Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille sympatiasta! <3 ootte ihania! <3

MadH91: Mä oon oikeesti tosi pahoillani siitä pirskatin negasta..mä niin tiedän tunteen :( *sympatia halaus* Hyvä,että miehesi on tukenasi. Toivottavasti saat pian lekuriin yhteyttä niin selviää tuo vuotamattomuus. Todella kurjaa.Anna tulla vaikka täällä kaikki pahaolo pois jos et viitti miehellesi kaikkea purkaa.Miehet ymmärtää kyllä,mutta eivät samalla tavalla kuin me kanssasisaret täällä <3 Mutta pidä miehesi lähellä..hänenkin tukensa on todella korvaamaton. Tsemppiä jatkoon <3<3 me ollaan täällä sun tukena!

Kiwibird: Mä olen käyttänyt tuota tyyny-ja jalat ylös tekniikkaa. Eipä oo tuottanut tulosta mulla...vielä ainakaan. En lopeta sitä kuitenkaan :) Hyvä,että ovistesti tummenee...tsemppiä paljon tulevaan ovikseen ja tärppiin ;)

Ja joo..jos munkin tilanteesti pitää jotain positiivista etsiä niin kierto oli tosiaan lyhyempi kuin edellinen (paljon lyhyempi) ja ovulaatiokin tuli bongattua. :)

ON: Kp27 tai kp 1 en nyt vielä näitä laske kyllä kunnon menkoiksi,katson miten tää iltaa kohden etenee. Aamulla tuli ihan haalean vaaleanpunaista vuotoa kämmenen kokoisen pläntin verran. Ja sitten ei ole tullut kuin ruskeaa tuhrua niin vähän,et tuntuu ettei tuota suojaakaan tarvisi. Pidän sen varuiksi kuitenkin. Alkais nyt sit kunnol jos on alkaakseen..ärsyttää tollanen tiputtelu. >:( Olin tänä aamuna ihan masiksessa kun huomasin vuodon.Mieskin selvästi oli harmissaan ettei ollut tärpännyt taaskaan.Lohdutteli kyllä,että nyt se ovulaatio on löytynyt jne. Mutta tällä hetkellä on hiukan huono fiilis. :( Taidan kokeilla seuraavan kierron nyt sit noilla Lugeilla..katotaan miten niitten kanssa käy.Hyvää tässä on se,että loma on alkamassa tunnin päästä ja saan vaan levätä koko viikon :) Pitää nyt vaan nostaa leuka ylös ja lähteä uuteen kiertoon positiivisin mielin. :)

Jaksamisia kaikille!! <3
tsemppiä ja tärppiä lähettelen myös sekä plussatuulia ;) <3

lissufin: Tuolta saa tuon kirjoituksen,kun painat omaa nimimerkkiä oikealta yläkulmasta ja sieltä allekirjoitus! niin sinne saat tekstin :)

oi kohtahan sinä saat pienokaisen syliin tyttötiikeri, aika kuluu niin nopeesti vastaha sä kuumeilit mein kans ja nyt oot kohta saamas käärön syliin :)

iines pahoittelut vuodosta...

Suurkiitos "osanotoista" :)

Lumikki:
Tsemppiä sinne jännäpäiviin! Peukuttelen täällä sulle plussan puolesta <3

veronicat: jos sulla on nyt dpo13, oletettavasti jos tärppiä ei ole käynyt, kuukautiset alkavat siinä noin muutaman päivän kuluttua, joten sun kierto jäis siihen suunnilleen 35 tienoille. Se on raastavaa kun oma kroppa ei toimi niinkuin sen pitäisi, tai niinkuin se on ennen toiminut. Km sekoittaa hormonitoimintaa, toivottavasti se kierto sulla vielä asettuu sinne 28 tienoille ajan kanssa, ellet sitten ennen tasoittumista pääsekin jo liittymään odottajiin :)

bluerose: Inhaa, et siel täti on tullut runsaana kyläilemään :( Koita jaksaa :) Tickeri ainakin sulle näyttää kp6?

