Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Gatusa :) Meinasin suoraan sanottuna repiä perseeni edellisen välittäjän kanssa.Olis menny kaupaks jo kesällä mut tää ei suostunu alentaan hintaa vaikka käskin(jopa 10tonnin ois voinu laskee kun pyysi liian kovaa hintaa).Nyt oli kolmas välittäjä ja kaks viikkoo meni että sai myytyä!

Olettepas kirjoitellut ahkerasti. Pikaisesti omaa napaa kouluviikolta...
Dpo 7 tai sinnepäin. Ma ja ti ilmestyi valkovuotoa, siis täh? Yleensä tässä vaiheessa on ollut kuiva kausi. Vuotoa oli aika vähän ma valkoista, ti muutama tippa kirkasta. Mitähän tämä nyt sitten on?

dawwe: No, mä ostan digin ja liuskan, ku haluan tihrustaa vaikka en kuitenkaan :) Liuska ensin ja jos on jotain epäselvää niin sit digi perään. Suunnittelua suunnittelua, viikkonäytöllisen kun ostais, jos liuska näyttää plussaa niin sit digi perään, mut jos liuska on nega niin sit digin voi säästää kato ;)
No jos susta tuntuu, et testaat mieluummin maanantaina, niin sit sä säästelet siihen asti :) Meikä nyt tekee sen perjantaina kun on kerran päättänyt...
Toivotaan et sielt tuliskin ylläri sulle :)

Sandy83: Pahoittelut menkoista! :(
Kiertopäivä 1 on se päivä, jona vuoto kunnolla alkoi, eli nyt siis sulla kp1 :) Lyhykäiseksi tuppaa jäämään, mut ei sekään välttämättä huono asia ole, riippuu mimmoiseksi sun luteaalivaihe (eli oviksen ja vuodon väliset päivät) jää. Eli pongailet ovista noin kp 11 eteenpäin (ihan viimestään), niin sit kun pongaat sen, niin lasket kuinka paljon sulla sit se luteaalivaihe on :) Liian lyhyt on huono. 14-16vrk (joskus vaan 12 ja sekin ok) yleensä se pituus.
iines86: Ei mitään, saa omanapailla <3
Mullahan oli kans vähän tommosta, olisko ollu pari päivää ennen ku terokuuri loppu ja jatku pari päivää sen jälkeen. Jos sulla nyt silti tuo olis merkki siitä itsestään, tulis ns. valemenkat sit ;) Seuraillaan, tsempit sinne <3 Ei kirvestä kaivoon heitetä ennenko hanat aukeaa! ;)

Satsa: Pahoittelut negasta, vaikka mielenrauhaahan se varmaan enimmäkseen :) Onnea kämpän myymisestä! :)
No yksinkertaista, päätät jotain ja teet sen niin? ;) No heh... Jääräpää mikä jääräpää, kerrankin meikä tekee lääkärin ohjeiden mukaan xD

Aida: Jos siellä on tärppi tullut, niin on mahdollista että on nyt joko jo kiinnittynyt tai kiinnittymässä, mutta valkovuotoa vielä tuossa vaiheessa voinee tulla vaikkei olis raskautta vielä alkanut. Joskus valkkarin määrä vaihtelee jopa kierroittain, riippuen yksilöstä ja kierrosta. Ootko kuinka kauan seuraillut kiertoja?

omanapa: Tentti meni... no... Jos se läpi menee niin hyvä on, jos ei niin tiedänpä mitä lukea sitten uusintaan :rolleyes::grin
Aamusta heti epämääräinen olo jatkuu, sain kyllä alas riisiohrapuuroa pienen lautasellisen kun oikein koitin änkeä, vaikkei yhtään olis kyl halunnut. :confused: Pää jomottelee kans.
Automatkalla masua nipisteli ja juili vuorotellen, ei kuitenkaan mitään menkkamaisia kipuja ja jotain holahti housuihin:oops:
Kotiin tullessa veskin kautta, valkkaria vaan holahtelee housuun ja säikyttää. :rolleyes: (tai no säikyttää ja säikyttää, menis tilanne etiäpäin vaan :p)

