Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Madh: kuules nyt huolestun, mutta seuraan vielä tänä aamuna kun tulee tuota kirkasta verta ihan reilusti. Eilen tuli sellasia hyytyneitä venyviä veroklimppejä... Kovempi on vuoto kun koskaan menkkojen aikaan ja aivan kirkasta tosiaan. Mihinkään ei koske eikä jomota. Töihin kai se pitää lähtee ja seurata. Jospa tämä tästä hiljenee kun oon vähän aikaa pystyssä. Eilen alko runsaampi vuoto kun nostelin 50 kg laatta paketteja. Muuten ollu sitä tavallista tiputtelua pikku siteeseen asti kerennyt tulla mitään.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

madh91 kyllä siellä kuulostai joku olevan kyllä, on niin selkeet oireet jo että vaikee aatella et ois jotai muuta ku sitä itteää. yritähä pärjätä mahollisten hajujen kans ku harjottelette ompeluu... :)

lucky jaksamista, toivottavast tuo vuoto ei ol mitää vakavaa..

MadH91: Mä olen Gatusan kanssa ihan samaa mieltä,että kyllä siellä nyt taitaa se kyytiläinen olla matkassa :) Ja miksei näin helposti voisi tulla. Joillakin se ihan oikeesti onnistuu todella helposti,kun taas meitä toisia ei ole siihen asiaan luotu. Ite kans olen kova syömään ja olen helposti lihovaa sorttia,että huomaan kans silloin jos ruoka ei maistu,että nyt mättää jossain :D Olen kyllä tällähetkellä ihan ihanne painossa kun laihdutin karppaamalla 12kg Tässä pitäs yrittää pysyä,mutta se itsekuri on vaan välil niin hankalaa >:( Mulla on kans tuota,että jännitän kovasti vessaan menemistä. Koskaan kun ei tiedä milloin hanat aukeaa :S Joo..gyne sanoi,että primoilla vuoto alkaa viimeistään 3päivää vikasta tabusta,teroissa taas on tosiaan se 2-viikon odotus mahollisuus,mut primoissa kuulemma ei (ovat sen verran voimakkaita) Mutta olemme erilaisia tietysti,eihän se kaikilla mee just niinku pitäs :) Siksi tää kolmas päivä on tavallaan se maaginen,että jos tästä päivästä selviän ilman vuotoa niin on isompi mahollisuus,että oisin raskaana <3 Vaikka mun tuurilla voi käydä niinkin,että hanat aukeaa joskus 5-päivää jäljessä tj. Noh,se nähään sitten :) Kiitos...mäkin toivon,että täti pysyy poissa ;) myös sinulla!! Kyllä nuo sun oireet sun muut nyt johtuu ihan siitä yhestä asiasta..EI TEROISTA!! ;) <3 tsemppiä ja jaksamista niitten sian potkien kanssa...yäks xP

ON: kp 26 ja jännitys kasvaa. Täti loistaa yhäkin poissaolollaan ja olot senkun jatkuu.Nyt kiinnitin tänä aamuna huomiota siihen,että olen herännyt kahtena yönä vessaan paljon ennen kellon soittoa. <---en herää öisin koskaan vessaan (no ehkä joskus harvoin)koska en juo iltaisin sen takia että saisin nukkua heräämättä. O_o hmmm! Voi olla sattumaakin tai jotain muuta. Yritän nyt ajatella realistisesti,etten putoo sitten korkeelta jos täti kurvaakin kylään. :) Mahaa nipistelee yhäkin,enemmän ehkä se kipu on siirtynyt oikealle puolelle. Maha on turvoksissa jo heti aamusta,vaikka en mitään oo syöny (en syö aamuisin) nyt olen parina aamuna sellasen natural proteini juoman ottanut,kun on ollut heikko olo jos en oo mitää kurkusta alas saanut. <----mieli voi tehdä tepposia! Valkkaria tulee ja tulee..Tissit on samanlaiset kuin ennenkin,nännit kosketusarat mutta eivät kipeät.En huomaa oikeen mitään muutoksia niissä. Noh,nyt alan jännäilemään kuinka tämän päivän kanssa käy. aukeaako hanat vai ei :D

Tsemppiä ja jaksamista kaikille!! PLUSSIA PUHALTELEN!! <3

MadH oon saanu niin sontaa niskaan elämän aikana että kait sitä on tullu jonkunlainen jääräpäisyys asioihin joita haluaa.Putoon korkeelta ja kovaa mut nousen äkkiä entistä sisuuntuneempana :grin Ja heikkoina hetkinä kun tuntuu ettei jaksa huudatan Bon Jovin Bouncea ja taas lähtee :grin:grin
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!
Miä en nyt pysty aatteleen muuta kun tuota MadHin potkan ompelua :laughing021

Mitenhän sitä taas asennoituis... testiä ei ole tehty! :mad: enkä vieläkään tee mutta.... :confused:

