MadH91: Vai oikein kuusi vuotta kuolasit kyseisen miehen perään :D katos katos. Mun enkka on 4 vuotta,mutta ei päädytty sen miehen kanssa koskaan yhteen. Hän oli sellainen lapsuuden ihastus
sitten kun tultiin täysi ikäisiksi taisin jäädä haikaileen liikaa hänen peräänsä :D heh!
Tää mun nykyinen mies tuli oikeestaan aika puskista. Samassa kaupungissa asuttu aina ja melkein naapureissa (ei nyt ihan,mut melkeen) mutta siltikään koskaan juteltu tai muuta :D Ikäeroa on kaksi vuotta..meitsi siis vanhempi
Baarissa sitten törmättiin ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä (huom. oltiin kumpikin selvinpäin) jotenkin sen vaan tiesi,että tässä on nyt se mun unelmien prinssi
Mutta joo...tosiaan noita primoja otetaan kans se 10 tabl niinku terojakin ja tänään yheksäs naamariin. Pian pääsen todenteolla piinaileen
jännittää!! Mitenkäs sun oireet??
ON: kp 22 ja tänään olen ollut jotenkin pahoinvoiva. En ole oksentanut tai mitään,mutta jotenkin heikottaa ja on levoton olo
Mahaa nipistelee ja valkovuotoa on alkanut tulla. Tisseihin sattuu yhäkin. au! Epäilen kuitenkin,että oireet on oviksesta jääneitä tai sitten johtuu primoista tj. Tänään yheksäs tabu. Jos nyt kuitenkin tässä kierrossa plussaan (mitä en ole vielä sisäistänyt) niin kyllä aika onnen kauppaa on
Oltiin veljen naisystävän synttäreitä juhlimassa heidän ihan juuri valmistuneessa omakotitalossa. Oli kyl aivan mahtava talo,voisin muuttaa sinne itsekkin. Tarjolla oli kuoharia,itsetehtyä leipää ja karjalanpiirakkaa.Kaiken kruunasi vielä erittäin suklainen suklaakakku. njamiiiiiii
Kummitytönkin näin taas ja hän oli niiin ihana. Täytti tänään 7kk
Lisäksi talossa asustelee kaksi ragdoll-rotuista kissanpentua
oikein söpöyden yliannostus ollu tänään.
Mutta tämänkin ilon tosiaan tuhoaa tuo idiootti jonka auto on yhäkin meidän parkkiruudussa. Tänään saatu selville auton omistaja..ja kävikin niin,että henkilö asuu samassa rapussa kuin me.(ei olla ikään kuitenkaan tuota autoa nähty) Noh, ollaan käyty pimpottaas ja koputtelees ovella. Kotona on joku kun ääntä kuuluu,mutta ovea ei avata. Laitettiin postiluukusta lappua "JOS SE AUTO EI LÄHDE TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA SIITÄ MEIDÄN PAIKALTA POIS,SIIRRÄMME SEN SITTEN ITSE. OLEMME TEITÄ YRITTÄNEET TAVOITTAA,MUTTA KUN ETTE OLE YHTEISTYÖHALUISIA NIIN HOIDAMME HOMMAN OMALLA TAVALLAMME" Päätimme antaa tämän päivän vielä aikaa siirtää se,mutta jos se ei ole huomenna siitä poissa..mies hakee kotoa traktorin ja hinaa sen meidän paikalta pois.
Jos ei hyvällä niin sitten pahalla!!
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!