12 päivää viimeisestä terosta! Huomenna testin hakuun! :rolleyes: (sekin yksi syy siihen et oon pysynyt kärsivällisenä, kun ei oo niitä testejä tuolla kaapissa :wink)

madh91 kyllä sieltä nyt se plussa tulee sinulle näköjään, toivottavasti tentti meni läpi. :) minä täss otin yhteyttä mun asiakkaaseen johon en ol ollu yhteyksissä sitten viime kevään ku oli paljo vastoinkäymisiä ja kriisejä eikä ollu kunnon nettiäkää että ois voinu tehä työtä, pitänee antaa pikku selitys miksi musta ei ol kuulunu, no eihä hän onneks mitää menettäny siinä koska mun tulot määräyty hankittujen sijoittajien mukaan eli koska en saanu sijoittajia ni ei hänen tarvinnu maksaa. on kuitenki niin hyvä tyyppi että päätin ottaa yhteyttä, selitän miksi en ol ollu yhteyksissä ja kerron tilanne päivityksen. saapi nähä miten käy sitten. ja pitää nyt ottaa lusikka kauniiseen (ja useassa kohdassa haavaiseen) käteen ja alkaa ettiä niitä sijoittajia mikäli hän niitä vielä haluaa.

Kiitos kaikille tsempistä :) <3 ootte ihania!

Satsa: Onnea talon myynnistä..nyt juhlitte asiaa oikein kunnolla ja otatte rennosti :) Pahoittelut kuitenkin tädin saapumisesta!

Dawwe: Säkin elät jänniä aikoja...hui että ;) <3 Mä toivon sullekkin plussaa testiin. Oli se sitten digi tai viivatesti! <3

Sandy: Pahoittelut tädin tulosta. Seuraavalla kierrolla sitten uuteen nousuun ;)

MadH91: oijoijoi...sit sun pitää jännätä se torstai päivä ja testi kuumottaa kaapissa..oi kamala mua jänskättää sun puolesta :D Mäkin niin toivon,että nää oireet ois sitä itseään. Kyllä se tentti ihan hyvin meni..mulla oli kans usein opiskeluaikoina,että kuhan läpi menee niin hyvä on :) Hyvä kun oot jotakin saanut syötyä. Eikä tosiaan kannatta stressata keskenmenoa kun raskaaksi tulet. Olet oikeassa,että siitä ajasta ei osaa nauttia yhtään jos pelkää kokoajan. Jos niin käy niin sitten käy..ja onhan se tottakai raastavaa,kun sitten miettii että milloinkohan tärppää uudestaan. Mutta se itse pelkokin saattaa lisätä sen km riskiä. Mä jännäilen täällä sun puolesta paljon!! ;) <3 tsemppiä ja koita syödä vaikka ei mieli tekisi. Pysyy verensokerit sentää kunnossa eikä heikota sitten nälän takia ainakaan :)

ON: Päivän aikana on tullut vaan valkkaria housuun. Tädistä ei tietoakaan eikä tuhrustakaan. Vatsaa juilii ja nipistelee ja se on ihan turvoksissa..yäk!! vatsaa kun vetää sisään niin kirpasee ilkeesti.Olo on hyvä ja tuntuu taas siltä,että kaikki näyttää hyvältä :) Vaikka se täti sieltä tulisikin niin nääh..sittenpähän tulee ja seuraavalla kierrolla tsempataan taas pupuiluun ja ovikseen :D hehhe. Ja ens viikolla alkaa loma niin saa rauhassa kotona jännätä jos täti ei tule. Kaapissa kuumottaa testejä,että toivottavasti jaksan sinne ens torstaihin :D Te jotka ootte saanu km missä vaiheessa tahansa, niin en tarkoita että olisitte olleet,että jaha eiku uudestaan vaan! Varmasti se on teitä koskettanut syvältä eikä sen jälkee oo ollu helppoa :( toivottavasti ette ymmärtäneet väärin mun sanoja jotka kirjoitin tohon Madille!

