iines86: Nojoo, onhan se niinkin, et mikään ei oo mahdotonta... Niinkuin jo mainitsin, kuolasinhan mä tuota miekkostakin sen neljä vuotta, ennenkuin sain itselleni...
Sekin oli aika ihmeen kauppa loppukädessä, että niin tapahtui (tooosi pitkä stoori
) ja alkuun oli tosi vaikeaa uskoa et niin pääs käymään, kun se tuli töistä kotiin olin ihan onneni kukkuloilla, et hui kamala kuinka ihanan miehen saikaan, voiko tää olla tottakaan.
Noh, kyllähän se on. Tuossa tuo vieressä syö näkkileipää ja pelaa pleikkarilla höyryävä kaakaokuppi naaman edessä
Et kaipa se mahdotonkin on mahdollista... Vaikka minkään ei pitänyt olla mahdotonta
"Uskomatonta - mutta totta" ehkä sitten...
Mua säikäytti, kun pystyin kaupassa kävelemään kinuskimunkkien (suuri herkku...) ohi silloin tokana päivänä kun tää olo iski, eikä tehnyt yhtään mieli, lähinnä puistatti.
Siitäkin tajusin et joku on "vialla". Muutenkin, mä syön "polttoaineeksi" mitä vaan, mulle rahkaakin on mennyt purkki noin vaan aamuisinkin, mut nyt tekee tosi tosi tiukkaa. Kun ei ees oo nälkä! Kun oon nälkäinen, syön vaikka pahvia että olen "tyytyväinen".
Ehkä hieman liioitellen...
Herkutteluhetkiä täytyy mahtua elämään
Hyvä kuulla et olet tyytyväinen itseesi ja painoosi, niin pitääkin! :) Mä en ole liian tyytyväinen itseeni ja painooni... No, jos en oo raskaana niin sit vaan pakolla syömään et kroppa jaksaa polttaa rasvaa, jos oon niin silti pakolla syömään, et pysyy matkalainen mukana.
En mää haluu jättää sua tänne!!
Kyllä mä täällä varmaan teitä kaikkia häiriköin... JOS joudun poistumaan
Pääkipu kurkistelee jälleen nurkan takaa, en tiedä onko tämä nyt "hormoni"-päänsärkyä vai mitäkä, mut kolmatta päivää jo putkeen.
Tuun kertomaan kyllä heti sit kun vaan "järkytykseltäni" kykenen...
oli nega tahi plussa.
Dawwe: Huii, sä sorruit nyt viivatestiin sit
Mä ostin molempia, mies ihmetteli et mitä noin monella tekee?!
Selityksenä: jos viivatesti ei toimi, on digi varalla. Jos viivatesti toimii ja on nega, niin digi jää myöhempää käyttöä varten. Jos on plussa, niin sit vaan tuhlaamaan digikin, niin näkee viikot !
Ei tainnut mies oikeen käsittää...
Itellä on liiankin "varma" olo plussasta, saa nähä kuinka korkealta sitä tipahtaa aamulla. Voipi sitä silti itku tulla jos nega pärähtää...
Gatusa: Jee, hienoja uutisia!! :) Onnittelut nyt sit yhteistyöstä asiakkaan kanssa! Ja hitot sille ukolles, anteeks nyt vaan, ilkeetä sanoo noin toiselle
Mä sain kerran exältä kauniin kommentin kun hihkuin saaneeni työpaikan (jota ei ollut helppo saada, tosi paljon hakijoita jne), ja hän vaan totes et no ei se oo mikään saavutus. Meinas nyrkki heilahtaa. Varsinkin kun mun ex oli semmonen... elämäntapatyötön "pumsu". Argh.
Mutta, me ollaan ylpeitä ja ilosia tästä käänteestä, anna sen ukon tunkee se mielipide... sanonko mihin!
Anteeks kiukkuisuuteni!
Kiukuttaa vaan ku joku kehtaa ....
omanapa: Päänsärky kurkkii nurkan takaa. Täytynee olla jotain "hormoniperäistä", kun kerta on ällö olo ja tissitkin kipeet.
joku finnikin eksynyt nenänpieleen... (ja mulla ei koskaan melkeen ole finnejä, ne tulee ennemmin tuonne pakaroihin jos johonkin
)
Mitenköhän sitä nukkumisen laita tänä yönä?
Voinee onnistuakin, koska v-ä-s-y-t-t-ä-ä.
Oon nyt pistänyt merkille, et "oireet" on voimakkaimmillaan aamuisin, ja iltaisin on helpompi olla ja vaan nukkumaanmennessä, kun rauhottuu sänkyyn, tuntee "kouristelua" jonkun aikaa tuolla alavatsanseudulla, ei kuitenkaan oo ihankaan mitään menkkamaista
Mulla tekee oikeasti mieli sitä, että mulla tekis mieli syödä jotain. Mä kaipaan sitä, et on nälkä, voi syödä ja tuntea olonsa kylläiseksi.
Täytyy toivoa vaan et jos testi näyttää negaa, et lääkärillä olis jotain muutakin sanottavaa mulle, kuin että odottele vaan