Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos madh91 tsempistä juu kyllähä sitä mielellää käy tutulla lekurilla vieraan sijaan. kuulostaisi kyllä siltä että plussa sinulle tulee :) mutta kamala miten sulle noin kävi yöllä, miten se hauva ei portait suostu käveleen.

lucky juu onha se parempi tutulle mennä ku vieraalle joka alkaa selittää mahollisest että ei se ukossa ol vaan sussa tai korvies välissä (kuten sairaalassa sanottii aikanaa ku kävin)

hohhoijaa kevättä rinnassa vissii kattelen omakotitalojen hintoi ku sekä ukkoo et mua ahistaa vuokralla asuminen.

Hyvältä kuulostaa MadH! :) Ja kylläpä on käynyt huono säkä koiran kans...

Gatusa: onneksi sinulla on luottolääkäri, jonka puomeen käämtyä! Missä päin maailmaa voi istuttaa tähän aikaan vuodesta tilliä? ;)

Onko muuten kokemusta, vaikuttaako flunssa kiertoon ja jos vaikuttaa, niin miten?

Olen aivan ymmälläni tän kierron kans. Menkkamaisia kipuja koko alkuviikko, nyt kivut hävinneet, muttei menkkoja kuulu. Ja olen ollut kaameessa taudissa 1,5 viikkoa. Mietin vain, et oisko jolu yhteys...

Lähetetty minun GT-I8190N laitteesta Tapatalkilla

Ompa vaikea kirjoittaa suomen kieltä näillä laitteilla... toivottavasti saatte selvää... ;)

MadH91, sulla käyny huonoa tuuria. Mietippä jos ei sitä vara avainta ois ollukaan ihan lähistöllä :D

Mulla on nyt kp 29, edellinen kierto 24 pv.. tosin pillereiden jälkeen tuntuu useemmalla olleen kierto mitä sattuu..

Riina: ei flunssa ainakaan mitään menkkakipuja voi aiheuttaa. Tuskin tuossa vaiheessa kiertoa pidentääkään. Et aatellut testiä tehdä? ;)

Pampero: Kiitos vastauksestasi! Toki tuo testikin on käynyt mielessä, mut samalla olen yrittänyt ajatella järjellä, ettei raskaus ole vielä mahdollinen. Emme vielä yritä, toki ehkäisynä pääosin käytössä keskeytetty yhdyntä... että ihmeitähän sattuu!

Olen kuitenkin pannut tämän epäsäännöllosen kierron piikkiin toistaiseksi. Eikä mulla mahakipuilun lisäksi ole mitään muita oireita. Olin 10 v sitten raskaana 8 viikkoa ja muistan ainakin itkut ja kipeät tissit..

Gatusa: Afrikka kuulostaa ihanalle! Ja kiitos, alkaakin jo tämä sairastaminen riittää! :)

On: Täällä pitäis talletuksia ruveta tekemään, mut jotenki oon vaan kiukutellu ukolle eikä mikään tunnu kivalta ja hyvältä.. :confused: aamulla onni-ovistesti nega.. limat hiukan lisääntyny ja toista munasarjaa juilinu.. Huomenna tartun härkää sarvesta! :p ( tää ilta menee harakoille ku ukko on työpaikkansa iltamissa.. )
Taitaa ilta mennä putouksen parissa. :)

Ootkos Gatusa kauan asunu afrikassa? :) Ja hienoa että pääset paremmalle lääkärille!
MadH91 hyvä että oli se avain omassa paikassaan :) täällä kaikki sormet ja varpaat sulle pystyssä! :smiley-angelic003

Lucky87: Varmasti oletkin. :) Tylsää, et ohjaaja oli mitä oli, mulla kirurgian harjoittelussa ohjaaja ei tykännyt siitä, kun kyselin taukojeni perään (olin ollut 7-13 jo töissä ilman yhtään taukoa, ja kysyin koska pääsen syömään, kun olin niukkakalorisella dieetillä ja yritin kuitenkin pitää ateriarytmistä kiinni ettei vallan rupea heikottamaan)... Et niitä mahtuu jokalaista kaikkialle, ei semmossist kantsii välittää. Tottakai se vetää omaa naamaa ruttuun ku toinen on ... sitä ihtiään mut silti ei noin tarttis sanoa.

