Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti sieltä pärähtää plussa huomenna tirpukalle ja muillekin testaaville :wink

Granger, mulla on oviksen aikaan vaikka mitä tuntemuksia, jopa menkkamaisia kipukouristuksia. Toivottavasti olis sielläkin ihan vaaratonta ja vaan ovikseen liittyvää!

Soma, täällä tjottaillaan ensimmäistä ton karvaisen lapsen (koiran) seuraksi :grin Ei niihin ovislaskureihin kannata liikaa luottaa vaan omiin tuntemuksiin ja ovistesteihin :wink

Korkkasin pitkästä aikaa tölkin ihanaa Magnersia, mun lemppari irkkusiideriä ja se maistuu pahalle, lähes oluelle! o_O Onneksi on vasta dpo 0 tai korkeintaan dpo 1 niin en voi vetää tästä johtopäätöksiä :grin
 
granger nimenomaan koska et kyllä arvaa minkä nimen poika sai...abdurrahman just niinku me oltii puhuttu lapsen nimestä ajat sitten eli nyt toivon että tyttö tulis tosiaan inshaAllah.

tervetuloa uusille :)

pahoittelut menkat kohdanneille.

lambin elämä päättyy sittenkin huomenna koska ukko mietti ja totes että liikaa työtä jälkien siivoomisessa ku pitäs pitää yöt sisällä koska ulkona ei voi pitää koska se voidaa varastaa ja meillä ei ole paikkaa lampaalle. tänää väsymys aiheuttan ärtymystä ku ukko ei ol antan yhtää huomioo mulle mut alhamdulillah neiti sentää muksii ja kenkii sen ku kerkeää ja piristää minua sillä. myyh:n setti on valmis ku sain tänää neulottua housut jakulle kaveriks ja makuupussiki on neulottu jo, puuttuu vaa jakusta ja makuupussista napit. nyt voi sit keskittyä oman pikkusen neuleiden tekemiseen inshaAllah :)
 
Tätä meidän listaa nostelen lähemmäs. :) Otin vapauden siirtää elaffyn ja Elli28:n plussanneisiin :wink Muutamia muita siirsin myös kysymysmerkille, korjataan jos meni vikaan.

Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Merink 5.10
PikkuMinski 6.10. (dpo 17-20)
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?
lucky87?
Ratamo?
'muurahainen'?


( yht. 21)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28 (yht.36)
 
Tervetuloa Aruki ja Soma, plussaonnea molemmille kovasti :talk017
Gatusa aivan jäätävä tilanne siellä päin, menispä pian ohi ja toivon mukaan kukaan ei kuole lakon takia :eek:
Larissa ihana ovisblussa :p onnittelut siitä, hyvä kun muistutit, mun pitäis ostaa ovistestejä :angel1 koitan järkätä..
Anskunen voin samaistua kirjoittamaasi, sulle vielä raskausonni suodaan eli raskausaika ja sitä kautta vauva aivan varmasti :Heartpink
Elli28 Superonnittelut :excited001:love017 superliimaa sinne ja onnea viel
elaffy ihanaa aivan mahtava plussaus, onneksi olkoon todella paljon ja liimaa kylkeen :Heartbigredkaikki menee hyvin.

Sori tekstin sekavuus. Kirjoitin nopeasti teille muutamalle muutaman päivän takaisia juttuja. Tuun vaikka huomenna uudestaan. Täällä rakkaus kukkii ja kp taitaa olla 8 ja vuoto loppunut kivasti :)
 
Muokattu viimeksi:
huomenta! Tervetuloa uusille!!

Täällä kovasti menkkoja odotetaan, rintojen pienen pieni kipu on lähtenyt pois.. Noh, minun laskelmien mukaan menkat tulee 6.10

Onneksi minulle tulee varmaan äidin myytävänä olevat pennut kotiin, niin pääsen telmimään. Ovat siis kohta luovutusikäisiä ja ei ole vielä ostajia löytynyt niin tulis mulle hoitoon / myyntiin.
 
Ei ole viiva testissä vahvistunut yhtään täällä.. :( pitikin tehdä vielä uusi testi. Digin teen vielä ensi viikon loppu puolella ja siinä pitäisi kaiken järjen mukaan olla silloin 3+. Väkisin tulee mieleen kaikki ajatukset km mahdollisuudesta. Neuvolasta lupasivat onneksi ylimääräisen ar ultran, mutta suostuvat ultraamaan vasta aikaisintaan 9. viikolla. Nyt olisi menossa 4+5.
 
