MadH91: Mä olen Gatusan kanssa ihan samaa mieltä,että kyllä siellä nyt taitaa se kyytiläinen olla matkassa :) Ja miksei näin helposti voisi tulla. Joillakin se ihan oikeesti onnistuu todella helposti,kun taas meitä toisia ei ole siihen asiaan luotu. Ite kans olen kova syömään ja olen helposti lihovaa sorttia,että huomaan kans silloin jos ruoka ei maistu,että nyt mättää jossain :D Olen kyllä tällähetkellä ihan ihanne painossa kun laihdutin karppaamalla 12kg Tässä pitäs yrittää pysyä,mutta se itsekuri on vaan välil niin hankalaa
Mulla on kans tuota,että jännitän kovasti vessaan menemistä. Koskaan kun ei tiedä milloin hanat aukeaa :S Joo..gyne sanoi,että primoilla vuoto alkaa viimeistään 3päivää vikasta tabusta,teroissa taas on tosiaan se 2-viikon odotus mahollisuus,mut primoissa kuulemma ei (ovat sen verran voimakkaita) Mutta olemme erilaisia tietysti,eihän se kaikilla mee just niinku pitäs :) Siksi tää kolmas päivä on tavallaan se maaginen,että jos tästä päivästä selviän ilman vuotoa niin on isompi mahollisuus,että oisin raskaana
Vaikka mun tuurilla voi käydä niinkin,että hanat aukeaa joskus 5-päivää jäljessä tj. Noh,se nähään sitten :) Kiitos...mäkin toivon,että täti pysyy poissa
myös sinulla!! Kyllä nuo sun oireet sun muut nyt johtuu ihan siitä yhestä asiasta..EI TEROISTA!!
tsemppiä ja jaksamista niitten sian potkien kanssa...yäks xP
ON: kp 26 ja jännitys kasvaa. Täti loistaa yhäkin poissaolollaan ja olot senkun jatkuu.Nyt kiinnitin tänä aamuna huomiota siihen,että olen herännyt kahtena yönä vessaan paljon ennen kellon soittoa. <---en herää öisin koskaan vessaan (no ehkä joskus harvoin)koska en juo iltaisin sen takia että saisin nukkua heräämättä.
hmmm! Voi olla sattumaakin tai jotain muuta. Yritän nyt ajatella realistisesti,etten putoo sitten korkeelta jos täti kurvaakin kylään. :) Mahaa nipistelee yhäkin,enemmän ehkä se kipu on siirtynyt oikealle puolelle. Maha on turvoksissa jo heti aamusta,vaikka en mitään oo syöny (en syö aamuisin) nyt olen parina aamuna sellasen natural proteini juoman ottanut,kun on ollut heikko olo jos en oo mitää kurkusta alas saanut. <----mieli voi tehdä tepposia! Valkkaria tulee ja tulee..Tissit on samanlaiset kuin ennenkin,nännit kosketusarat mutta eivät kipeät.En huomaa oikeen mitään muutoksia niissä. Noh,nyt alan jännäilemään kuinka tämän päivän kanssa käy. aukeaako hanat vai ei :D
Tsemppiä ja jaksamista kaikille!! PLUSSIA PUHALTELEN!!