Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chipmunk86 Mulla sama juttu, nestettä todettiin ultrassa kohdun takana tai päällä tjsm.. siitä on jo nyt aikaa mutta jäi ihmetyttään että mitäs sviidua se oli, ärsyttävää kun eivät kerro tai osaa sanoa. Jaksamisia <3

Ootte kaikki kokeneet kovia ja toivoisin kaikille nyt sitä nyyttiä kerrassaan :) <3

:anyoneon: ei helkutti, toivoisin nyt jotain apua tähän.. sittenkin oli tullut minisiteeseen taas sitä punasta/kuparinväristä vuotoa, ei tuu pyhittäessä mutta kyllä siteeseen, ääh.. ???????????????????

Dawwe: onnea plussailuun toivottavasti menkat ei ala

Elya: oma poika 3v on syntynyt 30.12 joten olis ihan kiva saada joskus muulloin. Lahjoja joulun aikaan niin paljon. Pojalle tuli herkku riippuvuus kun sitä herkkua tuli jokapuolelta. Mut tosiasia on se että en enää yhtään kauemmin jaksaisi odottaa. Tulkoon vaikka joulu aattona. :)

gatusa: tsemppiä työnsaantiin. Olis varmaan kiva olla etäope tai ylipäätään tehdä etätyötä.

On. Itsellä ovis viiva edelleen hailakka. Mutta piinapäiviä vietellään. Millainen kierto on tulossa sen näkee vasta pitkän ajan päästä... Keskiviikkona teroluttejen aloitus eli sillon kp 15. Sais kyllä tärpätä. Rakas ystäväni nimittäin kertoi ihania plussa uutisia juuri!! Olis niin ihana vietellä odotus päiviä yhdessä ja lommallakin saatais olla yhtäaikaa :) pliis! Tule plussa rakas nyt!!!! Stressi hävinnyt vähän tai siis tuo kehon kuuntelu kun töissä saanut olla. Ei siis mitään huomiota herättäviä oireita. Hengästyminen on ainoo. Ei tahdo kunto riittää edes töissä ihmisen pesemiseen vaan hengästyy niin ihan kun olis juossut. :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Minäki taidan vähä kyllä aatella niin että ei ihan loppuvuoteen syntyväksi... :D tän kierron jälkeen ehkä yks kierto ja jos sitte antais olla muutaman kk ja lähempänä kesää kattois uudelleen. Mielummin sitte se kevätvauva! :) jos näin saa etes aatella.. vaikka yhtä rakashan se kuitenki ois.. Miehen kans molemmat synnytty alkuvuonna ja jotenki aina aatellu et omat lapset sitte joskus viimestää marraskuuhun mennessä.. :D hassua, tiedän.. :rolleyes:

plussauutisia odotellessa.. ;) luin kaikki jutut, mutta nyt vaan yhteisesti plussatuulia kaikille ja tsemppiä, mikä vaihe onkaan menossa <3

oj: todella oudot menkat..alkoi pienellä tiputtelulla torstaina, ruskeeta limaa, siitä ne ei ookaan muuttunu, vähän vaan tullu vuotoo pieneen suojaan. sunnuntaina ei tullu enää mitään, joten harrastettiin seksiä..ajattelin, että sitten ne ainakin alkaa kunnolla ja jumpassakin hikoilin tänään oikein kunnolla, että alkais niagaran putoukset, mutta ei?! pelästyin jo, että olisko pitäny jättäny väliin seksi, mutta ei siitä kai mitään haittaa oo. noo, tässä vaan ootellaan kunnon alkua tai sitten mulla oli oudoimmat menkat ikinä!

