Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaziska:
ImageUploadedByVau Foorumi1409048682.040137.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai niin Silv, kun kyselit niitä sen mun laittaman linkin uusimman tutkimuksen (Colombo & Masarotto, 2000) prosentteja, niin koostin ne tähän:

Päivä 0 on siis ovulaation hetki, - 1 on yksi päivä ennen ovulaatiota jne.

päivät ovulaatiosta / tärpin mahdollisuus %
- 8 / 0,3%
- 7 / 1%
- 6 / 3%
- 5 / 7%
- 4 / 18%
- 3 / 24%
- 2 / 26%
- 1 / 21%
0 / 10%
1 / 1%
2 / 4%

Tosta näkee aika hyvin, että jos puuhastelun jättää vaan oviksen ajankohtaan ja sen jälkeen niin mahdollisuudet on aika heikot!
 
Muokattu viimeksi:
Eli vois olla kuitenkin ihan suht ok mahkut.. Kun eikö se niin oo, et tuplaviivoista 12-36h on ovis? Vai oonko ymmärtäny väärin?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu paljon oli tullut tekstiä.

Mulle seuraava testipäivä vois olla 21.9 silloin on dpo 15

Päätin pitää ukon ja laitetaan tässä kierrossa täysi satsaus päälle, ovista alan tikuttamaan ensi viikolla tiistain jälkeen, riippuen tuntemuksista.

Ensi viikosta onkin tulossa rankka kun muutetaan ja samalla pitäis löytää aikaa heilutella peittoakin joten taidan ihan ensimmäisenä keskittyä verhojen laittamiseen ;)


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
silv on kyllä hienoja olet taitava käsistäsi :)

tsemppiä elli etana muuttoon ja oviksen hyödyntämiseen... :)

äh miks piti tulla nenäverenvuotoki nyt sit, onneks vaa vähäse mut muihi vaivoihi ei ees pientä verenvuotoa nenästä haluais. no sainpa ruuan kuitenki tehtyä ennen ku kivut ylty tänää taas iha sietämättömiks. alkan tuntuu paineentunnetta alhaalla ja neiti on alkan viihtyy nyt siellä suunnalla näköjään, sais nyt pysyä sen 14vko viel ainaki inshaAllah. eilenhä mä sain pienen supparinki jota luonnehdin mukavasti nipistykseksi ku ei ollu mitenkää kivulias mun mittapuun mukaan. nyt ootan et ukko ja esikko tulevat kotiin että saan jotai herkkua inshaAllah ja langan äipän sukan raitaa varten, pyysin vähä enemmän sitä lankaa ku mä haluun neuloo jotku kevyet sukat tms neidille sillä ku mintunvihree on niin söpö väri :)
 
Elli Etana, ne verhot kyllä ehtii laittelemaan :grin Lisäilin sulle testipäivän tohon mun edelliseen lista-postaukseen.

Silv, juu ovis tapahtuu n. 12-36 h ovisplussasta (eli tasavahvat viivat tai testiviiva kontrollia vahvempi).

Oot kyllä aika sinnikko Gatusa! Oliko sulla esikoisen aikaan noin paljon kipuja?
 
voin sanoa larissa että ei tässä vaiheessa läheskään näin paljon. neiti alkan eilisest asti viihtyy pää alaspäin ja paine on kiitettävä, liitoskivut moninkertaset esikkoon verrattuna. näköjää laatuaika ukon kans makkaris eilen ei ollukaa niin hyvä idea enää. likka nyrkkeilee rakkoon ja puskee alaspäin välillä enemmänki ja kenkii ylöspäin. tänää iha järkyttävä huimauski ollu, otin seinäst tukee ja ukko katto et juu on vissii huono olo. ens viikolla ois lääkäri ja ultra normaalist ellei olo ala muuttuu huonommaks jolloin mennää jo tällä viikolla sit inshaAllah, en haluu ikäviä ylläreitä.
 
Huh, kuulostaa todella ikävältä Gatusa. Toivottavasti lääkäriltä ja ultrasta saatte jotain kommenttia ja apuja sun oloon. Ei oikein kuulosta siltä paljon puhutulta "energiseltä ja onnellselta keskiraskaudelta" :sad001 Miten muuten siellä suhtaudutaan suhun ja teihin esim. lääkärissä, kun ette varmaan ulkonäöllisesti ole aivan tyypillinen sen maan pariskunta, kun olet suomalainen? :)
 
Larissa: Mä käytän nettiä pääsääntösesti puhelimella eikä mullekkaa näkyny taulukosta kun ne kaks vanhinta % lukemaa :o mutta nyt ku noita uusia tuloksia kattoo nii suht hyvät mahikset tässä kierrossa jos ovis olikin vasta tänään! Ja ihan hyvät vaikka se olis ollukki jo eilen :D
Piinaviikot alkakoon :D
 
