Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
huomisille testailijoille peukut pystyssä täälläkin: madH, pömpylä, dawwe ja iines! tartuttakaa meihin muihinkin tällasiä positiivisia oireita ;):talk017

luckylle tsemppiä lääkäriin, toivottavasti saat lisätietoo!

pe-pe-perjantaaaiiiii on melkein jo täällä!!! mukavaa, plussia täynnä olevaa viikonloppua naiset <3

nii joo ja itellä siis kp 3/27-45 (tai ton 27 voin jo varmaan unohtaa, se varmaan oli vaan ne pari kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen, yrittämisestä alkaen ei oo noin lyhyttä kiertoo näkyny)

Chipmunk.Paljon voimia sulle ja onnea uuteen yritykseen sitten kun siihen pääset..Hali..

Riina.Toivottavasti siellä täti pian pakkaa kamansa ja lähtee..onnea uuteen kiertoon..

Jyra.Juu samoissa mennään.toivottavasti et nyt tuu kipeeks ja saisitte nauttia lomasta terveenä.. tsemppiä..

Zorro.toivottavasti täti sieltäkin häipyy..ja onnea tähän kiertoon..toivottavasti se tuo plussan tullessaan..

Miten sitä ees saa nukkuttuu ens yönä kun vaan oottaa teiän testailuja... :happy093

Heipsistä kaikki :) Älkää mua vielä huomenna jännätkö..mulla menee testaaminen ensi viikkoon. Laskelmien mukaan menossa vasta dpo 6 tai 7? en ihan varma oo :D Madiä,Dawwea ja pömpylää varmaankin jännätään huomisen testaamisen johdosta :p

loora: Hyvä että jomotukset ovat lieventyneet :) tsemppiä jatkoon!!

Elya: Pahoittelut tädin saapumisesta! nyt pystypäin uuteen kiertoon. :)

Chipmunk: Tosi harmillista kuulla *iso halaus* Aika menee nopeasti ja pian olette jo uudestaan yrittämässä ja sitten onnistutte :)

Gatusa; Ehkä sieltä tosiaan olis tulossa jokin mukava ylläri :wink

Jyra: Menet aika samoissa kun mäkin kierron kanssa. Itselläni ei kyllä ole yhtään kierron pituudesta tietoa,jos täti tulee niin sitten vasta tiedän :) Toivottavasti et ole tulossa kipeeksi,ei ole kiva sairastaa..lomalla varsinkaan. :( Lapsukaisellesi paljon paranemisia! :)

zorro: Täältä lähettelen paljon positiivista oloa!! :smiley-angelic003 tsemppiä myös sinulle!!

Omanapa:
Eipä ole hanat auennut vieläkään :) Eli puhtailla housuilla mennään. Kauhee väsymys on seurannut mua kokopäivän ja luulenpa,että meen aikasin tänään nukkumaan.Mahaa juilii ja nipistelee samalla tavalla kuin aikaisemminkin.Otsaan on ilmestynyt finnirykelmä o_O mul oli finnejä viimeksi teini iässä ja silloinkin niitä taisi tulla kaksi. Olen yksi onnekkaista joilla ei naama kuki helposti. :) Vessassa olen tänään käynyt useammin kuin yleensä,enkä ole lisännyt juomistani. Mä yhäkin luulen,että mieli tekee tepposia nytten..tai sitten hormoonit on sekaisin. Olis kyl silti niin hienoa plussata ens viikolla. :love2 Huomenna on perjantai ja lyhyt työpäivä. Sitten alkaa viikon loma..IHANAA!! :happy093

Huomiset testaajat,tulkaa heti sitten kertomaan mikä oli tulos :p <3 *plussiaaa*
Muillekkin paljon plussaa ovikseen seka r-testiin <3