dawwe: joo olis ollut plussaa kun vuotoa ei kerta kuulu eikä näy. :( Nyt tuntuu et kiljuisin todennäköisesti riemusta jos täti kurvaisi kylään!Toivottavasti siellä kurvais täti pian tai sitten vaan saisit sen plussan, meinaakko kauankin ootella tätiä ennenkon otat uusinnan testaamisen kanssa?

kiwibird9: Kiitoksia kauniista sanoistasi <3 Ihana tuo päälläseisonta-ajatus! :) Voihan siitä olla apuakin. Tai ainakin siitä, ettei heti valuttele mömmöjä ulos puuhailun jälkeen :)
Kyllä toi ovistestin viiva näyttää olevan tummenemaan päin, toivottavasti siellä pian irtoaa joku kaunis pieni munasolu, joka kohtaa vertaisensa ja pääsee kiinni limakalvoihin ;)
Okei, jos sulla on ennenkin tullut kahdet menkat, niin juu ei heti lääkäriin tarviikaan. Onneks siellä on se vuoto nyt vähenemään päin. Tsemppiä sinne ja jaksamista!

tyttötiikeri: Peukut sille, että kaikki menee hyvin! :)

iines86: ei se niinkään se nega periaatteessa pelkästään vie fiilistä alas, se on tää vuodottomuus ja sit siihen päälle se nega joka mielen alas vetää. Mä kerkesin jo toivomaan ettei mussa oliskaan mitään vikaa... Väärässä olin. Onneks on tää ketju <3 :)
Toivottavasti siellä ei tuhruta pitkään, vaan uusi kierto alkais nyt sit mahdollisimman pian, et pääset pongailemaan seuraavaa ovulaatiota <3 Vaikka onkin kuinka positiivista ja kivaa et se ovis löyty edellisessä kierrossa, on vaan fakta et kyllä ne menkat vetää fiiliksen matalaksi ja saakin vetää. Onneks tosiaan sulla alkaa nyt se loma <3

Omanapa:
Mä en niinkään sure sitä negatiivista testiä, vaan mä suren ennemmin sitä, mitä kaikki tämä summana voi tarkoittaa... Nyt koko joukolla lähettämään niitä tätejä tähän suuntaan, rehellisesti sanottuna en välitä kuinka paljon sattuu ja kuinka paljon vuotaa, kunhan edes vuotaisi!!:smiley-angry002

Gynekin vastasi, onneksi älysin laittaa sähköpostia enkä jäänyt kärvistelemään ajatuksineni maanantaihin asti. Tosin ei se mieltä siltikään kovin paljoa lämmittänyt: gynen mukaan mulla on nyt jostain syystä kropassa estrogeenitasot liian matalat, kun terolut ei aiheuttanut vuotoa kahden viikon sisässä. (helpoin tapa "diagnosoida" estrogeenihormonin vaje, jos keltarauhaskuuri ei tuo vuotoa ollenkaan).
Laittanee varmaan maanantaina (toivottavasti) lähetteen verikokeisiin, katotaan kilppariarvot, prolaktiini-hormoni, FSH ja LH-hormonit ja sit niiden testien perusteella selvitellään missä on syy estrogeenivajeeseen.

Se mikä nyt pelottaa, on se että tuommoinen estrogeenivaje voi meinata sitä, että mulla on munasarjojen toiminta hiipunut (siis hyi apua, mä olen vasta kohta 23!!), ja jos se on päässyt kokonaan lopullisesti hiipumaan, niin sit mä en voi saada omia lapsia. Ihanan positiivisia uutisia siis... :sad010Ehkä nyt mietin tätä vaihtoehtoa liian aikaisin, mutta aion varautua siihen edes jollain tapaa henkisesti. Toivon, että vaikka onkin aurallinen migreeni, saisin silti kokeilla estrogeenihoitoa jos siitä olisi apua herättämään tämän kropan talviuniltaan, ei mitään väliä mitä se "aiheuttaa". Sittenpähän kärsitään migreenit, sittenpähän pirskule kärsitään. :angry2

