Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei ole kumpaankaan oikein oireita, tai saunassa ehkä hiukan nännejä kipristi, mutta voi johtua kummasta vaan. Nyt ei oo kyl samanlaista turvotutus oloa kuin viime tädin aikoihin =) noh, ku tietäs sen oman kierron :D
ai tikettikin sanoo et tänään ois kp1, pitäisköhän se vaihtaa...47kiertoon :D niin näkkee sit paljo olikaan..jos oli :D

On tainnut ovis mennä kp 6/7/8/9 nyt siis kp 9. Tein 2kpl testiä ja aivan haalee viiva tuli kumpaankin. Siis yhtähaaleita olivat kummatkin testissä ei ehkä siis vikaa. Päivällä vielä menkkamaista jomotusta alavatsalla ja tuntu että emätin kumman tuntunen ihan ku olis pakottanut. Vielä isännälle sanoin kun ajettiin ja mua pissatti niin kylläpä tuntuu hirveelle ovis ja kusihätä yhtäaikaa. Nyt hävinnyt iltaa kohti kokonaan olot. Ei yhtään mitään mikä sais mun huomion kiinnittymään alakertaan. Olikohan tuo päivällinen jotain munasolun irtoamista tms.
Huomenna aion vielä tehdä testin että mitä tikku sanoo haaleneeko viiva. Parempi ainaki talletusten kannalta jos ovis oli kp 6/7 tai 8. Eilen jäi homma pahasti kesken!! :(

Bluerose: etkö vielä testannut? Sori en vielä ole lukenut kaikkia viestejä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

nega tuli aamulla...tänään ois pitänyt viime kierron pituuden mukaan tädin tulla...pisimmän kierron mukaan 13pv päästä...et saa nähä..testaan ens la uudelleen jjos ei tätiä näy niin siitä taas vko pääat uudellwwn :)

loora84: Joo, siltä se tuntuukin, hyyyvin jännältä ja mielenkiintoiselta! :D
Onneks ollaan oltu "viisaita" tosiaankin, seuraava vara-avain olis ollut sitten parin kilsan päässä ja kävele sinne sitten alusvaatteisilleen... :)
Noniin nyt mä sanon et paljon liimaa mukaan, tärppi tulee! ;) Jännäpäivät sullakin sit käsillä piakkoin :)

dawwe:
Kyl se sit vaatii aika paljon. Mun mies mietti sen hankkimista sen sykevyön kera, niin olis hällä kans asettaa joku tavoite sit ja saada itseään kiinteytettyä :)
Noh, sata grammaakin on parempi kuin ei mitään, tai nousua. Eiköhän se siitä vauhditu kun jaksat vaan pysyä samalla linjalla :)

Iines86: Nojoo, oireet on kyl niin... Ja silti mä olen nyt obsessoitunut tuohon ystävänpäivään, joten ehkä mä silti odotan sinne asti vaikka fiilis sanookin muuta ;)
Se vaatii kyllä hermoja mut ihmeen kaupalla mä en ragennu miehelle kovinkaan paljoa enempää kuin normaalisti, joten ehkä ihan kunnialla vedettiin ^^ Ja nyt kiitos seisoo siinä, et on omien toiveiden mukainen ihana oma koti. :)
Mä olen vieläkin todella ylpeä itsestäni et uskalsin lähteä, ja nyt olen vielä tyytyväisempi, kun on saanut kokea kaksi ihanaa vuotta unelmieni miehen kanssa, siinä on mies josta olen aina unelmoinut (kuolannut kuusi vuotta, eli neljä vuotta jo ennen kuin ruvettiin yhdessä olemaan ;) )
Mullakaan ei oo ollu koskaan tissit/nännit näin arat et olis rintsikoita pitänyt käyttää, kun on niin pienetkin ettei ole edes tarvis muutenkaan välttämättä käyttää ;)
Onkos se primoissakin se 10 tabua mitkä pitää ottaa? KOhta pääset todenteolla jännittelemään omaa tilannettasi ;)
...jotkut ihmiset ei vaan osaa... lukea eikä kunnioittaa toisia... argh! Kerro sit kuin kävi, ja osasiko pyytää edes anteeksi!! :D

bluerose:
Pahoittelut negasta, mut toivotaan et olis sit viikon päästä plussaa!! Peukut!!

lucky87: No, vaikka ovis olis ollutkin nyt, niin toivon mukaan kuitenkin joku sitkeä sissi päätyi oikeaan paikkaan ;) Jaksuja!

omanapa: Ei kyllä maistunut kovin hyvin miehen tekemä salaattikaan :( Nyt ehkä helpottanut semmoinen yleinen kuvottava olo, mut silti ei oo nälkä eikä tee mitään mieli. Edes suklaata! ;)
Herra Hoo räpelsi mahaani ennenkuin lähti ja totesi et "jos siel onki joku asukki"... Ihana. <3

Mä olen kyllä nyt obsessoitunut tuohon päivämäärään 14.2.14, siksi kai tässä vielä malttaa mielensä..
Fiilis on yhä, se sama ja varma. Outoa se mun mielestä silti on vaikka onkin varma olo. "Yliluonnollinen" voisi olla oikea sana kuvaamaan sitä fiilistä mikä tulee siitä "varmasta olosta".