Muokattu viimeksi:
Loora ja zorro! On kyllä niin raivostunut olo. Se oli NIIN turha reissu kun olla voi. Melkein se satku meni siihen että se sano että parempi että meet omalle lääkärille. Ehkä mä tiesin sen jo. Teki se sisä tutkimuksen ja sano että ei tulehdukseen viittaavaa ole, kystia ei tunnu vatsaa palpoidessa vaan tyhjennys vuoto se on. Sano että sit ruinuat omalta lääkäriltä veri kokeet kun yksityisellä niin kallista ellei ole vakuutusta. Huomenna on neuvola hoitajan vastaanotto. Se varmaan osaa sanoa enemmän asiaa kun tuo lääkäri. Kehui sitä mun omaa lääkäriä että on ihan asian osaava. ( mies lääkäri). Piti päästä helpottaa oloo kauppaan, tuli vähän shoppailtua miehelle ja pojalle ystävänpäivä lahjoja ja itsellekkin ostin orkidean ilokseni. :) mieskää ei nyt ihan hermona ollu ku sai pelin ;) koko päivän mä olin omilla asioilla klo 6 lähin ja klo 19 kotiin!!! :mad: nyt väsyttää ja huomenna toivottavasti vähän viisaampi sanoi että voin aloittaa normaalisti terolutin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Iines.Oikein ihanaa ja nautinnollista lomaa sulle..:) ja toivottavasti se täti tosiaan tajuaa pysyä sieltä pois...

Lucky.Voi pöh!!! inhottavaa et sun käynti oli noin turha ja kallis.. :( toivottavasti se neuvolantäti osaa sanoo jotain järkevämpää..tsemppiä..

lucky87: Kuulostaa kyllä tosiaan huolestuttavalta... Onneks nyt kuitenkaan ei lääkäri nähnyt mitään tulehdukseen viittaavaa, ja toivon mukaan ehkä osais neuvolassa terkka sanoo enempi. Sullapa on ollut tehokas päivä :)

Gatusa: Nimenomaan, jännää kuin "selkeät" olot voi olla, ja tosissaan on vaikea ajatella mistä muustakaan olisi...
Hienoo ettei siellä oo ollut tiputteluja tai välivuotoja, ne on ärsyttäviä!! :)

Iines86: No, ehkä osa musta ajattelee etten ansaitse sitä niin nopeasti. Ja edellisen kokemuksen perusteella luulin et se olis mulle käytännössä mahdotonta, jos kyytiläinen nyt olis matkassa...
Juuri se, et oon "kova syömään", kertoo et nyt mättää joku, kun ei tee edes mitään "hyvää" mieli. Suusta menee kaikki alas mitä sinne työntää, mut mieli ei tee ja se tekee siitä työntämisestä asteen verran vaikeampaa :D
Oi, onnea tuollaisesta painonpudotuksesta! Upeaa :) Itsekuri on välillä hankalaa, mut pitää myös antaa itselleen myönnytyksiä, jotta jaksaa muuten pysyä kurissa. Herkkupäivät tjtn, siinä parempi keino ainakin itselle, koska yks päivä ei merkkaa mitään kun kyse herkuttelusta... :)
Joo, primot on voimakkaampia kuin terot, aika jännää jos ei oo vielä vuoto siellä alkanu ;)
Eheeeei, sulla ei ne hanat kuule aukeekaan ;) Mitä sit ku mä en ookkaan ja sää lähet täältä plussanneiden puolelle, nyyyh! :D
Ihanaa lomaa <3

Satsa: Niin siinä käy kun "saa sontaa niskaan", oppii ikäänkuin käsittelemään ne tunteet mitä pettymyksiin liittyy paremmin, ja selviää asioista ehkä hieman helpommin. :) Hyvä asenne sulla kuitenkin <3

pömpylä: Testiä kehiin!! ;) Plussatuulta puhallan!! :D

dawwe: Jänskääää!!! :) Tsemppiä jännäämiseen sinne! Plussatuulta puhallan!

Aida: Pillereistä voinee johtua tuommoinen. Valkkaria tulee vaikka olis "kuiva kausi", silloin sitä tulee vaan vähemmän. Selittämätöntä on jos tulee parina päivänä enemmän, mut omaa kehoa seurailemalla oppii sit sen mikä on "merkki" mistäkin :)

elya: pahoittelut tädistä :( tsemppiä tulevaan kiertoon! :)

loora84:
Kyllä nyt joku plussauutinen varmaan huomenna saadaan, vaikken se minä olisikaan ;)
Onneks siel on jomotukset helpottanu :) Raskaus voi olla oireetonkin, joten älä heitä kirvestä kaivoon ihan täysin. Kyllä te saatte sen pienen syliin vielä, usko pois <3 :)

chipmunk: Pahoittelut :( Jaksamista ja tsemppiä sinne <3

Riina86:
Eiksoo jännää kun yhtäkkiä pitääkin tutustua omaan kroppaansa ihan eri tavalla ja löytää niin paljon uutta... :)

