Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riina: Kiitos kovasti..kyllä jännitystä on ilmassa ;) Ja tosiaan auto on päässyt omalle paikalle. jei!

MadH91: No älä muuta sano..nää oireet on niin oudot,en oo ikää tällästä kokenut O_o ja tosiaan, teroista ei koskaan tullut mitään tälläsii oireita. Ehkä pientä turvotusta oli silloin kun menkat oli alkamassa. Primoista kyllä saattaa tullaa just tälläsii,mutta tiedä häntä :) Tällähetkellä ei ainakaan ole yhtään sellanen olo,että täti oisi tulossa. Viimeinen primo nyt menikin vasta eilen,että katsotaan :) Ois edes se akka saanu anteeksi pyytää sekin olis jottai ollu. mutta sellanen asenne että "en mä oo mitää väärää tehny" En usko,että noi sun oireet jotuu teroista <3 Mullakin oli kyllä viimeisessä tero kierrossa just se 10 päivää vikasta tabusta ja sit alko menkat. Mut en usko,että sulla alkaa..veikkaan että sä plussa perjantaina ;) <3 PLUSSAAA!!

ON: Kp 24 ja oireet jatkuu. Alavatsaa nipistelee yhä enemmän ja kun aivastin niin kouraisi oikealta puolelta. Valkovuoto senkun lisääntyy ja aamulla oli maha niin sekaisin,että hyvä kun vessasta töihin ehdin. Väsymys on jotain ihan hullua, olin vamis menee nukkumaan jo 21.30 mutta taistelin eilen väkisin,että jaksoin kattoa The walking deadin uuden jakson. Sitten sammuin sänkyyn sen jälkeen. Aamulla tuntui,ettei ois yhtää nukkunu O_o vaikka 8h tuli unta täyteen. Yöllä olin taas hikoillut ihan sikana. äääh..mä veikkaan kyl,että nää oireet johtuu primoista tai alkavista menkoista pahoin pelkään :( Päivän aikana on helpottanu tuo mahan sekoilu..nyt se nipistelee kokoajan (voi kyllä johtua aamuisesta pöntön kuluttamisesta) :D Tissi kipu helpottuu päivä päivältä,joten siksi epäilenkin että tärppi ei ole nyt osunut. :/

Eilen meni maastoreissu hyvin..kaverin kanssa tuli heitettyä huumoria oikein kunnolla :) Tehtiin pitkä lenkki.Oli kivaa taas touhuta hevosten kanssa <3

PLUSSATUULIA KAIKILLE!! <3<3<3<3

Pikaisesti oma napaa. Nyt kp 5 ja täti on pakannut tavaransa.

Päätin tosiaan että tässä kierrossa en mieti koko vauvajuttuja ja luen kyllä teidän juttuja mutta tuskin kommentoin. Palaamme siis loppukuusta jos pystyn pysymään poissa täältä :D

Mä en tajua omaa kroppaani enää yhtään..Edelleen huono olo,lämpö koholla puolisen astetta,tissit turpoo edelleen,mahasta nippailee välillä,jatkuva palelu ja väsymys :confused: Joku ihme flunssa vissiin eikä vaan tuu kunnolla päälle kenties.En mä ainakaan raskaana ole kun kerran menkatkin on tai no loppumassa.Vähän oudothan ne oli mut eiköhän se mee km piikkiin.

Pikaista on. Kp 13. Veren sekaista vuotoa tulee. Aamulla vähän nippaili keskeltä. Mutta eihän nyt pitäis tätin tulla. Fuck!!! Pitää tehdä ovis testi tänään varulta jos siihen liittyvää vuotoa. Mutta olispa jotain kiinnittymis vuotoa. Terolutit aloitan ylihuomenna

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa.Mä pidän sulle peukut ylhäällä et saat sen työn ja sen myötä toteutettuu haaveitas...ja et saisit sen oman kodin ostettuu.. :) koska saat tietää et saatko sen työn??kivalta näyttää siellä vaikka myrky onkin tulossa.. :)

Dawwe.oi sulla on vielä muutama päivä pitkiä piina päiviä.toivottavasti se palkitaan plussalla..