Pampero: Varmaan menikin tovi, että oppi ja tosissaan kyllä aion oman kropan tutustumisen ottaa tosissaan :)
(ellei nyt sit ole tarpeetonta.. saa nähdä)

Gatusa:
Itellä ei oo vielä muodostunut mitään hoitosuhdetta kehenkään tiettyyn lääkäriin, ja kyl sitä tavallaan kaipais... Kun pitää aina kaikki selittää sit juurta jaksain sille uudelle ja jänskättää et mimmonen se on jne... Mut tosi hyvä et saitte ajan sille tutulle :)
Pentu on 8kk ikäinen, (jep, se yli 50kg ja säkä kohta 100), sitä pelottaa meidän portaat sisällä liikaa että uskaltais mennä yläkertaan. On se ne mennyt ylös, mutta silloin oli hänen isi ja äiti (eli mun vanhemmat) mukana ja menossa ylös, niin kyllä sit mennään, mut mun ja herra hoon kans ei kelpaa mikään, joten portaita ei kuljeta :/
Väsyneenä sitä näköjään sattuu kaikenlaista... Ja tosiaan aikani kyllä ovea rynkytin ja potkin, mut ei mitään reaktiota mieheltä :D En ihmettele kyllä... Kun on väsynyt niin sitä nukkuu vallan kauhian sikeästi :) Onko siellä vuokralla asuminen kallista?

Riina86: Nojoo, "hyvältä" - kyllä. Mut kun ei saa mitään syötyä, eikä mitään tee mieli! :D
Nojoo on, mut onneks ei oo kuin viikonlopun täällä ja ovi ens yönä sit auki. Meillä kuitenkin kolme hurjaa vahtikoiraa nyt viikonlopun ajan mua alakerrassa vahtimassa ;)
Flunssa voi vaikuttaa kuukautiskiertoon siten, että se myöhästyttää ovulaatiota, mutta kun ovulaatio on tapahtunut, silloin se ei voi sitä viivästyttää. En nyt muista, mutta olitko mahtanut pongata oviksen? Mä suosittelisin myös raskaustestiä, ja jos et oo pongannu ovista ja testi on nega, sillon todennäköisesti vaan flunssa on viivästyttänyt ja krampit johtuu sitten jostain muusta. Mutten osaa tarkemmin sanoa, se täytyy sinun ottaa selvää ja tehdä testi ;)
Jokainen raskaus on yksilöllinen ja oireita voi olla laidasta laitaan tai täysin oireetonkin. Joten en laskis sen varaan. Kp29 menossa, r-testikin näyttäis jo varmaan plussaa jos oviksen oot pongannut. jos et, niin tee testi ja oottele vuotoa jos negaa :) Pillereiden pois jättö sitä kiertoa saattaa heittää, valitettavasti :(

Santra87: Nojoo, sitä mä mietinkin :D Onneks ollaan oltu "fissuja" ja laitettu avain piiloon, koska mulle kun on käynyt tavallaan sitä ennenkin et oon ollut lukkojen takana. Kerta ensimmäinen kun on lukkojen takana ALASTI. :D

Lumikki: No, koita kuitenkin ottaa ilo irti ja nauttia putousta katsellen siitä, että saat hengähtää ilman ukkoa ;) Mulla menee ilta kans vähän ilman ukkoa, kun menee jotain bändiä kattelemaan (naispuolisen kaverinsa kanssa..... :D )
Kiitos peukutuksista! :)

omanapa:
1/4osa rahkapurkki, yks näkkäri yhdellä juustosiivulla. Tämän päivän "ruuat".
Ei vaan yksinkertaisesti tee mieli syödä yhtään mitään. Ja kun yrittää, ei tunnu menevän alas. :(
Mies lähtee parin tunnin päästä jotain bändiä katsomaan ja meikä jää itekseen kotiin koiria vahtimaan.
Tuli herra hoo suihkusta äskön tähän viereen ja oli pakko patistaa pistämään pyyhe pyykkiin ku joku haisi tosi pahalle, mut totesin et se olikin vissiin suihkusaippua, kun tuli hetken päästä takaisin alasti... Pakko oli kysyä et käyttääkö se jotain uutta pesuainetta vai miks se haisee niin oudolle ja pahalle. :sick009
Ilmeisesti ei.