Jyra:
Toivottavasti siellä tauti häviää ennen kuin kerkeää kunnolla edes alkamaan! Yritä parantua pian :) Tsemppiä piinaviikoille!!

zorro86: Toivottavasti siellä kierto kuitenkin tasoittuisi edes johonkin suuntaan... Tai parempaa - ei tasoittuis mihinkään ja tärppi kävisi! Tsemppiä tähän kiertoon! :)

omanapa: Tajusin aamulla, että miksi tosissaan oon pitänyt niitä urheiluliivejä. Nukuin yön sohvalla, kun pää oli niin vietävän kipeä etten vaan voinut olla sängyssä kuuntelemassa kun herra hoo köhi vieressä - pikkurukka on kipeä (miehet on niin isoja vauvoja kun on kipeitä...)... Tosin ei niin pahasti, meni töihinkin tänään. Saa nähdä kuinka huomenna käypi. Kellostakin oli pakko poistaa patteri et pystyin nukkumaan kun jokainen rasahdus sattui pääkoppaan niin paljon :(

Aamulla tissit niin vietävän arat et hyi olkoon. Vielä kouluun ajellessakin tuntui aroilta. Nyt ei enää niin paljoa kun on taas ollut liivit päällä. Eikä aamiaisella mennyt kuin 1/4osaa rahkapurkista. Enempää taas ei vaan saanut alas. Pahimmillaan toi ällöolo varmaan on kyllä aamulla, koska päivällä ja nyt illalla oon saanut kuitenkin jotain syötyä, ei töki niin pahasti kuin aamulla.

Valkkaria holahtelee housuihin niin et sussiunakkoon! Eli siis hanat ei oo auenneet.!! 13 päivää vikasta terosta.
Testit odottaa yläkerran vessassa... Apteekin oma ja clearbluen digital (viikkonäyttö). Kyllä nyt alkaa jänskättää. Miten mä edes voin nukkua? Neuvolan numero on jo valmiina puhelimessa, mutta samoin myös ajanvarauksen numero, että voi soitella gynelle sit soittopyyntöä jos nega paukahtaa.
Kyllä mä sitä plussaa ennemmin toivon, koska en halua että mussa on jotain enemmänkin vialla.

ps. mun tuurilla kuitenkin pitää aamulla tarkistaa ettei vuoto oo alkanut ennenkuin avaa testipakettia...

MadH91: Mikään ei ole mahdotonta tässä elämässä..pitää vain uskoa :) Joo..ruoka on mun juttu,ruoka-aika päivän paras kohta :oops: Jos ei ees herkkuja tee sun mieli niin kyllä nyt sitten se kertoo jotakin..ite olen kans oikee kunnon sokerihiiri. Sipsit ja muut suolaiset ei oo mun juttu,mut karkit...mmmmm :p Jos mulla ois suklaata nyt nokan edessä se katois tosta heti!! heh! Kyllä mä itselleni annan kerran viikossa herkuttelu hetken,lauantaisin ostetaan jotakin hyvää ja katottaa leffaa :) sit jaksaa taas viikon olla ilman.Totta,ei yks kerta viikossa haittaa mitään..ei sitä tosiaan jaksais jos ei antais iselleen palkkiota onnistumisesta :) Suurinosa mitä multa lähti niin neste.Sitä kertyy mulle tosi herkästi..sukuvika siis :D mutta nyt olen tyytyväinen painooni ja itseeni.tässä pysyn :) Mäkin mietin tota samaa,että jos nyt plussaat huomenna ja sä lähet raskaana olevien puolelle ja mä jään tänne niin...nyyh.. :sad002 :grin Lupaa tulla ainakin meitä moikkaamaan sillointällöin ja kertomaan kuulumisia <3

