Merink. Ei minkään asian kokonaisuutta näe nyt, silläkin oli tarkoitus että lapsi tuli sinun mielestäsi "väärälle" miehelle jne. Huomaat sen joskus. Eikös se vain olisi ihan kummallista tämä elämä jos meillä kaikilla menisi perkeleen hyvin kokoajan ja saatais aina heti nyt kaikki mitä halutaan? Ei silloin olisi enää mitään elämää. Älä katkeroidu elämälle
Plussapuhureita ja onnea oviksen hyödyntämisiin jokaiselle
Tässä näkyy niitä prosennteja kun kyselitte. Pistäkääs linkki talteen niin löytyy myöhemminkin Uusin taulukko 2000-vuodelta ei valitettavasti näy kännykällä/tabletilla :/ Näyttää meikäläisen prosentit olevan yllättävän hyvät eli 18-24%
Uusille tervetuloa! Teitä tulee niin ahkeraan lisää etten oikein pysy perässä.
Ratamo: pahoittelut menkoista
Larissa: sulla samanmoinen viiva testissä kun mulla oli maanantaina. Tosin mulla oli musta sunnuntainakin plussa... En nyt sit tiedä et kumpi on ovispäivä :D eli tänään joko dpo 3 tai 4. Mut tärppionnea toivottelen sinne! Ehkä me yhdessä plussataan tässä kierrossa :)
Lucky: mullakin mies sanoi ettei halua tietää milloin ovis jne. Tein testit ja ihme kyllä pystyin pitämään suuni kiinni :D Vaikka silloin kuin sain kirkuvat viivat niin se arvasi et ovis on käsillä. Mut sanoin sille ettei oo mikään pakko tehdä talletuksia kun oltiin vähän kipeitä molemmat. Eipä se tärppi meidän päätettävissä ole. Kyllä se siellä tulee jos niin on tarkoitettu.
ON: tänään joko dpo 3 tai 4. Kirkuvan punaisesta viivasta laskettuna dpo 3 :D Ja tissejä on särkenyt ja ne hieman paisuneet. Mut jotenkin sellainen olo et tuskin tämäkään kierto tuottaa tulosta. Vaikka eipä kai oireita vielä pitäisi olla kun ei oo edes kiinnittynyt vielä :D Onneks viikonloppuna on puuhaa niin ei ehdi miettiä kiinnittymistä liikaa, käydään miehen vanhemmilla ja sunnuntaina pitkästä aikaa koirien kanssa näyttelyyn :)
Huomenta! Aloitankin heti napailulla: nyt on varmaankin menossa dpo 13-15 ja oken jotain oireita huomaavinani :D ensinnäkin: tykkään ihan hullun lailla saunomisesta, mutta viime aikoina saunassa on alkanut huimaamaan ja yököttämään, tämmöistä ei oo ennen tapahtunu. Toisekseen välillä päivän aikana tulee sellainen etova olo, mitään ei tee mieli syödä. Tästä pääsenkin kolmanteen: lukuunottamatta kaikkea, mikä on kuorrutettu sinapilla! Himoitsen kaikkea sinappista ihan hulluna! Viime aikoina oon myös joka yö nähnyt hyvin eläviä ja vilkkaita unia.
Muutama päivä takaperin oli myös selvää vihlontaa alavatsassa, mutta mitään pikkuvuotoja en ole havainnut.
Miten muuten, uskaltaako tuota geleetä jatkaa vielä raskaana? Tai olenhan minä sitä jo syönyt, kun plussa tuli vasta toissapäivänä.. Mietin nyt vain, että pitäisikö se jättää pois..
Väliaika tietoja murkkulasta, ei mitään. Olo jatkuu samanlaisena kuin tähänkin asti. Jos ei nyt tänään täti kurvaa paikalle, huomen aamulla digitestiä, ni eipä tarvitse ainakaan sitten pohtia et näkyykö haamua vaiko eikö. =) odotukset ei siltikään enää ole kovinkaan korkealla. En tie miksi... Kp tänää 33/28.