lucky87: Kyllähän tommoset kommentit aina mieleen vaan jää, harmi kyllä. Mut onneks sitä itse tietää paremmin :)
Mä en kans viihdy "lomaillen" kovin pitkään, kyl se töissäkäynti tuo ihanaa rutiinia elämään... :)
bluerose: Pahoittelut
Periaatteessa jos vuoden sisällä ei tapahdu mitään, on aihetta huoleen. Puolikas vuosi ei yleensä anna osviittaa, siinä on vielä puolet jäljellä ajasta, jossa tulee n. 90% raskaaksi (siis sen vuoden sisällä). :)
Mutta, tottakai sitä saa miettiä ja huolestua omasta kropastaan jos siltä tuntuu, en mä sitä sano - en oo itekään mikään oivallinen esimerkki kärsivällisyyden noudattamisesta
Ja tottakai, osta ovistestejä niin sittenpähän vähän osaa kartoittaa sitä että näkyykö siellä sitä ovista vai ei - helpompi sanoa lääkärissä että näin monessa kierrossa en ole esim. ovuloinut, jolloin osataan sit tutkia tarkemmin :)
Satsa: Voihan hiisi vie, tylsää et on niin pal kipuja, toivottavasti kivut jää kiertojen edetessä pois (tai sit vaan tuut raskaaksi, jolloin kipuja ei tarvii sietää
)
Sandy83: Ei haittaa vaikka toistaisit :D Täällä saa vertaistukea ja saa vapaasti kertoa ja kirjoittaa siitä miltä tuntuu ja mitä ajattelee, se helpottaa mun mielestä tätä olotilaa kun niin paljon haluaa, mut on lähellä niin vähän ihmisiä, jotka oikeasti ymmärtäisivät. :)
vargynja: Nautinnollista odotusaikaa sinne
Riina86: Pahoittelut sinne tädin vierailusta...
Toivottavasti teillä tärppää pian, nyt pää pystyssä uuteen kiertoon :)
pömpylä: Meinasitko testailla ovista tässä kierrossa? Tuohon kipuun vaikea sanoa mitään, et mistä johtuu :)
lumikki: Jee, hyvä talletella
Tärppionnea!! :)
veronicat: Tsemppiä jännäpäiviin!! :)
kiwibird9: Toivottavasti fiilikset siellä pikkuhiljaa kohenemaan päin :) Ikävä kuulla riidoista
Onneksi elämään mahtuu myös huonojen päivien ja hetkien sekaan myös hyviä hetkiä :)
Niin ne päivät katoaa, kun ei ole "kartalla" ja joka päivä mieti asiaa... :) Nyt positiivisena asiana, jos tämä kierto ei ole se kierto, näet oliko pillereistä hyötyä säännöllistämään kiertoa, niin ens kierrossa sit kaikki aseet kehiin
Vauvakuume, oi vauvakuume.. Varmasti harmittaa nyt kun ette pääse hyödyntämään, mut ehkä kannattaa nyt vaan suunnata katseet pettymyksen sijaan siihen, että kyllä te siitä huolimatta sen nyytin saatte
Jaksamisia
brainfreeze: Jos sulla on suht säännöllinen kierto, niin on helpompaa ajoittaa testaaminen. Alkuun varmaan useampi kannattaa varata ja noudattaa paketin ohjeita + samalla seurata omia kropan merkkejä, jos vaikka plussa tulee, tietää mimmoisia merkkejä se oma kroppa ovulaatiosta antaa :)
Tsemppiä yk2:seen täältä myös!! :)
Myyh: Tervetuloa mukaan! :)
Se on hyvä kun heti soitit lekurille, se on suositeltuakin :) Kyllä teille vielä se iltatähti paukahtaa :)
iines86: Kyllä, kuusi vuotta... :D Tapasin nyksän eksän kautta... hih. Oli vaan niin mielettömän näköinen otus tuo, et joka kerta kun sen näki, oli ihan sekaisin muutamia päiviä ellei jopa viikon verran :D Siitä se sit lähti, kun tutustuttiin paremmin :)
Niin ne rakkaustarinat vaan joskus alkaa, täysin puskista
Primot, joo, oviskin voi olla, mut voi se olla tärppikin!
Tsemppiä sinne olotilojen kestämiseen ja piinailuun :)
Ei nyt oo tosi tommosten .. harvapäiden... käytös!! Argh! Miten kävi, joutuko hakemaan traktorin? :D
Gatusa: Voi ny pimpula
Harmi ettet pääse lääkäriin
Toivottavasti siellä sit olis joku iloinen ylläri kun sinne pääsette :)
Semmosia nuo miehet... :D Meillä välillä kans äksyää ja sit ei ymmärrä mistä johtuu kun äksyän takaisin :D huoh... miehet!
Jyra: Tärppionnea toivottelen!! :)
s1n1: Onnittelut nyt sitten oikein olantakaa!
Hormonin erittyminen virtsaan ja sen määrä on hyvin yksilöllistä, mutta voihan se ollakin et siellä on kaksi ylläriä, kun ultraan menette
Onnellista odotusta
omanapa:
Eilen väsytti ihan järkyttävästi, nukuin yli puolillepäivin, ja silti väsytti hela dagen. Koko päivänä ei tehnyt mieli syödä yhtään mitään, koko ajan semmoinen "täysi" olo, ja röyhyttää ihan kauhiasti. Helpoin oli olla kun oli vaan makuullaan ihan paikallaan.
Vuotoa ei näy :) (niin kauan on "toivoa" :D ja nyt siis kymmenen päivää vikasta terosta) nännien arkuus vaihtelee, mut silti ei pysty olemaan ilman rintsikoita. Tuntuu lähinnä epämukavalta... Masua nipistelee, ja valkkari runsasta. Fiilis. Hihi.
Aamulla näin unta, että olin raskaana ja katsoin koulussa uutta Sherlockia, ja kun mun herätysäänenä on musiikkia tästä Sherlockista, niin en sitten herännyt ollenkaan, vaan luulin sen olevan vaan unessa sen musiikin :D ( ps. pääosan näyttelijä Benedict Cumberbatch... oi! Se ääni
)
Muutenkin nyt on nähnyt joka yö unia et on raskaana :D
Kuvottava olo jatkuu... nälästä ei tietoakaan, eikä mitään tee mieli. Syömisestä väkipakollakaan ei oikeen meinaa tulla mitään, kun on jo olo et on "täynnä", niin alas menee murto-osa normaalista... :/