Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun soppari tuo toteutuessaan mulle kymmeniä tuhansia dollarei ainaki joten pakkoha tässä on pitää puolesa ku aivotyötä joutuu tekeen ja hoitaa kotia ja laittaa ruokaa plus sen lisäks auttaa vespan korjaukses ja kuunnella ukon marinat. toivottavast toteutus nyt sit mahollisimman pian, mulla ois näköjää ihme pakkomielle ostaa talo ku kerran tässä maassa asutaa ni miksei asuis mukavasti ja omassa kodissa kirjaimellisesti.

Satsa: no eihän niillä viivoilla oo siis mikään kiire vielä! Laskennallisesti jos sulla on noin 4 päivää vielä ovikseen, niin viivan kuuluukin olla ihan haalea vielä :) Että kyllä se sieltä tulee!

MadH: Mulla kun on noita muksuja jo kaksi ja tähänkin olen jo tyytyväinen, vaikkei meille enää kolmatta suotaisikaan... Lisäks kun hoitaa tuota pikkuista 24/7 ja ihan "vauvahan" hänkin vielä on, niin eipä tässä voi edes ehdi stressaamaan. Välillä tuntuu jopa vähän vaikealta ajatus, että mun "vauvani" ei olisikaan enää "vauva", ja niinhän siinä käy jos uusi vauva tulee :rolleyes:

kun kävin tääl valittaa tädin runsudest se ollu aika hiljaa, vuotanut mut hissukseen...oisko menos pois....toivon ainakin..milloinkohan mulla olis ovis..onko se yleensä missä välis kiertoo? Tikuttaisin mut kun mulla ei oo rahaa ostaa ovistikkui nyt :(

huomenna avantouimaan jos ttäti suopi...ja sunnuntain olia miehen mummon 8kymppiset, kiinnostaa ku kilo paskaa :D ei siinä, mummo on ihana, mut mua ei kiinnosta nähä sitä "me ollaan parhainpia" sukua...huoh...

Madh: Pahoittelut negasta. Mutta toivon sit sulle tätiä piakkoin!!! Jos sulla olis liian matalat estrogeeni tasot ni onkohan mulla liian korkeet kun nää vi*tun menkat tähän väliin änkes!!! Ja terot aloitettu ja alavatsaa vaan jomottelee menkkamaisesti ja vuotoa alko taas illalla tulee vaikka gyne sano että loppumassa on ja päivällä ei tullutkaan mitään gynenkään jälkeen vaikka se sorkki ja otti kaikki mahd. Näytteet.

Iines: enkeli kuoro :) hmm. siltä se tosiaan tuntuu kun se polte ja kutina häviää. ei kyllä oo mitään niin häiritsevää.. tuntuu vaan ettei mulla niin hyvin tehoa kuin se gyno puikko paikallisesti vaikka oletan että diflukan tehois koko keholle. mulla herkesi kutina kun jätin kaikki hiivaset ja sokeriset pois. hiiva syndrooma... ei tarvii paskaakaan ajella enää :)

bluerose: avanto uinti on varmaan kivaa!!! :)

gatusa: sun elämä kuulostaa niin jännälle seikkailulle (tietty omat mielikuvat mukana tuo lisä jännitystä). kaikki tuo että suomalainen muslimi (oliko näin?), löytänyt ulkolaisen miehen ja asuu perheineen kaukana toisella mantereella kodissa jossa elämä on täysin toisenlaista kuin täällä. vuohi/lammas kodin sisällä kantamassa kortensa kekoon ja ihanat kalaruoat itse perkatuista kaloista. puutarhan tekoa ja aina kesä. lisäksi suunnitelmat kovat luoda uraa huonekalujen valmistajana ym. oot valmis tekee mitä vaan elääksesi mutta nyt oletkin timantti ja smaragdi kauppias ja siitä se ura urkenee!!!! :) <3 mistä tää kaikki lähtee ja ylipäätään se että olet uskaltanut jonnekkin afrikkaan ja ja ja... voi kun sais pienen smaragdin palan mun pojalle :-) se on sellanen nipsu muumeista :-) nostan sulle hattua!!! itse en selviytyisi sinun kaltaisesta arjen pyörityksestä varmasti!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Tajusin tänään, että oon todellakin riippuvainen teidän kuulumisten seuraamisesta :D Mun oli tarkotus tänään mennä koneelle vasta illalla, MUTTA oli pakko päästä koneelle kattoo MadH:n(Kirjotinko oikein?) raskaustestin tulos... Ikävä yllätys tosiaan oli lukea, että nega tuli, mutta ihanaa tässä on se, että tuolla positiivisella asenteella tulet elämässä vielä saamaan paljon! <3 Tsemppiä ja voimia! <3