Kiitos..loma tulee todellakin tarpeeseen. <3 Hyvä kun oot saanut syötyä,auttaa jaksamaan.Toivottavasti pääkipu pysyy poissa ja pääset omaan sänkyyn nukkumaan.Miehet on isoja vauvoja kun ne sairastaa..sama koettu täälläkin :grin Hyvä,sulla on nyt kaikki valmiina huomista varten! tuu sit heti kertomaan!! jään jännäilemään! <3

No mä menin vasten omia periaatteita ostamaan itelleni Ihan semmosen viivatestin, just semmonen apteekin oma. Täällä siis kans ainaki vielä odotellaan mut kutina on sille että aamulla saa huomata ettei testiä enää tarvita.

Kiireaamukin tiedossa, toivottavasti ehin kävästä edes lukemassa tiedän muiden plussauutiset. Huomiseen Mad, sä oot kyl niin varma plussa. Tsemppiä!

Dawwe: Tsemppiä paljon sullekkin huomiseen!!!Ajattele positiivisesti..se auttaa pitkälle. Itekkin ajattelen tässä kokoajan,että huomenna ne alkaa,mutta sitten alkaa..ei voi mitään :) .En ole vielä selvillä vesillä.

vietähän mukava loma iines :)

chipmunk pahoittelut keskenmenosta. tsemppiä ja toivottavasti pian tärppää taas.

madh91 ja dawwe tsemppiä huomisee testaukseen ja plussatuulia molemmille :)

on: jipii asiakas ymmärsi mua ja oli et ei muuta ku töihin, nyt pitää vaa sit ettii ostajia timanteille ja smaragdeille sekä koruille joita he tekevät kaivoksensa tuotteista ja tietenki sijoittajia... että se on nyt sit mun toimi. (pitää sanoa kyllä että kyllä ne korut mitä näki kelpais mullekin erittäin hyvin, on niin hienoja).
saapi nähä mikä on kierron vaihe veikkaan että dpo jotain mennää jo eli kattelen tuleeko tässä kuussa menkkoja ku loppukuusta viimeistää pitäis aueta...
ja ukko tietenki päätti sit pistää mun ilon poikki työstä sanomalla että hän ei haluu kuulla mitää ellei nää rahaa.

iines86: Nojoo, onhan se niinkin, et mikään ei oo mahdotonta... Niinkuin jo mainitsin, kuolasinhan mä tuota miekkostakin sen neljä vuotta, ennenkuin sain itselleni... :p Sekin oli aika ihmeen kauppa loppukädessä, että niin tapahtui (tooosi pitkä stoori<3) ja alkuun oli tosi vaikeaa uskoa et niin pääs käymään, kun se tuli töistä kotiin olin ihan onneni kukkuloilla, et hui kamala kuinka ihanan miehen saikaan, voiko tää olla tottakaan.:eek: Noh, kyllähän se on. Tuossa tuo vieressä syö näkkileipää ja pelaa pleikkarilla höyryävä kaakaokuppi naaman edessä :grin
Et kaipa se mahdotonkin on mahdollista... Vaikka minkään ei pitänyt olla mahdotonta ;) "Uskomatonta - mutta totta" ehkä sitten...:rolleyes:

Mua säikäytti, kun pystyin kaupassa kävelemään kinuskimunkkien (suuri herkku...) ohi silloin tokana päivänä kun tää olo iski, eikä tehnyt yhtään mieli, lähinnä puistatti.o_O Siitäkin tajusin et joku on "vialla". Muutenkin, mä syön "polttoaineeksi" mitä vaan, mulle rahkaakin on mennyt purkki noin vaan aamuisinkin, mut nyt tekee tosi tosi tiukkaa. Kun ei ees oo nälkä! Kun oon nälkäinen, syön vaikka pahvia että olen "tyytyväinen". :grin Ehkä hieman liioitellen...
Herkutteluhetkiä täytyy mahtua elämään :wink Hyvä kuulla et olet tyytyväinen itseesi ja painoosi, niin pitääkin! :) Mä en ole liian tyytyväinen itseeni ja painooni... No, jos en oo raskaana niin sit vaan pakolla syömään et kroppa jaksaa polttaa rasvaa, jos oon niin silti pakolla syömään, et pysyy matkalainen mukana. :wink
En mää haluu jättää sua tänne!! :oops: Kyllä mä täällä varmaan teitä kaikkia häiriköin... JOS joudun poistumaan :wink
Pääkipu kurkistelee jälleen nurkan takaa, en tiedä onko tämä nyt "hormoni"-päänsärkyä vai mitäkä, mut kolmatta päivää jo putkeen. :confused:
Tuun kertomaan kyllä heti sit kun vaan "järkytykseltäni" kykenen... :grin oli nega tahi plussa.