Plussatuulia kaikille! <3
Jännäilijöille tsemppiä ja jaksamista h-hetkeen.<3
Kaikille tädin kohdanneille onnea uuteen kiertoon!! ja sympatiat! <3

Muokattu viimeksi:
Plussa tuulia kaikille!! Ja oviksen hyödyntämiseen onnea!!

On. Nyt on äippä neuvolaan varattu aika. Ottaa tulehdus viljelyt ja raskaus testi, terolut asiasta keskustellaan, ehkä labraan lähetettä jos sais sen laitettua. Kilppari arvot ainakin pyytäisin katsomaan. Ja hormoonit jotka vaikuttaa raskautumiseen. Sais kerralla kaikki ne pois suljettua mitä paikallisessa tk:ssä pystyy tutkimaan. Olisko veri koe ideoita mitä kannattaa pyytää. Muutakun se kilpirauhasen koe

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky: Mulla on otettu kaikki hormooni kokeet. Mä en vaa muista niitä lyhenteitä :D Yhessä ainakin piti olla kaksi päivää pupuilematta,eikä saanut ns. kiihottaa itseään ollenkaan :D Tisseihin koskeminen oli kans kielletty. en muista yhtää mikä se testi oli. Ja sit se otettiin aikasin aamulla..piti olla melkeenpä puoli unessa vielä! oli vähän sekava..anteeksi! Kilpirauhasen ja ton toisen lisäksi mulla on katottu keltarauhashormoonin tuotanto,ja sit sellanen josta näki ovulaation,luteaalivaiheet yms. Noille on kaikille hienot nimikkeet,mutta ei muista :D

Iines: varmaan ihan turha multa keltarauhas hormooni arvoa ottaa kun nyt oon syönyt teroja. Vai että ei saa ees tisseihin koskee :D ei passaa ainakaan oviksen aikaan mennä sitten siihen testiin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Ihanan aktiivinen ketju. Voimia kaikille, missä tilanteessa oottekaan, jokaiselle halaus ja onnittelut mikäli täällä oli ovis tai raskaustesti-plussauksia, onnea myös tuleviin testauksiin. :love2
MadH91:sen testailua jännitän ihan hitokseen.. ja muidenkin kans! Ainahan se on jännää ootella mitä tulokseksi tulee, kun taas mä testasin tänään aamupissasta ja tuli samanlainen toinen viiva ovistestiin kuin 8.2 jolloin testasin viimeks, että näin. Eilen pupuiltiin kolmesti, nää asiast nää on muuttuvia.. oli kyllä mahtavaa sek....siä. En tiedä koska on ovis vai onko ollenkaan tulossa tässä kuussa vai mitä hä. Ois vaan niin ihanaa olla JO raskaana ja kaikenlisäks ahistaa toi 12kk yritystä tän kuun loppuun mennessä.
Pelästyin kun kävin aamulla pisalla ja koko pönttö oli veressä kun otin virtsanäytettä ja itse se juttu ja vähän haaratkin, nukuttiin ilman vaatteita ja peittoonki oli tullut vähän verta. Ää! Eli ihan veristä vuotoa alkanut tuleen kunnolla, jomottaa välillä oikeelta puolelta alavatsaa ja nippas vasemmalta vieläkin alempaa kun tein äkkinäisen liikkeen... sit vähän aikaa sitten tunsin kun yhtäkkiä kuin pitkällä neulalla joku pistais tonne emättimen suulle, ai hitto semmonen inhottava nipistys ja se jatku jotain 10 sek. Eeeen kuitenkaa seuraa mitään oireita oviksesta tai mitään koska oon nyt tosi flunssassa ja kroppa temppuilee muutenkin, tää on ihan kauheeta olla yhtä limaa ja verta koko ihminen, lisäks vatsa jotenkin sekasin.. ei ol kuumetta ees. Oon ihan sekasin mikä on kp ja hä! Koitin googlettaa "tyhjennysvuoto 2 kertaa" ja "zoely pillerit tyhjennysvuoto" mutten saanut mitään vastausta, kai tää on tätä kiukuttelua kropalta kuten Mad sanoi, oot muuten ihana ja tsemppaava, mukavaa kun kannustat täällä meitä.
Tässä kuva testeistä mikäli jotain kiinnostaa:
ps. kummatkin testit otettu aamupissasta, sori muuten kun oon niin valittaja, jotenkin menny vähä persuksilleen viime aikoina ja stressiä pukkaa.. varmaan vasta toukokuussa helpottaa kaikenkaikkiaan elämä :)

