Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko turha teidän mielestä ees verrata eikä ole mitään merkitystä että digimittarilla lämpö tuolta hössykästä 37.1 ja kainalosta 36 oli lämpö. Kainalosta mulla aina normi lämpö tuo yleensä 35.8. Mitä mieltä olette. onko tuo 37.1 ihan normi lämpö hössykästä ku siellähän on aina vähän lämpimämpää

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky: Mä toivon,että toi sun vuoto olisi kiinnittymisvuotoa :wink Kuulostaa ainakin,että voisi hyvinkin olla!

loora: Kiitos..en kyllä tosiaan sitä tätiä kylään haluaisi,saisi pysyä poissa. Noh,katsotaan mitä tuleman pitää :)

MadH91: Lueskelin tuossa nettipalstoja primojen käyttäjistä ja siellä kans paljon sellasii ihmisii joille ne on aiheuttanut samankaltaisia oireita kun mullakin tälhetkel on :sad001 Noh,en heitä kirvestä kaivoon vielä..näitten kanssa pitäs vuoto alkaa viim. 3-päivää vikasta tabusta,että tässä on vielä kaksi päivää aikaa,että täti voi hyvinkin kurvata kylään...tai sitten ei :p Mulla tuli tosiaan ne oireet ennen kuin se 10 tabl annos oli otettu, Ja sulla nyt alko vasta viikko sen jälkeen,että erittäin suuri todennäköisyys on että PLUSSAAT perjantaina :smiley-angelic003 Ja purkaa vaan vapaasti oloasi täällä jos siltä tuntuu,me ymmärretään ja tuetaan sua parhaamme mukaan <3 pakkohan se olo on jonnekkin purkaa eli annan tulla vain. Testaamisesta en vielä oikein tiedä milloin uskaltaisin tehä..taidan haaveilla siitä päivästä sitten kun tulee 3-päivää tosta vikasta primosta :grin Sitten jos tätiä ei kuuluu tässä niin uskaltaudun testaamaan ensi viikolla..aikaisintaan 20.2 <3 kyllä nää oireet hiukan toivoa antaa :) Tsemppiä paljon ja plussausta kehiin:wink

ON: Oli pakko mennä nukkumaan päikkärit kun pääsin töistä kotiin. Nukuin sellaset puoltoista tuntia ja olo oli ihan pöhnänen kun nousin.:confused: raahauduin suihkuun ja siellä vahingossa osuin tisseihin vähän kovakouraisesti niin hyvä etten tuskasta kirkunut.. :D auts! luulin jo,että kipu oli helpottanut. Vatsa ei ole enää sekoillut,mutta tuo väsymys roikkuu kokoajan mukana,onneksi ensiviikko on vapaata!!! jesh:cool14 Mulla on tullu kauhee himo noihin uusiin natural proteini juomiin..voi että ne on HYVIÄ!! :love2 Alavatsa on yhäkin kipeä ja sitä nippailee.Yskiessä varsinkin kirpasee. Anteeksi tämä maratonviesti!

PLUSSATUULIA KAIKILLE <3
te jotka painitte kroppanne oireiden kanssa niin tsemppiä paljon! <3 tiedän tunteen!
tädin kohdanneille sympatia halaus. <3

lucky: Samaa mietin minäkin..mullakin kainalosta otettuna norm.lämpö 35,6 tj. olen jostain lukenut,että ei saisi kainalosta ottaa. Suusta tai peräaukosta o_O tohon jälkimmäiseen en ala :D

mun esikon laskettu oli 27.12, mut syntyi 19.11. Mä niin halusin jouluvauvaa, mut en kyl luopuis tuostakaan <3