Ei viivaa ei haamua ei mitään... kp31/28-30 ja dpo15 - 18 :(:mad: nyt on sitte kiertokin sekaisin... Näillä mennään ja Yk13 alkakoon kunhan se vi*un täti saapuu :mad::mad::mad:
 
Kiitoksia kaikille tsemppailusta, helpottaa huomattavasti omaa pahaa oloa...

Erikoiset menkat kyllä tässä kierrossa, siteeseen ei tule mitään, mutta verihyytymiä pönttöön joka kerta kun vessassa käyn. Eli voisin veikkailla tämän mukaan tosiaan varhaista km:ää...
 
Muurahainen mulla tuli kans nyt näissä"menkoissa" tai "keskenmenossa" tai mikä ikinä nyt onakaan niin just tollai se vuoto alkoi... Tai itse asiassa tulihan sitä ruskeeta valkkaria enste ihan järkyttävästi...
Mut nyt on kyllä ihme vuotoja liikkeellä..

Tää lähtee kohta palauttaa tuota ihanaa koiraa.. Noh otan likan mukaan ja pidetään vähän hauskaa ja käydään jossain syömäs ja takasin tullessa käydään isomummulassa:)
 
Huomenta arvon leidit! Täällä istahdettiin aamulla tuonne pytylle hyvinkin toiveikkaina..siinä sitten suhasin pisut tikkuun ja laitoin testin pöydälle kuivatakseni ylimääräiset roiskeet pois tuolta alakerrasta..Niin eikös sieltä Se saakutin täti tarrannut meikäläisen SoftEmboon kiinni!! Enkä ollut ehtinyt vielä edes tikkuun vilkaisemaan!!! Tää on niin tätä!
En voinut olla nauramatta ääneen! :-) ..onneks lapset ei heränny seinän takana. NOH, ainaskin kierto näyttää asettuneen miltei kellon tarkasta 28pvään. Sit vaan uuttaa kiertoa kohti!
Tsemppiä ja hurjia plussatuulia kaikille muille!!!!Puuuuuuuhhh!!! <3<3
PikkuMinskille pahoittelut negasta :-( Ehkä kuitenkin toivoa vielä on?
 
Elaffy: Älä vielä hätäile. Eihän siul ollut tullut mtn vuotoja? Voi kun osisit olla ressaamatta ja luottaa, että Kyl Se kyytiläinen pysyy matkassa. (Joo tiedän, helppohan Se on sanoo..stressaan aina itekin)
Itsellä ei aiemmissa raskauksissa viivatestit näyttäneet oikeastaan missään vaiheessa mitään selvästi näkyvää, ainoastaan digit. Taisinkin tehdä kolmena vai neljänä viikkona peräkkäin digin ja viikot näytti kuiteskin nousseen:) Jaksuja sinulle!!
 
Tirpukka, päivittäin on ollut vähän ruskeaa tuhrua, mutta en ole osannut sitä olla huolissani. Viime raskaudessa oli samaa, mutta vielä runsaammin. Meni kesken, mutta todennäköisesti km ei liittynyt mitenkään tuhrutteluun. Ehkä huolehdin nyt turhaan, kun nuo ovat olleet tuollaisia halpoja liuskoja. Viimeksi testasin puikkotesteillä ja silloin sain viivan vahvistamaan vähän. Oikeastaan juuri tuollaiseksi kuin se nyt on tuossa liuskassa. :confused: eli "vika" voisi olla siinä?

Tätä on niin pitkään odotettu, että harmittaa ja paljon, jos tämäkin menee kesken. Lähinnä siksi, kun ei jakaisi enää odottaa. Nyt olisi muutenkin aivan täydellinen hetki lapselle omassa elämässä ja laskettu aika osuu tässä raskaudessa todella hyvään kohtaan. Onko tämä siis liian hyvää ollakseen totta? :)
 
Huomenta !