Chipmunk: Toivottavasti ei oo kohdunulkoinen! Jaksamista sinne <3

Kiwibird9: ainoo mitä minä tuohon voisin sanoa, on se et nyt ne pillerit voi vaikuttaa sun hormonitoimintaan, se sieltä käynnistelee itseään, ja se vuoto on nyt sit sitä. Se on aina vaikeaa noitten kanssa, koita jaksaa <3

Iines86: no jopas jotain! Kylläpäs siellä on kans oudot tuntemukset! Mä sanoisin et jos ne jatkuu pitkään primojen jälkeen, sit on käyny tärppi. Tuliksulla teroista oireita? Jotenkin ei käy järkeen itellä, et pelkästään terot olis tän takana, kun kuitenkin jo 10päivää siitä vikasta jo aikaa... Luulis jo "ylimääräisen" hormonin lähteneen ja tää pahoinvointiki, kui se vast viikon jälkee vikasta terosta tulis... :D en tiiä... Perjantai lähestyy ;)
No jo oli akka... Vois ees ottaa sit asiakseen olla asiallinen edes!!

Zorro: Mä heittäisin samaa, valemenkat?
Oliko nyt niin et alko "sillon ku pitiki" vai jotenki ajoissa (anteeksi laiskuuteni kun ei jaksa lukea taaksepäin..)

Omanapa: väsy. Röyhityttää... Häpyä nipisteli kummasti kun keikkasin päiväunille :D
Huomenna taas lissää,
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

kukas,se,jotsin vuodedta puhui...juu tiedän sen, mutta ajatus siin,puoles,vuodes oli (väärä sana huolissaan) et sen jälkeen vasta rupean tarkkasn seuras kun,esikoinen sai alkunsa puol vuotta pillereiden,jätöstä :)

Kiitos Mad, tosiaan taas oli tullu jo kolmannen kerran tänään tota jännää vuotoa. Ärsyttävää, ei auta mikään. Tää tästä... :/

Tuosta synttäripäivästä pakko sanoa oma mielipide: Mä oon syntyny 31.12. ja en vois parempaa synttäripäivää toivoa! :D Kaikilla juhlafiilis ja rakettejakin ammutaan! ;D Kummityttö synty nyt vuoden 2013 lopussa ja aion hänelle aina muistuttaa, että loppuvuodesta on mahtavaa syntyä! :)

ja aamuterveiset täältä talvisesta etelästä, rakeita tuli kunnol ja vettä, onneks ei tehny tuhojaan kasvimaalle... kuva otettu juuri ennen myrskyä... mein puutarha on viel keskeneräinen onneks joten ei ol istutuksia laitettu.
photo0165.jpg

Voi vitsi Gatusa,mieki haluun sinne asumaan!Myrskystä huolimatta keli näyttää paljon mukavammalta kun täällä :)

satsa hyvä puoli on se että voit kasvattaa vihanneksia ympäri vuoden eli kokoajan tuoreita kasviksia ja vihanneksia saatavilla (meillä yllättäen oli 2 kertaa talven aikana jälkkärinä vesimelonia omalta pihalta ku poikkeuksellisesti vesimelonit jotka oli kasvanu iteksee salassa teki 2 melonia) vuokra on edullinen yleensä (mikäli sulla on arabi vuokraamassa sun puolesta talon koska jos ite meet ni saat huomata et hinta on ainaki tupla) huonot puolet on mm. liikennejärjestelmä on päin mäntyä kukaa ei oikei kunnioita ketää liikentees, julkinen terveydenhuolto on pääasiassa surkeaa (on tullu tapeltua useaan otteeseen lääkärien kans ja uhattua et järkkään niille potkut).
kesällä lämpötilat voi nousta 40-50 ja yöllä on 30-40 ja voin sanoa että pitää olla todella hyvä aurinkorasva jos ei halua palaa...omasta kokemuksesta sanon ku oon palanu auringos muutamaa otteesee tunnin tai kahel ulkoilun aikana, tämä vaara alkaa jo keväällä, kesällä 30min ja palat jos ei ol kunnon aurinkorasvaa.
jos tykkäät syödä kalaa niin paras tottua siihen että joudut suomustamaa ja perkaamaa ite kalat. :) naapurit tässä maassa luvattoman uteliaita. ns mustaa magiaa käytetää paljon omaks hyödyks ja toisten tuhoamisee tässä maassa. jopa perheenjäsenet tekee sitä toisillee tässä maassa.
jos haluaa tulla toimee tässä maassa ni on paras keksiä joku keino saada tuloja esim jos tarpeks rahaa ni pistää pieni ravintola pystyyn, tässä maassa ei ole sosiaaliturvaa ollenkaan.
tämä maa pähkinänkuoressa... :)

hohhoijaa yleensä en ol maailman aktiivisin meilin tarkastaja mut nyt oon varmaa joka 5-20min tarkastan meilin et onko tullu työstä mitää tietoa... :)

Chipmunk ja kiwibird9, mulla oli kans kerran ultrassa nestettä kohdun takana. Gyne sanoi että se on ihan normaali löydös eikä aiheuta mitään. Sanoi että saattaa olla peräisin puhjenneesta kystasta.