Kiwibird.kiva et teillä on siellä välit parempaan päin menossa ja toivottavasti saatte hyödynnettyy oviksen.Tsemppiä..ja toivottavasti noi pikku vuodot loppuis..

Chipmunk.Paljon voimia ja jaksamista sulle..toivottavasti nyt pian selkenee et mikä tilanne..hali..

Lucky.Tsemppiä piina päiville ja jaksamista töihin..ja toivottavasti olis kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa..

Zorro.niinpä jos ne ois valemenkat....

Madh.Mä en meinaa sun puolesta jaksaa oottaa perjantaihin..ootan niin sun plussa uutisia.. :)

Aamu.Ihana kuulla susta ja sullahan on se ultra ihan pian..tuuthan kertoo meille välillä kuulumisia..onnea raskauteen..

Pampero.ihanaa kun sulla on mies noin innoissaan mukana tässä yrittämisessä..

S1N1.Onnea vie ja oishan se aika hieno juttu jos sie majailiskin kaks.. :) tuuthan kertoo kun käyt ultras...

Melissae.tsemppiä ja toivon että saatte pian plussan..

Iines.mä pidän kyllä peukut ylhäällä et täti jättää tulematta ja saat plussan.. :)

Freyja.Onnea uuteen kiertoon ja pidän peukut ylhäällä et teille plussa tulee tästä kierrosta..

Satsa.Kuulostaa kyllä oudolta noi oireet tos vaihees..ootko varma ettet oo raskaana??

on.kp.21 ja ehkä dpo.3-4... voi tylsyys tätä kierron vaihetta sanon minä...onneks lähetään sunnuntaina laskettelemaan ja keskiviikkona takas ni ompa sillon ees muuta ajateltavaa.. :)

satsa missäpäin asutte? tuli mielee jos tiedän jotai jotka tarttee perhepäivähoitajaa tai tietää seudulta joitai jotka tarttee ni voisin vähä vinkata sun suuntaa jos haluut...
tääl missä mä asun on parempi olla yrittäjä ilman firmaa...helpompaa eikä tartte miettiä kaikkia maksuja.

Bluerose: Mää se olin :D
Joo, ymmärrän mitä tarkoitat, kuitenkaan ei voi ottaa vertailukohdaksi, koska edellinen raskaus on esim. alkanut, mutta tosiaan saat kyllä seurata vaistoasi ja tarkkailla tarkemmin kun se puoli vuotta täyttyy :)

Kiwibird9: Toivottavasti se ei jää pysyväksi, olkoon vain pelkkää pientä kropan kiukuttelua kun on sekoitettu hormoneilla, ja omat on vielä sekaisin. Eiköhän ne siitä tasoitu piakkoin, et kuitenkaan syönyt pillereitä kuin sen kuukauden nyt tähän väliin :) Tsemppiä ja jaksamista...

Pampero:
En kyllä tiedä mistä nämä "lehmän hermot" nyt tulee, normaalisti mä olisin testannut varmaan jo viis-kuus kertaa tähän mennessä...
Saahan sitä miehelle ehdotella vaikka oliskin väsynyt, voihan sitä silti kiinnostaa ;) Jos ei itse tehdä töitä sen eteen niin ainakin se, että sinä hoitelisit hänet? ;)
Mulla on vielä greippimehu kaapissa... :D en aloittanu sillon tuhruttelun aikaan, ja kun päätös oli et aloittaisin vasta kun vuoto alkaa :D

melissae: Jaksuja sinne <3 Toivottavasti teillä tärppäis pian :)

Satsa: Yrittäminen on vähän tollasta :D Kyl se siitä lähtee vielä, ja saat niitä hoitolapsia! Elämässä täytyy ottaa nimenomaan niitä riskejä, jotta saa sen mitä haluaa :)
Voihan se olla siitä km:sta, mut seuraile olotilaasi. Jos ne hormonit sulla vaan vielä vähän ymmällään?

