Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uutena hyppään mukaan jännäilemään! Meillä on jo kaksi ihanaa poikaa ja kolmas lapsi olisi kovasti toiveissa. Nyt on yk2 menossa kpl 18/31 ja ovispäivä kun sain selkeän plussan ovulaatiotestiin aamulla. Testailijana olin ainakin ekassa kierrossa niin innokas hätähousu että ehdin tehdä kolme r- testiä ennen menkkoja! Ekassa oli dpo9 joku hailura ja oireita oli, mutta ehkä jokin kiinnittymisyritys tai mielikuvitusta...

Saa nähdä kauanko täällä saa jännäillä kun esikoisen teko kesti 6kk ja kuopuksen vaan 2kk. Pienempi on jo 1v ja 10 kk kohta ja rinnalla käy vielä useasti päivässä. Olenkin jo pitkään odottanut yrittämisen aloittamista, kun pienemmän jälkeen mulla palautus kierrot vasta kun "vauva" oli 1v 6kk, eli pari kuukautta sitten! Onneksi palautus kuitenkin imetyksen aikana niin ei tarvinnut sitä yrityksen vuoksi lopettaa! Nyt on ihana kun pieni osaa itse pyytää tissiä, kun sitä haluaa!

Meillä on tässä vaiheessa ainakin tarkoitus yrittää vähän tyttömetodilla, eli seksiä pari päivää ennen ovulaatiota ja ehkä 12h sen jälkeen. Lisäksi oon yrittänyt suosia happamia ruoka-aineita niin ehkä tyttösiittiöillä on paremmat mahdollisuudet. Omat pojat on kyllä niin ihania että ei haittaa vaikka samanlainen Kullanmuru saataisiinkin! Mutta ajateltiin pari kiertoa kokeilla josko tepsii... Musta tuntuu et meidän pojat on tehty just ovulaatiopäivänä...

Tsemppiä kaikille yrittämiseen ja etenkin niille, jotka ovat kohdanneet haasteita asian tiimoilla!
 
Kauheesti tullu tänne viestejä kun pari päivää ollu poissa :D Tänä viikonloppuna tais olla mulla ovis, ainakin tuntemusten perusteella ;) Tikuttamaan en oo alkanu ettei tuu stressiä siitä :) nyt vaan odottelen syyskuun puolelle ja jos menkat ei ala niin testin teen aikaisintaan 10.9 :)

Paljon onnea plussanneille!! ja muille pahoittelut negoista :(
Toivottavasti kaikki päästään vielä tänä vuonna plussaamaan :)
 
Larissa, jätä vaan tikuttelu väliin, tuntemukset ne on mistä tunnistat. Kaikilla ei niitä oo :) eiköhän nyt sit oo se dpo1. Peukut pystyssä siis :)

Mimi, ovis tapahtuu 24-48h kuluttua ovisplussasta, että etteköhän kerinneet hyvin hyödyntää ;)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyfi, SunWay ja PepeXXL lisätty!

Kiivilintu 24.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
PepeXXL 7.9.
Kaziska 7.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Larissa 11.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Elli Etana?
Lucky?
Kyfi8517730?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen (yht.24)
 
Onnea käpynen!!! <3 olipas vaffat viivat! :) ehtikö täti olla kuinka paljon myöhässä kun testin teit? :)
 
Käpyselle onnea hirmuisesti ja kaikki mukaan tähän plussa-aaltoon, kiitos :)
 
Käpynen, listaa säkin meille sun mahdollisia oireita niin voidaan vertailla! :wink :grin

Tervetuloa mukaan uusi Kyfi!:) Keksi itsellesi nimimerkki niin sut on helpompi tunnistaa! :wink

Kiitos taas tuhannesti vastauksesta MadH! Jotenkin huojentaa mun mieltä, että olet samaa mieltä näistä mun pähkäilyistä :grin Ovistestejä jäi vielä eli ne tuhlaan seuraavassa kierrossa (jos se tulee) ja sitten en enää rahaa niihin käytä. Stressaa ehkä liikaa ja kun kuitenkin lähestyvän oviksen tunnistan oireista.

Ihanat naiset, täähän alkaa oikeasti näyttämään plussa-aallolta, jos lisää plussia vielä saadaan! Siija ja Käpynen on laittaneet ainakin hyvät laineet jo liplattamaan :wink
 
Onnea käpynen plussasta!

Tsempit kaikille meneillään olevaan kiertoon. Nyt plussia kehiin, kun on ollut niin pitkään jo hiljaista. Monella näytti nyt olleen ovis, joten parin viikon päästä tyhjennetään tämä palsta!

