Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elli onnea!!!

Elaffy. Valmistajalta on varmistettu tämä asia että saa syödä ja edelleen saa syödä 1-2 päivässä miten nyt tuntuu tarvitsevansa. Minä syön edelleen 1 päivässä.
 
View attachment 5127

Taitaa se ovulaatio olla ihan näinä päivinä!! Tänään kp 8 ja testi näyttää tältä ja limat jatkuneet. Ja tissit kipeytyneet yön aikana :o

Täytyy yrittää viikonloppuna vielä talletella ;)

Ellille onnea<3
 
AI niin Larissa, piti sanoman että mulla myös tuo Davidin ovistesti joten kyllä tämä joku enne on ;)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1412311380.866104.jpg

Taitaa se ovulaatio olla ihan näinä päivinä!! Tänään kp 8 ja testi näyttää tältä ja limat jatkuneet. Ja tissit kipeytyneet yön aikana :o

Täytyy yrittää viikonloppuna vielä talletella ;)

Ellille onnea<3
 
Kiitos Larissa taulukon linkittämisestä :) Täällä pahoinvointi jatkuu. .. taidan kuitenkin odotella ensi viikkoon, josko se täti tulisi. Aloitan yövuorot tänään. Onko muita ketkä tekee vuorotyötä? Raskaana ollessa oletteko kokeneet vuorotyön millaisena?
 
Ellille onnea!

Larissa ja Pepe nyt heiluttelemaan ahkerasti peittoja niin saatte sitten parin viikon päästä tuplaviivoja raskaustesteihin myös!

Kovin on taas epätoivoa liikkeellä. Kokeilkaas tytöt syöttää niille miehillenne foolihappoa ennen kuin kokonaan luovutatte. Taisi tämä temppu olla ihan lääkärin suosittelema. Auttoi muistaakseni Gatusaa ja oliko muitakin. Meillä tuli tärppi heti ekasta kierrosta missä mies söi foolihappoa. Mutta tsemppiä nyt jokatapauksessa kaikille!
 
Soma mä en tee yövuoroja mut iltavuoro loppuu 21 nyt oon siis vasta ihan alussa, viikolla 5 mut iltaisin kun oon muutenkin ihan puhki niin väsyttää. Tosin aamupäivästä/ päivällä ehtii huilata päikkärit jos menee vasta myöhään! Mä kyllä ootan et se hirvee väsymys tulee ja etova olo...
 
Pepe, teitkö ton testin nyt aamulla? Vahva on jo nyt toi viiva eli varmaan illalla saisit jo ovisplussan :)

Aida, ei ehditä enää peittoja heiluttelemaan kun mies on muualla viikonlopun. Mutta hyödynnetty om ennakkoon edes jotenkin :)
 
Soma tervetuloa!

Elli onne plussasta ja tervetuloa kesäkuisiin!!
 
Meillä mies syö foolihappoa, gelee:tä ja fertiliforte:a...

Tervetuloa uudet ❤ plussatuulia!
Pahoittelut taas tädin uhreille :(

Ihania plussia ❤ onnea ja vauvaliimaa ❤

ON kp30/27-30 dpo 14-17. Menkkaoireet :mad: testiä kehiin viim. Maanantai aamuna :confused:
Enää ei niin jaksa innostua! Yrityskierto 12 jo menossa... tosin meillä on ihana 1v7kk poika jo ja nyt oon päättänyt keskittyä siihen vielä enemmän ❤
 
Onnea Elli :)

ON.. Täällä ihmevuotopäivä 10 ja alkaa muistuttaa enempi menkkoja. Tissi- ja mahakipu jatkuu edelleen. Ihme hormonihirviö!
 
Elli ihanaaa oikein paljon onnea! Ja isot kasat vauvaliimaa ja vino pino tarrasukkia! ❤️❤️❤️❤️

Tsemppiä piinailijoille. Joku oli tädinkin kohdannut :( pahoittelut
Tervetuloa soma
 
Aida varmasti ;) ja täällä nyt toinen kierto kun mieskin syö foolihappoa.

Larissa joo aamupissasta tein tuon ovistestin, täytynee illalla vielä testata !

Pikkuminski testiä kehiin :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Varmaan kukaan ei edes muista minuu, mutta kävin enemmän alkukesästä täällä kuumeilemassa. Nyt on selvitetty tuon uuden koiranpennun kanssa pahimmasta pissa/kakka vaiheesta, mitä riittikin runsaasti kun sattui hieman herkkä vatsaisempi yksilö, niin nyt on taas aika kuumeilla toisenlaista vauvaa :) Täällä kp 21/34-35 ja limojen perusteella ovis eilen tai tänään, hyödynnetty on urakalla ja nyt sitten jännätään. Olikin pari edellistä kertoo omituisia, en varmaan ovuloinut ollenkaan kun ei ollu limoja, kipuja eikä haluja...

Täällä oli moni saanut sillä välin plussaa kun olin poissa joten onnea heille kaikille ♡ Mutta niitä ikäviä uutisiakin oli tullut km merkeissä, suuret pahoittelut ja halit teille ketä se suru on koskettanut!

Ihanat viivat ovistestissä ainakin Larissalla ja jollain muullakin, tärppionnea sinne! Ja tietysti kaikille muillekkin! :)

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
onnea Elli!!!!!!!!! ♡♡♡♡♡♡
olikos sulla just niitä samoja kipuja kuin mulla? ;)
Muisti ehkä hiiiieeeman lyhyt.


Ja ei, en katkeroidu elämälle. Rakastan elämääni NYT, tulee toinen lapsi tai on tulematta. Ja olen onnellinen lapsestani, välittämättä siitä mitä tapahtui.

ja toki heti pääsin heti irti siitä suhteesta...

ihanaa, kun näitä plussia tulee.
Vaikka minusta sen kuvan saa, että olen katkera niin en ole.

joskus sitä pohtii asioita, ja eikö niin pidä tehdäkkin?

pahoitteluni avautumisestani.......
 
Onnea Elli plussasta !

Soma: esikoisen aikaan tein 3 vuorotyötä. Ehkä hieman väsyneempi ja aamuyöstä Alko yököttää mutta pistin väsymyksen piikkiin. En kuvitellut olevani raskaana. :) joten tein yövuoroja sit ensimmäisen kolmanneksen ajan ja sit vaan aamua ja iltaa

Jellis: toivottavasti vuoto loppuisi pian.
 
Ellille tuhannesti onnea plussasta! :)

Pepe rupeaa nyt vain hyödyntämään jotta saatte larissan kans sit parin viikonpäästä samanmoiset raskaustestiinkin! ;)

Madh niin.. Mua vaan vähän jännittää.. Enään siis tulee pelkkää tuhrua.. Voi olla että päivän littaan taas alkaa vuotaan.. Mutta täytynee seurata.. Ja mitään muita kipuja mulla nyt ei ole kuin se että nännit on edelleen todella kipeät..
Ja vieläkin on ällötys olo..
 
Takaisin
Top