Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elli onnea plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms.

pahoittelut niille jotka kohdannu menkat tai on muuta vuotoa.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

sainpa kuulla että ei tullu maryamia langon vaimon siskolle ku sieltä tuliki poika vaikka ultran mukaa iha loppuu asti ois pitän tulla tyttö. no minä otan sellasen asenteen varoiks et tuleepa kumpi tahansa pääasia että on terve mut oman ultrakuvan perusteella siel näkyy ne kolme viivaa jotka viittaa tyttöön joten puhun neidistä kunnes pikkunen tulee maailmaan tai näen seuraavassa ultrassa jotain ylimääräistä koska tähänmennessä ei ol kyl mitää ulokkeita eikä muutakaa näkyny. iha järkky väsymys päällä ku ei saa nukuttua ja sit rauhallisia aamuja ei ole olemassakaan. nyt esikko lähti ukon kans hakeen lambia meille.
 
Ai niin ja pitikin sanoo että ovistesti näytti ihan samaa kun eilenkin eli ei ainakaan vielä ovista..
 
Onnea Elli plussasta! Tulin pikaiseen vilkaisemaan tilanteen :)

Itsellä kp 3 ja kp kahdeksaksi varattu aika folliultraan, saan sen Ovitrellen käyttöön ja uutta yritystä kohti... Yk 17.
 
On: olin varma että menkat alkaa, mutta ihan kirkasta valkovuotoa olikin..

tänään kyllä ollut olo, että menkat alkaa.. Ne alkaa aina kun ollaan maalla, eikä oo tamppooneja :D
 
Onnea plussista! <3

Gatusa, hyvä että tuli poika! Eivät vieneet sinun nimeä!!

On: ei mitään uutta.. 10pvä ni täti tulee varmasti kylää!!!
 
Ellille onnea ja tuhannesti tarrasukkia!

Pepelle tärppionnea kovasti :)

ON: Ei menkkoja, ei mitään tietoa oviksesta. Kirkasta limaa tuli 2 viikkoa sitten ja siitä asti säännöllisen epäsäännöllisesti tullut limoja valkovuodon joukossa. Nyt on (yök) muuttunut kellertäväksi, sellaiseksi limatulpan näköiseksi. Tästähän keksis vilkkaamalla mielikuvituksella vaikka mitä jos ei raskaustesti näyttäis negaa. Ja niitähän on pissittävä nyt tyyliin joka toinen päivä kunnes vuoto alkaa :rolleyes:
 
Elli, superisti onnea <3 tarrasukkia matkaan mukaan <3

Elaffy, mä en kyseistä valmistetta tunne, ja jos siitä ei oo missään mainintaa että olis turvallista ni soittelisin ennemmin teratologiseen tietopalveluun, arkisin 9-12 auki, et pitäiskö jättää pois. Mitään mitä ei oo tutkittu tarpeeks, mistä ei oo tietoa en itse uskaltais käyttää, mut jos oon käyttäny ennen raskautta ni hakisin mielipiteen ennenko lopettaisin :)

Pepelle tärppionnea :)

Soma, mulla oli kesä kolmivuorotyö ja raskauspahoinvointi yhdessä, oli aika raskas, yövuorot etenkin. Mut pystyi kyl tekemään, kunnes oli niin pahaa oksentelu et ei tullu ku sängyn ja vessan väliä rampattua.
Nyt ens viikolla alkaa työharjottelu, saa nähdä kuin menee näin raskaana ollessa :) pidemmällä siis :)

Nuuhku, gelee jos vaikuttaa hormonitoimintaan ni voi kyllä yksilöllisesti näin ajateltuna sit aiheuttaa ko. Oireita jotka yleensä naisella on hormoniperäisiä. Jos vuoto ei jatku pidempään, ni kattelisin kierron/pari jos meinaat geleetä jatkaa ni jatka - selkee päätös joko tai, ni sit pääsee kroppa totuttautuun jompaankumpaan tilanteeseen :) toivotaan et tilanne selkiytyis pikkuhiljaa! :)
 
Onnea tuhannesti kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille ♡

Ajattelin tulla taas huutelemaan meidän kuulumisia nyt kun rakenne ultrakin ohi :) Eli tänään rv 20+6 ja pikkuinen oli päivälleen oikeissa mitoissa :) 335g oli painoa tällä hetkellä ♡ Tyttö veikkaus sai varmiatusta ja nyt ei kyllä jäänyt arvailun varaan, meille tulee siis kahden pojan katraaseen tyttö vahvistusta ♡

PhotoGrid_1412320769023.jpg

Tässä olis kuvaakin hänestä :) ♡

Ihanaa miten tiiviinä tää tunnelma täällä pysyy yhä ♡ Mä koko sydämmestäni toivon kaikille tänne niitä pysyviä plussia ♡
 
Onnea Elli!! <3

Ja Janehilla ihania ultrakuvia :p

Kävin äsken hammaslääkärissä, piti vain avata väliaikainen paikka ja laittaa pysyvä tilalle.. Kas kummaa, herra rupes tekeen juurihoitoa! Ehkä ihan hyvä näin, en ois varmaan uskaltanu mennä jos olisin tienny :D nyt on neilikanmakuinen (yök) paikka hampaas eikä särje enää eli hyvä niin :) toki viel on silmäkulmaan asti naama puuduksis eli hirveesti vielä ei voi tietää särkeekö jatkossa. :D

Kp olis nyt 27 ja dpo 9(?) suunnilleen. Vajaa viikko piinattavaa siis vielä..
 
Elli. Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :) Ihanaa...

Janeh.Ihana ultrakuva ja onnittelut tyttölupauksesta..:Heartred

Pahoittelut tädin kohdanneet..

Täällä tänään käyty neuvolassa ja pälätelty niitä näitä.. Nyt mennään sen mukaan et 6+6 mut varmaan ehkä muuttuu ultrassa.. Mut ihana ylläri oli et meen terveyskeskuksessa on nykyään ultra ja mulla on ensviikon tiistaina lääkäri aika ja se ultraa sillon.. :) Eli perun mun yksityisen ajan nyt...
 
Mun piti kans tulla omanapailee kun koko päivän tullut kirkasta paksuhkoa valkkaria. Ja mulla vasta tosiaan dpo 4 :D Ööh, mitäköhän tuo on kun ei tässä pitäis vielä kait mitään oireita olla... Ja mahaa nippailee välillä :) Samoin väsyttää... Mun piti ottaa tää kierto rauhassa ilman et kehittelen oireita :D

Ihana ultrakuva Janeh :)
 
MadH ,Olenkin miettinyt, että kuinka raskasta onkaan raskaana kolmivuorotyön teko. Mutta tunnen muutaman, jotka ovat melkein viimisillään töissä. Ei pahoinvointia tai muuta. Jaksaneet tehdä hyvin ison mahan kanssa. Mutta kaikki olemme niin erilaisia. :)
 
Soma, joo siis hyvin yksilöllisestihän sitä jaksaa raskausaikana ja muutenkin ylipäätään kolmivuorotyötä. Mulle pahin nyt olis ku joutuis tekemään iltavuoroo ja seuraava päivä aamua, kun bussilla kulkee 1h suuntaansa, ni väliin jäis vaan 6h aikaa, siks aion nyt harjoittelussa kieltäytyä tekemästä ilta-aamu yhdistelmiä.:/
 
Takaisin
Top