Mimi, ehkä hyvä että laitoin ton tiedon tänne sitten esille :) Ei mulle tullut mieleenkään, että se taulukko ei näy kokonaan ennen kuin Silv sanoi. Minä luottaisin eniten noihin uusimpiin prosentteihin (parhaat prosentit muutenkin näyttää siinä olevan :grin). Luen tässä parhaillaan raporttia siitä tutkimuksesta läpi :grin Itsekin olen aivan intona, että ovis olikin jo kp 9 ja nyt jo piinailen!
 
lääkäri haluis kaikki potilaat meidät etunenässä klinikallensa jotta sais enemmän rahaa joten voit arvata ettei se mitenkää ystävällinen ole meille eikä muille. no ens kerralla valitan kaikki kivut ja väsymyksen ni kattoo mitä tuumaa. juu tää on kaikkee muuta ku energinen ja kultainen keskiraskaus....
 
Ihanaa että parit plussat on saanut täällä kurkkien viestejä myötäelää <3 Onnea Siija ja Käpynen.

Joka päivä minäkin täällä käyn katselemassa joko joku olisi taas kaksi odotettua viivaa tikkuun saanut :-P

Omaa napailua; Menossa dpo 5? ainakin halujen ja kosteuspitoisuuden:-) mukaan, eli 25 pvän kierto vissiin menossa. Mulla vaihtelee 21-28pvää kierroissa mut 25 on yleisin.. Nyt vaan mietin että mitä nää alavatsakivut vasemmalla puolella oikeen on..? Ennen en moista ole huomannut mutta tänään ja eilen illalla tuikki oikeen napakasti. Ovis on mulla tätä nykyä aika ikävää aikaa koska selkäkivut tykkää liittyä aina munasolun irtoamisen kaveriksi :-( Onko muilla tällasta oviksen jälkipuintia vai onko mun ovis muka vasta nyt kun kaikki muut oireet oli ja meni jo..?
On tää naisen elämä hankalaa kun pitää kaiken maailman tuikkimisia miettiä ;-)

Mutta plussatuulia ihan jokaiselle<3
 
Jooo Pötkylällä on siellä kiinnittymiskipuja! :wink

Kun nyt itse olen muutaman kierron oviksen aiheuttamia ja oviksen jälkeisiä oireita kirjannut ylös, niin mulla on dpo 0-2 ja ehkä myöhemminkin menkkamaisia kipuja, jotka mulla on varmaan rakkulan puhkeamisesta/munanjohtimen venymisestä tms. johtuvia. Samaan aikaan on joka kierto ollut myös etovaa oloa, joten se liittyy mulla myös jotenkin ovikseen :grin Jännää seurata, että onko tässä kierrossa greipillä ja muutamalla viinilasillisella dpo 5 tienoillla sitten mitään tehoa :grin:grin
 
Muokattu viimeksi:
Onpas paljon tekstiä tullut viime lukemalta! :) Hui, plussia ihanaa!!! ♡ Onnea kaikille plussanneille!! Tsemppiä ja vauva tuulia muille!! ♡

Inhot täditkin taas tullut useammalle :/ Toivotaan parasta ja peukutetaan seuraavalle kierrolle! ♡

Silv: Oi miten hienoja nuo joutsenet ♡


Täällä jo 15+3 ja vatsa kasvaa hiljalleen ♡ Eilen ihmetykseksi saatiin miehen kanssa käteenkin jo muutamia potkuja ja muljahduksia tuntumaan. Hih ♡

Ihana lueskella teidän juttuja naiset yhä! :) Mä niin toivon teille kaikille niitä plussia niihin testeihin! ♡
 
Kai täs parin päivän sisällä näkee saako ite tehtyä noin hienoksi :) tänään sain pään /kaulan leikattua ja renkaan käännettyä, oli kyl sellasta hommaa et huhhu! Pikkusen tuli hiki kun taisteli sen renkaan väärinpäin.. En tajunnutkaan että se on niin vaikeeta :D

Alavatsa polttelee niinkun just ennen menkkoja :o onneks tän loppupäivän saa makoilla viltin alla sohvalla ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Siija, ois kiva kuulla tarkemminkin sun oireista ennen plussaa?

Pötkylällä vihlo mahaa - mulla sama juttu. Dpo 11 nyt, ja päivittäisiä on ollu alavatsan kivut oviksen jälkeen. Saas nähdä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Nessu johonkin mä niitä oireita jo listasinkin, mutta ennen plussaa:



+ dpo 5 lähtien ajoittaista viiltävää kipua vatsassa (vain pariin otteeseen)
+jano ja pissahätä
+ kohdunnipukka ylhäällä ja kova
+valkovuoto jatkui oviksen jälkeen

Nyt sitten ilmaantunut väsymys ja pieni etominen aamuisin. Myös mahallaan maatessa pientä painon tunnetta vatsalla.
 
janeh ihana kuulla sinusta mashaAllah oot jo noin pitkällä, se on ihana tunne ku saa tuntea niitä liikkeitä. täällä neiti treenaa joka päivä iha huolella...
 
Takaisin
Top