Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Iines!

Ja pahoittelut myös Dawwe! Mitähän jos sulla ei vaan vielä oo ehtin plussaa tulemaan... kun oviskin oli vasta kp18... hmmmn. Tsemppiä ettei uusi kierto alakaan, vaan pääset maanantaina testaamaan plussan! :)

Ihanaa Ystävänpäivää!

Näinköhän se MadH aikoo meitä iltaan asti kärvistellä..... :p

Pahoittelut negan saaneille ja tätin tulemisesta myös Pahoittelut!!!
Gatusa: onnea työstä!!! :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Dawwe: Pahoittelut negasta! Toivottavasti sulla ei kierto veny liiaksi asti, tai sit vaan saat plussan muutaman päivän päästä :)

Iines86: Pahoittelut tädin kylään kurvaamisesta! :( Mutta, jos jotain positiivista, kierto ei ollut pitkä kuin kuunkierto, ja sä pongasit sen ovulaation, et kroppa selkeästi yrittää! :) Jaksamisia <3

Hyvää ystävänpäivää kaikille teille ihanaisille naisille <3

Omanapa: No negahan se siellä kurkisteli. :angry3 Olotila on lähinnä pirskatin ärsyyntynyt, vuotoa ei ole, ei kuulu eikä näy (tai tunnu), olotilat on tämmöset ja nega kurkkii testistä ilkkuen mulle päin naamaa :angry7
Mä olisin halunnut mieluummin ne menkat. :angry5 Nyt ei tarttis sit miettiä et mikäköhän nyt sit oikeen on vialla.
Mies halasi kun pääsin alakertaan ja tajusi testin tuloksen, mä sanoin vaan et olishan se kiva et olis edes mahdollisuus tulla raskaaksi, mutkun ei ole kuukautisia - eipä siinä raskaaksi tulla. :angry1 muutaman hetken päästä totesi "kai nyt niitä voidaan nypätäkin jollain ja sit laittaa takaisin?" - puhui jo keinohedelmöityksestä :rolleyes:
Mä vaan jotenkin tiesin et ei tää voi näin helppoa olla :confused: Mut olis nyt se vuoto edes alkanut, onhan sillä nyt aikaa vaikka maaaaailman tappiin alkaa, mut kun sen olis pitänyt alkaa kahden viikon sisässä tai jotain muuta on vialla.
Soittopyyntöä gynelle - on vasta maanantaina paikalla.
Lähetin sähköpostia, katotaan vastaako - mun tuurilla tuskin. odottelua vaan. Jotenki mua ei nyt naurata.:angry7

madh91 pahoittelut negasta, ihmeellist ettei tullu plussaa, onneks sulla on noin ihana mies mashaAllah. no toivottavast tilanne selkiää pian.

MadH pahoittelut! Jospa se pian vastais se gyne.. :)

iines pahoittelut myös tädistä sinne, nyt uuteen kiertoon vain! :)

Niin ja pahoittelut kaikille muillekkin tädeistä.. ja tsemppejä testien tekoon..! olkoon ne r- / o- testejä! :)

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE NAISILLE! :smiley-bounce016 Ja mukavaa alkavaa viikonloppua!

On: kp 18/29 ja DPO 4 tai 3 ? :confused: (ällövarotus) valkkari hieman paksuhkoa ja makeahkon tuoksuinen.. ? Oviksen aikaan oli jäätävä turvotus! ja nyt pitkin viikkoa jotain nipistelyjä alavatsalla.. :) Tällä viikolla koittanu pitää mieltä muualla kuin vauvassa.. Sisäpyöräilemässä oon käyny pari kertaa jonka oon taas saanut viikko rutiiniin ja huomenna oisin taas jumpalle menossa ja jos kävis äidin haudalle kynttilän viemässä.. ja moikkaamassa ystävää myös :)

Pahoittelu madh91 ja Dawwe negoista =( Iiinekselle pahoittelut tädistä.. Ja muille jotka luultavasti unohdin tässä jotenkin huomioida niin anteeksi.. Olen kyllä lukenut kaikkien tarinat!!! On vaan niin ihanan :hug007 aktiivista porukkaa ettei millään pysty vastaamaan kaikille.. hyvä että muistaa oman nimimerkin:fart005

Mutta musta on ihanaa lukea muiden kuulumisia (välillä kamalaa kun on kurjia uutisia) vaikka en oikeen itse osaa kirjotella muutakun niitä lyhykäisiä omanapa juttuja..:confused013 Yritän opetella kyllä...

ja sitten omaan napaan.. Tädistä ei oo tietookaan.. ei tosin kierron pituudestakaan? Nyt olis niinkun kp 32 (norm tiukka 28) ja dpo 13.
Ärsyttävää kun kierto voi olla km:n jälkeen ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä.. just sillon kun haluais et kirto ois just eikä melkeen.
Onnex vko meni nopeesti.. työmatkalla. Ja muutenkin hiukan ressissä.. nauroin että kun Äiti on kerran vuodessa seminaarissa ni sillon tapahtuu meillä.. olin ollu 6 tuntia pois kotoota ni jo oli ambulanssi kutsuttu ja meillä oli naapurit ja puoli eteläsuomee hälytystilassa.. no onnex tyttären aivokalvontulehdusepäily osoittautu isoksi nuhaksi ja jäykäksi niskaksi ja minäkin sain seminaarin kunnialla loppuun asti..:cool05

Ihanaa kun on perjantai.. kaikille hyvää viikonloppua!!!:)

Joo mutta eikö se niin oo että äitiä ei kukaan kaipaa kun se on paikalla mutta auta armias kun se on poissa....:eek:
Ei oo paljoa vauvahaaveita ehtiny ruokkimaan...:confused: :grin

neljä sivua kännyllä juuri luettuna...(ÄLLÖ VAROITUS) täällä täti edelleen kiusa klimppaineen ja kirkkAn veren sekä valuvana kuin niegara..en nyt muista kiertopäivää.

hei mikä toi dpo juttu on?

en ole kerinny käymään täällä kun olen tehnyt kellom,ympäri töitä ja opiskellut :)

pahoittelut negan saanneille ja onnea uuteen,kiertoon.
onnea Gatusa työn jatkunisesta (? jos niin voi sanoa) <3

MadH pahoittelut, ois teille saanu ehkees se plussa tulla..

