Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut muurahainen ja kaikki muut joilla täti tullut kylään :( Vielä se teidän (meidän) hetki koittaa, sitten kun niin on tarkoitettu! :)

Onnittelut plussanneille ja aaaaw mikä ihana ultra kuva oli tuolla aiemmin, sydän pakahtuu <3
Ja tervetuloa kaikille uusille! :)
Tää paikka on ihan mahtava, se tuki ja ymmärrys mitä täällä on, on ihan uskomatonta. Huomenna testaillaan, jännittää hiukan vaikka suuria odotuksia ei ole. Semmoset menkkatyyppiset kivut ollu eilen ja tänäänkin. Toisaalta uutta on tää uskomaton väsymys, nukahdin töissä kun lapset olivat päikkäreillä ja osa kattoi telkkaria. Onneksi mies lupasi viiä minut huomenna ostoksille, jotain piristävää sentään :)
 
Zorro! Tervetuloa takaisin! Mahtavaa kuulla susta! Oon miettinytkin kuinka teidän tauko on sujunut.. Oma tauko kun ei kovin hyvin mennyt ;)

Lucky oon ihan samaa mieltä! Mä tykkään kans käydä mettässä rämpimässä ja mieluiten ihan yksin (koirien kans) se on parasta ja kyllä unohtuu kuumeilu! :)

Jellis okei.. Mä en oo kyllä enää vuotanu (kop kop) mutta täytynee nyt vielä odottaa :)
 
Lucky, vai tarkoititko kuitenkin nuuhkua :wink Mut kyllä mieki yksin koiran kanssa metsissä samoilen ja se on parasta :grin Ps. Aika läheltä mun asuinpaikkaa on noi sun kauniit kuvat otettu suhteessa siihen, että ne olis voinu olla missä päin Suomea tahansa kun on foorumista kyse :)

Freyja, sinäkö se sait kahtena päivänä peräkkäin ovisplussan ja vielä noilla davidin testeillä? Sama homma täällä! Eilen oli vahvat viivat ja tänään vieläkin vahvemmat o_O Pakko ehkä testata huomennakin, haluan nähdä missä vaiheessa se viiva lähtee haalistumaan.
 
Larissa, taitaa olla se eka ovisplussa mistä laskis sen dpo-1, lh huippu kestää yksilöllisen ajan ja testit toimii jokaisella vähän eri tavalla (eri määriä lh-hormonia virtsassa ja testeissä saattaa olla pieniä hienonhienoja eroja). Esim mulla liuska näytti just ja just plussaa vain pienen pienen hetken :)
 
Heippa! Oon ihan uus täällä foorumilla, ja uus yrittäjä. Nyt on siis meneillään vasta yk1, enkä kovin kummia tältä kierrolta vielä odota (vaikka oishan se hienoo jos heti tärppäis) ;D
Meneillään nyt dpo6, tänään on tullu ihmeellisiä limaklönttejä vessassa käydessä, mitä lie... Oon lahjakas tapaus oireiden kuvittelussa, tänään on alavatsakipuilua, etenkin yskiessä ja jonkin verran rintojen aristusta. Katsotaan kuinka monta kiertoo meee ennenkun tärppää :-)
 
Kiitos vastauksesta MadH, tänään siis dpo 0 ja jää ovistestit tältä kierrolta tähän :)

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan jennnyy! :)
 
Tervetuloa jennnyy! Plussatuulia! :)

Ja pahoittelut muurahainen! :/

Olin typerä.. Nappasin sitten samalla kaupas käydessä r-testejä.. Ei ois pitäny.. Pyh.. Mutta saman kauppareissun seurauksena meille muutti myös pari akaattikoteloa... Äiti ja tytär taas vauhdissa :D saas nähdä mitä isäntä sanoo kun tulee töistä... (Kai se pakkaa kimpsut ja kampsut ja menee autotalliin nukkuun) mut se ei oo kuiteskaan oo se parta-agama mitä likan kans kuolattiin siel kaupas... ;)
 
Tervetuloa Jennyyy
Pahoittelut muurahainen tädistä. Seuraavalla kierolla saa täti pysyä poissa 9kk!!!!!!!!!