iines86: Primoista en tiedä, kun en oo koskaan koittanut, mutta varmaan nekin voi jos jonkinmoista oireilua aiheuttaa... Pirun lääkkeet sanon minä :D Mutta se nähdään vähän ajan päästä, mistä ne sun oireet oikeesti kertoo ;)
Ihmisillä on liian usein asenne, ettei he oo tehneet mitään väärää vaikka on joku virhe tapahtunu. Liian ylpeitä myöntämään et "okei, sori, mun moka, ei tapahdu toiste"... JOillekin on liian vaikeaa nähtävästi.
Mulla kans olo et ei nää oireet oo terojen aiheuttamaa. Jos olis, ne olis alkaneet esim. tää pahoinvointikin sen kuurin aikana tai heti sen jälkeen? Ainakin mun järki sanoo niin... Nyt on 11 päivää ja housut vielä puhtaat ;)
Tulisikin plussa... :D
Ootkos miettinyt koska olis sulla testauksen paikka? kyllä sullakin noi oireet on niin... Sitä. :D Plussatuulia sinne <33

freyja: Tsemppiä tähän kiertoon! Joskus voi auttaa ihan just se, et koittaa ajatella muita asioita :) Alitajuinenkin stressi vähän hälvenisi... :)

Lucky87: onpas siellä outo tilanne... ootko sinne lääkäriin nyt mitään aikaa varaillut?

Gatusa: Peukut työnsaamiselle täältä! Kaunis piha! :)

Loora84: kyl se perjantai sieltä tulee.... vääjäämättä :D
Jännäilyvaihe... Onneks siellä on jotain muuta ajateltavaa tiedossa, niin päivät ainakin kuluu ;)

Omanapa: Ei olis millään taas jaksanut herätä. Väsyttää!
Heti aamusta jo sellainen olo, et vatsa olis täynnä ja kauhia röyhiminen vaikken ollu vielä ees syönyt mitään. Tää on kieltämättä aika epämääräistä. Join lasin kaakaota, ja tuntui kuin olisin syönyt hevosen, eikä mitään tee mieli. You know, semmonen olo kun on ähky, etkä siedä ajatusta ruuasta?
Kaks näkkäriä mennyt alas. Huomaa kun vatsa on tyhjä, mut silti on olo et ei mitään saa suusta alas. Outoa. Olis edes selkeempää tämä, eikä tämmöstä epämäärästä. Kai tätä voi lieväksi pahoinvoinniksi sitten kuvata. Oksentanu en vielä ole. :D
Pikkarit yhä puhtaat, vuotoa ei näy. Hieman koittaa pääkin vissiin särkeä, täytyypä vissiin nyt sit koittaa muistaa olla ottamatta buranaa...:)

Kolme päivää! Päivät käy vähiin ja merkkejäkään vuodon alkamisesta ei ole, vaikka kyllä eilen kun vatsaa juili illalla melkein purskahdin itkuun kun aattelin et menkat tulee, mut sit totesin ettei se ollut niinkään samanlaista kuin menkkakivut, ja silti housut on puhtaat...:D 11. päivää viimeisestä terolutista!

Mun järki sanoo, et jos mulla tää pahoinvointi kerta alkoi (viikon jälkeen vikasta terosta), niin jos se olis terolutien aiheuttamaa, niin terolutit sit myös sais aikaan menkat? Jotenkin ei päähän mahdu, et tää johtuis teroluteista tää pahoinvointi. Olis kai sekin jo aiemmin alkanut?

mä oon tullu vuonna 2011 ekast terolut kierrost raskaaks ja oli juurikin tuollast oloa :) tsemppiä ja toivottavast tulos on parempi ku mulla.

Madh: ajattelin varata ajan kunhan näkee tän kierron. Outoa juu on. Sellanen vaaleen punanen iso venyvä lima klimppi tuli mutta ei housuun asti ollenkaan :) sori mut itseä mietityttää. Menkka jomotus hävisi altaaika yksikön. Nyt yritän rauhoittua.