Käyn täällä aina välillä lukemassa teidän kuulumisia, teillä on hirveä draivi päällä kun kirjoittelette niin ahkerasti. Itse en ole vielä tonne syyskuisiin liittynyt. Odottelen vielä sitä np-ultraa. Jos siellä on kaikki ok niin sitten liityn. Ellalle isot onnittelut plussasta! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. :)

Toivottavasti täältä mahdollisimman moni liittyy odottajien puolelle!

Huh noita lämpötiloja Gatusa :eek: Miä palan jo täällä keväällä ellen pidä varaani!Kait se niin on että joka maassa on ne hyvät ja huonot puolensa.Haaveissa kuitenkin joskus muuttaa täältä pois..Toivottavasti onnistuis sun työtkin!Itekin kyttään meiliä ja työpuhelinta jatkuvasti,alottavalla yrittäjällä ei oo helppoo mut itepä yrittäjäks päätin ryhtyä :grin

S1N1: se oliskin hienoa jos olis tuplana pullat uunissa! :)

Aamu: tsemppiä raskauteen, eihän siihen np-ultraankaan kovin pitkä aika enää ole :)

Gatusa: kiitos tietoiskusta. Oli mielenkiintoista lukea kotimaastasi :)

MadH: sulla on kyllä lehmän hermot kun jaksat odottaa testaamista. Mä en jaksais :)

On: ens kuusta lähtien me aletaan ihan tosissaan panostaan tähän yrittämiseen :) Mä aion varata itelleni jo greippimehut ja vitamiinit valmiiks, ja joka toinen päivä erotiikkaa parin viikon ajan, kierron puolivälissä. Viis siitä mitä ovistestit näyttää, jos niitä nyt edes teen. Mieheltäkin sain noottia, kun valitin harmitustani siitä että tää ei ikinä tule onnistumaan tällä menolla, että miksi en ollut sanonut kun ne otolliset päivät oli tulossa! Että kyllä hän olisi valmiina ollut ja että mun pitäis sanoa ihan suoraan että nyt hommiin :D Meillä se ovista edeltävä viikko meinaan meni niin, että mies oli tosi väsynyt enkä kehdannut sit ehdotella.... sitten ovis kurvaskin jo ohi, ja tod. näk. liian myöhään se hyödynnettiin.

Tuli tuossa mieleen että kun ainut lapsi on teini-ikäinen, kohta jatkaa jatko-opiskeluiden perässä ja alkaa etsimään omaa kämppää niin minulle tuli ahdistus tyhjänpesän syndroomasta. Olen vielä liian nuori siihen ja en oikein tiedä mitä tekis jos lisää lapsia ei kuulu.

Exän kanssa (lapsen isän kanssa), yritimme vuoden kierukan poistosta, eikä perheenlisäystä kuulunut. Erosimme, joten asiat jäi sikseen. Nyt monen vuoden jälkeen kun nykyisen miehen kanssa yritetty jo kolme vuotta, eka leikkisästi että milloin pamahtaa ja nyt syksystä enemmän tosissaan niin kyl sitä itkua monesti tulee kun tajuaa että mitäs jos tämä nyt olikin tässä ja jatkossa perhe vain koostuu minusta, miehestä ja kissoista. Voihan itkuparku.

Noh, ovis bongattu vihdoin. Pitää vaan käyttää tuota Clearblue digiä, koska noi tikut on epämääräisiä ja helpompaa jos jokun laite sen oviksen tunnistaa ja itse ei tarvi tihrustella. Huonosti nyt yritelty kun kumpainenkin kipeä ja väsymys painaa, sen takia ajatukset hieman pyörii synkeimmissä fiiliksissä.