Muokattu viimeksi:
iines en mie ainakaan käsittäny väärin.On ihan totta että keskenmenoo ei kannata stressata eikä muutakaan.Siihen kun ei ite voi vaikuttaa.Otettiin multakin kaikki testit+sikiöstä mut eipä niistä mitään syytä löytyny.Elämä on:confused005Kyllähän niitä suree mutta kuten kaikki suru ja menetykset elämässä,siitäkin pääsee yli ja on pakkokin päästä.
Tsemppiä kiwibird,elämä tuntuu välillä potkivan rajustikin päähän mut kyllä se joskus helpottaa :)

:dance018*muuten join eilen ja tänään greippimehua, yhteensä 4dl..ei tehnyt pahaa, aika hyvää itteasias. Märänä toi on aika vähän varmaan ja useampana päivänähän sitä pitäis ottaa mutta se oli sitä itseään, puristin kahteen eri pikku purkkii yhden ison vaalean greipin. Mieskin innostui muuten maistamaan pari kulausta! Punkkua on kaapissa sitä kohdun verenkiertoa vauhdittaan mut en vaan tiiä onko mitään hyötyä nyt tosta greipistä kun kahtena päivänä sitä nautin ja melko vähäsen ja nyt kun on tää vuoto päällä niin onko nää menkat vai mitkälie ja ovis tuskin tulossa silloin kun pitäis eli huomenna!* livenä noi tokat viivat erottaa kyllä selkeesti, en tajua miksi tossa näyttää niin kehnoille eli sellaset hailakat kuitenkin nähtävissä, ehkä tikutan loppukuusta(?)smiley-chores003

Ärsyttää ihan sikana nää menkka jomotukset oviksen jälkeen..melkein joka kierros niitä ollu enemmän tai vähemmän mut eilen illalla ylty hetkeks tosi pahaks ku ei meinannu pytyy seisoo suoras...enkä mä oo tämmöstä ennen esikoista huomannu.et miksne nyt on ollu sen synnytyksen jälkee tämmösii..???ja tänään on ollu muutenkin huono olo...mut onneks tänään on ollu kaikkein vähiten sitä menkka jomotusta...mulla on ollu kyllä kuukautisten aikaan todella todella pahat kivut ennen synnytystä mut miks ne nyt on myös oviksen aikaa ja jälkee sitä en ymmärrä... :(

Kiwibird: Siis nuo on ovistestejä, mitä oot tehny? Niitä täytyy tehdä päivittäin kierron keskivaiheilla, että niistä on hyötyä :) Ja viivojen pitää olla tasavahvat tai testiviivan kontrollia vahvempi, että luetaan positiiviseksi.