madh91 halpaa voi oa mut hermot menee ku naapurit vakoilee, vuokranantaja voi tulla millo vaa jne...
kyllä on hauvalla kokoa siellä.

lumikki onha tässä tullu asusteltua jo iha kiitettävä aika, useita vuosia. välil raastaa hermoi mut välil iha ok elämä.

Muokattu viimeksi:
Gatusa: joo no se onki.... en kyllä itsekään kestäis pitkään semmosta. Nyt eka naapuri on puupalstan takana ja toinen isomman, ainoa on et tiellä vastapäinen talo näkyy meidän ajotieltä :D
Vuokralla on tullu asuttua liikaakin ja sen kerran ku vuokranantaja meinas pimittää vakuuden ilman mitään oikeaa syytä niin sillon kyl tuli se et vuokral en ole enää pitkään, piste.

Lucky.Pidän peukut ylhäällä et talletukset tuottaa toivottua tulosta.. :)

Gatusa.Kiitos ja toivottavasti ei tuu pelkkää tilliä.. :) mä oon ite niin tumpelo kaikkien kasvien kans et ihme kun yks kasvi on pysyny elos sisäl monta vuotta.mut sen oon päättäny et joskus kun päästään muuttaan omakoti taloon ni sinne yritän laittaa pihal jotain kasvamaan..tohon rivarin pihaan en laita kyl mitään kun nurmikkokin kuivuu sinne kesällä..

Madh.Kiitos..kyllä sulla nyt menee jännäks tää touhu ja onneks teillä on vara avain noin lähellä olis kyllä ollu aikas inha tilanne muuten. :D juu nyt just otin yhen lasin punkkua..enempää en uskalla ottaa ku on toi pikku mies ja tuskin sitä kuuluukaan paljoo juoda et auttais...jos ees on mitään hyötyy mut koklataan..

Lucky.Harmi et sulle osu tollanen ohjaaja harjottelus..

Pampero no niin näyttää olevan sama vaihe kierros jos mä nyt tulkitsin kroppaani oikein.ainaki tikkukin sitä näytti. :) mut toivotavasti teillä on ens kierros parempi onni peiton heilutus päiville..

Riina .toivottavasti se ovis nyt oli ettei ihan kamalan pitkäks kierto veny..ja toivottavasti pian tervehdyt.. tsemppiä..

Lumikki.Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen...ja peitot nyt vaan heilumaan..

on.kyllä mä nyt oon aika varma et se ovis oli kun nyt on niin tavallinen olo...vähän iltapäiväl jomotteli mut oli niin olematonta eiliseen verrattuna..mulla siis nyt kp.18/27-46 ja ehkä dpo.1...

Kaikille oikein ihanaa lauantai iltaa...

MadH ranneke on ollut joka päivä käytössä. Vähän olen miettinyt jos hommaisin sykevyön tähän kaveriksi kun tämä ei kaikkia askeleita rattaiden työnnössä laske niin jää vähän vaillinaiseksi seuranta. Jokapäivä vaikka käyn tunnin työntämässä rattaita (45kg) ja aina askeleita saa päivässä 12000, kaloreita n. 2300 ja aktiivisuus 60%. Semmoisena päivänä kun käyn zumbassa tunnin tai koirien kanssa tunnin lenkillä tulee mittari heittämällä täyteen, kaloreita 2500 ja askeleita liki 20000 eli selkeesti käden heiluminen vaikuttaa lukemiin. Sykevyöllä sais totuudenmukaisemmat lukemat janäkis palaako rasva vai kohoaako kunto.

