa noin pitkän vuodon takia keltarauhas hormoonit hakemassa jotta saa vuodon loppumaan. Tosin en muista mikä sun aiempi tilanne on km? Vai muuten vaan vuotelee?
 
Varovaiset onnittelut kyfille :)

Freyja, täällä on ihan sama homma meneillään! Toissapäivänä sain selkeän ovisplussan (mistä laitoin kuvankin tänne), mutta eilen sain sitäkin vahvemman, suorastaan kirkuvan o-plussan :eek: Toisaalta, olot on sellaiset ettei se ovis ehkä ollutkaan vielä eilen (haluja ja limoja on edelleen, kohdunnapukka on pehmeä + ylhäällä ja nännit ei ole kipeät), joten seuraillaan ja hyödynnellään varuilta... Toivottavasti tää vaan lupaisi hyvää meille molemmille kierron loppuun :grin
 
Muokattu viimeksi:
Hei naiset! Pahoittelut kaikille niille, joilla alkoi uusi kierto. Tämä seuraava voi olla jo se oikea!!

Kiitos tsempeistä. Jos nyt vaikka yritän vain rauhoittua ja olla luottavainen. En ole siis digiä vielä tehnyt, kun on vain yksi testi kaapissa. Jätän sen ensi viikolle. Tunteet menevät muutenkin niin vuoristorataa, kun koko ajan itkettää ja kohta onkin jo jokin uusi tunne. Oireet ovat niin lievät, että olo on oikeastaan ihan normaali. Pitäisi vain osata nauttia.. :)
 
elaffy, oikeassa olet. Niin tylsää kuin se onkin, niin ei auta kuin odotella että mitä tulevan pitää. Yritä vaikka rahoitella itseäsi pitämällä mielessä, että itse et voi vaikuttaa asiassa suuntaan tai toiseen, joten ei auta kuin ottaa mukava asento ja nauttia kyydistä sellaisena kuin se annetaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Ai niin! Onko sulla MadH tai (jollakulla muulla teistä) tietoa siitä, että voiko pitkittyneet ovisoireet ja useammat ovisplussat liittyä siihen, että irtoaisi 2 munasolua? Jostain luin joskus, että jos 2 munasolua irtoaa niin se toinen irtoaa noin 24 h sisällä ensimmäisestä eli lh-taso ei varmaan silloin voi saman tien romahtaa. Mulla on "sukurasitteen" vuoksi normaalia suurempi todennäköisyys kaksosiin niin siksi utelen :grin
 
onnea plussasta kyfi!
Elaffy: komppaan Larissaa, nyt vaan mukava asento ja nauti kyydistä! Mulla myös molempien raskauksien alku täysin oireeton. Ja muistan sitä pillittäneeni siskolleni, että kun on ihan normi olo, ei tunnu yhtään et on raskaana! ..ja kylhän Se äklötys olo kaikkine muine herkkuineen sieltä sitten tuli muistaaksein joskus viikolla 7-8--> Joten nyt No worries, ja yritä nauttia!

on: kyllä alko kerrassaan oudot menkat. Aamulla Se ruskea täti mikä liimaantu vessassa paperiin kiinni, on nyt tipotiessään..!?!?!? What??
Yleensä kun minul alkaa kertarytinällä...ei kai tässä voi muuta päätellä kuin että tääl foorumilla oikeesti tarttuu niin vti:t ja vuotohäiriöt!! :-D
 
tirpukka, ehkä ne ei olekaan menkat :wink Ja kp 1 lasketaan vasta siitä ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä.
 
Moikka!

Mun piti vaan infota että mä oon Sandy :) Ja nyt siis tällä uudella nimimerkillä Sandy2 :) Kun sain vissiin jonkun äkillisen raskausdementian enkä muistanut salasanaa ja nyt on sitten pari päivää jo herjannut ettei käyttäjätunnustakaan ole.... Mutta ette te musta pääse eroon :grin:p

Onnea plussanneille ja hyvää tuulta kaikille, ihan mihin tahansa kierron vaiheisiin! :)

Ehkäpä mä pääsen taas kohta mukaan näihin juttuihin :)
 
Takaisin
Top