Moi ihanat
pitkästä aikaa taas täällä, tuli pidettyä kunnon tauko kuumeilusta :) kävin varsinkin alussa katsomassa teidän kuulumisia, mutta nyt oon ihan oikeesti pysynyt erossa
en oo vielä päivitellyt tietojani, että ketkä kaikki on siirtynyt odottajien puolelle, mutta onnittelut asianomaisille! Kommentoin sitten myöhemmin enemmän, kun saan itseni kartalle teidän kuulumisista :)
Tauko teki tehtävänsä: nyt mulla on ollut 3 kertana peräkkäin kierto 33 päivää (aikasemmin peräti 35-58) ja olen myös testannut oviksen :) tässä kierrossa ajattelin varmistaa digillä, kun oon tehnyt noilla netistä tilatuilla. Tässä välissä ehdin myös vaihtaa työpaikkaa sekä asuinpaikkaa pääkaupunkiseudulle. Vanha työpaikka piti mun stressitason korkeella, enkä viihtynyt siellä yhtään. Nyt on hyvä työilmapiiri ja oon tyytyväinen, vaikka pitikin muuttaa.
Mä ehdin käymään hormonihoidoissa 2 kertaa ennen taukoo, mulla on PCO ja yritystä takana 1v 2kk. Esikoista toivotaan
luulen, että mun kannattaa käydä hoidoissa, vaikka nyt kierto ja ovulaatio saattaakin toimia, koska mun keltarauhanen ei luultavasti toimi halutulla tavalla. Mulla on aina tuhrua ennen varsinaisia menkkoja.
Tsemppiä jokaiselle tähän kiertoon!!!