Gatusa: Nojoo, onhan se niin mutta välillä tuntuu et puhuu kauhian alentavasti sulle, siksi olinkin niin ylpeä
Lissufin: Pahoittelut keskenmenosta :/ Tervetuloa mukaan, onnea ovulaation löytymisestä ja plussatuulia sinne :)
Pampero: Totta, hyvä huomio. Ei mulla ainakaan ennen oo tämmöstä tullut, ja aika "isoja" ja stressaavia asioita käynyt elämässä läpi, tämä pientä siihen verrattuna... Mutta jotain hormonihäikkää voi olla, tai sit jotain ihan muuta. :)
Niian: Ihanaa, että olette saaneet sen maailman ihanimman ihmeen :) Nostaa omaakin toivoa, että joskus saadaan oma pieni ihme. :) Sinne tsempit seitsemännen ihmeen saamiseen!
Veronicat: Pahoittelut tädin vierailusta
olis saanu tänne tulla koko joukko tämän palstan tädeistä, et saisitte plussia ja mä sen eksyneen tädin takaisin...
Dawwe: Pahoittelut menkoista, mut hyvä et kierrot on suht tasasia kuitenkin! :) Mä peukutan täällä teille sen tämän vuoden vauvan puolesta :)
Darkmimosa: Pahoittelut sinnekin vuodon alkamisesta!! :/ Kyllä vielä kerkeette pari kiertoa yrittämään :) Se riippuu täysin siitä, miten leikkaus tehtäisiin, yleensä leikkauksessa käytettävät lääkkeet on semmoisia, et ei sais raskaana ollessa käyttää. Pystytkö soittelemaan ja kysymään tilanteesta, että mitä kannattaa tehdä?
Melissae: Juu, yritän syödä. Vuodottomuus tässä eniten pännii, olihan se negakin nyt tietyllä tapaa pettymys, mutta se vuodottomuus onkin isompi pala purtavaksi...
Koita nyt parantua pian, ja pysyä terveenä! :)
loora84: Kiitos :) Pakko yrittää kaikesta löytää jotain hyvää, koska muuten olisi ihan liikaa sitä huonoa. :) Pienetkin asiat on hyviä, vaikka pieniä olisikin. Ei se koko, vaan se miten sen näkee
Tosiaan, toivottavasti siellä ei kiusaile noi juilimiset reissun aikana (ellei kyse ole siitä itsestään, joka olisi enemmän kuin toivottavaa!) Nyt tsempit sinne ja koitat nyt vaan keskittyä kaikkeen muuhun kuin kropan seurailuun!! :) Nauti reissusta :)
Pömpylä: Olotilat on .... kerpeestä! Antaa toivoa... No mä olen joskus gyneltä kysynyt, ja hän on naureskellut, ettei periaatteessa ihmisellä ole "valeraskautta" samalla tavalla kuin esim. koiralla, mutta kun oikein paljon haluaa lasta, voi pelkästään jo kroppaansa liikaa seuraamalla saada "oireita" aikaan, eikä ne tunnu kuvitelluilta, vaan ne on ihan aitoja. Psykosomaattista = Pää ei tunne pelkoa mut jalat tutisee
(Muumeista poimittu, aika osuvasti!)
Soita ihmeessä gynelle ja koita saada selvyyttä tilanteeseen! Se kannattaa, oman mielenrauhankin kannalta... Tsemppiä!
lucky87: No jopas jotain, sielläpä nyt sitten onkin kökkö tilanne! Onneks kuitenkin on siellä mahdollisuus lähteä mummolaan! Toivottavasti et itse ala laatoittaa!!
Vargynja: Kaksi viikkoa, hui! Varmasti jännittääkin pikkuhiljaa ultran lähestyminen. :) Tuus sit kertoon kuulumiset kun sieltä tuutte!
Kiitoksia! :)
Omanapa: Tiistaina verikokeisiin, 9.50 on nyt varattu aika, ja gyne laittaa lähetteen heti maanantaina kun pääsee töihin. Toivon mukaan tuloksia sais kuulla keskiviikkona, tai sit ne menee siitä viikon päähän maanantaille. Samalle päivälle eivät ainakaan kuulemma tule, eikä gyne ole silloin paikallakaan. Sormet ristiin ja toivomaan parasta!
Tissit on niin kipeät, et oikeesti pännii!
Mies on ihan helisemässä, kun on nyt kolme viikkoa ollut kiellettyä aluetta. Kyllä sitä itekin jo kaipaa sitä "kivutonta" aikaa.
Myös se täysi olo jatkuu. Jatkukoon, ihan sama, oon mä saanut kuitenkin syötyä jotain.
Aamulla olin kiukkuinen kuin ampiainen heti herättyä, ja juuri ennen saunaa itkin lohduttomasti miehelle kuinka pännii et jos ei voidakaan saada helposti lasta. Hän koitti vakuutella et keinolla millä hyvänsä me saadaan, ja vietettiin sit ilta sovussa leffaa katsellen ja oli siinä vähän sit pupuiluakin iltatoimien joukossa...
Viikko sit viimeks!
alavattaa juilii. Paljon.
Ei vuotoa.