Lisäks aattelin taas alkaa seuraamaan syömisiä tarkemmin kun painoa pudonnu kahella viim viikolla vaan 100g ja pelkään että nyt käykin niin etten syö tarpeeksi. Tekemistä siis riittää. Mutta kyl mä tyytyväinen olen tähän rannekkeeseen näinkin ja ihan kiva kun illalla näytössä lukee "goal" ja aamulla se toivottaa hyvät huomenet.

Heippa taas kaikille! ihanasti on tullut taas tekstiä! <3

MadH91: Onneksi teillä oli avain siellä lähistöllä niin ei tarvinnu puolialasti seisoskella pihalla :grin Mä niin jännitän sun tilannetta täällä..tee se testi jo...ÄÄÄÄÄÄ!! :p sun nuo oireet on niiiiin plussaaa!!! ++++ Tuosta remontista niin se varmasti vaatiin paljon hermoja. Jospa rupeen kasaamaan niitä säilöön jo tulevaa varten. Mä en olis jaksanu ilman vettä ja lämpöö pitkään. olen niin niin mukavuuden haluinen ihminen,että olisin varmaan luovuttanut jo alussa. Hienoa,että jaksoitte loppuun asti. Lopussa kiitos seisoo :) Onneksi lähdit siitä huonosta parisuhteesta, moni jää jumiin huonoonkin suhteeseen kun ei osaa irrottaa vaan tutusta ja turvallisesta tilanteesta. :) Nostan hattua! Nyt sulla on onneksi se oikea prinssi <3 Ja piakkoin toivottavasti saatte sen nyytinkin sinne linnaanne <3

ON: kp 21 ja tänään kahdeksas primo nassuun. Olin eilen laskenut väärin eli, otin eilen seitsemännen primon en kuudennen :confused: En pysy enää laskuissa mukana. Tissejä särkee niin paljon etten voi olla ilman rintsikoita. Ei ne tälläset oo ollu koskaan. Mahaa nipistää (ei pahasti) Olo on hyvä ja tyyni :smiley-angelic002 Nyt ei olla pupuiltu tässä pariin päivään,kun on tuo liman eritys vähentynyt ihan olemattomiin ja alapäässä saharan aavikko ottaa valtaa. Plussa oloa ei ole,mutta ei varmaan kuulukkaan vielä tässä vaiheessa kun oviksesta on vasta muutama päivä aikaa. Ehdin kehitellä oireita lisää vielä tässä ajan kanssa jos ei täti kurvaa kylään jo muutaman päivän päästä. :angry7 Nyt on tukka kuosissa jälleen (kiitos siskolle) :greet015 Käytiin syömässä hyvää ruokaa ja muutenkin oli aivan ihana ilta oman kullan kanssa! <3 Tänään tiedossa pupuilua vuosipäivän kunniaksi...halutkin kohdillaan kuivuudesta huolimatta.:excited001 Kai se on tää fiilis mikä sen tekee! Ainoa miinus puoli tässä päivässä oli se,kun joku valopää oli ajanut autonsa meijän parkkiruutuun jossa lukee tolpassa ISOILLA KIRJAIMILLA VARATTU!! taitaa tuo lukutaito olla yliarvostettua nykyään :angryfire Se oli sellanen tilanne mikä sai mun sappeni kiehumaan. Jätettiin meijän auto siihen sen auton taakse niin ettei se pääse siitä pois.:taunt010 Jätettiin lappu "että soita tähän numeroon kun haluat päästä pois. Ja tiedoksi vielä,että lukutaidon harjoittaminen olisi hyvästä jos ei osaa lukea kissan kokoisia kirjaimia" Vielä ei ole kuulunut mitään. Katsotaan kuinka käy!! hehhe...!!

PLUSSIA KAIKILLE!! <3 <3

negutus tuli, mut viikon pääst testaan uudelleen jos täti ei pyrähdä punaisella avoautolaan sitä ennen =)

Takaisin