Muok. Ovis oli n. 6pv sitten:)

Muokattu viimeksi:
loora ainakin testi näytti nyt negaa joten oletan etten.Ehkä kokeilen huomenna aamul uudestaan..
Gatusa Kouvolassa asutaan,vinkkaa vaan jos jos tunnet täältä päin mahdollisia asiakkaita.Kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan tässäkin asiassa :love2
Voi MadH kyllä sieltä nyt plussa on tulossa ihan varmasti:grin Varmaan on hormoneista johtuvaa vielä,viikko km jälkeen näytti testi negaa mut tuskin hormonit ihan heti laskee normaaliin..

mun yhel kaverilla on sukulaisia kymenlaaksossa ni mä voin kysästä jos sattuis oleen sillä suunnalla lapsiperheitä jotka tarttis yksityistä perhepäivähoitajaa. mulla oli aikanaa yks tuttu luumäellä. otanpa tänään selvää ja kerron sinulle mitä saan kuulla. :)

Madh91:en halua masentaa, mutta omalla kohdallani terot toi mukanaan mitä ihmeellisempiä oireita + vauvakuume siihen päälle pahentamasaa oireita. Huomasin myös että clomifemin+terolutin ansiosta kun kierto normalisoiti ja tuli se ovis niin tissit/nännit tuli iha helvatun kipeeks aina sen jälkeen... Ja kipu loppu ku seinää 1-2 pvää ennen kuukautisten alkua. Poikkeuksena se kierto josta tärppi kävi <3 mutta toivon kovasti että sulle se plussa sieltä tulis! <3

S1n1:lle miljoonasti tarrasukkia ja onnea matkaan! Päivittelehän tänne kun ultraan pääset! Meetkö/pääsetkö varhais ultraan vai maltatkos odotella sikiöseulontaja ja np-ultraa? :)

KAIKILLE OIKEIN PALJON VAUVALIMAA JA PLUSSATUULIA SEKÄ ONNEA OVIKSEN HYÖDYNTÄMISIIN <3

Apua kun ootte aktiivisia. Yks päivä edellisestä viestistä ja silti viestejä on tullut kamala kasa. Taitaa taas jäädä tarkemmat kommentoinnit. :\ Mut kiva vaan että täällä on elämää. :> Vietän täällä vapaapäivää pärskimällä ja niistämällä. Typerä nuha kun iski kimppuun. Voimaton olo on myös, mutta tiedä tässä sitten minkä verran siitä on nuhaa ja minkä verran raskausväsymystä.

Oon Gatusa vihanen puolestasi kun miehesi on tommonen. :( Saisi kunnioittaa sinua eikä kohdella miten sattuu. Pidän täällä peukut pystyssä että saat kiinasta positiivista sähköpostia. Pidä sitten pintasi ettei mies vie kaikkia rahoja. Samoin taisi muutaman muun miehet käyttäytyä välillä kuin pikkulapset. Omani onneksi osaa enimmäkseen käyttäytyä. On se toki välillä huonolla tuulella, mutta ei se ilkeä ole. <3 Voimia kaikille, toivottavasti miehenne osaavat käyttäytyä. Erityisesti Kiwibirdille tsempit, toivottavasti saatte pian sovittua kaikki riidat ja välit kuntoon. Ja toivottavasti kehosi lopettaa tuollaisen kummallisen temppuilun. :\

Ainakin parilla muullakin taisi keho temppuilla ja tulla vuotoja miten sattuu. Kurjaa tommonen kun ei toimi niinkuin pitäisi. Toivon että teillä kaikilla alkaisi kuukautiset kiertää normaalisti. Tai mieluummin jää kokonaan pois hyvästä syystä.

Kiitos MadH. Sulle oon meinannut jo ainakin kertaalleen kommentoida, mutta ei sitten ole muistanut kun ollut niin paljon viestejä välissä. Noi sun oireet kuulostaa niiiin raskausoireilta kuin vain olla ja voi. Pidän täällä peukut pystyssä että saat ystävänpäivänä sen kauan odotetun plussan.

Onnea Ella plussasta. Uskon että ahdistaa, mutta harvemmin se taitaa samalle kahdesti peräkkäin sattua. Huonoa tuuria toki aina on. :( Koita olla stressaamatta, pidän täällä sormet ristissä että kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Joulukuussa syntymisestä oli myös puhetta. Mulle olisi kyllä kelvannut jouluvauva jos niin olisi käynyt. Oon ite syntynyt 27.12. eikä ikinä ole harmittanut. Synttärit pidettiin aina erikseen eikä kuitattu, tai kuitata vieläkään joululahjoilla. Kakku ja kaikki oli aina pienenä ja nykysinkin leivotaan yleensä miehen kanssa. Samoin jos nyt olisi sattunut tärppäämään niin että olisi syntynyt joulun lähellä oltaisiin pidetty lapselle synttärit kunnolla.