lucky87: Jottain hormonihäikkää luulis olevan jos tommosta on... On se outoa :(
Eli eli... Tuohon lämmön mittaamiseen. Kainalo on ns. perifeerinen lämpö, ja suusta/peräaukosta tahi hössykästä (ihana sana!) mitattuna lämpö on korkeampi, kun mittaa siinä ns. syvemmän verenkierron lämpötilaa kuin kainalosta mitattuna. Niitä ei kannata vertailla keskenään. :) Ja jos mittaa jostain paikasta, pitäis mitata aina samasta paikasta, että tietää lukeman oikeellisuuden juurikin tämän takia. Eli jos oot päättänyt mitata suusta, mittaa aina suusta. Hössykästä ja peräaukosta mittaaminen ... En lähtis itse, ja suusta saa hyvin oikean lukeman, joten sitä kannattaisin maa! :)
Mut nyt mä melkein tuossa sun tilanteessa (anteeks kun tulee suoraan) jättäisin sen hössykän rauhaan toistaiseksi (eli lämmöt sieltä ja kohdunnapukan seurailu) siksi aikaa kunnes tilanne rauhoittuu. Siellä voi hössykkä ärtyä ihan siitäkin et sitä rönkläilee -> verensekainen lima voi olla limakalvovuotoa, eli siis limakalvovaurio joka voi olla ronklailusta tai joskus yhdynnänkin aikaansaamaa. Nyt ihan sillä, et jos sun limakalvot on ärtyneet ja vuotaa hieman, niin siksi antaisin tilanteen rauhoittua ettei sinne muodostu mitään tulehdusta :)

zorro86:
Ei oo kyl kivaa kun kroppa menee "mielensä" mukaan :( Mutta, tsemppiä nyt sitten ja hienoa kun pääsette tutkimuksiin. Rentoilu on ihan hyväksi välillä :)
Pahoittelut silti tädin saapumisesta :/

Gatusa: Yrittänyttä ei laiteta ;) tsemppiä!!

iines86:
Mä oon kans koittanut lueskella nettipalstoja terojen käyttäjistä yms. (ja eipä nyt kovin kattavasti saa mitään vastaavaa esiin, että pahoinvointia olis tullut näin "myöhään" vaan yleensä kuurin aikana)...
Varmaan löytyykin monia joilla on samankaltaisia oireita primoista tullut, nehän on paaaljon tujumpia kuin terolutit -> todennäköisemmin aiheuttaa oireita. Mut tosiaan, älä heitä kirvestä kaivoon, kun jokainen meistä on yksilöllinen. :)
Ainahan kaikki oireet toivoa antaa, ei siinä. Toivon todella et siellä täti jättäis kyläilyn väliin ja pääsisit sääkin plussaamaan <3
Se just siinä onkin, kun kaikki mitä itse olen lukenut, ovat oireet olleet kuurin aikana tai sitten JUST sen jälkeen eli ei mitään viikon väliä. Järkikin sanoo, että kyl se lääkeaine, varsinkin kun on niin luonnollinen kuin terolut (niin lähellä kehon omaa keltarauhashormonia, ja suht pieni annos kuitenkin) poistuu elimistöstä. Ihan niinku jos vaikka söis jotain pilaantunutta, se aiheuttaa sen pahoinvoinnin siinä kun se on vielä elimistössä, mut ei kyl enää viikon jälkeen (siis jos nyt söisin jotain pilalla olevaa, ja viikon päästä olisin huonovointinen, niin ei se enää ole siitä mitä söin viikko sitten, vaan jostain muusta).
Kaiken järjen mukaan myös terolut, keltarauhashormoni poistuu elimistöstä, samalla tapaa kuin muutkin lääkeaineet eli tuskin kuurin jälkeen tuleva (varsinkin kun väliä vikaan tabuun on se viikko) aiheuttais tätä. Järki sen vaan sanoo. :D
Plussalta se tuntuis, ja ehkä mä "pelkään" sitä plussaa (hyvällä tavalla) ja siks en uskalla testata ennen sitä perjantaita. :D Kiitos ihana kun jaksat minua ja mun purkauksia ! :) <3 Auttaa niin paljon kun saa omat ajatukset purkaa tänne, kun mies ei niitä ymmärrä ja kaverit on enemmän kiinnostuneet elämän muista osa-alueista kuin tästä. :D
Eikä sun viestit oo mitään maratonviestejä nähneetkään, vertaapa mun viesteihin xD

