Elli, superisti onnea
tarrasukkia matkaan mukaan
Elaffy, mä en kyseistä valmistetta tunne, ja jos siitä ei oo missään mainintaa että olis turvallista ni soittelisin ennemmin teratologiseen tietopalveluun, arkisin 9-12 auki, et pitäiskö jättää pois. Mitään mitä ei oo tutkittu tarpeeks, mistä ei oo tietoa en itse uskaltais käyttää, mut jos oon käyttäny ennen raskautta ni hakisin mielipiteen ennenko lopettaisin :)
Pepelle tärppionnea :)
Soma, mulla oli kesä kolmivuorotyö ja raskauspahoinvointi yhdessä, oli aika raskas, yövuorot etenkin. Mut pystyi kyl tekemään, kunnes oli niin pahaa oksentelu et ei tullu ku sängyn ja vessan väliä rampattua.
Nyt ens viikolla alkaa työharjottelu, saa nähdä kuin menee näin raskaana ollessa :) pidemmällä siis :)
Nuuhku, gelee jos vaikuttaa hormonitoimintaan ni voi kyllä yksilöllisesti näin ajateltuna sit aiheuttaa ko. Oireita jotka yleensä naisella on hormoniperäisiä. Jos vuoto ei jatku pidempään, ni kattelisin kierron/pari jos meinaat geleetä jatkaa ni jatka - selkee päätös joko tai, ni sit pääsee kroppa totuttautuun jompaankumpaan tilanteeseen :) toivotaan et tilanne selkiytyis pikkuhiljaa! :)