Pampero kyllä ne ovat ovulaatiotestejä, kuinkas muutenkaan.. tosiaan tiedän koska ja kuinka pitäis testata, en vain ole mainostanut hirveesti täällä jokaisesta tekemästäni testistä, tänään näytti jo voimakkaampaa toista viivaa mikä on ihan jees.
Mad odotin jännityksellä miten käy, ompa ärsyttävä tilanne toivottavasti gyne vastaa heti! ja selkeyttä saadaan asiohin, voimahalaus sulle ja superpaljon onnea jatkoon.. ei oo helppoa :/
varmasti oot hämilläs, mäkin olisin sun tilanteessa.. mä niin toivon että tuut raskaasi, aamen. Oot aivan ihastuttava ihminen vaikken nyt tunnekkaan sua henk.kohtasesti mutta olette ansainneet raskauden/raskauksia elämäänne.
omapeba: joo tosiaan, toivon kaikille raskautta ++++++++++++++++++++ en voi muuta toivoakkaan, paitsi toki kaikkea hyvää, tuntuu että välillä tää elämä potkii meitä päähän vähän turhankin paljon, mutta silti on paljon hyvääkin semmosta mitä ei tuu ajatelleeks ja onneks on tää ketju. Ihanaa ystävänpäivää teille jokaiselle!
tänään ja huomenna greippiä nassuun.. ovulaatio on tulossa mutta todellakin vähän myöhässä.. jotenkin tunnen sen, oon sit seuraavien bubuilujen jälkeen päälläseisonta asennossa sen 10min.. tai ainakin tyyny pepun alla koska jotenkin tuntuu ettei siemenneste pääse ihan perille asti :O ootteko muuten kokeillut tota tyynykikkaa? Ovulaatiotesti näytti tänään jo paljon kivemmalta oli vaaleanpunainen ja paksumpi kuin se kontrolliviiva, tosin kontrolliviiva oli tummempi vielä :) olen tasan kerran tikuttanut yhtä tumman kuin kontrolliviiva, oli hieno tunne.. en oo mikään himo oviksentikuttaja, pikemminki aikoinaan raskaustestailija hirmu, ne ajat ovat takana.
p.s
Mad tuo verinen vuoto oli onneksi vaan aamuista ja se on kokoajan vähenemään ja vaaleampaan rusehtavan/punertavan vuotoon päin ja nyt ei oikeestaan enään tuu mitään eikä sidettäkään ole. Bubuiltiin 3 kertaa yhdessä illassa ja ei mikään ihme että alapää "kärsi" kun ei oltu oltu yhdynnässä kuitenkaan moneen päivään. Mulla tuli muuten viimekskin samoista e-pilsuista "kahdet menkat" eli ei tartte mennä lääkäriin. Gynelle meen sitten keväällä jos ei tärppää toukokuuhun mennessä.
luin kaikkien jutut ja halaukset jok'ikiselle, onni potkaisee vielä, oon niin varma siitä
ihanaa ystävänpäivää vielä kertaalleen
on tosi laiska olo eikä kiinnosta oikeen tehä mitään tai ajatella mitään..