Itsellä tänään dpo 2 ehkä ja "raskausoireita" on ihan kamalasti. :D En tosin odota plussaa tässä kierrossa, tai nega ei niinkään haittaa. Nyt on kaikkea muuta niin paljon menossa. Meille tulee paljon suuria muutoksia kertarysäyksellä. Viikonloppuna haemme koiran lopultakin tähän talouteen. Heti seuraavana päivänä siitä vaihdan työpaikkaa. Ihanaa saada vakituinen työ ikuisten pätkätöiden jälkeen! Ja kaiken lisäksi uusi työ on mielettömän mielenkiintoista ja pääsen oppimaan todella paljon uusia juttuja. Toisaalta on myös vähän pelottavaa vaihtaa työtä, sillä vaikka työ on lähellä nykyistä koulutustani, on työ kuitenkin todella vierasta itselleni. Onneksi työhön perehdytetään hyvin ja itse olen aina ollut sitä mieltä, että työ tekijäänsä opettaa. :) On kuitenkin surullista tyhjentää vanhan työpaikan kaappi ja sanoa heippa työkavereille. Onneksi voi mennä aina käymään..

Raskaus tähän härdelliin olisi kyllä melkoinen pankinräjäyttäjä, mutta mitään taukoa ei kyllä pidetä moisen takia. Jos raskautuu, sitten raskautuu. Olen muutenkin kävelevä aikapommi ihan kenelle tahansa työnantajalle, joten en aio asiasta ottaa stressiä. Vaikka tietysti ikävä työnantajan kannalta palkata uusi vakkari, joka heti sitten ilmoittaisikin jäävänsä pian äippälomalle. Onko joku muu joutunut pohtimaan tällaisia asioita?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa, eipä mittään. :) vaikka välillä koko lapsentekopuuha vaikuttaa tähtitieteeltä kaikkine juttuineen ni loppujen lopuks on aika yksinkertaista. Sulla on hyvä onni ku tunnistat oviksen ja noin selkeet oireet (osa selittyykin ku olitte kondomin kans pelailleet ni kierto ja kroppa kerkes tasaantuun ja olemaan normaali ennen yrityksen alottamista) ni kyllä niihin voi luottaa. Tosin olishan se kiva et ovistestit olis yksiselkoisia ja näyttäis selkeen plussan tai negan, riippumatta kellonajasta tms. Mut onneks näin :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Aikaistin sittenkin testipäivää, toi 11.9. olis ollu dpo 18 ja en usko, että sinne mitenkään päästään :grin Aikaisemmissa kierroissa luteaalivaiheen pituus ollut vaan 11-12, joten uusi testipäivä dpo 14 (ja sekin on optimistinen) :wink

Ovis taitaa tosiaan olla ohi, sillä limat on kadonneet ja kohdunnipukka on kova (ja kiinni?).

Ja kiitos taas MadH :)

Elaffy, itse olen pohtinut parhaillaan samoja asioita. Kaikenlaista muutosta ja epävarmuutta on ilmassa työrintamalla ja juuri ehkä siksikin raskaus voisi olla hyvä juttu. Töitä olen onneksi kuitenkin ehtinyt tekemään eli CV ei ole tyhjää täynnä :grin Ja äippäloman jälkeen sitä ei olisi niin "riski" työnantajien mielestä, ehkä. Toivon, että plussaat! Monesti elämän suuret muutokset tuppaa tulemaan kaikki kerralla, sen olen huomannut :wink

Kiivilintu 24.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
PepeXXL 7.9.
Kaziska 7.9.
Larissa 7.9. (dpo 14)
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Elli Etana?
Lucky?
Kyfi8517730?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen (yht.24)
 
Onnea Kapynen!!!!!!!!


Taalla kp 31,/26-28 ei menkkoja viela... josko kavis kaupassa tanaa ja ostas lisaa testeja. Toisaalta "luotan" cb:n viikkonaytolliseen joka negaa antaa. Pitas kuulemma olla herkka .
 
Käpyselle suuret onnittelut :) Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

ON: Päivän o-testi näyttää jälleen haaleaa viivaa joten odotellaan vahvistuvaa viivaa. Kp 13/29-31 siis tänään ja vähän jotain vetistä vuotoa. Huomenna ystävän kanssa päivän reissu pääkaupunkiin ja sit alkaakin jo koulu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
DarkMimosa, testaa jollain liuskalla (pregcheck on hyvä ja halpa) ja jos saat haamun/plussan niin varmistele viikot digillä. Pari päivää edellisestä negasta kannattaa ainakin oottaa, jotta mahdollinen hcg ehtii nousta :) Toivottavasti sieltä tosiaan se plussa tulisi!!!
 
