loora84: Joo, siltä se tuntuukin, hyyyvin jännältä ja mielenkiintoiselta! :D
Onneks ollaan oltu "viisaita" tosiaankin, seuraava vara-avain olis ollut sitten parin kilsan päässä ja kävele sinne sitten alusvaatteisilleen... :)
Noniin nyt mä sanon et paljon liimaa mukaan, tärppi tulee!
Jännäpäivät sullakin sit käsillä piakkoin :)
dawwe: Kyl se sit vaatii aika paljon. Mun mies mietti sen hankkimista sen sykevyön kera, niin olis hällä kans asettaa joku tavoite sit ja saada itseään kiinteytettyä :)
Noh, sata grammaakin on parempi kuin ei mitään, tai nousua. Eiköhän se siitä vauhditu kun jaksat vaan pysyä samalla linjalla :)
Iines86: Nojoo, oireet on kyl niin... Ja silti mä olen nyt obsessoitunut tuohon ystävänpäivään, joten ehkä mä silti odotan sinne asti vaikka fiilis sanookin muuta
Se vaatii kyllä hermoja mut ihmeen kaupalla mä en ragennu miehelle kovinkaan paljoa enempää kuin normaalisti, joten ehkä ihan kunnialla vedettiin ^^ Ja nyt kiitos seisoo siinä, et on omien toiveiden mukainen ihana oma koti. :)
Mä olen vieläkin todella ylpeä itsestäni et uskalsin lähteä, ja nyt olen vielä tyytyväisempi, kun on saanut kokea kaksi ihanaa vuotta unelmieni miehen kanssa, siinä on mies josta olen aina unelmoinut (kuolannut kuusi vuotta, eli neljä vuotta jo ennen kuin ruvettiin yhdessä olemaan
)
Mullakaan ei oo ollu koskaan tissit/nännit näin arat et olis rintsikoita pitänyt käyttää, kun on niin pienetkin ettei ole edes tarvis muutenkaan välttämättä käyttää
Onkos se primoissakin se 10 tabua mitkä pitää ottaa? KOhta pääset todenteolla jännittelemään omaa tilannettasi
...jotkut ihmiset ei vaan osaa... lukea eikä kunnioittaa toisia... argh! Kerro sit kuin kävi, ja osasiko pyytää edes anteeksi!! :D
bluerose: Pahoittelut negasta, mut toivotaan et olis sit viikon päästä plussaa!! Peukut!!
lucky87: No, vaikka ovis olis ollutkin nyt, niin toivon mukaan kuitenkin joku sitkeä sissi päätyi oikeaan paikkaan
Jaksuja!
omanapa: Ei kyllä maistunut kovin hyvin miehen tekemä salaattikaan
Nyt ehkä helpottanut semmoinen yleinen kuvottava olo, mut silti ei oo nälkä eikä tee mitään mieli. Edes suklaata!
Herra Hoo räpelsi mahaani ennenkuin lähti ja totesi et "jos siel onki joku asukki"... Ihana.
Mä olen kyllä nyt obsessoitunut tuohon päivämäärään 14.2.14, siksi kai tässä vielä malttaa mielensä..
Fiilis on yhä, se sama ja varma. Outoa se mun mielestä silti on vaikka onkin varma olo. "Yliluonnollinen" voisi olla oikea sana kuvaamaan sitä fiilistä mikä tulee siitä "varmasta olosta".