omanapa: Kaveri totes mulle oikein hyvin, minut tuntien että mikä on se mun "syy", miks "viivytän" tätä testaamista... Mietin, että ehkä mulle on alkanut muodostumaan kärsivällisyyden rippeitä, mutta hän totes siihen että: "Sä nyt tunnetusti olet sen pahemmanlaatuinen jääräpää, et jos sä jotain päätät niin sä myös teet sen niin, joten ehkä sä vaan olet jästipää" :D Sieltä se tuli. Mä olen sen verran jääräpää, ei tää mitään kärsivällisyyttä ole ;)

Melkeen toivoisin et tää "pahoinvointi" olis selkeämpää kuin yleinen epämääräinen "täysi" olo vaikkei mitään söiskään. Aina mä olen pitänyt raskaana olemista jokseenkin "yliluonnollisena", siis semmoisena et ne oireet on sit jotain ihan uutta, mitä ei koskaan ole ollut, olo jotain mitä ei oo ollut koskaan jne. Mut nyt on tajunnut, että eihän ne mitään sen erikoisempia oikeastaan välttämättä olekaan. Tää johtuu varmaan siitä, ettei koskaan ole raskaana ollut, kun luulee ja kuvittelee että ne oireet olis jotain "THE oireita", et niistä vaan sen tietäis. Eihän kaikilla edes ole oireita :D Ja kaiken tämän tiedon omaava ihminen kun miettii tätä niin en nyt tiedä onko hyvä vai huono xD
On vaikea olla omaan tilanteeseensa objektiivinen, ja se auttaakin kun täällä saa purkaa ja miettiä asioita erilailla, ja jonkun toisen näkemys voi auttaa tajuamaan omaa tilannetta tarkemmin. Ihanaa.

Kiitos kaikille kun ootte olemassa <3 Mua helpottaa niin paljon itseäni kun saan purkaa ja kertoa tuntoja, ja en tiedä ootteko huomanneet, että koska ootte tukeneet mua ja noteeranneet minut, koitan myös jokaisen noteerata :3

MadH91: Kyllä mä niin toivoisin niitä kahta viivaa siihen testiin.Toi on muuten joo,kun oikein miettii että sitten kun se plussa siihen testiin tulee niin millanen se fiilis on. :) Onko ihan onnensa kukkuloilla,hämmentynyt tai sitten just tollanen pelonsekainen onnellisuus. Vaikea sanoa,kun se päivä koittaa niin silloin sen sitten näkee :) tiedän,että sun olo on varmaan just tollanen pelonsekainen,mutta onnellinen. Periaatteessa voisi kuvailla "en tiedä miten olisi" :D Mä niin odotan perjantaita ja sitä sun testitulosta <3 Ja mä ainakin olen huomannut,että luet viestejä ja vastaat myös sinut huomioon ottaneille (joita on paljon) :) Kaikki me täällä tuemme sua, ja jännäämme sun kanssa.Terolutit on tosiaan lähellä naisen omaa hormoonia oleva,että siksi munkin järki sanoo,ettei se viikon jälkeen enää siellä kehossa oireita aiheuttaisi. Kyllä ne oireet ois tullut aijemmin jos ne ois lääkkeistä johtuvaa :) Hyvä jos olet kärsivällinen,mä yritän ottaa susta mallia ja aijon odottaa kiltisti sinne ensi viikon torstaihin. :) tsemppiä!!