pikaisia paranemisia vargynja :) juu pidän pintani mikäli saan työtä, ei tuo minun rahoihin koske ku ei pääs mun tilille ilman mua. saapi nähä miten tässä nyt käy, kokoajan mietin vaihtoehtoi mitä tehä täs ootellessa ja elämäntyyli/business valmentaja tuli mielee et pitäskö kattoo saako asiakkaita, mä oon kuitenki opiskellu liiketaloutta ni se on hallinnassa, osaan kuunnella, motivoida jne. en viitti oottaa kädet sylissä et tulisko jotai vai ei, mieluummin etin jotai vaihtoehtoa itelle että on joku tulo itellä.

kizu: Juurikin se ehkä on syynä, että odottelen sinne perjantaihin asti. Tieto siitä, et terot voi aiheuttaa vaikka mitä, on fakta jonka takia oon odottanut testaamisen kanssa. Ainakin osittain jos ei muuta. :) Et masenna, vaan kerrot asioita, joiden avulla ehkä saisin ajateltua tätä asiaa muultakin kannalta. Kiitos :)

gatusa: Jos mulle plussa tulee, niin tuli mitä tuli mä olen onnellinen siitä, et edes kerran oon saanut plussan - mulle se on merkki siitä et mä voin saada sen vielä joskus sit uudelleenkin (kun nyt ei ole sitä ainoatakaan plussaa omalla kohdalla nähnyt...)...
Tuo vaihtoehto mistä puhuit voisi olla ihan hyväkin :) Semmoiselle vois olla kysyntääkin, tietty riippuen asiakaskunnasta, mut mä näkisin sille potentiaalia.

lucky87: Okei, todella outoa. Se et se on vaaleanpunaista, kertoo siitä et jos verta tulee, sitä tulee kovin vähän. Sekoittuu limoihin ja tulee ulos sitten sillain. Vois kuvitella sen tulevan sit ihan vaikka vaan limakalvoista, jos ne on päässy herkistymään. :)

Satsa: Mä voisin veikata sitä, et km sekoittaa sun omaa hormonituotantoa sen verran, et se tekee sitä outoutta nyt. Jos nyt ei tärppää, niin seuraa sitä miten kierto muuttuu ja ne tuntemukset siinä mukana, josko se hormonitoiminta tasautuisi hyvin :) tuliskin se plussa...:oops:
vargynja: Koitas parantua! :) Kiitos peukuista! :)

incoming purkaus... :oops: sori!
Pakki sekaisin, löysällä (kaipa nyt onkin kun ei oo mitään oikeen saanu syötyä) :smiley-ashamed008 Keskittymiskyky nolla. Väsyttää ja nyt iski joku pirhanan päänsärkykin. Tenttiin lukemisesta mahda mittään tänään tulla, sentään on saanut edes jotain aikaiseksi. Mutta....
Mitä lähemmäs testaaminen tulee, sitä vaikeampaa näköjään keskittyä mihinkään, ku jokainen hetki kun on "paha olo" muistuttaa siitä, et jotain on käynnissä, jotain mistä ei ole mitään varmuutta vielä.

Aina kun ajattelen asiaa, se fiilis siitä et olis raskaana kummittelee tuolla takaraivossa. Eihän mulla ole edes kerennyt tulemaan mitään kunnon oikeaa vauvakuumettakaan, kun ootin niin kovin että päästään yrittämään! :smiley-ashamed004Täytyy myöntää, mä melkein vaan toivoin vuodon alkavan mahdollisimman pian, et pääsis tositoimiin, ehkä hieman säännöllisemmän kierron kanssa kuin aikaisemmin. :rolleyes: Kuulostaa ehkä kummalta, mut mä tosissaan halusin, et pääsen pongaamaan ovista, pääsen seuraamaan kroppaa kierron eri vaiheissa...:oops: mä halusin ne menkat...:smiley-ashamed005

Aina toivonut periaatteessa sitä, et tulis ikäänkuin "hupsista" vaan raskaaksi, tietäen kuitenkin edellisestä et mulle se ei välttämättä ole mahdollista, ei se mulle voi tapahtua sillain... Tosin - eri kumppani - eri elämä... :rolleyes:

