Lucky87: Varmasti oletkin. :) Tylsää, et ohjaaja oli mitä oli, mulla kirurgian harjoittelussa ohjaaja ei tykännyt siitä, kun kyselin taukojeni perään (olin ollut 7-13 jo töissä ilman yhtään taukoa, ja kysyin koska pääsen syömään, kun olin niukkakalorisella dieetillä ja yritin kuitenkin pitää ateriarytmistä kiinni ettei vallan rupea heikottamaan)... Et niitä mahtuu jokalaista kaikkialle, ei semmossist kantsii välittää. Tottakai se vetää omaa naamaa ruttuun ku toinen on ... sitä ihtiään mut silti ei noin tarttis sanoa.
Pampero: Varmaan menikin tovi, että oppi ja tosissaan kyllä aion oman kropan tutustumisen ottaa tosissaan :)
(ellei nyt sit ole tarpeetonta.. saa nähdä)
Gatusa: Itellä ei oo vielä muodostunut mitään hoitosuhdetta kehenkään tiettyyn lääkäriin, ja kyl sitä tavallaan kaipais... Kun pitää aina kaikki selittää sit juurta jaksain sille uudelle ja jänskättää et mimmonen se on jne... Mut tosi hyvä et saitte ajan sille tutulle :)
Pentu on 8kk ikäinen, (jep, se yli 50kg ja säkä kohta 100), sitä pelottaa meidän portaat sisällä liikaa että uskaltais mennä yläkertaan. On se ne mennyt ylös, mutta silloin oli hänen isi ja äiti (eli mun vanhemmat) mukana ja menossa ylös, niin kyllä sit mennään, mut mun ja herra hoon kans ei kelpaa mikään, joten portaita ei kuljeta :/
Väsyneenä sitä näköjään sattuu kaikenlaista... Ja tosiaan aikani kyllä ovea rynkytin ja potkin, mut ei mitään reaktiota mieheltä :D En ihmettele kyllä... Kun on väsynyt niin sitä nukkuu vallan kauhian sikeästi :) Onko siellä vuokralla asuminen kallista?
Riina86: Nojoo, "hyvältä" - kyllä. Mut kun ei saa mitään syötyä, eikä mitään tee mieli! :D
Nojoo on, mut onneks ei oo kuin viikonlopun täällä ja ovi ens yönä sit auki. Meillä kuitenkin kolme hurjaa vahtikoiraa nyt viikonlopun ajan mua alakerrassa vahtimassa
Flunssa voi vaikuttaa kuukautiskiertoon siten, että se myöhästyttää ovulaatiota, mutta kun ovulaatio on tapahtunut, silloin se ei voi sitä viivästyttää. En nyt muista, mutta olitko mahtanut pongata oviksen? Mä suosittelisin myös raskaustestiä, ja jos et oo pongannu ovista ja testi on nega, sillon todennäköisesti vaan flunssa on viivästyttänyt ja krampit johtuu sitten jostain muusta. Mutten osaa tarkemmin sanoa, se täytyy sinun ottaa selvää ja tehdä testi
Jokainen raskaus on yksilöllinen ja oireita voi olla laidasta laitaan tai täysin oireetonkin. Joten en laskis sen varaan. Kp29 menossa, r-testikin näyttäis jo varmaan plussaa jos oviksen oot pongannut. jos et, niin tee testi ja oottele vuotoa jos negaa :) Pillereiden pois jättö sitä kiertoa saattaa heittää, valitettavasti
Santra87: Nojoo, sitä mä mietinkin :D Onneks ollaan oltu "fissuja" ja laitettu avain piiloon, koska mulle kun on käynyt tavallaan sitä ennenkin et oon ollut lukkojen takana. Kerta ensimmäinen kun on lukkojen takana ALASTI. :D
Lumikki: No, koita kuitenkin ottaa ilo irti ja nauttia putousta katsellen siitä, että saat hengähtää ilman ukkoa
Mulla menee ilta kans vähän ilman ukkoa, kun menee jotain bändiä kattelemaan (naispuolisen kaverinsa kanssa..... :D )
Kiitos peukutuksista! :)
omanapa:
1/4osa rahkapurkki, yks näkkäri yhdellä juustosiivulla. Tämän päivän "ruuat".
Ei vaan yksinkertaisesti tee mieli syödä yhtään mitään. Ja kun yrittää, ei tunnu menevän alas.
Mies lähtee parin tunnin päästä jotain bändiä katsomaan ja meikä jää itekseen kotiin koiria vahtimaan.
Tuli herra hoo suihkusta äskön tähän viereen ja oli pakko patistaa pistämään pyyhe pyykkiin ku joku haisi tosi pahalle, mut totesin et se olikin vissiin suihkusaippua, kun tuli hetken päästä takaisin alasti... Pakko oli kysyä et käyttääkö se jotain uutta pesuainetta vai miks se haisee niin oudolle ja pahalle.
Ilmeisesti ei.