Ja koska ei muista millään kaikkea mitä piti sanoa... Gatusa, ei mulla sentään onneksi yötöitä ole. Oon tainnut olla hieman epäselvä, mutta teen siis kaupanalan töitä ja työt siis loppuu viimeistään vähän kauppojen sulkemisajan jälkeen. Eli kun kauppa menee kiinni yhdeksältä -> työt loppuu ~varttia yli. Sit olen tommosista vuoroista kotona kymmenen jälkeen, koska autoa ja korttia en omista ja bussit kulkee tohon aikaan sen verran harvakseltaan vaikka matka ei olisi mikään hirvittävän suuri siinä menee se tunti, joskus ylikin. Ei siinä sitten jaksa kirjoitella varsinkaan kun muutenkin väsyttää. Vauva vie voimat. :D Onnea matkaan elämäntyylivalmentajaksi pyrkimisessä. Riippuu sitten varmasti ihmisistä siellä, ovatko kiinnostuneita simmosesta. Mut siinä olet oikeassa että ei kannata vaan istua odottamassa ja pyöritellä peukaloita.

Purkaudu ihan vapaasti MadH, niin täällä taitaa kaikki välillä tehdä. On ihanaa kun on paikka jonne voi purkautua ja jossa ihmiset ymmärtää ja tukee. Oo vaan ilonen ettei ole kunnolla huono olo. Se ei ole varsinkaan pidemmän päälle kivaa. No tietäähän siitä että jotain tapahtuu, mutta joskus tuntuu että vähempikin riittäisi.

Pahoittelut menkoista ja pitkittyneestä kierrosta zorro. Kurjaa kun ei pysy rytmissä. :( Toivottavasti se siitä tasaantuu eikä ala enempää temppuilemaan. Ja saat tietenkin plussan nopeasti.

Iines noi sun oireet alkaa kuulostaa kanssa aina vain enemmän raskausoireilta. Mut toisaalta kun ne tulikin primojen yhteydessä eikä jälkeenpäin kuten MadHilla, voihan ne niistäkin johtua. Toivon kuitenkin että sinne tulee plussa!

Vargynja: Niin..siksi en elättelekkään mitään suuria toiveita plussasta,mutta sellanen pieni toivonkipinä on ihan kiva pitää yllä. Toisaalta ei mua harmita vaikka menkat tulisikin kun olen asennoitunut niitten puolelle enemmän. löysin elämäni ensimäisen oviksen tässä kierrossa ja sain kuulla clomien toimivan niin se nosti mieltä ihan mukavasti :) Hyvää raskausaikaa!!

vargynja kaupanalalla on tekemistä ja energiaa kuluu varmasti ja nyt vielä tuo pikku nuppu imee jokaisen ravintopisaran minkä pistät suuhun. :) minäpä päädyin lopulta siihen että pistin ilmoituksen cultural relations and etiquette coach eli opetan liikekulttuuria ja liike-etikettiä koska olen opiskellut sitä aikoinaan ni parempi siihen sitten ( myös tuoton puolesta ku katoin et viime vuonna jenkkiläs esim juuri tuolla alalla oleva tienasi 94000USD vuodessa) ja kyllähän mulla on jo jalka oven välissä konsulttina muualla joten nyt vois kokeilla tuota josko olis kysyntää, kuitenki moni haluaa laajentaa ja saada omia tuotteita ulkomaille markkinoille ni paras osata etiketti ja kulttuuri. mä en osaa olla paikallaa tekemättä mitää.

Totta Iines, toivonkipinä on aina hyvä olemassa. Ja toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa. Sittenkin on toivoa taas seuraavaan kiertoon. :>

Gatusa, joo. Vaikka olisi "vain" kassalla koko päivän, sekin on yllättävän rasittavaa työtä. Ei pelkkää istuskelua miltä se ehkä voi näyttää. Saa nähdä kuinka kauan jaksan. Oon jo suunnitellut että toivon kesäloman juuri ennen äitiyslomaa niin voi olla vapaalla vähän kauemmin. :D Ja ainakin hyllytys sun muu missä pitää nostella painavia paketteja jää varmaan jossain kohtaa pois... Toivottavasti menestyt tossa opetusprojektissa. :>