Nuuhku hyvä et vuoto vihdoin loppunut (kop kop)!!
Larisalle tsemppiä oviksen kans ja toivottavasti tämä kierto on THE kierto sinulle ja muille. Olis aivan mahtavaa saada koko ketju tyhjäksi kesä-heinäkuun synnyttäjiin!!!!!

On: nyt kroppa alkaa näyttää merkkejä. Päänsärkyä pukkaa, rinnat painaa tonnin ja väsymys nostaa päätään! On tätä silti vaikea uskoa. En ole neuvolaan soittanut tms. Pitää nyt siihenkin orientoitua :)
 
Onnea Elli28!

Ja PikkuMinski tulee toivottavasti heti seuraavana listan plussajatkoksi :)

Gatusalle tuli vaihteeksi hyviä uutisia kun nimi säilyi. Kunpa vielä teille ei ultra antaisi vääriä vinkkejä sukupuolesta.

Larissalla alkaa sit piinaviikot, toivottavasti jo tärppi pamahtaisi!

Muurahaiselle pahoittelut menkoista. Nopsaan pois ja uuteen kiertoon, tuohan se aina mahdollisuuden mukanaan.

Zorro mietti tuota kovaa liikuntaa, että miten vaikuttaisi. Oon itsekin pohtinut, että olisiko keskenmenon syys ollut tuo juoksuharrastukseen hurahdus, vaikka peruskuntoa ei ollut riittävästi. Että olisiko pitänyt aloittaa rennommin ja olla tavoittelematta hikiliikuntaa. Mutta en kyllä niitä paria minuuttia pidempään, kun kuitenkin kaikkialla kannustetaan siihen liikkumiseen. En siis ainakaan ihan heti halua uskoa, että jos liikunta ei ole niin rajua, että siitä ihan hormonitoiminta häiriintyy oirehtimalla jättämällä kuukautiset pois, siitä olisi mitään muuta vaikutusta raskautumiseen ja sen jatkumiseen kuin positiivinen.

Sukkapuikkotuikkailut - onko kellään oviksen aikaan ollut tällaisia tuntemuksia vai kuuluukohan nämä vaan johonkin kropan palautumiseen edellisestä raskausytityksestä vai pitäisiköhän olla huolissaan ja tarkistuttaa tulehduksen varalta gynellä... Ei vaan jaksaisi sielläkään rampata koko aikaa. Mullahan oli tosi kivuton keskenmeno, vaikka piti käynnistää lääkkeillä, niin voi sanoa että eipä tuntunut juuri missään. Vähemmän kuin normimenkoossa. En muista kokeneeni aikaisemmin vastaavia tuikkailuita ja oviksenkin suhteen olen kyllä tässä km-kierrossa aika skeptinen. Pitis se raskaustesti nyt tehdä, jotta tulisi todettua et onko tuo raskaushormoni jo laskenut riittävästi.
 
minunkin puolestani kovasti tervetuloa kaikil uusille :-)
Ketkäs meinaa huomenna testata? Ja tietenkin plussata? Miun lisäksi.
Täällä tänään kp 28/28..normaali menkkapakotus tuolt alakerrasta puuttuupi kokonaan..saas nähdä..kovasti toivoo, muttei kuitenkaan usko..
Ihanaa perjantain loppua kaikille!:-)
 
Toivotaan tirpukka, että saat plussan testiin :)

Kuinka monelle tulossa yrityksen puolesta esikoinen?
Eipä ollutkaan omalla kohdalla laskurit oikeassa. Ovulaatio on nyt eikä viime viikonloppuna. En siis ole noita ovis testejä tehnyt ollenkaan. Mieheni sanoi,että hänelle tulee kovat paineet jos pitää liian tarkkaan seurailla ja laittaa kalenteriin päivät ylös. Tänään alkoi tulla sitä odotettua limaa ja toissa päivänä talleteltiin, eli odottellaan :wink
 
Takaisin
Top