Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kiivilinnun tilannetta kurkin täällä määki :)

Täällä oksentaminen jatkuu. Kymmenen viikkoa takana. Hyi olkoon.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kans Kiivin tilannetta jännäilen :)

MadH, toivottavasti pahoinvointi helpottaa! ei yhtään kivaa tuollainen.

Uusille tervetuloa :)

Anskuinen: Kolme keskenmenoa. Mulla vasta kaksi ja mietin et miten jos nyt plussa tulee et miten pärjään.

Täällä illalla pientä vihlontaa ja tunne et ovis voisi tulla lähipäivinä. Et toivotaan nyt!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa!

Uskaltauduin käydä kurkkimassa tuolla Toukokuisten puolella :) Vähän oli vielä hiljaista, joten teitä ikävöin sinne seuraksi :wink

Lueskellut oon kaikki teijän jutut, mutta huonosti kommentoinut :sad001

Täällä 4+2 vasta ja neuvolan mukaan la 2.5. Hirvittävä jano, ajoittain palelee ja etoo jos maha tyhjä tai liikaa kahvia juonut.
 
Siija, mulla 4+5, ja vau-laskurin mukaan la viimeinen huhtikuuta. Tiedä sitten pitääkö olla huhtikuisissa vai toukokuisissa :)

Kiitos taas onnitteluista. Toivon että kaikkia onnistaisi. Jollei tällä kierrolla, niin seuraavalla ainakin.

Ja kenellä oli flunssainen olo? Eikö se ole tärpin merkki? ;)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
jaksamista madh pahoinvoinnin kans, miten se sinne takas eksy...

freyja ei se auta hirveest stressata jos tulee plussa, pitää vaan luottaa ja rukoilla että kaikki menee hyvin.

silja nautihan raskaudesta :)

täällä tutustuttii ekaan suppariin tänään, ei ollu mitenkää järin kivulias, pikku nippasu ku vatsa kovettu ni en ol huolissaa jäi siihe yhtee alhamdulillah. hengittäminen on työlästä ku kohtu on noussu aikas nopeest ylöspäin ja nyt sit vaikuttaa hengittämiseenki jonki verran.
 
Miten se Käpynen niin voi olla?? Kuinka pitkä kierto sulla on? Neuvola laskee aina 28 kierron mukaan.
 
Freyja: Niin ilkeeltä kun se kuulostaakin niin mulla tää kolmas km oli henkisesti helpoin. Kai siihen turtuu. Oon asennoitunut niin että jos ja kun vielä tärppää niin nautin täysin rinnoin joka hetkestä. Km kummittelee aina mielessä mutta täytyy muistaa että elämä jatkuu ja uusi raskaus on aina uusi mahdollisuus :) ja oon päättänyt että kyllä mulla vielä sylissä on oma pikkuinen käärö :)
 
täältä "taustalta" onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut menkoista ja negoista. täällä mennään kp 17/33 ja olikohan tää nyt kolmas yk...no joka tapauksessa 2 menkat tullu pillereiden jälkeen:rolleyes: nyt on alamaha kipeenä ollu ja jotain flunssan poikasta taitaa yrittää puskea, ei tosin kipeeks nyt malttais tulla kun työtkin tulee alotettua taas lähiaikoina
 
Kyfi86, jospa ne kivut on vaan oviksesta johtuvia :wink Flunssaa on kyllä paljon liikkeellä, meillä kotonakin mies flunssassa :sad001
 
Täällä täti halusi tulla tänään kyläilemään :sad001 Kylläpä oli kierrolla pituutta 32/28. no yk 3 kehiin. Hyvin osasino_O taas oireita kuvitella :p:grin.. Onnea käpynen:). Ens kuussa en testaa vasta ku on kp40 :oops::wink
 
pahottelut Johanna tädistä.