Madh: ne oireet jotka mut alku kierrosta "säikäytti " on mennyt ohi. Vahvasti uskon oviksen tulleen silloin koska oireet oli sellaiset. Yhtälö: menkat jotka oli niukat ja ovis heti kierron alusta ihmetytti mua koska oletin kierron muuttuvan toisella tapaa. En usko tulehdukseen jostain syystä enää enkä limakalvojen ärtyisyyteen enkä vakavasti harkinnutkaan tulehduksen mahdollisuutta ellei oireet olisi pahentuneet. Kuivuudesta joskus mulla on ollu emättimen kalvot ärtyneet ja yhdynnän jälkeen tullut verta mutta ei muuten.
Nyt vaan uskon että tuo voisi olla kiinnittymiseen liittyvää vuotoa joka vaihteeksi loppui. Huomisesta en tiedä enkä ensi viikosta. Mutta huomenna soitan puhelun ja kysyn th:lta voinko varmuuden vuoksi lopettaa terot jotta nään mikä tää kierto tulee olemaan ja varaan ajan jos sen mielestä on tarpeen. Toivon todella että tämä olis mun kierto. Positiivisin mielin olen nyt ja sen näkee sitten tuleeko menkat vai ei. Ja mitä th sanoo. Ihmettelen vaan noitten terojen toimintaa

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

iines86: Mä taidan ihan periaatteesta ostaa sekä viivatestin, että digin, koska haluan nähdä ne kaksi viivaa! :D
Mä mietin sitä ensireaktiota - kiljunko, itkenkö vai jäädynkö siihen paikkaan :) Onnellinen mut pelonsekainen voinee olla hyvinkin lähellä totuutta.
Tosin, keskenmenoa en osaa sinänsä pelätä, koska raskausaikaan liittyy paaaljon muutakin mitä voisi pelätä ja jos kaikkea pelkää - siitä ei voi nauttia niin kuin voisi.
Mä oon sitä mieltä, että vaikka kuinka menisikin itsellä kesken, se että olen saanut sen yhden kerran raskaustestiin sen plussan, tiedän että saan sen joskus keinolla tai toisella muutenkin :)
Nimenomaan "ei tiedä miten päin olisi" :D Varsinkin, kun se tulisi olemaan mun mielestä lähes uskomatonta jos plussa tuliskin, kun se kahden vuoden viivattomuus takana, niin ei sitä osais näin nopeasti odottaa.. Niinkuin sanoin, melkeen ootin enemmän menkkoja :D (tai no ... ootan, enhän mä sitä vielä tiedä ;) )
Mä oon huomannut juuri sen, että täällä monet tukee mua niin sitten haluan oikeasti sen myös näkyvän että arvostan sitä tukea mitä saan ja tuen kaikin mahdollisin keinoin myös muita, koska ei me täällä veneessä yksin olla :)
Hyvä että jonkun muunkin järki sanoo samaa kuin mun oma ;)
Tsemppiä sinne myös <3

lucky87: Voihan se olla kiinnittymiseenkin liittyvää, en mä sillä :) Tsempit sinne ja toivottavasti nyt tää olis sitten se sun kierto :)

Vargynja: Ei varmaan jaksakaan kirjoitella, kun muutenkin väsyttää. Eikä tarvitse jos ei jaksa :) Se tässä onkin ihanaa kun on paikka jossa ymmärretään heitteleviä olotiloja ja mieleen nousevia asioita. :)
Ehkä mun pitäis olla onnellinen siitä, et ei oo kunnon pahoinvointia, mut jotenkin melkeen aina odottanut sitä, et kun raskaana ollaan niin sit kans ollaan ja nimenomaan "voidaan pahoin" ;) Ei se pidemmän päälle ole kivaa, ja nytkin jo miehelle sanoin, että tää on kyllä ärsyttävää tää epämääräinen olo, kun ei vielä oo tietoa mistä se johtuu. Tosin senkin sais helposti tietää koska vain, mut jääräpää mikä jääräpää ja perjantaihin on odotettava. :)
Ehkä sit kaipaan tätä olotilaa jos rupean kunnolla voimaan pahoin ;)

