Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
iines juurikin tuollainen on myös tosiaa minun ukko. ite mietin aika usein et montako lasta mulla täällä on 1 vai 2. sitte ku mä haluun omilla rahoilla jotai ostaa ni ukolla on jotai muuta mielessä. mä sanoin et jos saan töitä ni haluun ostaa talon ku mahollista ni tää taas haluu auton.

Gatusa: Raha on meilläkin aika usein se yksi riitelyn aihe. MINÄ olen se joka tällähetkellä tuo rahaa meidän talouteen..säännöllisesti. Mies opiskelee yhä ja opinnäytetyöstä enää kiinni,jota se on tehnyt kohta 3v. ääär! Kyllä hänkin välillä käy heidän isän metässä hommissa näin talvisin,mutta minä se olen joka käy säännöllisesti töissä jokapäivä. Sitten kun haluan just laittaa rahaa omiin menoihin esim. just tää ratsastus harrastus joka maksaa mulle kuussa ehkä jottai 30e niin se on NIIIN kauheeta ja turhaa rahanmenoo. Ite se laittaa rahaa tietokoneeseen niin paljon,että ihan hirvittää. kokoajan uusia osia yms. en ees tiä mitä kaikkee. HUOH! Mielestäni saan uhrata sen 30e kuussa omiin harrastuksiin..pysyy nuppi ees jotenkin kasassa.

iines86, juurikin näin! miehet.. on tuo yksi tumpeloinen aika ihana mutta kyllä otti pannuun just kun meilläkin oli melkein samanlainen tilanne viime vuoden kevätkesänä pitkään.

Onnittelut S1N1 aivan mahtavaa! :flower:flower

Pakko omaa napuliini nyt: olen aika äimänä.. luulin että ovulaatio ois tulossa/tuloillaan ja että liman pitäis sillon olla vaaleaa/jotain kellertävää, mutta äsken kun katoin niin minisiteeseen oli tullut punertavaa/rusehtavaa jonkin verran ihan näyttävästi kuitenkin punertavaa. Ja mä kun luulin että nää "menkat" eli tyhjennysvuoto olis loppunut jo muutama päivä sitten siihen, mut nyt tiputtaa ja pari päivää tätä ennen on ollut ihan normi valkosta/kellertävämpää illalla valkovuotoa! Mistähän vois johtua? Nyt on kp13 olen kaikenlisäks saanut viikonlopun aikana jonkun limamyrskyn mun kitalakeen, ei kiva. En muuten ole kipeä mutta tosiaan limaa tulee aamuisin ja kurkku on ällön tuntunen, se limakin on jotain rusehtavaa välillä ja korvat lukossa kun herää liman takia (?) ää! Olen syönyt puolet vähemmän mitä yleensä, ei maita ruoka kun stressaa.. jostain perjantaista asti.

sori sekava ja hivenen ällö viesti, ihmetyttää! :eek:

MadH91, noi sun oireet.... niiiiiin samat kuin mulla, jotka sitten osoittautuivat raskaudesta johtuvaksi! :)

Johan on kumma jos et plussaa! Mä en kyllä keksi mitään muuta syytä noille sun kuvaamille oireille :)

Niin ja eikös usein "puolison vaihdos" oo monellakin muuttanut raskautumisonnea? Tai ainakin itse kuullut monta tarinaa miten on kauan yritetty saada lasta, sitten tullutkin ero ja uuden kumppanin kanssa tärpännyt heti :)

Huoh, täällä kp26/26 ja semmonen olo että kyl se täti kurvaa ihan just paikalle. Ihan kierron alussa ajattelin että nyt tärppää mut en tiijä. Ainakaan mitään oireita ei ole, edes kuviteltuja.
Sit vielä sen ehkä myöhäsemmän oviksen takia kannattaa ootella perjantaihin enneku testaa, eli pitkä viikko odotella.
MadH vois testata sen plussan etukäteen, jos se vähän piristäis :wink

Täällä on kp27/26 ja nega testattu. Ei tosin menkkojakaan näy. Mahan pistely on jatkunut reilun viikon jo, ei mitenkään menkkamaisesti pistele mutta sellainen "paine" on. Tapahtuis nyt jotakin johonkin suuntaan, ei jaksaisi millään odotella...