Tässä on vielä kolme päivää aikaa tapahtua vaikka mitä, hanat voi aueta. Silti tää epämääräinen olotila hämää mua.:sad001 ei mulla oo ollut tämmöistä koskaan. Mä en voi pahoin kovinkaan herkästi, (tuskin koskaan ja ainoana mainintana se jos joku toinen oksentaa vieressä, silloin lentää kaaressa.) Siksi onkin outo fiilis tästä. Varsinkin kun pahoinvointi alko vasta viikko kuurin lopettamisen jälkeen, jos se niistä tulis niin kyllä se olis aikaisemmin jo alkanut. o_O Ainakin mun järjen mukaan. Siksi en osaa syyttää teroluteja tästä. En vielä ainakaan. Jos terot tekis tän, ne tekis myös vuodon. Ja se alkais sit viimeistään perjantaihin mennessä. Kahden viikon sisässä niinkuin lääkäri sanoi - tai sit on jotain muuta vialla:confused:

En oo ikinä koskaan jaksanut malttaa testaamisen kanssa näin pitkälle. :rolleyes:
Nyt kun on olotilat sen mukaiset et plussa VOISI tulla, niin melkeen "pelottaa" se plussan saaminen, ei sillain ettenkö haluais, vaan sillain et miltä hitolta se näyttää, miltä se sit tuntuu kun se siinä naaman edessä on:rolleyes: Omalla kohdalla, kai nyt plussatestejä on muutenkin jo nähnyt, mut sitä omaa kun ei.. Tuntuu et mähän sekoan sit jos sieltä semmonen tulee:oops:

Joo, jännittää pikkasen, ja joka kerta veskis käydes tarkistaa onko merkkejäkään vuodosta - nada. Ei mitään. Nää nyt täsä on vähän mielessä käynyt parin päivän aikana, sori kun purkaudun :smiley-ashamed005 tuntuu vaan ettei tästä mihkään/kenellekään muulle halua/pysty puhumaan, kun tietää jo etukäteen et "tee testi", tai "kyl se siitä" sen kummempia miettimättä tulee, kun ei kaikki ymmärrä tätä samallalailla. :smiley-ashamed008

Anteeksi... :smiley-ashamed005

Madh: no. Kattoo nyt. Johonkin hormoni hässäkkään nää nyt liittyy kun kuuma on ollu 2 yönä vaikka 15-20 astetta lämmintä kotona ja normaalisti nukkunut visusti peiton alla. Töissä kun oon niin ihan kun kesähelteellä työskentelisi. Hengästyttää. Mutta lääkkeet on vaarallisia, nuoki terot. En tiedä mitä seuraavaksi jos tällaisia oireita tulee terojen aikaan ettei ees menkat pysy säännöllisinä. Prkl. Siitäkin jo aikaa kun terot viimeiset suuhuni laitoin edellisessä kierrossa.

ei mitään anteekspyyntöjä, täällä saa purkaa <3 :)

heti omaa juttua<ei tainnu jäädä valemenkoiks :sad001 siis viime to alko epämääränen ruskeen liman (yök yök yöööök!) eritys, ja pienellä suojalla selvis, kunnes loppu kokonaan, MUTTA tänään alko sitten ihan verta tuleen ja nyt on mahakin sen verran kipee, että eiköhän ne alkanu oikeesti eli se kierron pituus 36 muuttukin nyt sitte 40<4 päivää vähemmän kun viimeks :grin? ja nyt siis kp1. eli aikamoisen pitkä kiertoväli. damn! mutta siis todella outoa tämäkin, että noin pitkä alotus ennenkun alkavat kunnolla, melkein viikko!!.ei oo kivaa.

oon onneks jutellu asiasta useemman sukulaiseni kanssa ja oon saanu selville, että aika pitkään ovat yrittäneet ennen onnistumista ja muutamalla todettu CPO<joten saattaa olla perimässäkin,ettei oo niin yksinkertasta tää raskautuminen.

positiivisella mielellä silti kohti tutkimuksia! plussatuulia kaikille ja viikonlopun plussauutisia odotellessa ;) munkin ehkä pitäis jättää vaan se oviksen tarkkailu ja mennä seuraava kierto rentoillen.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille:signs003!

Takaisin