Gatusa: Kuulostaa hyvältä! :) Saa jotain tekemistä josta tykkää ja sitten siitä vielä tulojakin.. :)

omanapa: Oih, hetken helpotus, sain alas hieman pähkinöitä :) Taitaa olla enempi päiväpainoitteista tuo epämääräinen olo, kun helpottaa hieman kun on rauhoittumassa unipuulle. Makuulla ollessa helpottaa hyvin, vaikka silti tuntuu kuin olis ahtanut suuhunsa kaiken mitä kaapista löytyy - super!

- eipäs. tuli taas syömisen jälkeen se sama fiilis takasin. Muutamasta pähkinästä!!

Mun eka ajatus plussasta esikon aikaan oli "voi v*ttu, mitä mä menin tekemään" ja kuitenkin varmaan virnuilin koko päivän ku idiootti. Toivottu siis oli, mutta kun oli varautunu odottamaan ja tärppi tuli ekasta kierrosta niin semmonen järkytyksen ja onnellisuuden sekasuus siinä puhkesi. Äkkiä se muuttui ihan onneksi ja jännitykseksi.
Kakkosesta oli kans vähän samansuuntaset ajatukset kun taas se nopea tärppi yllätti, mutta siinä tuli hymy ensin ja sit vasta ajatus että mikähän tästäkin tulee..

Nyt mua jomottelee siihen malliin että eiköhän se täti kurvaa huomenna tai ylihuomenna paikalle, nyt siis kp 27/26.

MadHlle tsempit, jaksaa jaksaa. Sieltä se plussa sit tulee, kai sä teet kerralla digin ni ei tartte tihrustella ;)

Kaikille muille tärppionnea ja hermoja jännääjille.

Hui kun olikin ehtinyt tulla paljon tekstiä! :) Heti kun itsellä on jotain spesiaalitekemistä päivässä, niin jää jälkeen näistä jutuista :grin Mut parempi tietysti näin, että en ole joka hetki täällä kyttäämässä (niin kuin mulla pari pvää tossa aikasemmin meni)

Mä en nyt yhtään osaa kommentoida taas kenellekään mitään :oops: MUTTA leidit, nyt ihan kohta niitä plussauutisia kehiin! Eikös meille ainakin yksi plussa ole tulossa perjantaina...:) Eikös pari muutakin ollut kierron lopussa? Dawwe ainakin kun sen helposti saan tuosta yläpuolelta luettua :p Ei sulla sit vai toiveita plussasta?

ON: Täällä pyörähti just kp25/25-? käyntiin :) Oloja ei ole mihinkään suuntaan... No mutta jos se ovis oli siinä kp19 tienoilla niin kuin arvelen, niin onhan tässä sitten arviolta se viikko matkaa kierron loppuun. Eli tässä vaiheessa aika turha odottaa oloja kumpaakaan suuntaan. Mulla ei menkat ole mitenkään kipuilleet aiemmin, korkeintaan alaselkä tullut saman vrk aikana kipeäksi. Raskausoireita tuskin vielä olisi, koska dpo-aika ei ole vielä viikkoakaan.

No, katellaan perjantaihin. Sain pari ilmaista raskaustestiä ovis/raskaustestitilaukseni yhteydessä. Kehtaa sit ainakin yhden tuhlata silloin (kp27), jos ei oo menkat vielä alkanut :grin

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

En usko plussaan ku ei oo yhtään semmonen fiilis ja kun se oviksen ajankohtakin on ihan kysymysmerkki. Jos ovis oli kp18 ni sunnuntaina tulis kp 32 täyteen joten maanantaina ois fiksuin testata mutku tulin luvanneeksi ne rehvit perjantaille ni sillon siis. Luulen, että ennen sitä tulee täti kylään ja säästyy neki rahat.