Jos nyt ei tärppää niin vielä seuraavan kierron voikin yrittää ja sitten pieni tauko. Mä taidan olla kyllä hieman pinnallinen ehkä vai mikä olisikaan oikea termi, mutta mä en halua vauvaa joka syntyy joulukuun lopussa. Itse olen loppuvuoden lapsi ja kärsinyt koko lapsuuteni siitä että synttärini ja joulu on yhdistetty (tiedän ettei kaikki ole tuollaisia mutta silti, traumat on jäänyt :D) joten en halua samaa kohtaloa omalle jälkikasvulleni. Jos siis tästä tai seuraavasta kierrosta ei tärppää niin me jatkamme yritystä niin että laskettu aika menisi varmasti seuraavan vuoden puolelle. Miten muilla ajatukset tällaisen asian suhteen, olenko ainoa joka miettii tällaisia?

Täällä iski vähän masis sen lokakuun tuulimunan jälkeen. Kesäkuussa olisi ollut laskettuaika. En ole jaksanut mitään kirjoittaa, mutta seurannut olen joka päivä. Te olette niin aktiivisia ettei meinaa pysyä kyydissä. :) Meillä on nyt eka yritys tuulimunan jälkeen ja tänään sain plussan testiin. Kauhea ahdistus iski. Pelottaa ihan hirveästi että nyt käy samoin. :( Oli kyllä rankka kokemus, jota ei millään tahtoisi kokea uudestaan. :( Tsemppiä kaikille teille ihanille!! Jatkan taustalla. Toivotaan että kyytiläinen pysyisi matkassa loppuun asti!!

Elya: Tunnistan nuo ajatukset :D Mulla on kans toiveita sen suhteen, koska haluaisin lapsen syntyvän.. Mä taas olen meinaan aina haaveillut jouluvauvasta :) Toivoisin kovasti, että vielä tän vuoden puolella saatais vauva, vaikka sitten joulukuun vimeisinä päivinä (mutta ei ihan joulun pyhinä kuitenkaan ;) ). Esikoiseni on syntynyt kesäkuussa ja kuuma kesä on mun mielestä huonoin ajankohta olla sekä raskaana että hoitaa itkusta vauvaa o_O Toinen lapseni on syntynyt marraskuussa ja se oli just paras ajankohta :grin

ella onnea plussasta ja tonnikaupalla tarrasukkia!!! :) uskon että pelottaa, mulla on ollu monta vastoinkäymistä ja joka kerta ku tuli plussa ni oli kyl pelonsekaset tunteet, onnellinen ku plussa mut sit samal oli vähä et saapi nähä miten käy. no edellee tääl epätoivosest yritetää sitä kakkosta. kertoilehan kuulumisiasi meille jatkossakin :)

Ella: toivottavasti ja todennäköisesti teillä on tällä kertaa kaikki hyvin :) tuulimunat ja keskenmenot on harmillisen yleisiä, mutta onneksi on harvinaisempaa että niitä osuisi yhdelle ihmiselle kaksi tai enemmän. Onnea :)

Mieki haaveilen jouluvauvasta :grin Ei nyt varsinaisesti sen kummempaa"syytä",tän toisen keskenmenneen LA olis ollu kesällä meidän hääpäivänä joten jouluvauva edes vähän piristäis jos olis masussa kesällä..Tulee takuulla oleen rankka päivä sillon vaikka pitäis juhlistaa.Ja näinhän mä unta ennen km jossa ihastelin miehelle että saadaan jouluvauva,ihmettelin sitten herätessä et olipa kumma uni,kesällähän se syntyy.:rolleyes:

Ella.Onnea ja tarrasukkia matkaan.. uskon et raskaus menee hyvin.tsemppiä.. :)

anteeks et en jaksa nyt vastata muille kun oon ihan jumpetun väsynyt..entie mistä tällänen väsymys tuli mut tuntuu kun ei olis nukkunu lainkaan...ja sit tää aika kierrosta on aivan kamalan tylsä kun ei voi muuta kun odottaa..nyt siis kp.20/27-46

tsemppiä kaikille kuitenkin..ootte ihanii.. :greet025

elya.mulla on kans vähän sellanen fiilis vaik kuulostaa kauheelta mut mä en kans haluis laskettuu aikaa joulukuuhun..et voi ol et pidetään kans siin taukoo jos ei ennen tärppää ja mul o sellanen olo et meiän on tarkotus saada se vauva vast ens vuonna...entie mistä toi fiilis tulee mut siltä tuntuu..

