Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on sitten kp1 :( ei olisi pitänyt eilen iloita testaamaan pääsystä...
 
Merink. Ei minkään asian kokonaisuutta näe nyt, silläkin oli tarkoitus että lapsi tuli sinun mielestäsi "väärälle" miehelle jne. Huomaat sen joskus. Eikös se vain olisi ihan kummallista tämä elämä jos meillä kaikilla menisi perkeleen hyvin kokoajan ja saatais aina heti nyt kaikki mitä halutaan? Ei silloin olisi enää mitään elämää. :grin Älä katkeroidu elämälle :Heartred:Heartred:Heartred

Plussapuhureita ja onnea oviksen hyödyntämisiin jokaiselle :Heartred
 
Huomenta naiset :)

Uusille tervetuloa! Teitä tulee niin ahkeraan lisää etten oikein pysy perässä.

Ratamo: pahoittelut menkoista :(

Larissa: sulla samanmoinen viiva testissä kun mulla oli maanantaina. Tosin mulla oli musta sunnuntainakin plussa... En nyt sit tiedä et kumpi on ovispäivä :D eli tänään joko dpo 3 tai 4. Mut tärppionnea toivottelen sinne! Ehkä me yhdessä plussataan tässä kierrossa :)

Lucky: mullakin mies sanoi ettei halua tietää milloin ovis jne. Tein testit ja ihme kyllä pystyin pitämään suuni kiinni :D Vaikka silloin kuin sain kirkuvat viivat niin se arvasi et ovis on käsillä. Mut sanoin sille ettei oo mikään pakko tehdä talletuksia kun oltiin vähän kipeitä molemmat. Eipä se tärppi meidän päätettävissä ole. Kyllä se siellä tulee jos niin on tarkoitettu.

ON: tänään joko dpo 3 tai 4. Kirkuvan punaisesta viivasta laskettuna dpo 3 :D Ja tissejä on särkenyt ja ne hieman paisuneet. Mut jotenkin sellainen olo et tuskin tämäkään kierto tuottaa tulosta. Vaikka eipä kai oireita vielä pitäisi olla kun ei oo edes kiinnittynyt vielä :D Onneks viikonloppuna on puuhaa niin ei ehdi miettiä kiinnittymistä liikaa, käydään miehen vanhemmilla ja sunnuntaina pitkästä aikaa koirien kanssa näyttelyyn :)
 
kp 29/26-28
 

Liitteet

  • WP_20141003_003.jpg
    WP_20141003_003.jpg
    788.4 KB · Katsottu: 138
Huomenta! Aloitankin heti napailulla: nyt on varmaankin menossa dpo 13-15 ja oken jotain oireita huomaavinani :D ensinnäkin: tykkään ihan hullun lailla saunomisesta, mutta viime aikoina saunassa on alkanut huimaamaan ja yököttämään, tämmöistä ei oo ennen tapahtunu. Toisekseen välillä päivän aikana tulee sellainen etova olo, mitään ei tee mieli syödä. Tästä pääsenkin kolmanteen: lukuunottamatta kaikkea, mikä on kuorrutettu sinapilla! Himoitsen kaikkea sinappista ihan hulluna! Viime aikoina oon myös joka yö nähnyt hyvin eläviä ja vilkkaita unia.
Muutama päivä takaperin oli myös selvää vihlontaa alavatsassa, mutta mitään pikkuvuotoja en ole havainnut.

Eli mitäs sanotte, uskallanko elätellä toiveita? ;)
 
Larissa: Mä en muuten saanut tuota taulukkoa kokonaan näkyviin edes tietokoneella. Tosin mulla on Mac niin en tiedä onko "vika" siinä :D

Elli28: onnea ja tarrasukkia matkaan <3

Miemilia: plussalta kuulostaa ;) Ja voisithan sä jo testailla kun tuossa vaiheessa kiertoa olet :)
 
Elli, onko tuo nyt raskaustesti? :)

Kyselee tyhmä, joka käyttää vain yhden merkkisiä testejä..
 
Miten muuten, uskaltaako tuota geleetä jatkaa vielä raskaana? Tai olenhan minä sitä jo syönyt, kun plussa tuli vasta toissapäivänä.. Mietin nyt vain, että pitäisikö se jättää pois..
 
elaffy kiitos,ehkä mie uskaltaudun sinne,kun tää tästä avautuu itsellekkin! :)

Ratamo no niin on!!Aamulla menin herätessä vessaan ja ekana pyyhkäsin josko menkat ois alkanu :P
 
Elli näyttää plussanneen! Onnea! :)

miemilia, alkaisiko olemaan testin paikka kun on dpo:tkin noin pitkällä :wink

Freyja, olkoon tämä meidän kierto! :grin Kumma taulukko kun ei näy kokonaan!

elaffy, itse en ehkä uskaltaisi syödä, kun varmaa tietoa en löytänyt mistään että voiko syödä vai ei.
 
Ellille onnittelut plussasta!!! =))

Väliaika tietoja murkkulasta, ei mitään. Olo jatkuu samanlaisena kuin tähänkin asti. Jos ei nyt tänään täti kurvaa paikalle, huomen aamulla digitestiä, ni eipä tarvitse ainakaan sitten pohtia et näkyykö haamua vaiko eikö. =) odotukset ei siltikään enää ole kovinkaan korkealla. En tie miksi... Kp tänää 33/28.
 
Larissa kiitos :)

Miemilia oon Larissan kun kans samaa mieltä!testiä kehiin!

joku kysyi cb ovistesteistä.Mie tilasin ne raskauskeijulta,kun ne on ollu siel koko ajan tarjouksessa.Suosittelen kyllä,ei tarvii tihrustaa :)
 
voi ihana, onnea Elli plussasta!

täällä kp40, aamun testi ihan selkeä nega :( alamahaa jomotellut jo viikon. Miks näin pitkä kierto vaikka oon syöny clomeja?
 
Larissa, näin ajattelinkin. Itse nyt en tosin ole turhan tarkka ollut, mutta ehkä tuo gelee nyt on eri asia. Mies saa syödä loput pois. :D

Nimim. Metukkaleipä aamupalaksi.. :rolleyes:
 
Takaisin
Top