Gatusa: Tentin tulokset saadaan parin viikon päästä viimeistään... Sit sen näkee :) Toivottavasti asiakas ymmärtää, ei aina elämä kohtele kaikkia kuin ruusupeltoa, ei mene ihan niin helposti, ja pakko on inhimillisesti ymmärtää, että elämään mahtuu muutakin kun työ, varsinkin kun ei ole sulle joutunut makselemaan "turhasta" :) Toivottavasti vielä innostuu. :)

iines86: No päivän jännääminen ei oo niin paha, kun itse ihan periaatteesta haluan aina suorittaa kyseisen testin ihan vain aamupisusta, joten kun päivällä testin hakee, jännittää lähinnä seuraava aamu ;)
Oon nyt melkeen "pakottanut" itseni syömään, jos sitä nyt raskaana ollaan (jos), niin parempi oliskin syödä, ei syömättömyys edes ilman raskautta ketään palvele, kun ei vointi kuitenkaan huonone pahasti syömisestä, sama olo on söi tahi ei. Ainakin kroppa saa ravintoaineita, ja ei rupea sit verensokerit liiaksi asti heittelemään :)
No tää tentti oli tutkimusmetodiikkaa, joten tässä ihan se ja sama mitä sieltä tulee, kunhan ei tarttis uusintaan mennä :D Synnyttävän naisen ja perheen hoitotyö-kurssi onkin sitten erikseen, se kiinnostaa joten sitä tulee luettua -> parempia numeroita ;)
Jo nyt sullakin on olot ;) Lomalla jännääminen... hih. Lomapäivistä tulee yhtäkkiä piiiitkiä kuin yötön yö! ;) Noei, koitat malttaa ja jos nyt siltä tuntuu et testaaminen rauhoittaa mieltä, niin anna palaa, mut niin kauan kun vuotoa ei näy, toivoa on! Varsinkin sun kohdalla kun primojen nimenomaan pitää saada vuoto aikaiseksi. :) Jos sulla kuitenkin terotkin saaneet aikaan vuodon.
Tsemppiä! <3

lucky87:
No verikokeista yleensä jos otetaan verikokeet, niin otetaan ihan pieni verenkuva (eli maksa-arvot yms), ja tuo kilppari nyt on ihan hyvä pyytää ottamaan. Hienoa et oot saanut nyt asiaa eteenpäin, ja mun mielestä ne tulehdusviljelytkin on ihan aiheellisia, sulkeepa ainakin sit pois jos jotain sellaista on :) Hormoneista tietty täytyy eri kierron vaiheissa käydä ottamassa kokeet, LH, FSH, progesteroni ja estrogeeni, mut esim. estrogeenin tuotannossa tuskin mitään ongelmaa on kun sulla kuitenkin vuoto tulee. :)
Koska sulla se aika on? :) joo ja keltarauhashormonia on vähän ehkä turha ottaa jos oot alle viikon sisään syönyt teroluteja. Mut kuitenkin sekin lääkeaine poistuu elimistöstä, joten jos seuraavassa kierrossa et syö, niin se tuskin vaikuttaa enää siellä (ei näy sit enää kokeissa meinaan), sit se kertoo lähinnä sun oman tilanteen hormonin erittymisessä (jota erittyy kun on ovuloinut.)