No onneks tää harjoittelu oli vuonna 07 niin eipä haittaa elämää enää hirveesti, tulee vaan aina mieleen. :) rakastan nykyistä työtäni vanhusten kanssa (lähihoitaja) ja nytkin niin onnellinen olin ku pääsin takas töihin ja loma loppu!!!! Illalla tuntu siltä että mä elän taas. Ja motivaatio ruokavalionki noudattamisen suhteen on taas korkeampi. Hyvää sunnuntaita kaikille. :)

pahoittelut negasta bluerose, toivottavast täti ei tul ja saisit kuitenki plussan. :)

lucky mukava et pääsit takas työhön josta pidät. :)

on: lanko tuli eile yökylään ni meni suunnitelmat puihin, tänää tulee miehen veljenpoika kylään, saapi nähä miten tässä menee meillä suunnitelmat.

kp 1/34, taas yllättäen ja varoittamatta....mä vissiin ovuloin vain joka toinen kk kun täs kuushan en niin hyvin limoi ees huomannu niin kuin edellises oli selkeet....

Bluerose pahoittelut tädin saapumisesta :( Onko tota sun ovuloimattomuutta sitten tutkittu mitenkään?

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

ei oo koska nyt ekaa kertaa eläissäni vasta oon seurnnu koko taphtumaa...viime raskudes en ees mierriny..

Bluerose, ikävä juttu jos näin on. Mut eikös kuitenkin jokainen kierto oo yksilöllinen ja oireet myös?

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

niin kai ei voi tietää :) aikanaan kärsin kovist kivuist nyt ei o ollu...no täs kuus oo ollu mitään oikeen :) mut ei mua haittaa vaik nega, uutta kohti mennään :) se tärppää kun tärppää, itse rupean huolestuu jos ei puoleen v tapahdu mitään..

Pahoittelut Bluerose!Sulla on kyllä oikee asenne :)
En enää ihmettele kun sanotaan että km jälkeen ekat menkat on kivuliaammat ja runsaammat..Vkoloppu menny sohvalla maaten kauheiden kipujen kanssa.Panacodit auttaa hetken :confused:

Bluerose, harmittelut uuden kierron alkamisesn johdosta. Samalla kuitenkin paljon plussatuulia :) Ja jos tosiaan olisi noin että ovuloit vain joka toinen kk, niin nyt uudessa kierrossa onkin jännitettävää ja toivottavasti loppua kohden piinailtavaa! Mulla on ihan sama kuin sulla, että vasta ekaa kertaa mitään seurailen, viime raskaudessa en tiennyt MITÄÄN näistä asioista. Monesko yk teillä muuten on menossa?

Satsa, Pikaista parempaa vointia! :) En oikein osaa kuvitella edes olojasi, kun itselläni on menkat aina ollut kivuttomat (paitsi alaselkäkipu joka kestää pvän).

ON: Mä varmaan täällä toista koko ajan itseäni, mutta kun taitaa olla pakko. Anteeksi. Kun tuntuu että tää "mustaa valkosella" auttaa niihin omiin ajatuksiin :) Koko tää kuumeilu-prosessi on mulle niin vieras. Viime raskaus tuli ns. yllätyksenä, vaikka siis yhteistuumin ehkäisy oli jätetty pois. Olin asenteella että tulee jos on tullakseen. Mä olin silloin kauheen väsynyt ja luulin että mulla on joku keliakia/laktoosi-intoleranssi kun koko ajan mahaa turvotti/närästi. Mun työkaveri itseasiassa kerran tokaisi, kun taas valittelin, että "ootkos raskaana?" Siitä sitten se ajatus tuli mun päähän ja vielä kun en edes muistanut koska menkat oli viimeksi ollut. Tosiaan kun en niitä ikinä seurannut.... :rolleyes: Tein sit testin ja tulos "Raskaana +3". Olinkin tuossa vaiheessa jo viikolla 7+

Nyt tämä tilanne on aivan toinen! :grin Nyt on päällä ns kuume ja tiedän todella haluavani sen lapsen. Ennen edellistä raskautta harrastettiin seksiä noin 1-2 kertaa KUUSSA. Nyt jälkikäteen ajatellen ihan uskomatonta että ylipäätään alkoi tuo raskaus. En mä tiennyt mitään mistään ovulaatiosta, limoista jne.