Ensin kun mies tossa töihin lähti, itkin hetken itsekseni ja manasin oman kroppani jonnekin alimpaan hel*ettiin. :angry4
Jääräpäisyys ottanee vallan, nyt on vaan tehtävä se ainoa asia mitä voin itse tehdä edistääkseni asiaa - saatava painoa pois ja paljon :angry3 Minähän hiivatti sentään aion tehdä kaiken mitä voin, edistääkseni tätä tilannetta, ja jos se tarkoittaa sitä, et töitä on tehtävä, minähän s*tana soikoon sen teen. :angry5

Kroppani mun, tämä ei jää tähän... saat tuta nahoissasi tämän vielä! :angry5

Pahoittelut negan saaneet ja kp1:sen kohdanneet :(

MadH: Voi pahoittelut :( Ei tosiaan kannata mennä asioiden edelle, vaikka ymmärrän että nuo huonot uutiset veti mielen matalaksi ja pelottaa. Entä se viiden päivän tiputteluvuoto? Se ei vissiin ole riittävä että laskettaisiin kunnon vuodoksi? Tsemppiä painon pudotukseen! Juuri salilta tulleena voin sanoa, että liikunta pitää mielen ja kehon virkeänä, ja ennen kaikkea tuo niin hyvän mielen! :) Liikkuminen voi olla hauskaa, ei sen tarvitse olla hampaat irvessä kituuttamista. Toivottavasti saat gyneltä apuja ja pian kroppa alkaa toimia! :hug013

Gatusa.Onnittelut työ kuviosta..kiva että sait sen mitä halusit.. :)

Dawwe.Pahoittelut negasta..ja toivottavasti ei kierto nyt veny pitkäks vaikka voihan sulle se plussa vie vaikka tulla tästäkin kierrosta..tsemppiä..

Iines.Pahoittelut tädistä.. :( ja onnea uuteen kiertoon..oot ihanan optimistinen.. :)

Madh.Pahoittelut negasta :( toivottavasti se täti sinne nyt pian tulee et pääset kunnolla yritykseen mukaan eikä kroppa nyt temppuilis..ja toivottavasti nyt ei kuitenkaan oo kyse tosta mitä puhuit tossa..tsemppiä ja voima HALI...

Lumikki.Tsemppiä piina ajalle..toivottavasti sieltä tulee palkinnoksi plussa.. :)

Veronicat.Onneks ei ollu mitään vakavampaa tytöllä.. :) anteeks en jaksa selata taakse päin mut onko sulla nyt semmonen kierto et vois plussa tulla??

Bluerose.Toivottavasti se ällö täti pian lähtee sieltä..ja onnea uuteen kiertoon.. :)

Lucky.Hyvä juttu et ei oo mitään tulehdusta.

Kiwibird.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen..ja juu kannattaa jäädä ainaki siihen makuu asentoon hetkeks aikaa..mä ainaki uskon et siit on hyötyy.. :)

Tyttötiikeri.Onnea sektioon ja on varmasti tos tilantees parempi vaihto ehto. :)

Harmi ettei tähän ystävänpäivään tullut niitä plussia. :( mä olin jotenkin niin varma et niitä tulis..

