Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku, kyllä olen. viime viikon tiistaista asti. Alkais vissiin olla ajankohtaista tutkituttaa, mutta kun tällänen jäärä, että pitää olla vähintään raaja irti ennen ku lääkäriin.
 
Soma mä itse aikoinani kieltäydyin tekemästä yövuoroja ja helposti se järjestäytyi. Mut pitkät vuorot ja ilta-aamu yhdistelmät olivat kyllä kieltämättä vaikeita. Kyllä sitä jotenkin sit vaa jakso! Huomasin kun tein aamuja peräkkäin niin pahoinvointia oli vähemmän, mutta iltavuorossa taas väsymystä oli vähemmän.
 
juu niinpä niillä kävi sillai jellis. minä oon sillai et vaikka puhun neidistä ni oon varautunu et voi tulla kumpi tahansa ku ei se ultra ol aina satavarma vaikka mun lääkäriin luotanki ja tällä oli eri lääkäri ku mulla. pojalleki on jo nimi valmiiks alhamdulillah :)
 
Jellisoon kyllä aikalailla samanmoinen ja jotenkin hirvittää jos sinne lääkäriin tartteis soittaa... :/ toivotaan että ny loppuis vaan tää vuodattaminen kummallakin!

Tosin mulla ei oo enään tänään tullu kun tuota ruskeaa tuhrua..
Ja hei kävin muuten tutkimassa aiemmista viesteistä että mullahan on siis tissit ollu kipeet jo ennen geleen aloittamista.. Voi hitto eikai vaan mitenkään huomaa että tää asia vaivaa mua :D
 
Niin ja janeh onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta sekä ihanista kuvista! Niin se pieni vain kasvaa<3
 
nuuhku, mä nyt sitte soitin terkkariin ja sanoivat että katso vielä viikko jos ei tuu kovia kipuja tms. muutoksia ja sitten lääkäriin jos vielä vuodan. Ja päivystykseen jos tulee jotain yllättävää ennen sitä. Epäili varhaista raskautta tai varhaista keskenmenoa. Eikä kuulema negan testaaminen kerro vielä mitään kun viikot ei voi olla paljoa, että eipä siitä tullut hullua hurskaammaksi, paitsi että sai vahvistuksen että katsellaan vielä :)
 
MadH, itse kieltäydyin joskus ilta-aamu yhdistelmästä juuri tuon työmatkan takia. Nukuin yössä 3-4 tuntia Ja vaikka en ole raskaana niin välillä ne tuntuu tosi uuvuttavilta vieläkin. Työmatka nykyisin lyhyempi :)

Harmony , mietin tulevaisuutta, jos ei itse pystykkään tekemään öitä ja esimies joskus tainnut ääneen sanoa kaikille, että voi vaihtaa työpaikkaa jos ei pysty tekee öitä. Mutta kokeilemalla sen tietää mitä pystyy tekemään ja miten.Oma keho varmasti kertoo heti;, jos jokin ei sovi sille.
 
Moi ihanat <3 pitkästä aikaa taas täällä, tuli pidettyä kunnon tauko kuumeilusta :) kävin varsinkin alussa katsomassa teidän kuulumisia, mutta nyt oon ihan oikeesti pysynyt erossa :grin

en oo vielä päivitellyt tietojani, että ketkä kaikki on siirtynyt odottajien puolelle, mutta onnittelut asianomaisille! Kommentoin sitten myöhemmin enemmän, kun saan itseni kartalle teidän kuulumisista :)

Tauko teki tehtävänsä: nyt mulla on ollut 3 kertana peräkkäin kierto 33 päivää (aikasemmin peräti 35-58) ja olen myös testannut oviksen :) tässä kierrossa ajattelin varmistaa digillä, kun oon tehnyt noilla netistä tilatuilla. Tässä välissä ehdin myös vaihtaa työpaikkaa sekä asuinpaikkaa pääkaupunkiseudulle. Vanha työpaikka piti mun stressitason korkeella, enkä viihtynyt siellä yhtään. Nyt on hyvä työilmapiiri ja oon tyytyväinen, vaikka pitikin muuttaa.

Mä ehdin käymään hormonihoidoissa 2 kertaa ennen taukoo, mulla on PCO ja yritystä takana 1v 2kk. Esikoista toivotaan <3 luulen, että mun kannattaa käydä hoidoissa, vaikka nyt kierto ja ovulaatio saattaakin toimia, koska mun keltarauhanen ei luultavasti toimi halutulla tavalla. Mulla on aina tuhrua ennen varsinaisia menkkoja.

Tsemppiä jokaiselle tähän kiertoon!!! :wink
 
vielä varmistusta tunnin pidätyksellä :)
 

Liitteet

  • WP_20141003_021.jpg
    WP_20141003_021.jpg
    773.4 KB · Katsottu: 119
mahtavaa elli! sut muistankin sillon kesältä, ihanaa kun oot odottajien puolella!:)

Piti vielä sellasesta mainita, että joku puhu muutama kuukausi takaperin urheilun vaikutuksesta raskautumiseen. En oo aikasemmin miettinyt asiaa, mutta kävin todella rankoissa, "syke koholla jatkuvasti"-jumpissa sekä juoksemassa. Tavallaan liikunta on hyväksi, mutta ite oon ihan hyvässä kunnossa, joten ehkä ne liian rankat jumpat ei vaikuttanu positiivisella tavalla tähän yritykseen...? Täytyypä käydä kattomassa, että keskustelitteko asiasta sen enempää :wink
 
onnea elli digin tuloksesta mashaAllah :)

ihana kuulla sinusta zorro, oli ikävä!!! tsemppiä hoitojen kans, inshaAllah tuottavat sulle pian plussan :) täällä virallisest vuodelevossa ollaan, epävirallisest puuhailen sitä sun tätä koska en jaksa vain levätä enkä saa nukuttua ees päivällä vaikken kyllä nuku enää yölläkään... neulomista oon tässä puuhastellu enemmän ja vähemmän viime aikoina, pari kk odotusta vielä ja sit ois inshaAllah neiti sylissä.
 
Tervetuloa takaisin messiin munkin puolesta zorro! :)

Onnea Janeh hyvistä ultakuulumisista ja tyttölupauksesta! :)

Täällä piinailu alkakoon, eilen tai tänään siis oli ovis! Onneksi on 6-päiväisiä työviikkoja taas tulossa niin en ehdi liikaa miettimään :grin

Tehdään me kaikki piinailevat sitten ryntäys tonne kesäkuisiin ja kaikki lopput tietty sitten heinäkuisiin, eiks jeh :wink
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top