Omalla tavalla tämä on siis kivaa, tai ainakin jännää. Kokea siis mahdollinen raskaus ihan ensi metreiltä :) Samalla kuitenkin kauhean piinaavaa. Kyllä tästä stressin itselleen saa :confused: Extra stressiä tulee kun en oikeasti yhtään tunne kroppaani! En tiedä mitä odottaa. Tämä kierto on kyllä jo opettanut paljon :) esim ton valkovuodon suhteen oli selkeästi ensin kuiva kausi, sitten lisääntyi, pari pvää oli paljon ja nyt taas ihan rutikuivaa kierron loppua kohti mennessä. Omat kommervinkit varmasti tulee vielä kun edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa ja minä vielä osittain imetän.... tuota en ole edes jaksanut pohtia. Joo, ja meillä siis vasta YK 1 menossa!! :oops: Mut ehkä siksi just tämä on niin häkellyttävää. Toivottavasti seuraavassa kierrossa osaan ottaa rauhallisemmin.

Nyt siis kp 22/25-? Veikkaan että tämä kierto voisi venyä tuonne 30+ puolelle. Päätin että aion testata ystävänpäivänä :) ellei sitä ennen ala vuoto. Silloin kp 27. Järki sanoo ettei mitään ole. Ovulaation ajankohdasta ei varmuutta, talletukset meni miten sattui ja tuolloin on kiertopäiviäkin niin vähän että tuskin mitään viivaa näkyisi. Mutta kun tunnepuolella toivoa on niiiiin kauan ennen kuin vuotoa näkyy! Ja olishan se jotenkin spesiaalia plussata ystävänpäivänä 14.2.14 :) MadH91 tästä jo laittoikin, siellä vaan taitaa olla paljon paremmat mahdollisuudet plussapuhurille :)

Tulipas tekstiä :smiley-ashamed008 Mä käyn sit itse tätä täällä lukemassa jos meinaa pää hajota :excited001

Ai niin, mistä tuo "täti"-ilmaisu tulee? Kun mun suuhun se ei kyllä yhtään sovi, vaikka kuinka yritän :grin Mä sit puhun vaikka tuosta vuodosta tai jotain.

Kiitos Sandy,toivon todella et rupeis helpottaan,rupee huumori loppuun..Normaalisti mulla on vaan eka päivä menkoista tosi kivulias.Enkuksi keskustelupalstoilla kuukautiset on Aunty Flow (tulee sanoista menstrual flow) eli Flo-täti, ja siitä kai suomeenkin on rantautunut tuo täti.Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä :grin

Bluerose: pahoittelut tädistä! Mutta toisaalta se tietää uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta! Tsemppiä!

Satsa: jaksamista kipujen kanssa. Toivottavasti pian helpottaa. :)

On: Se on sit kp 1, jee! Heräsin aamulla karmeisiin kipuihin, heti arvas mistä oli kyse. Tosin samalla muisti, et miks sai 15 vuotta sitten pillerit kipujen takia...

Lähetetty minun GT-I8190N laitteesta Tapatalkilla

öö, mä vaan on puhunut aina tädistä täällä foorumilla, muuten aina puhunu kyllä menkoista :D mutta en tiedä mistä se on tullut, enkä ole koskaan miettinytkään..välillä se on punatukkainen täti ja toisinaan puhunu tädistä joka ajaa punaisella autollaan xD haha..ehkä se mulle ainain tuo semmoista huumoria tähän yrittämiseen tuo täti meinaan..

mulla on yk..hetki kun lasken...yk 4 vissiin...jos oikein laskin :)

niin ja kivuista..en huomannu edellisiä kirjoittaes kun makoilin, mut nyt kun nousin ylös ja hetken ylhääl, nää menkkakivut on oikealla alaselässä..piru et istuminenkin sattuu :D
mutta ne kestää varmaan taas tän yhden korkeintaa kaks päivää :D

Pahoittelut Bluerose. Itse kans epäilen että tuo vasen puoli ei ovuloi ollenkaan. Tiiä nyt sitten. No mutta toivon sulle sitten oviksen bongaus päiviä kunhan täti malttaa poistua paikalta. Ja tärppi sieltä sitten tulee kun on sen aika

Takaisin