kiwibird9: Hienoa, että siellä on kuitenkin nautittu pupuilusta! :) Elämän pieniä iloja... Mä ymmärrän ton ahdistuksen mikä sulla on (tietty NYT sitä ei ole, mut oli silloin pari vuotta sitten) kun on pitkään yritetty ja mitään ei tapahdu. Se tahtotila sitä omaa pientä kohtaan, halu kasvatella masua.. se on niin kova että sattuu siinä vaiheessa, varsinkin kun sitä ei ole pitkällä yrittämiselläkään saanut. :/ Tsemppiä ja jaksamista! <3
Tyhjennysvuotoa ei yleensä tule kahta kertaa, mutta kun ne pillerit tosiaan sekoittaa sun kropan omaa hormonitoimintaa, voi olla että sulla nyt sitten joko a) limakalvot on kärsineet ja ne vuotaa (tosin jos vuoto on runsasta ja jatkuu niin tuskin on sitä) tai b) sulla vaan nyt jäi se tyhjennysvuodon ja tämän vuodon välinen "kierto" todella lyhyeksi. Tommoset nipistelyt ei oo tavattomia, vaikkakin ne on outoja, jos ne jatkuu, ja tuo vuoto kirkkaana ja runsaana pitkään niin kävisin sinuna kipaisemassa lääkärin juttusilla. Mä voisin nyt ajatella et jos se sun vuoto on noinkin runsasta, ajattelisit nyt sitten sen ensimmäisen kunnon vuotopäivän kp1:seksi ja katsoisit miten se kroppa siitä tasoittuu. Merkkaa tarkasti ylös nuo tuntemukset ja vuotojen ajankohdat, niin kun menet lääkäriin, sun ei tarvitse muistella (jolloin jotain voi jäädä mainitsematta).
Kiitos <3 Tottakai kannustan, tuntuu niin "omalta" kun pääsee neuvomaan ja tukemaan teitä muita, kun tietää millainen se tilanne on, vaikka kuinka itsellä NYT sitä yritystä ei ole edes päässyt alkamaan... :)
Saat valittaa, porista, purkaa, ihan mitä vaan - tämä on kuitenkin paikka jossa ei arvostella ja annetaan jokaiselle tilaa sanoa se mitä haluaa, ja sit saa sitä tukea. Itsellä mieltä ainakin parantaa kun saa lukea teidän vastauksia ja ajatuksia.
Ehkä se loppukuusta tikuttaminen ei oo huono ajatus, kun nyt on tuo vuotokin :)

satsa: Se on se, kun keskenmenoille ei oikeastaan löydetä aina mitään konkreettista syytä. Kyllä siitä nimenomaan yli pääsee, jokaisella vie sen oman aikansa ennenkuin pääsee, mutta jotenkin mulle ainakin näyttää että olet ollut hyvin positiivisin mielin liikkeellä tuon jälkeen, ja olenkin siitä ylpeä :) Toivottavasti siellä kuitenkin tärppää pian ja se on sit se pieni mikä tulee sieltä syliin asti <3

loora84: Se voi olla ihan hyvinkin että kun olet synnyttänyt, sun oma hormonitoiminta muuttuu sen verran, et ei välttämättä kierto pelaa samalla tavalla /samoilla oireilla kuin ennen synnytystä. Menkkajomotukset voi johtua siitä, et sun kohtu on herkempi kuin ennen synnytystä, ja reagoi siihen limakalvon kasvamiseen, ja ovulaatioon niillä menkkajomotuksilla. Harmihan se on, ja inhaa jos et pysty seisomaan suorassakaan... Siinä vaiheessa jos ne kivut haittaa työkykyä, lääkäriin mars. :)
Tsemppiä ja jaksamista sinne <3

omanapa: Koitan nyt vääntää lyhkäisesti kun... vastasin niin pitkästi muille...:)
Päänsärky yllätti, oli tosiaan eilen myös ja tänään oli niin kova et tuntu että laatta lentää. Oon melkeen väkisin syönyt tänään, olo kuitenkaan siitä ei muutu söi tahi ei, koko ajan täysi olo. Väsytti niin maanpirskatisti että nukuin 3h keskellä päivää! Päänsärkyyn en viittinyt ees buranaa ottaa. Vieläkin särkee.
Housut puhtaat, valkkaria vain. Tissit tuntuu turpeilta. Tosin ehkä ihan inan verran vähemmän arat nännit, kun on niitä nyt suojellut kuin mies kalleuksiaan ja käyttänyt vain urheiluliivejä. :)

Hihii, huomenna harjoittelemaan kouluun välilihan ompelemista! :grin Meillä on sitä varten oottamassa koululla jääkaapissa sianpotkat, saa vähän "tuntumaa" siihen ompelemiseen :cool: Hihih! :grin Ensin kokeillaan vaahtomuoviin ja sit vasta potkaan. :rolleyes:

on se silti aika "rajua", et harjoitellaan sianpotkalla, kiva "verrata" naisen alapäätä sianpotkaan :angry2:grin

toivotaan parasta, madh91, tänää tuli rakennettua kansainvälist verkostoo itelle eli liikemiehiä/naisia eri maista ja kattelen jos löytäs kiinast maholisii sijoittajii jos jenkkiläst tulee hyvii uutisia. tsemppiä huomiseen :)