Tipat nestettä tuli tisseistä eilen illalla, pissalle herätään yöllä ja päivällä 2h välein käytävä... viikonloppuna viimeks nappas nopeasti alavatsasta erikoisesti. Nyt jotain ihme tuntemuksia alavatsassa. BLAAH! :eek: Mies haisi eilen pahalle sängyssä... märälle pyyhkeelle. Eikä se ikinä sellaselle ole haissut suihkun jälkeen! :oops:

Viime vuonna molemmissa km:n raskauksissa heti alkuun aika voimakkaat raskausoireet... siksi tää tuntuu todella epätodelliselta ja siihen päälle tuo vuoto viime viikolla, jota ei ollut viime vuonna! :cool: Odotellaan nyt vielä... katotaan jos MadHin kanssa tekis ystävänpäivänä eli HUOMENNA testin :p oho! meni taas viikot nopeaan :grin

Oon käyny täällä lueskelee kuulumisia :) ei oo ehtiny kommentoimaan suuremmin.

Kuitenkin kaikille Tsempit! :wink Ja voimia jaksamiseen :rolleyes:

Täällähän on monta testin tekijää nyt lähiaikoina, suurin osa vissiin huomenna :)

Itsellä siis kp 29/26 ja toivottavasti pääsen tänään hakemaan testin. Uskomattomalta tuntuu kyllä jos ei huomennakaan vuotoa tule ja vielä uskomattomampaa jos oliski plussa. Jos kierto oiski sen 32pvä ni voiko huomenna sitten ees näkyä mitään?

Dawwe, asennoituminen että kaikki on mahdollista! :grin Itsellä ainakin pelastaa pahimmalta...

Huumoria lähinnä, tuntuu ettei tiedä että mikä on normaalia, mikä ei... omalla kohdalla kaikki on vaan jotain??!! :oops: Joskus sitä toivottavasti ollaan myös raskaana ja saadaan vauvat syliin :rolleyes:

Väli raportti kun en osaa olla kirjoittelematta tänne kuitenkaan. Sain ajan yksityiselle yleislääkäri joka ei ole gyne erikoislääkäri mutta tehny noita hommia. Jospa se osais kattoo mikä mättää ja osais sitten myös auttaa ettei tuu turha ja kallis käynti, sitte olis ollu sama käydä jo päivystyksessä kandin vastaanotolla. Vuoto vähentynyt

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Dawwe luulis herkällä testillä näkyvän,nehän saattaa näyttää jo neljä päivää ennen menkkojen alkua :)

tsemppiä dawwe ja madh91 ja pömpylä toivottavasti plussaatte nyt ainaki on niin lupaavan kuulosta ja iines kans :)

lucky toivottavast saat jotai selvyyttä ja mieluiten hyviä uutisia.

on: pärskis pärskis sanoo gatusa jostai syystä täällä vähän väliä. kalateatteri on ohi onneksi ( ei ollu sardiinei vaa yksii toisii kaloi joissa ei ol suomui onneks ni oli puolet vähemmän työtä), ammattiprofiili tuolla yhes nettisivustossa on päivitetty ja verkosto sen kun kasvaa, josko sais jotai hyötyäki siitä jossai vaiheessa sitten, vois alkaa joku päivä vaihteleen kuulumisia ja tutustuu viel paremmin oman alanki ihmisiin (hienosti ensimmäisenä siellä lukee minulla "Associate at Pacific International Capital LLC and MonaMinas SA" ja on iha paikkansa pitäväkin vielä :) aika hyvin ilman valmistumista ammattikorkeasta eli sainpa äipälleki todistettua että ei sitä aina tartte valmistua yliopistosta tai ammattikorkeasta pärjätäksee, se vaatii sisua, luonnetta ja rohkeutta tarttua haasteisiin :)

huomasinpa ilokseni et hei mulla ei ol ollu tässä kierrossa välivuotoja/tiputtelua ollenkaan :) saas nähä miten käy naisen tässä kierrossa ku en tiä ees millo ovis on.

MadH: Marraskuussa jätin pillerit pois, joten varmaan voi olla kroppa niistäkin vielä sekaisin. Eka kierto oli 33 vrk viimeksi 28. Molemmissa (ja muistaakseki ennen pillereitä myös) kierroissa valkovuoto on aina runsastunut ja sitten loppunut kuin seinään. Tässäkin kierrossa noin, mutta nyt sitten tuli nämä pari vuotopäivää nyt tähän lisäksi.

Jaahas, KP 2 tänään. Niin vaan "venyi" kierto ja menkat alkoi (lainausmerkit, koska kaksi edellistä kiertoa ollut 26pv ja nyt huimat 28pv). On vaan kummalliset menkat menossa. Täysin kivuttomat, on tää kummallista kun ei tunnu yhtään mitään. Ja ehkä vähän niukemmat kun edelliset.