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille.. :)

on. kp.24/27-46 ja dpo.6-7 ei muuta kun odottelua ja odottelua..mut onneks ylihuomenna lähetään himokselle.. :)

Blääh,taitaa jäädä ovis tästä kierrosta..Viiva paljon haaleempi kun eilen vaikka vahvistuahan sen pitäis o_O
Typerä kroppa!!:angry5

Pampero: Joo, on ehkä turhan aikaista vielä murehtia tuommoisesta, meikä on vaan senlaatuinen et murehtii kaikesta vähän etukäteen... Typerää kyllä, mut oon mä niin silti selvinnyt tähänkin asti :)
Pelottaa, kyllä. Mielessä kauhuskenaario siitä, et en sais koskaan omia lapsia, mut toivon mukaan jollain sais tän korjattua.
Kerroin gynelle melkoisenkin yksityiskohtaisesti tuosta vuodosta, ja hän sanoi ettei sitä lasketa, jos estrogeenitaso olisi kunnossa, silloin olisi myös tuon tiputtelun jälkeen alkanut nyt tän kahden viikon sisässä vuoto.
Liikunta kyllä tuo hyvää mieltä. Oon niin onnellinen, et maanantaina alkaa harjoittelu, helpompaa ajoittaa liikkuminen ja syöminen kun on jotain säännöllisyyttä elämässä... :) Kiitoksia tuesta <3

loora84: Mä hommaan sen tädin keinolla millä hyvänsä! ;) Kiitos <3 Tsemppiä sinne jännäpäiviin, ja nauti Himoksen reissusta täysin rinnoin!! :)

Satsa: Kaikki sympatiani sinne <3 Se on kamalaa kun kroppa ei toimi niinkuin pitäisi... Voimia ja jaksamista sinne <3
Vaikka onkin kuinka typerää ja kamalaa, normaalistikaan ei "normaalin hormonitoiminnan" omaava nainen välttämättä ovuloi jokaisessa kierrossa. Tylsää se on, mutta normaalia et joskus ovulaatiota vaan ei tule. Mut toivotaan et siellä nyt on vaan km jälkimainingit ja kaikki tasoittuu pian ja saat pian nyytin syliin <3

omanapa: Okei, tapani etsiä jokaisesta asiasta edes jotain positiivista, puskee päälle... *helpotuksen huokaus* Kylläpä sitä osaakaan olla tyytyväinen ja ylpeä itsestään, et mä otin sen "varaslähdön" ja päätin käydä siellä gynellä sillon tammikuussa. (ihanku siitä muka olis kauankin aikaa...) Ei tule yritettyä montaa kuukautta täysin tuloksetta, tai tässä tapauksessa kärvisteltyä montaa kuukautta ilman vuotoja, miettien et missä vika. Nyt tiedetään missä vika - se voidaan yrittää korjata.
Ei hypitä liian isoja harppauksia kerrallaan, askel kerrallaan - voi olla et joku auttaa ja tuun raskaaksi avustettuna, tai sitten ei auta, mut vaihtoehtoja (onneksi!!) on paljon. Viimeisiä vaihtoehtoja sit luovutetut solut taikka adoptio, mut siihen asti ei nyt olla menossa ainakaan vielä. Jos joutuu niin sit tilanne on eri, mut ei nyt vielä kaiveta kuoppaa itselle, vaan tarvotaan läpi suosta kuin suosta vaikka sukeltaen jos ei muuten. :brave
Jääräpää mikä jääräpää, back in business:taunt010
*Kun elämä potkii päähän niin potki v*ttu takas ja niin p*run lujaa kuin pystyt, kypärät on nynnyille, jotka odottaa et elämä lakkais potkimasta*:talk017

Bluerose: dpo = days past ovulation..:)

Madh91: Juu, odottelen tätiä kylään viimestään tiistaina.. ja sitä ennen en meinaa ees testailla! Pessimisti ei pety!:confused: No ei vaan.. ihan hyvillä fiiliksillä jaksan vielä mennä. Sun oma tilanne on kyllä kimurantti.. hemkisesti varmaan raskasta kun kaikkea pitää odottaa :confused004

Loora84: Nyt olis ollu pientä toivetta.. ovis osu kohilleen ja mieskin sattu olee kotona. Oviksen bongasin testeillä ja sen jälkeen oli ihan kunnon oviskivutkin ja ajoituksen olis pitäny olla kohillaan.. mutta saapi nähdä?:rolleyes:

Kaikille niille kiitokset jotka tyttäreni hullunkuriseen juttuun kommentoivat positiivisesti, sain todella huokasta helpotuksesta!!!:angel4

ON: oireet on nyt kyllä hiukan semmoset että olis vauvan sijaan tulossa hiivatulehdus.. voi taivas mä vihaan sitä!!!o_O no onnex on viikonloppu siinäkin suhteessa.. töissä on hankala olla jos on hiiva..