Satsa: Hyvä,että ymmärsit viestini oikein.En tosiaan halunnut pahoittaa kenenkään mieltä tj.:eek: ja se on ihan totta,että jokainen suree omalla tavallaan asioita ja niin pitkään kun tarve vaatii.Ei siihen ole olemassa ohjeita kuinka kauan suruaika kestää. Oli kyse sitten mistä vain.
Kiwibird: Vois kokeilla tota,että puristais itse greippimehut eikä ostais niitä kaupan (ei oo oikeen hyviä) :) Tosi inhottavaa noi sun vuodot tosiaan.Mutta toivottavasti saatte kuitenkin oviksen hyödynnettyä. Mullekkin tuli suurinpiiretin tollaset viivat ovistestiin aluksi,mutta tummuivat siitä sitten. Eivät kylläkään koskaan räikyvän punaisiksi. Mutta kuvissa yleensä viivat näyttääkin vaaleammilta :) Onnea oviksen metsästykseen!

loora: Ei ole kivaa jos ne kivut vetävät sut noin maahan :( mullakkin oli kipuoireita oviksessa,mutta eivät sentään noin pahan kuuloiset. koita jaksaa!!! mä tsemppaan sua henkisesti täällä!:smiley-angelic003

MadH91: Joo..aamulla ehdottomasti itsekkin meinaan testin tehä :) Pakkosyöminen ei oo kivaa,mutta jos jotain pientäkin saa alas niin sekin on jo hyvästä. Ei kannatakkaan yrittää syödä liikaa kerrallaan. Päivän mittaan usein ja vähän :) Sama,mullakin oli aika valikoivaa toi mistä sain hyviä numeroita...sellaseen tenttiin jaksaakin lukea minkä aihe kiinnostaa.Tiedän että tulen niin piinailemaan lomaviikolla.:smiley-ashamed005 Pitää yrittää keksiä jotakin järkevää tekemistä niin ei pyöris se testaaminen kokoajan mielessä.Jos täti ei siis tule kylään.Kyllä mä koitan jaksaa odottaa sinne torstaihin asti,:grin Olen sen päättänyt!Primojen joo ois tarkotus saada vuoto tulemaan,mut gynekin sanoi että jos ei kuulu niin teeppä testi :wink Koita jaksaa sen päänsäryn kanssa,se on kamalaa tiedän :confused: Mä niin uskon sun plussaamiseen, sitten saakin heittää volttia perjantaina,jos tuut kertoo hyviä uutisia. <3 kiitos tsempistä ja jaksamisia sullekkin. Pian h.hetki koittaa.

Omanapa: Täällä iskenyt jälleen päänsärky. (onneksi pian nukkumaan) ja huono olo. En ole oksentanut,mutta olo on heikko.Toisaalta meillä töissä riehuu kuume,flunssa ja mahatauti yms. että voi olla jotakin tollastakin tulossa. Väsymys on yhä harteilla ja meinasin tänää nukahtaa patjalle,kun lapset tekivät mulle lääkärin tutkimuksia ja sitoivat mun haavojani <3 söpöä! taistelin,että pysyin hereillä.Nännit on yhä arat,mutta eivät enää niin pahasti.Valkkaria vuotaa,mutta mitään muuta ei sitten tulekkaan. :) Täti yhäkin poissa<---ja saisikin pysyä poissa!:violent001 Mahaa nipistelee välillä enemmän ja toisinaan vähemmän. vatsa on ku pallo kun se on niin turvoksissa vaikka en oo oikeestaa mitään syöny :confused: Menkkaoireta ovat myöskin.Ehkä se täti kurvaa huomenna kylään..katsotaan!!