Elya voihan olla täysin oireetontakin kaikki, mistäs sitä tietää.. jos vaikka kohta testaisitkin plussan, kuinka se kuulostaakaan niin sanotulta jo, jaksamista ja tsemppiä! Tulispa selvyyttä asioihin.
:hug013 ++++++++++++++++++++ :signs003

Dawwe, ei voi tietää ei voi tietää.. peukut pystyyn että kohta plussaat :signs003

Ella84 voimia sulle ja mä toivon koko sydämestäni että tällä kertaa pääsette loppuun asti raskaudessa ja kaikki menee hyvin! :hug013 rauhaa ja rakkautta sinne. :sign17:sign19 :signs003+++++++++++++++++++++

oma: mulla on nyt paljon parempi olla kun ollaan sentään puheväleissä miehen kanssa, ei riidat silti oo vielä ratkottu eikä mikään mene itsestään ohi. Positiivinen aion olla, päätin sen eilen.. vaikka kuinka olis synkkää niin usko valoisampaan tuo onnea. Plussaisimpa itsekin kohta :smiley-angelic001 tiputtelua ei oo näkynyt tuon päivällä tapahtuneen jälkeen ja mahaa juilinu oudosti eilen ja tänään nyt illalla. Oisko ovulaatio tuloillaan.. ken tietää, jospa huvikseni huomenna testaan, tulen sit kertomaan. On jotenkin tosi sumuinen olo, otin tulehduskipulääkkeen ja se auttoi tähän räkään, onneks. :love2

S1N1: Onnea kovasti! :)
Iines: Tsemppiä jännäilyihin. Ja hyvä, et saitte parkkipaikkanne takas... :)
MadH: Kiitos myötäelämisestä. Tosin tässä vaiheessa menkat ei haittaa tai harmita.. Mut sit kun isäntä näyttää vihreetä valoa, niin ehkä sitten.. Tosin siihen saattaa vielä mennä hetki! Mut sullahan alkaa olla jännät paikat! ;)

Mä kans pidän taukoa jos ei nyt tärppää tai seuraavasta kierrosta. Lasketut ajat näkyy sijoittuvan niin tuonne kuun loppupuolelle etten tosiaan aio viettää joulua sairaalassa. Joulu on perhejuhla sen haluan viettää lasteni ja perheeni kanssa kotona, samoin vuodenvaihde jollon tulee vietettyä aikaa sukulaisten ja kavereiden kanssa. Lisäks mulle on muutenkin raskasta olla sairaalassa niin joulu pahentais sitä vielä entisestään.

Täällä on lääkärissä käyty. Lääkäri ensiksi paineli kohtua päällisin puolin ja todettiin, että hieman meinaa aristaa painellessa. Kohdunsuu oli puhdas ja kiinni. Ultra otettiin käyttöön ja kohtu oli tyhjä, limakalvot oli paksuuntuneet ja munasarjat oli kait normaalit. Kohdun takana kuulemma oli nestettä??? Ei sanonut siitä enempää ja en sitten osannut itsekään kysellä. Oli venäläinen huono suomi lääkäri. :) Pisti labraan lähetteen raskaushormonien mittaukseen ja torstaina sitten taas uudestaan. Ei osannut vielä sanoa mikä on kyseessä kun on näin aikaiset viikot, mutta kuulemma nuo raskaushormonit ja niiden lasku/nousu kertoo sitten paljon.

chipmunk toivottavasti ei olis kyseessä kohdunulkoinen sulla. jaksamisia, milloi saat tulokset?

on: ja oikealla tuntuu kipua!!! oiskoha oikean puoli tällä kertaa ovuloimassa, no toivottavast ovis ois nyt sit illan tai yön aikana ni on mahiksiaki ukko tuskin alkaa nyt illalla mihinkää ku korjannu tuota kulkupeliä taas koko päivän. nyt mä jännitän kahta koulua et saanko töitä jos saan molemmat palkkaamaa mut ni sitte mulla on hyvät mahikset toteuttaa mun haaveet saada äippä kylään, tehä vaatteit ja laukkui ja ukko aatteli et haluis perustaa ravintolan.

Takaisin