Hei, kaikille hyvää ystävänpäivää.. :Heartbigred

MadH sulla on kyllä niin upee asenne!:thumleft Vaan noinhan se täytyy ajatellakin.No juu,muistelen joskus lukeneenikin ettei joka kuukaus välttämäti ovista tule.Eipä niitä vaan oo tullu tikuteltua ennen yrityksen alottamista.Tieto lisää tuskaa tässä tapauksessa :grin
veronicat apteekistahan saa nykyään ilman reseptiä Diflucan hiivalääkkeen,mulla on aina varalla kaapissa.Maksaahan se törkeen paljon enemmän ilman reseptiä mut ei tarvi ottaa kun se yks tabletti :)

madh91 kyllä on ihailtava asenne sulla, totta että ei pidä jäädä murehtimaan. toivottavast pian tärppäis kuitenki sulla jollai keinol :)

muut: plussatuulia ja tsemppiä :)

on: jännitystä jännitystä...ootan et tuleeko mun eka soppari nyt ja samantien iso sellanen ja tämän likan huolet on pois kertaheitolla sillo ainakin taloudellisest mut ukko nyt alko heti haaveilemaa et mitä kaikkee haluaa ostaa, totesin kuka täs oikei päättää sinä vai minä ku tili on mun nimissä :)

Satsa: juu.. mulla oli kans jossain vaiheessa hiiva KOKO ajan.. tai sitten bakteeri vaginoosi.. six oon valmiix jo niin kypsä..:mad: Mutta joo.. kun lähden aamulla lenkille, kurvaan apteekin kautta.. ne varmaan tilaa diflucania ja flagyliä ihan vaan mua varten sinne..:grin ellei peräti koko apteekki pyöri ihan vaan sillä.? plaah..

MadH91: Uskon ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.Ei se ole kivaa tajuta,että kropassa ei kaikki pelaakkaan niinkuin pitäisi. :confused: Onneksi tosiaan ei olla täällä yksin vaan on tää ihana ketju jossa saa sitten ajatuksia jakaa muiden kanssa :) sellaisten jotka ymmärtää. Nyt lähettelen tätiä siihen suuntaan,hän on nyt eksynyt punaisen ferrarinsa kanssa,joten pistän kartan tulemaan.Kyllä se oikean tien löytää.Tsemppiä ja jaksamista! <3 kyllä kaikki vielä selviää. <3 On sulla ainakin oikea asenne tulevaan. :thumleft Äläkä sure niitä tuloksia etukäteen..en usko,että sulla sieltä mitään hälyttävää löytyy.

loora: Kiitos! Pakko olla,en muuten jaksaisi jatkaa.Ja tää loman alku nyt edesauttaa aika paljon tähän optimistiseen ajatteluun :)

Veronicat: Itsekkin olen kärsinyt hiivasta useinkin.Varsinkin antibiottikuurin aikana saan sen. :confused: Kiusallinen ja kamala. Sillon ekan kerran kun sain sen teininä,en kehdannut sanoo äitille..enkä tiennyt mitä se oli. Kärvistelin sen kanssa kuukauden verran ja kutina oli ihan helvetillistä.Olin lopuksi raapinut itteni jo verille ja alapää on niin turvoksissa ettei mistään enää tullu mitään.Sit viimein uskalsin sanoo äitille (tajusi heti mistä on kysymys) ja hän haki mulle apteekista voiteen ja sen puikon.Heti kun sain sitä voidetta laitettuu niin kuulosti siltä kuin enkelit ois ruvennu laulaa :grin Tiesinpähän sitten tulevaisuudessa heti ekoista oireista mikä on syynä.