Tuli toissa iltana vaan mietinneeksi että tätäkö nyt se mun elämäni on, ovisten bongausta, testien jännäystä ja toivomista että joskus tärppäis tai tulisi vastaus miksi lasta ei kuulu. Ja sitä miten moni ihminen minun elämässäni ei tiedä tästä yrittämisestä ja paineesta mitä on. Nyt vihdoin ymmärtää sen miten viiltää kun joku kysyy oletko harkinnut tekeväsi lisää lapsia tai noh millos meille tulee vauva yms.
Jopa viime keväänä uskouduin luulluille ystäville yrittämisestä ja jostain syystä nämä ihmiset luulivat ja olettivat että yritän mieheni takana, vaikka kaikki ne vuodet ihan tietoisesti olemme yrittäneet. Mutta ainakin tajusi etten halua olla sellaisten kanssa tekemisissä jotka elävät ikuisessa teinidraamassa vaikka ovat jo erittäin aikuisia ihmisiä. Varsinkin kun itsellänikin teini-ikä jo erittäin kaukana! En vaan ymmärrä miten ihmiset voivat olettaa että kaikki lapsia kaipaavat ovat jotenkin epästabiileja ihmisiä jolloin kaikki pitää tehdä sen eteen saippuadraama tyyliin. Tuo tapaus oli erittäin outo ja miehen kanssa ihmeteltiin että mitä helkuttia oikein tapahtuu. Noh, mutta onneksi heidän kanssaan ei tarvitse olla tekemisissä.

Mieheni on tulee jos on tullakseen ja katsotaan, eli rauhallisempi. Itse reagoin vaan niin emotoniaallisesti asiaan ja kaikki nyt heti.

Ihme ailahteleva mieli nyt. :smiley-angelic008

/endoff purkaus :oops:

Tai tämä on sitten sitä viekkareita kahvista. Noron jälkeen yritin juoda, mutta meni monta kuppia viemäriin. Nyt monettako päivää tekee mieli vain teetä, mutta selkeästi se ei tyydytä viekkareitani.

satsa millä alalla olet, minkä firman oot perustanu? ite oon freelancer ja mietin tässä että mitenköhä toimis jos alottas esim. tapahtuma järjestäjän tai elämäntyyli valmentajan palveluiden tarjoamisen. onnistuiskoha täällä...haluun auttaa ihmisiä mut haluan tehä rahaa myös...

pampero olepa hyvä, vihdoin tässä maassa saatiin lakikin kuntoo ja poliisit tekee työnsä kunnolla. tässä maassa ihmisetki on rauhottun sen ansiosta.

tsemppiä melissae, toivottavasti teillä tärppää pian, meillä on kans useampi vuosi yritystä, esikoinen täyttää 8v kohta jo ja kyselee koska hän saa siskon tai veljen, anoppi kyselee mikä tilanne ja toivoo että tulis lapsia. ei se ol niin helppoa tosiaankaa ja mitä tulee sanontaan helppoa ku lapsenteko ni ei kyl tasan ole koska se lapsenteko voi olla aikas vaikeetaki oikeestiki, kukaha senki sanonnan aikoinaa keksi...

Gatusa miä oon yksityinen perhepäivähoitaja,monen vuoden haave.Nyt kun asutaan maalla isossa omakotitalossa oli lopulta mahdollisuus kouluttautua ja perustaa yritys :) Kunnallisena saisin heti ryhmän täyteen mut halusin yksityiseks.Kun vaan sais hoitolapsia.Ohjaaja meinas et alottavalla yksityisellä on hankalaa alussa kun perheet ei tunne ja puskaradion kauttahan tää homma yleensä menee.En luovuta vielä,vasta oon tosiaan alottanu :)
Sehän se yrittäjänä on kun pitäis rahaakin saada elämiseen..Kannattaa kysellä ja ottaa selvää,mä olen niin yrittämisen kannalla,mieskin on yrittäjä :grinEihän se helppoo ole mutta jos saa ja pystyy tekeen sitä mitä on oma juttu niin miksei!Elämässä täytyy ottaa riskejä.
Melissaelle tsempit täältä myös!

Takaisin