Gatusa: Missäpäin Afrikkaa asut? Anoppi ja appiukko tuli juuri Gambian lomalta ja olivat tykänneet kovasti! :) Toivat minulle ihanan korun ja tytöille iiiiiihania mekkoja <3

hah! hyvät ja tehokkaat on terot. katselin tuota kalenteria ja kierrot ollu miten sattuu että joulukuu oli 22päivän kierto, tammikuu 24päivää ja nyt oli 12 päivää kp :) että ei kait siinä mitään ja 10 päivän päästä olis taas uus kierto alkamassa kun terojen jälkeen tulee tyhjennys vuoto. mikäli nämä edes loppuu
jos liian pitkät kierrot ni on nää lyhyetkin aika perseestä

voih. tuolla jossain vastarannalla ulvoo joku koira niin sydäntä särkevällä äänellä että tekis mieli lähtee etsimään mistä se kuuluu. en ole ennen kuullut tuolta mitään koiran ulvontaa muuta kun päivällä joku pikku koira on räksyttänyt. toivottavasti ei ainakaan ole susi.

Muokattu viimeksi:
dawwe: Joo on se parempi mennä fiiliksen mukaan. Tsempit sinne sulle, yritä jaksaa! Rankkaa on kun negoja paukahtelee ja vuodot tulee miten sattuu... Mutta, toivon sinulle plussaa mahdollisimman pian <3

Gatusa: No kuulostaapa aika hurjan hyvältä! :) Kyllä sitä pitää puolensa pitää, ehdottomasti!! Älä niistä marinoista piittaa, ne on miehiä... :)

Pampero: Saahan sitä haluta sitä kolmatta yhtä paljon kuin ensimmäistäkin ;) Varmaan tuntuu vaikealta ajatus siitä, kun ne pienet kasvaa eikä oo enää vauvoja.. :) Tosin mistäpä minä sen tietäisin miltä se tuntuu :D
Mut silti mä toivon sinne sitä kolmatta nyyttiä syliin :)

Bluerose: avantouimaan hyrrr.... :) No jos sulla nyt on menos kp6 (no nyt vaihtus kp7), niin olis se aikakin jo hiipua poies :) Ovulaatio on yleensä noin 14-16 päivää ennen seuraavia kuukautisia, ja epäsäännöllisissä kuukautiskierroissa ovulaation metsästäminen on hankalampaa.
Omaa kroppaa seuraamalla voi havaita oviksenkin, jos muistaa ottaa rennosti siinä samalla (stressi tunnetusti saattaa myöhästää ovulaatiota), jos sulla olis kierto suunnilleen sen 34 pvä mitä tickerissäsi nyt näkyy, ovulaation ajankohta olis silloin suunnilleen kp18-20 tietämillä. Mut jos sulla on epäsäännöllisyyttä niin on vaikeaa ennustaa, parhaiten toimii kaikki kun ajoitatte peittojen heiluttelua joka toinen/joka kolmas päivä :)
Koitas jaksaa ne 8kymppiset, kerran se vaan kirpasee ;)

lucky87: kiitos :) On semmoinen tila, jossa kuukautiset tulee tiuhaan, eli kierto on alle 23 päivää jatkuvalla syötöllä. Silloin useimmiten taustalla ei oo välttämättä hormonaalinen häiriö, ja mahdollisia aiheuttajia on monia. Esim. stressi saattaa aiheuttaa myös tätä, sen pitkäkiertoisuuden lisäksi. (Stressi syypää kaikkeen,argh!).
Noi sun vuodot on kyllä tulleet tosin hyvin epäsäännöllisesti niin voinee olla silti kyse sit ihan välivuodosta nyt tää 12päivän "kierto", jotka sit taas voi olla sitä et hormonitasapainossa on jotain häikkää. Tosin terolutien pitäis auttaa välivuotoihinkin...
Toivottavasti verikokeilla selviäis sit jotain!! Onko sulla tutkittu endometrioosin mahdollisuutta? Kai sulla on kaikki sukupuolitautitestit tehty/selvitetty? (anteeksi jos menee liian henkilökohtaisuuksiin, ei oo pakko vastata).
Se on raastavaa kun on häiriöitä kuukautiskierrossa, oli sit tiuhaan menkat tai harvoin, se on aina inhaa. :( Toivottavasti tilanne selkiytyis pian.