No, ei voi mitään, harjoitukset jatkuu vielä tän alkavan kierron ennen "joulutaukoa" :grin

Kiitos tsemppauksista ja en voi sanoo et ihanaa mut kiva tietää et en oo ainoo joka painii näitten jomotuksien kans...

Madh,Iines ja Dawwe testatkaa ny kaikki huome ni tulee plussan täyteläinen päivä.. :)

Jyra.Joo mulla kans autto pillerit menkka kipuihin mut ne ei vaan sopinu mulle ni en oo niitä voinu syödä ja tietty nyt kun yritys päällä ni ei senkään takii voi syödä..toivottvasti meillä pian tärppäis ni pääsis ainaki aika pitkäks aikaan niistä eroon..

Lucky.Toivottavasti ei oo mitään vakavaa mut tosi hyvä et oot nyt menos lääkärille...ja toivottvasti ei oo turha käynti vaan saisit jotain tietoo.tsemppiä..

Pömpylä.Mä pidän peukut ylhäällä et saat plussan huomenna jos testaat.. :)

Gatusa.Toivottavasti et nyt tuu enempää kipeeks..nii onko sul ollu ovis oierit nyt täs kierros???ja koska testaat jos tätii ei näy..sori en jaks kahlata taakse päin et mikä kierron vaihe sul on nyt.. :) sä niin ansaitsisit nyt plussan...

anteeks en nyt saanu kaikille vastattuu mut puhaltelen teille kaikille plussa tuulia ja tsempit tilanteeseen on se mikä tahansa nyt.. :)

on.kp.23/27-46 ja ehkä dpo.5-6. ja nyt on onneks vähän rauhottunu noi jomotukset.oli kyllä tiistaina kamalat..mä en viitti enää ees kertoo mun oireita kun en enää luota yhteenkään oireeseen kun niitä plussia ei kumminkaan oo tullu...meillä varmaan kävi esikoisen kohal vaan hyvä tuuri et sai alkunsa yritys kerta neljällä...mulla on vaan niin semmonen olo et joudutaan vie yrittään pitkään... :( toivon niin et oon vääräs...

loora ei ol aavistustakaa onko ovis ollu vielä, jos on ni dpo 1-7 ehkä...ovisoireita ollu et on nippaillu mut ei sillai selväst paitti eilen oli kunnon jäätävä kipu päivällä mut ei tullu hyödynnettyä, limoi ei ol ollu silla selväst. tuos alkuviikol taidettii pitää hauskaa mut on varmaa liian kaua menny et tärppäis, en ees muista kunnol millo. liikaa keskityn muihi asioihi, en jaksa stressata kiertoo.

Gatusa.Niinhän se on et parempi jos pystyy olemaan tressaamatta ja miettimättä mikä vaihe on.. :) toivottavasti sulle ei näy tätiä enää tänä vuonna vaan tulis se plussa..

Tänään lääkärissä taas käyty ja raskaushormonit oli maanantaina 12 ja tänään alle 5, joten kyllä se varhainen keskenmeno oli. Lääkäri oli näkevinään kohdussa jonkun verran jotain pientä ripettä ja paksuuntuneen limakalvon, mutta meinasi että seuraavat menkat putsaavat kaiken. Menkat kyllä saattavat olla runsaammat. Uutta yritystä saa ruveta harjoittamaan vasta niiden seuraavien menkkojen jälkeen. Ei muuta kuin uutta yrittämään sitten kun menkat ovat kaikonneet. :)

Plussatuulia huomiselle kaikille piinailijoille! :) Jännään teidän puolesta!

Itse odotan menkkojen loppumista ja sitten ekaa kertaa alan bongailemaan oviksen merkkejä. Uskomatonta, et on elänyt tässä kehossa jo kohta 30 vuotta ja nyt pitää alkaa tutustumaan sen toimintaan...o_O

Chipmunk: Halaukset ja toivottavasti pääaette pian uuteen yritykseen! !

Elyalle ja Riinalle tsemppiä tädin karkotukseen.

Mites Luckyn lääkäri? ??

Toivottavasti Gatusan duunikuviot lähtee rullaamaan!! Ja siinä sivussa vois ylläritärppikin tulla ;)

loora: me mennään aika samoissa, mulla kans dpo6/7/8...

MadH: Kiitos kysymästä, piinaviikot päällä. Flunssaa pukkaa päälle. Ei kiva :/ Tsemppiä huomiseen!!!

ON: dpo6/7/8. Normioireet. Kivut ja jomotukset ollu päällä oviksesta saakka. Tissit kipeyty eilen. Nyt meimaa iskee flunssa päälle. Ihan pa..ka olo.Toivottavasti ei ole sama tauti kun esikoisella (mycoplasma), ollut nyt 3 vkoa pois koulusta. Lomakin ois ens viikolla. Kivempi olis lomailla terveenä. ...

Peukut pystyssä huomisille testailijoille!!!!!!!

Takaisin