Kaikille tsemmppiä missä kierron vaiheessa olettekin! <3

loora84: mulla kans noi oviskivut on välillä jotain niin rassaavaa. Alkoivat mullakin aikoinaan synnytyksen jälkeen. Tosin pillerit jeesas aika lailla ja kivut oli aisoissa kun niitä söi. Nyt taas ollu ihan riivattua välillä. Oviksesta alkaa kivut ja kestää väh viikon, joskus jomottelee menkkoihin saakka. Plääh. Ihanaa olla nainen :cussing

MadH, Iines ja Dawwe ainaskin taisivat olla jännän äärellä... (testi)kuulumisia odotellessa :signs003

Lumikki: Jep, tällästä koulunkäyntiä täällä... :grin Aattelin keventää tunnelmaa kertomalla mitä tulee tehtyä... Saa nähä rupiaako oksettamaan se potka huomenna, mahtaakohan kuinkakin hyvä tuoksu olla... :grin

Gatusa: Kiitos! :) Mä pidän sulle peukkuja :)

iines86: Hyvä, aamupisu on ohje ja niin tehdään! :wink
Onhan se hyvästä, eikä se nyt NIIIN paha ole syödä väkisin, mut kun ei vaan tee mitään mieli. Tylsältä se tuntuu, koska normaalia se ei mulle ole... (lihavan vikaa? :rolleyes: )
Järkevää, nautittavaa tekemistä! Sillä se aika kuluu :)
Tuntuu kyl lisääntyvän se "jännitys" joka kerta kun menee veskiin, kun nyt ollaan jo veitsen terällä tän kanssa, vuodolle aikaa saapua perjantaiaamuun asti, tunnit vähiin käypi pikkuhiljaa. Eipä silti näy. Kyl se silti olis varmaan maailman ihmeellisin asia jos mä nyt raskaana olen...o_O Miten se muka voi käydä näin "helposti", ei ei ei. :eek: No sen näkee perjantaina. :rolleyes:
Mikä se kolme päivää primojen jälkeen on ku pitäis vuodon tulla? Sama ku terojen kahden viikon sisässäkö? Näyttää hyvälle siis ainakin mun mielestä se tilanne siellä :wink
Voih, sielläkin päänsärky :sad001 koita selvitä siitä <3 Kyl se täti sais pysyä sieltä poissa, sanon maa!

Jyra: Äh, sullakin kivut vaivaa :( Välillä tuntuu et naisena oleminen on vähän liiankin vaikiaa, hormonit vaikuttaa niiiin mielettömän moneen asiaan ja miesparat on ihan helisemässä kun ei ymmärrä :grin Sit on ne vieläkin inhemmat puolet, kivut ja vuodot... :angry2 Mut jos joku ilo siitäkin tuskasta on, tietäis edes olevansa "hedelmällinen":rolleyes: Jos jotain positiivista koittaa siitä löytää... Mitäs sinne noin muuten? :)

omanapa: Joo, tissit kipiät. Huomaa kun jätin urheilurinulit laittamatta suihkun jälkeen, tuntuvat oudon raskaille ja aroille, jopa kävellessä (ja näin pienillä tisseilllä kun ei oo aikaisemmin tollasta ollut):rolleyes:
Saa nähä kuinka hyvin sitä saa piilotettua huomenna "huonoa oloaan", varsinkin jos potka rupiaa laatattamaan, entä jos se haisee?? :grin
Kolmasti jo kysyny mieheltä, et jännittääkö hää perjantaita yhtään, mut ei ilmeisesti :rolleyes: Mies kun on, ja semmoinen joka ei stressaa yhtään mistään. Paitti rahasta. Ja se on pihi. :grin
"No on se kiva jos siel joku asukki on" :p
Kävin mä kurkkaamassa tuolla lokakuisten puolella:oops: Saa nähä saako sinne liittyä mukaan:rolleyes:
Jänskättää kyllä... :grin

Takaisin