Anteeksi..tulen nyt pikaseen vaan omanapailemaan. Vastailen tässä päivällä teille sitten kunnolla kun on aikaa :)

Eli On: kp 25 ja eilen illalla tuli vähän tuhrua paperiin kun kävin vessassa O_o ajattelin,että ahaa täti tulossa..noh,sitten ei tullutkaan enää. Aamulla sama juttu kun kävin pyyhkimässä niin ihan sellasta ruskeeta tuhrua ja todella vähän. Ei siis tartte mitään suojia tai mitään. Nyt on hiukan sekava fiilis..otin töihin tänään mukaan suojia varmuudeksi,että jos se täti sieltä nyt tuleekin. Vielä ei ainakaan oo yhtää sellanen olo että alkais. Alavatsa on ihan turvoksissa (niinku mulla on aina ennen menkkoja) ja sitten nipistelee alavatsaa..ainakin kun yrittää vetää vatsaa sisään. Mutta ei minkäänlaista menkkakipua tai mitään..huomenna tulee maaginen 3-päivää täyteen vikasta primosta :D Voihan tuo tuhru olla enteilevää jo alkavasta tädistä,joten en jaksa kiinnittymisvuodoksi uskoa. Seuraillaan :)

Tsemppiä kaikille!! <3

iines86, valtavasti tsemppiä sinne ja ripaus onneakin että sulla sielä olisi kyytiläinen matkassa!

ON: mä ehdin sit just kirjoittaa tänne ja yöllä tais alkaa menkat.... plääh. Mä vielä yöstä/aamusta aattelin että jos vaikka olisi sitä kiinnyttymisvuotoa (ois sopinut ajankohtaan), mutta nyt ei enää hyvällä tahdollakaan voi kuvitella tuota muuksi kuin menkoiksi. hö.

Nyt siis kp 25/25 (kai tämä on kp1 vai miten lie lasketaan) Jätin jo sen kysymerkin pois, kun mulla on nyt ollu 2 kiertoo tasan tuon 25 pvää. Tuo ei ainakaan ennen ollut mulle normaali kierron pituus, lyhyeksi tuppaa jäämään... Eniten ärsyttää se että enhän mä yhtään tunne tätä kroppaa. Kun kuvittelin sen oviksen olleen noin viikko sitten, eli melko aikaista siihen nähden nyt menkoille. Mä olen kuullut että imetys on lyhentänyt toisilla kiertoa ja imetyksen lopetus sitten palauttanut ja tultu raskaaksi. Ehkä näin käy sit meilläkin.... Imettää aion kuitenkin vielä kuukausikaupalla :) Sitä en missään nimessä lopeta sen takia että auttaisi raskautumiseen. Tosi kiva muuten kun mä itse olin vasta reilu 3kk vanha kun mun äiti alkoi odottaa pikkusiskoani... niin että ei se imetyskään (osittainen) mikään este pitäisi olla.

Täytyy tästä kai lähtee rättien ostoon. Nimittäin nuo hanat kun aukee kunnolla, niin sitä sitten tulee :grin

Tsemppiä vielä kerran kaikille! :) Perjantaina sit ainakin pitää tulla lukemaan uutiset! :) jos nyt muuten yrittäis ottaa rauhallisesti ja nauttia tästä hetkestä :) Yritystä jatketaan, katsotaan sitten kuinka aktiivisena kun nyt ensin selvitään tästä vuodosta kuivaksi.

Tsemppiä iines,pidetään peukkuja plussalle :)
luckylle kans tsemppiä!
MadH vois lahjottaa vähän tota kärsivällisyyttä tai jääräpäisyyttä tännekin :grin
Sandylle pahoittelut menkoista!
Testasin aamulla ihan selkeen negan.Sinällään ihan hyvä kun on tässä ajatuksena juhlistaa vkoloppuna entisen kämpän myymistä,hirvee stressi ollu siitä jo vuoden.Nyt pääseekin sitten tikutteleen ovista,niitä testejä mulla onkin "muutama" kaapissa :grin

Takaisin