Onnea Käpynen! Mahtavat viivat! Tuollaiset toivon kaikille, ettei tarvitsisi haamuja tihrustaa!

on: Joku kyseli ketkä yrittää ekaa, niin ilmoittaudun siihen porukkaan mukaan. Esikoisen yritystä nyt 9 kk takana. Vähän masentava luku, koska jos ekasta yrityskierrosta olisi tärpännyt niin vauva voisi olla jo sylissä.
Joo, jotenkin vähän maassa näiden asioiden kanssa tänään. Mies lähti lomien jäljiltä ensimmäistä päivää töihin ja minä täällä itsekseni masistelen. Onneksi ilta menee töissä. Kp 6/26-33 eli mitään jännää ei vielä tapahdu.
 
Aida, ette ole taineet missään tutkimuksissa vielä käydä (ei sillä että olisi vielä tarvettakaan kun on "vasta" 9 kk takana)? Ja ovuloit ihan normaalisti ja kierrot näyttää olevan ihan normaalin pituisia? Mitään tiputteluvuotoja yms ei ole? Jos noi kaikki on ok, niin uskon että teillä pitäisi alkaa tärpin käydä ihan luomusti :)
 
Mamia, testasin tänään aamulla kun oli kp 33/28. Mielellään odotin kauemmin niin että olis varmat viivat ja että mies saisi olla mukana. Pidin testiä selän takana niin etten itsekään nähnyt tulosta ennen kuin yhdessä katsottiin :)

Larissalle ja muille oireita:
Kiinnitysoireita ei ollut yhtään, siksi meinasi jo usko mennä.
Viimeisellä viikolla arat rinnat (vaihdellut päivittäin), huimausta (valmiiksi matala verenpaine) ja pissattaa ja väsyttää. Viime torstaina (kp 29/28 ) tuli ulkoillessa paha olo, sellainen että oli pakko mennä kyykkyyn. N puoli tuntia myöhemmin menkka jomot jotka meni ohi.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin ensimmäistä yritetään kun Mira sitä kysyi :)

Onnittelut käpyselle, hienoa :Heartred

Ja tervetuloa Bellalle joukkoon monipuoliseen :)

Täällä dpo6, iltaisin on taas jomotellut, mutta sehän ei siis kerro mitään kuten olemme huomanneet, muutoin en ole sekopääoireillut (lue. keksinyt oireita) vielä. Tuo eräs kalenteri mikään mukaan kuljen kertoo että tänään aikaisimmillaan tapahtuu kiinnittyminen ja myöhäisimmillään vasta kuuden päivän kuluttua eli silloin on dpo12, aika pitkä aikaväli missä se voi tapahtua. Siksi tässä mietinkin tuota testauspäivää että jos joku päivittelee sitä niin toivon malttavani 3.9 asti! :)
Kyl sais jo tulla se odotettu plussa-aalto tänne meillekin :Heartred :Heartred :Heartred Ja jos nyt tärppi kävisi niin mulla ois vielä mahis päästä serkun häihin ensikesänä, jos tää viel kestää parikin kuukautta niin la sattuisi varmasti sinne häiden tienoille ja se ei ois kiva eli nyt hopihopi :grin
 
Onnea käpynen! :)

Ihanaa elaffy että lopultakin teille koira löytyi :) Tsemppiä uuteen työhön!

Uusiakin oli taas tullut,Bella ainakin!Tervetuloa :)

Täällä ultrassa kaikki hyvin.Siellä se heilutteli käsiä ja jalkoja ja minä porasin :grin Hypättiin päivä eteenpäin,nyt siis 10+0.Pituutta 31,3mm ja kuultiin sydämen sykkeetkin.Niskaturvotusta ei ole,joten nt-ultrakin pitäis mennä puhtain paperein läpi :Heartred
 
Tervetuloa Bella, ja onnea yritykseen!

Valtaisat onnittelut käpyselle! Maltti oli nähtävästi valttia, kun jaksoit odottaa testaamisen kanssa, ja saitkin sitten suoraan upean tuloksen. Oikein on terhakkaat viivat. Meinasitko vielä testata esim. CB:n digillä?

Ihanaa, että plussia tupsahtelee. Nyt sitä monien toivomaa aaltoa kehiin ;)

On: dpo 10. Vatsasärky ja lämpöilevä olo jatkuu. Tiedä sitten, kertooko ne mitään vai ei. Testaamisen kanssa ajattelin tehdä samoin kuin käpynen, yritän vartoa ainakin viikon loppupuolelle, ettei menis hätäilyks. Testaamista ja kahta viivaa odotellessa ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top