kolmassittenkin<3:
kirjoitit oikein ;) Kiitos <3 Siellä alkaa lähestyä synnytys pikkuhiljaa! Jännittävää <3 Tuuhan kertomaan sit kuulumiset tännekin :)

pohjois-afrikassahan minä vaikutan. juu siis itelleni huonekalui aattelin tehä mut nyt ku uskaltauduin ottaa yhteyttä mun asiakkaasee ja selitin tilanteen ni otti hyvin ja käänsin mulle suunnatun lainatarjouksen briteist siihen et ko henkilö haluaa sijoittaa mun asiakkaan kaivosyritykseen koko puuttuvan osan ja nyt keskityn näemmä sit myymää noitten koruja ja kiviä :) lammasta meillä ei ole. kohta jos hyvin käy tässä ni on se ikioma okt vihdoin ja ukolle hommataa se auto koska tartteeha mun päästä lääkäriin ja välillä katteleen muihi kaupunkeihi mitä tapahtuu. oon jo kieltämättä katellu talojen hintoi tuolla nettisivustoilla :) ukko on niin maireena nyt ku asiat etenee.

gatusa: eikö teillä ollu? vuohi tai lammas :) sama asia melkein :)

gatusa: Toivottavasti ukko muistaa kenen ansiosta ne asiat etenee ja kenen ansiosta se koti pysyy pystyssä :wink
Ainahan sitä saa kattella niitä hintoja ja mitä tarjontaa on :) Ite varmaan kaks vuotta kattelin tarjontaa ennenkuin löysin sen täydellisen - jonka katon alla nyt tätä kirjoitan. Hintakin oli kohtuullinen. :)

omanapa: Nyt taas melkeen "perinteeksi muodostunutta" juilintaa alavatsalla. Tästähän on tullut jokailtaista. Jotain siellä tapahtuu, mut ei tarpeeksi. Fiilis on ihan hyvä, eipä enää itketä niin paljoa kuin päivällä ja kauhuskenaariotkin on pyyhitty toistaiseksi mielestä. :p

Vuodotonna, tissit arat yhä, samoin se "täysi olo" pysyy - ei ne oo poistuneet mihinkään. Milläköhän nuokin tosta helppais. o_O Tylsää kun ei oo nälkä missään vaiheessa päivää. :confused: Hormonihäiriö. :angry5 Yhtä hormonihäiriötä koko muikkeli! :grin

lucky mein lambi lamborghini vakooja numero 2 on syöty jo ajat sitten :)
madh91 kyllä ukon ansiosta meillä on katto pään päällä ku kylmässä vedessä raataa päivittäin melkei. mut jos nyt mun asiakas sitten sen sopparin tekee tuon sijoittajan kans ni kääntyy asetelmat sillai että minä oon se jonka nimissä on okt sitten mut eipä tässä kuitenkaa aleta ylpeilee ja töitä jatkan kuten normaalisti :)
kunpa sinulla ny tuo kroppa normalisoitus jo.

Mä nyt lisään itteni tänne kun ei raskaus sitte loppuun asti mennyt :( No nyt jo uutta yritystä kehiin. Eka ovis bongattu.

tervetuloa lissufin, plussatuulia sinulle ja tsemppiä :) pahoittelut keskenmenosta...

on: uusi päivä uudet kujeet, ootan jännityksellä ja ehkä pelonsekaisin tuntein iltaa koska sillo saan tietää miten kävi sopparin ja tietenki saan tietää samalla mikä on minun palkkio :) aamusta tehty sukututkimusta hiukka, alotin jo eile illalla, kaikkee hauskaa kyl on paljastun.

MadH: tuosta ruokahaluttomuudesta.. monella usein stressaavissa tai jännittävissä elämäntilanteissa tulee ruokahaluttomuutta. Mulla ainakin :) Ehkä jännitit sitä testin tekoa niin kauan että sitä myötä tuli tuo ettei tee ruokaa mieli..? Raskauksissa mulla on sitten taas ollut päinvastoin, ihan hirveä nälkä joka ei lähde vaikka hevosen söis :S

Täällä seuraillaan taustalla :)
Onnea plussanneille ja tarrasukkia. Pieni mahdollisuus ilmassa ja maailman seittemäs ihme ehkä tapahtui ;) Vielä ei uskalla sanoa mitään ääneen (taikauskoinen jo alkaa olemaan tällä mun taustalla), katsotaan sitä sitten huhtikuussa :D

niian ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa, miten menee? jaa no sitte toivotan kunnolla tsemppiä sinulle tuohon seitsemännen ihmeen saamiseen... :) minä oon ihmetelly minne kaikki tutut on kadonnu, kukaa ei oikei käy moikkailees ja kertoos kuulumisia, alkaa tuntuu vähä yksinäiselt ku "vanhat tutut" on kadonnu näkösält kokonaa.

Jes, kp 1 pärähti tänään! Kierrot siis 26-30 pvä ja nyt kun oon merkannu sen kovimman oletetun oviskipupäivän ylös niin se on aina 13 pvä ennen menkkoja. Se onko se irtoomiskipua vai sitä jälkikipua en tiedä. Vielä yks kierto ennen oletettua jouluseisausta, oispa nyt meille suotuisat ajat niin voitais saada tän vuoden vauva..

Kivaa viikonloppua kaikille!

Takaisin