Me herättiin järvimaisemasta luonnonrauhassa :) kyllä mieli lepää !!
Tuskin se tänä viikonloppuna tärppää ;) mutta olen vahvasti taas mukana yrittäjien joukossa. Vuoto loppui edellispäivänä :)
Toivottavasti hetken päästä pääsee jännittämään testien merkeissä !! :D

Tervetuloa uudet ! :)

Pahoittelut muurahainen :( kyllä se plussa vielä tulee <3

Lähettelen täältä plussatuulia, vauva liimaa ja tsemppejä <3

Kaikkea hyvää viikonloppuun ihanat naiset !!! <3
 
Elaffy: nyt muistankin tuon sinun tuhruttelun, taisinkin silloin vastata, että itselläni näin myös oli ja johtui limakalvoista.
Tiedän tuon tunteen, kun jotain haluaa ja toivoo niin tajuttomasti, ja sitten kun sen saa, ei osaa uskoa todeksi ja käyttää kaiken energiansa epäilyyn ja pähkäilyyn "entä jos".. :-/ ..ja sitten tuntuu että ei oikeastaan ole enää mitään muuta ajateltavaa..
Olikos niin, että sait digillä tuloksen "raskaana 1-2"? Milloin? Entäpä jos ostat jonkin laadukkaamman viivatestin ja katsot mitä Se näyttää tai odotat muutaman päivän ja teet digin? ..itsellä muistan, että digillä tuli nopeammin kuin luulin, Se seuraava "raskaana2-3" ja sit Se 3+..ei tarvinnut Kyl viikkoa odottaa..
Voi hitsi kun voisin antaa sulle varmistuksen, että sinä olet raskaana ja pysyt raskaana :-) Ainakin mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissä, voin yrittää laittaa myös nuo lasten 40 sormea ja varvasta ristiin <3<3<3
 
Taas oli tullu melkein 400kpl uusia viestejä ja millään en jaksa lukea kaikkea :D mutta onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille :)
Täällä on menossa kp23 ja dpo 7, tai no dposta en oo ihan täysin varma kun en tikutellut sitä :)
Dpo 3, tuli ihan järkky kipukohtaus alamahalle joka kesti noin 30min, hyvä ettei jalat lähteny alta.. muuten on ollu suht oireetonta, nännikipua lukuunottamatta mutta ne saattaa aristaa muuten vaan :) Lisään itteni vielä listalle.

Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Merink 5.10
PikkuMinski 6.10. (dpo 17-20)
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Mimi. 10.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?
lucky87?
Ratamo?
'muurahainen'?


( yht. 21)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28 (yht.36)
 
Goood mooooorning...

Somako täällä kyseli, ensimmäistä mekin yritämme. Vuosi tuli juuri täyteen kun pillerit lopetin.

Ikävää luettavaa niin monelle tapahtuneesta km tai epämääräisistä vuodoista. :sad001 Itse en ole koskaan saanut edes haamua rtestiin. Kun se päivä koittaa niin pelkään jo nyt pahint, että menee kesken.

Dpo 9 menossa ja muutaman päivän sisällö pitäisi menkkojen alkaa. Koko viikon ollut pientä nippailua mahassa, mutta eipä sitten muuta. Olisko ollut ma kun tuntu kunnon menkkakipua, eli tosi aikaisin,toivotaan että olis ollut vaikka mahd. Kiinnittymistä :rolleyes:. Pms oireista puuttuu armoton v****us ja kiukkuisuus. Jos se iskee nyt vkl niin se oli sitten taas siinä.
 
huomenta kaikki ihanat.

täällä oli syksyn ensimmäinen ukkosmyräkkä ja se herätti jopa neidin ilmeisesti koska ukkonen ku oli päällä ni neiti heräs. kunnon pauhu oli pitkään ja ukkonen ja sade loppu vasta aamulla. ite nukuin joitai tunteja sentään viime yönä ennen ku alko myräkkä. sit ku olin nukahtaas uudestaa ni esikko alko pitää elämää aamuyöstä.
 
elaffy, älä turhaan käytä energiaa siihen että murehdit viivoja. Niihin asioihin ei vaan murehtimalla voi vaikuttaa ja kaikilla ei edes viivat kovin nopeasti lähde vahvistumaan. Ootko digiä tehny? Eihän siitä sun edellisestä testistä ole kuin muutama päivä eli ei hormonit välttämättä ole ehtiny nousemaan. Mie uskon, että siellä on kaikki ok :) :hug013
 
Takaisin
Top