Aida: Tsemppiä jännäilyyn ja plussatuulia! :)
loora84: Kohtua ei voi itse tuntea alkuraskaudessa, noin 12 viikon kohdalla se tulee ikäänkuin esiin "suojastaan". Ite sitä ei voi tuntea, mut esim. kokenut gyne/kätilö tms. saattaa huomata asian. :)
Hyvää reissua, tuu kertoon sit kuulumisia :)
kiwibird9: Kukat ja mehiläiset herää eloon
Hyvä asenne sullakin, kyllä te sen nyytin saatte :) Jos greipistä tykkäät, niin ei sitä nyt lopettaa tarvii
Stressi on tosiaan kyllä huono, heikentää raskauden mahdollisuutta tosissaan. Koitat nyt ottaa rennosti ja selvitä stressin yli :) Pikkuhiljaa hyvä tulee :)
Gatusa: Oliskin ylläri, eikä mikään hormonihäiriö... :/ Mut ei se nyt vaan voi olla... Jotenkin sitä kuvittelis sen jo näkyvän jos oliskin... Ellei oo tärppi käynyt myöhemmin kuin luulen.
Jos siellä nyt oliskin sitten tärppi käynyt!! :) Kuulostaa tosi hienolta se talo, voin kuvitella sieluni silmin miltä se näyttäisi... Siellä varmaan onkin enemmän kulttuurissa se et mies hoitaa, ja jos on itsenäinen nainen se on "huono"? Mut kyl sieltä joku talo löytyy, tulee vastaan se, jossa kaikki natsaa :)
Satsa: Jeeee!! Peukut sinne! :) Ihania uutisia!
Mulla oli säästössä parin vuoden takaa multitabs raskaus monivitskut, siinä on kalsiumia, kun taas nyt multivitas mitä syön, ni ei oo kalsiumia ollenkaan :)
Lissufin: Tsemppiä sinne ja plussia puhaltelen :)
Melissae: Jes, hommat etenee! Toivottavasti visiitti tuottaa tulosta! :)
zorro86: kiitos :) No nyt ei oo siitä kiinni, aikaisemmin ois voinutkin olla... :) Viikko ollu taukoa ennen eilistä pupuilusta, ja silti paikat turvoksissa.
Mulla ei ainakaan oo ollu nyt multivitan kans mitään ongelmaa, muuten vaan kyllä on ollu epämääräinen olo, mut en usko et se niistä on.
Ei kannata ottaa tyhjään mahaan varsinkaan jos on vähänkään herkempi masu. Ihana tuo sun "envoiollaraskaana"-lisäys... Vaikka tietty olishan se parempi.
Jos se nyt vaan ärsyyntyi sun vatsa niistä...
omanapa: Joo, toi alapään turvotus on nyt kyllä vähän oudohko juttu... Saa nähdä mihin suuntaan menee, täytyy mainita gynelle, jos se osais jotain tuumata asiaan.
Rinnat on nyt olleet eilen ja tänään kyl niin arat et hyi olkoon sentään. Täysi olo yhä, mut menee alas ruokaa kun vaan päättää syödä. Melkeen kellon kans tarttee ajoittaa.
Housut pysyy puhtaana, oikein täti loistaa poissaolollaan. Alavatsaa nipistelee ja juilittelee välillä...
Jotain kuitenkin on tapahtunut/tapahtumassa!
Huomenna alkaa harjoittelu!! :) Huiii, jännittää!! Naistentaudit odottaa... :)