MadH toivottavasti pahoinvointi loppuu pian.Mulla kesti esikoisesta viikolle 27

on.illalla digi hymyili joten tänään ja huomenna viel talletetaan
 
Siija, mulla on viimeisin vuoto alkanut 24.7, kierto 28 pvä. Väittää että la on 30.4, eli en ainakaan rällästä vappuaattona kaupungilla ;)

Pahoittelut Johannalle tädistä :/

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Uusi kuumeilija esittäytyy. :) Meillä juuri yk 1. meneillään. Ovulaation olin tuntevani 18.8 joten nyt jännätään. 8) miten tässä malttaa odottaa ensimmäistä tikkuun pissaamista? ^^

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Hui kun ootte paljon kirjotellu! :)

Onnea Käpynen!! <3 ja pahoittelut tädin kohdanneille.. Ja tervetuloa uudet! :)

Täällä kp22 ja dpo2.. Laskin tuos että mun testipäivää pitää kyl siirtää kun tuo ovis tuli pikkusen myöhässä.. 6.9. Olis se dpo14 niin vois olla oikeampi aika testailla kun alkuviikosta. Niin ja mira kyseli, ensimmäistä yritellään :)

Napailua: siis nyt jo muka oireita? Ehkä vaan vikaa korvien välissä :D rinnat alkaa kipeytyy ja vatsassa nippailee.. Turvotus ei laske vaikka mitä tekis.

Kävin vierailulla ystävän luona, aivan ihana 1kk 3pv herrasmies siellä oli vastassa ;)) ei yhtään auttanut mun vauvakuumeeseen :)
 
Niin ja hei Larissa! Mikä tuos taulukos on se uusin sarake? Kun puhelimella en näe kun -79, -80, -81, -98. Ja tabletilla yks -98 lisää.. Tai siis tabletilla näkyy vielä ihan vähän seuraavaa saraketta, mut ei txtiä.. Jos noista näkyvistä sarakkeista ottais keskiarvon niin olis 20,6% :D
 
Silv, kappas ei näy mullakaan kännykällä koko ruudukko! Mutta se uusin tutkimus oli 2000-luvun puolelta ja 2 päivää ennen ovista se antaa jopa 26% mahikset :grin Melkein sama dpo ja testipäivä muuten meillä :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta, voisiko joku lisätä mut listaan, eli testipäivä 25.9 jos nyt maltan sinne asti ootella :)
 
Käpynen ONNEA ONNEA! :) <3 johan plussa pomppas jee :) vauvaliimaa ja syystarravaatteita teidän pikkuiselle.

Kaziskalle ja muille että täällä on kp3. Testipäiväksi voi laittaa huvin vuoksi 29.9 jolloin ois menkat tasan päivän myöhässä. Niin ja erikoisesta täälläkin haaveillaan <3 sais pian tulla.

120 uutta viestiä.. hehe. Kiitos kaikille onnitteluista pääsykokeisiin, ne tais mennä ihan hyvin vaikka sama koe oli kuin pari kuukautta sitten. Toisinaan tuntuu turhan pitkältä tämä aika mitä ollaan oltu ilman ehkäisyä.. tuntuu että yritystä on takana sata vuotta. Mietin välillä oisko noista lugeista tahi clomeista mulla jotain hyötyä.. en edes tiedä miten toimivat. Nyt odotellaan alkaako mulla koulu huomenna. Muuten mennyt kivasti :)

Satsalle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ;)

& tervetuloa uudet mukaan! :)

Palaan vielä myöhemmin kirjoittelemaan kullekin. Nyt unta palloon kun niin huonosti nukuin viime yön. Plussa onnea jokaiselle! Ja ovulaatio onnea :)
 
Muokattu viimeksi:
Käpynen ONNEA!!

Larissa, kyllä se eilen oli kp 1 kun pillereillä oli päivän tarkka, ei toki tunin tarkka nyt kun pillerit jättää pois ei puhettakaan niin tarkasta kierrosta, tää on taas sit sitä odottelua :(

PepeXXL aivan älyttömän hieno painon pudotus!
 
Takaisin
Top