Gatusa: Mä toivon,että sua onnistaa sopparin kanssa..tsemppiä :wink

ON: Vuoto alkaa lisääntymään kokoajan,mutta en kyllä laske tätä päivää vielä KP 1 veikkaan,että hanat aukeaa yön aikana kunnolla. Tuntuu oikein,että ne tulee runsaina ja kivuliaina.:confused: Toivottavasti olen väärässä.Mutta vuoto kuin vuotoa..tuleepahan kuitenkin.Mies oli tuonut mulle ihanan kukkakimpun ja suklaalevyn tänään.Se ei ikää mulle tuo mitään jollen erikseen pyydä,joten tää oli aivan ihana yllätys. Kortissa oli niin kaunis teksti että rupesin itkemään.Pelkkä kukkien katteleminenkin sai mut itkee.Kortissa luki "Hyvää ystävänpäivää rakas,älä ole surullinen.Kyllä me vielä onnistumme. T:Sun mursusi":love2 Tajusinpahan taas kuinka ihana mies mulla oikeesti on. Harvoin osoittaa tunteitaan,mutta sitten kun tekee sen niin se tulee suoraan sydämestä.

Hyvää viikonloppua kaikille! <3

Muokattu viimeksi:
Satsa: Mikä kiertopäivä sulla on? Älä suotta heitä vielä kirvestä kaivoon. Mun kokemuksella meinaan ne tikun viivat ei aina vahvistu/haalene kovin loogisesti, vaan tummuus saattaa vaihdella ennen sitä itse positiivista viivaa :) Mulla on tullut vähän tummempia, sitten taas vähän haaleempaa ja sitten puskista pärähtänyt se TOSI tumma :) Ei siis oo mennyt niin että koko ajan pikkuhiljaa tummennut sinne plussaan asti. Eli jatka tikuttelua vaan.

MadH: oon samaa mieltä että teit oikein, kun menit heti sinne gynelle :) Itse tunnet parhaiten kroppasi ja taustasi, ja nyt sait heti rattaat pyörimään ja apua tilanteeseesi :) Onneks nykyään näitä hoitoja ja apuja löytyy ja yhä useampi lapsettomuudesta kärsivä saa kokea äitiyden :)

Harmi ettei nyt sit saatu yhtään ystävänpäivän plussaa :( Mutta vuodessa on päiviä vaikka kuinka, ja kaikki jatketaan yritystä! Mun oma pikku palleroni 1v3kk sai alkunsa tasan 2 vuotta sitten ystävänpäivänä, jotenkin jäi tuo päivä hyvin mieleen, kun aamulla sen ovulaatiotestiplussan sain ihan puskista :)

Täytyy sanoa, että tää on oikeestaan tullut ihan hyvään väliin tämä "hukkakierto" :) Ihanaa, kun ei tarvitse stressata! Eikä miettiä, että onko tärpännyt vai ei ja olla kuin tulisilla hiilillä odottaen sitä vastausta. Se kun on niin raivostuttavan raastavaa välillä :/ Nyt ei oo tää vauva-asia ees pyörinyt niin paljoa mielessä, on tullut jotenkin sellainen olo ettäse tulee kun sen aika on :)

Pampero nyt on kp 8/26 et periaattees ovis vois tulla vielä ens ti tai ke.Jatkan kyllä tikuttelua nyt kun sain toivookin!Miehelle jo porusin ettei saada ikinä vauvaa ja seuraavassa hetkessä manasin et se viivahan vahvistuu vaikka päällään seisten :grin Huomaa kyllä et rupee tosissaan stressaamaan koko yritys.:angry7