Dawwe: Huii, sä sorruit nyt viivatestiin sit :wink Mä ostin molempia, mies ihmetteli et mitä noin monella tekee?! :pSelityksenä: jos viivatesti ei toimi, on digi varalla. Jos viivatesti toimii ja on nega, niin digi jää myöhempää käyttöä varten. Jos on plussa, niin sit vaan tuhlaamaan digikin, niin näkee viikot ! :grin Ei tainnut mies oikeen käsittää...
Itellä on liiankin "varma" olo plussasta, saa nähä kuinka korkealta sitä tipahtaa aamulla. Voipi sitä silti itku tulla jos nega pärähtää...:sad001

Gatusa: Jee, hienoja uutisia!! :) Onnittelut nyt sit yhteistyöstä asiakkaan kanssa! Ja hitot sille ukolles, anteeks nyt vaan, ilkeetä sanoo noin toiselle :sad001 Mä sain kerran exältä kauniin kommentin kun hihkuin saaneeni työpaikan (jota ei ollut helppo saada, tosi paljon hakijoita jne), ja hän vaan totes et no ei se oo mikään saavutus. Meinas nyrkki heilahtaa. Varsinkin kun mun ex oli semmonen... elämäntapatyötön "pumsu". Argh.:angry5 Mutta, me ollaan ylpeitä ja ilosia tästä käänteestä, anna sen ukon tunkee se mielipide... sanonko mihin! :angry3
Anteeks kiukkuisuuteni! :grin Kiukuttaa vaan ku joku kehtaa .... :rolleyes:

omanapa: Päänsärky kurkkii nurkan takaa. Täytynee olla jotain "hormoniperäistä", kun kerta on ällö olo ja tissitkin kipeet. :rolleyes: joku finnikin eksynyt nenänpieleen... (ja mulla ei koskaan melkeen ole finnejä, ne tulee ennemmin tuonne pakaroihin jos johonkin:grin)

Mitenköhän sitä nukkumisen laita tänä yönä?:oops: Voinee onnistuakin, koska v-ä-s-y-t-t-ä-ä. :rolleyes:
Oon nyt pistänyt merkille, et "oireet" on voimakkaimmillaan aamuisin, ja iltaisin on helpompi olla ja vaan nukkumaanmennessä, kun rauhottuu sänkyyn, tuntee "kouristelua" jonkun aikaa tuolla alavatsanseudulla, ei kuitenkaan oo ihankaan mitään menkkamaistao_O

Mulla tekee oikeasti mieli sitä, että mulla tekis mieli syödä jotain. Mä kaipaan sitä, et on nälkä, voi syödä ja tuntea olonsa kylläiseksi. o_O

Täytyy toivoa vaan et jos testi näyttää negaa, et lääkärillä olis jotain muutakin sanottavaa mulle, kuin että odottele vaan :mad:

kiitos madh91 onnitteluista :) juu minä vähä tokasin jo tuolle ukolle asiasta ja on se nyt äkänny taas vaihteeksi. ei muuta ku aamulla työtä työtä työtä kunha eka vaa hoidan kotityöt...

Testattu nega kuten aattelinkin. Eli uutta kiertoa odotellen, ei tartteis kauheesti vaan venyä...

Täti kurvasi kylään nyt aamulla.Kyllä mä sen vähän tiesinkin,mut harmittaa Se silti :'( nyyh. Kierto oli nyt sitten 27pv lyheni edelliseen puolella. Noh,ei muuta kun uuteen kiertoon pysty päin :) en lannistu. Toivottavasti madilla on hyviä uutisia <3 hyvää ystävänpäivää kaikille!!!<3
pahoittellut Dawwe negasta *iso halaus*

Takaisin