Iinekselle tsempit uuteen kiertoon

Mä tosiaan jään nyt ihmettelemään kuin pitkäks tää kierto venyy, parempaa onnea muille!

Tulehdus näytteet otettu maaliskuussa on lääkäri aika pyysin verikokeita ennen sitä otettavaksi. Jospa saisin. Ei tulehdus oireita ainakaan testi ei haissut bakteeri vaginoosille.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Miten tuonne alas olette saaneet kirjoitettua raskaudet km yms? Mä en oikeen hokaa tätä kirjoittamista foorumeilla, tsorri :confused005:confused005

Pampero kyllä ne ovat ovulaatiotestejä, kuinkas muutenkaan.. tosiaan tiedän koska ja kuinka pitäis testata, en vain ole mainostanut hirveesti täällä jokaisesta tekemästäni testistä, tänään näytti jo voimakkaampaa toista viivaa mikä on ihan jees.

Mad <3 odotin jännityksellä miten käy, ompa ärsyttävä tilanne toivottavasti gyne vastaa heti! ja selkeyttä saadaan asiohin, voimahalaus sulle ja superpaljon onnea jatkoon.. ei oo helppoa :/ <3 varmasti oot hämilläs, mäkin olisin sun tilanteessa.. mä niin toivon että tuut raskaasi, aamen. Oot aivan ihastuttava ihminen vaikken nyt tunnekkaan sua henk.kohtasesti mutta olette ansainneet raskauden/raskauksia elämäänne.

omapeba: joo tosiaan, toivon kaikille raskautta ++++++++++++++++++++ en voi muuta toivoakkaan, paitsi toki kaikkea hyvää, tuntuu että välillä tää elämä potkii meitä päähän vähän turhankin paljon, mutta silti on paljon hyvääkin semmosta mitä ei tuu ajatelleeks ja onneks on tää ketju. Ihanaa ystävänpäivää teille jokaiselle! <3
tänään ja huomenna greippiä nassuun.. ovulaatio on tulossa mutta todellakin vähän myöhässä.. jotenkin tunnen sen, oon sit seuraavien bubuilujen jälkeen päälläseisonta asennossa sen 10min.. tai ainakin tyyny pepun alla koska jotenkin tuntuu ettei siemenneste pääse ihan perille asti :O ootteko muuten kokeillut tota tyynykikkaa? Ovulaatiotesti näytti tänään jo paljon kivemmalta oli vaaleanpunainen ja paksumpi kuin se kontrolliviiva, tosin kontrolliviiva oli tummempi vielä :) olen tasan kerran tikuttanut yhtä tumman kuin kontrolliviiva, oli hieno tunne.. en oo mikään himo oviksentikuttaja, pikemminki aikoinaan raskaustestailija hirmu, ne ajat ovat takana.

p.s Mad tuo verinen vuoto oli onneksi vaan aamuista ja se on kokoajan vähenemään ja vaaleampaan rusehtavan/punertavan vuotoon päin ja nyt ei oikeestaan enään tuu mitään eikä sidettäkään ole. Bubuiltiin 3 kertaa yhdessä illassa ja ei mikään ihme että alapää "kärsi" kun ei oltu oltu yhdynnässä kuitenkaan moneen päivään. Mulla tuli muuten viimekskin samoista e-pilsuista "kahdet menkat" eli ei tartte mennä lääkäriin. Gynelle meen sitten keväällä jos ei tärppää toukokuuhun mennessä.

luin kaikkien jutut ja halaukset jok'ikiselle, onni potkaisee vielä, oon niin varma siitä <3 ihanaa ystävänpäivää vielä kertaalleen <3 on tosi laiska olo eikä kiinnosta oikeen tehä mitään tai ajatella mitään..

Heipsan! Tulen tänne taas kuokkimaan, kun kerran edelleen seurailen tätä porukkaa, vaikka ilokseni oon kyllä huomannut että suurin osa tutuista on siirtynyt jo odottajien puolelle. :) Pahoittelut teille negan ja tädin kohdanneille. Harmi, kun joidenkin kohdalla oli jo niin lupaavat oireet. Hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista teille kaikille! Toivon teille kovia plussatuulia!

Jos täällä vielä tuttuja on niin päivitellään omiakin kuulumisia. Eilen kävin äitipolilla ja siellä nyt sovittiin sektio aika ensi viikon torstaille. Vauva on perätilassa, painoarvion mukaan jo 3,8kg eikä mulla paikat vielä niin kypsät, että lähtisivät käynnistelemään. Ekaks vähän harmitti, mutta kun asiaa sai hetken sulateltua, niin tuli jo parempi fiilis. Eipähän tarvii stressata pääseekö vauva väärinpäin turvallisesti ulos tai sitä että ensin repeis paikat alapäästä ja sit joutuis vielä hätäsektioon...

Takaisin