veronicat: Pessimisti ei odota suuria niin ei myöskään pety, optimisti näkee kaikessa hyvät puolet vaikka pettyy... ;) Optimistin lasi kun on aina puoliksi täysi, niin sitä sit löytää ne keinot nousta mistä tahansa suosta ylös keinoja kaihtamatta :)
Hyvä et jaksat mennä ihan hyvillä fiiliksillä vielä :) Ei se hiiva sitä vauvaa pois sulje :wink Mut hiiva on kyl tosi epämiellyttävä vaiva... Hyh. Kannattaa se diflucani käydä kyllä hakemassa, niin ei tarvii liiaksi asti kestää hiivan mukanaan tuomia ihanuuksia....:rolleyes:
On se henkisesti raskasta, mut tuntuu et ihan hyvä tässä vaiheessa odottaa, kuin se, että oltais se kaks vuotta yritetty tai pidempään... (ei nyt millään pahalla ketään kohtaan) kun on takana itsellä se exän kanssa kahden vuoden yritys ilman tulosta. Onneks tää odotus kuitenkin nyt ei oo vaan epätietoisuutta täysin, vastauksia saa kun niitä hakee ja sit löytyy keinot... :)

Satsa: Kiitos ja kumarrus! :) Hymyjäkin jo saanut itsestä irti, vaikka tilanne onkin mikä on. No periaattessa tuossa tapauksessa tieto lisää tuskaa - mut tietyllä tapaa katsottuna: kun ei löydä jossain yhdessä kierrossa ovista, ei tarvii miettiä mahdollisia oireita, vaan tietää vaan odotella menkkoja (jotka tosin voi hieman myöhästyä jos et ovuloinut, tylsää, tiedän..). Mut leuka pystyyn ja huolet tallotaan maanrakoon eiks jeh? :) Mut jatka sitä tikuttelua, ja koita silti ottaa rennosti (tyhmä ohje... sori), tehdä mieluisia asioita ja nauttia elämästä :p

Gatusa: Jääräpää, mikä jääräpää! :wink Ei se märehtimällä tästä mihinkään parane, ehkä sitä alkaa tuolta omalta mieheltään sitä rennompaa asennetta oppia pikkuhiljaa.
Heiiiiiii hienoa!! Mä peukutan nyt todella tuon sopparin puolesta! Ukko haaveilkoon itsekseen, hyvä että olet todennut noin! Ihailen :wink

iines86: enkelit laulaa!:grin:grin Ihana ilmaisu...:p Muistan kans ekan hiivan, ja kun se helpotti, niin ah... :grin
Ihana mies siellä<3 Täällä ei oo yksi päässyt kotiin asti vielä, muutamia minuutteja niin ehkä ovi käy...
Kiitos kartan lähettämisestä eksyneelle tädille, joka sais kyllä melkeen tuoda punahilkan mukanaan punaisessa ferrarissaan mukanaan korillinen puolukkahilloa :wink Koko poppoo on enemmänkin kuin tervetullut!:grin
Ehkä tässä onkin tosiaan turhaa surra tuloksia etukäteen:) *palautuminen maan pinnalle*
Toivottavasti siellä nyt alkais se uusi kierto, ettei tiputtelua joudu kestämään pitkään, mut eiköhän ne primot ja ovis tehneet tehtävänsä. Helpottavaa siinä mielessä, kun kroppa näyttää merkkejä toimivuudesta edes jossain vaiheessa <3

Pampero: Nimenomaan, onneksi löytyy monia monia keinoja... Siksikin tyytyväinen et on syntynyt tähän "aikakauteen" :grin
Ihanaa että siellä on tuollainen fiilis, kuulostaa et oot rento ja tyytyväinen, etkä just stressaa. Ihanaa. <3 Olen ylpeä! :grin

MadH En aatellu testata ihan heti uudestaan, fiiliksen mukaan ja tällä hetkellä fiilis on etten ainakaan ensviikolla. Varmaan keskiviikkoon ootan ja sit ehkä pitää harkita apteekissa asiointia.

Jotenki oon nyt niin sekasin etten osaa muille kommentoida mitään. Tsempit siis tasapuolisesti kaikille.

Takaisin