Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa: Joo, mitään kummallista ei ole. Ei tiputteluja, kierrot suht. tasamittaisia (26-33), ovis on tikkuttelulla löytynyt joka kk ja menkat alkavat oviksesta aina 14 vrk myöhemmin. Ainoa hankaluus on siinä, että minulla on vain toinen munanjohdin, joten se varmaan vähän hidastaa tätä raskaaksi tuloa kun joka kuukausi ei oikeastaan olekaan mahkuja. Mutta sen ainoan pitäisi olla kuitenkin auki kun se yksi kiinnittymisyritys toukokuussa oli. Nyt pitäisi varmaan malttaa vain pari kuukautta vielä yrittää. Jos ei tässä syksyn aikana tärppää niin sitten pitää kyllä hoitoihin hakeutua.
 
Onnea Käpynen! :Heartred

Toi on JUST se juttu mitä varten me kaikki ollaan tai ollaan oltu tällä palstalla notkumassa :Heartred+:binkybaby+:Heartred
 
Paljon onnea hienoista viivoista Käpynen :Heartred paljon tarrasukkia, vauvaliimaa jne matkaan. Toivottavasti pysyy loppuun asti matkassa.

Mira: Täällä yritetään myös esikkoa. Tuo antaa vaan vähän liikaa odotuttaa itseään. Kolme km takana, mutta uusi raskaus jo haaveissa.

Nyt vaan peesaamaan Käpystä, vai mitä likat? :wav

Täällä kp5 ja odotellaan innolla tulisiko jonkinmoisia ovistuntemuksia, tikutella en tässä kierrossa vielä meinaa.
 
Onnea käpynen! Ja Bellalle tervetuloa mukaan :)

Apua, miten paljon ootte päivän aikana kirjoitelleet, vastahan mä aamulla luin viimeksi :D

Mekin yritetään vasta ensimmäistä lasta, kun joku sitä kyseli. Vakitöissä ollaan molemmat oltu jo useamman vuoden ja aiemmin tänä vuonna mentiin naimisiin, niin nyt pieni olisi erittäin tervetullut :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea plussista, jotka saaneet! <3 Toivotaan, että pysyvät loppuun asti mukana. :) Nuita uutisia kuullessaan tulee toivoa itsellekkin ja iloista mieltä. :)

Itsellä ois testattavana viikonlopun jälkeen jos täti ei ole tullut kylään.. Tuntemuksia ei nyt ole ollut mitä normaalisti joka kk, kun kuvittelee. Mitä nyt muuten joskus ollu jotain jomottelua, mutta ei muuta kummempaa. Katsotaan tuleeko tärppi. :) Onneksi menkka kivutkin tulee vasta menkkojen aikaan, eikä sitä ennen niin ei voi kuvitella mitään. :) Ensimmäistä 'yrittämässä', ollaan sillä mielin, että tulee jos tullakseen, mutta silti olisi tosi tervetullut. :)
Mitenkä teillä kaverit/sukulaiset ottaneet vauva uutiset tai että yritätte? Tai onko jo jotkut hoputtaneet? :)
 
Taalta ei taho mitaa liuska testei saada :/ no loysin marketin oman halpis testin ja naytti nii negaa ku vaa olla ja voi :( nyt odotan viikonloppuun joscei sita enne menkat oo alkaneet. Yks halpis testi ja 2 cb viikkonaytollista jemmassa :)



Nii ja Satsalle piti sanoo Onnea hienosta ultra tuloksesta!!!!!
 
Lie vaikka myöhemmin vielä se plussa tulisi sulle DarkMimosa, kun vähän maltat oottaa testaamisen kanssa. :wink Ehkä sulla on ollut ovis myöhään? Silloin plussa tai ne himputin menkat tulisi myös myöhään. Plussaonnea siis! :)

Luckylady, täällä on sekä minun että miehen suku vihjaillut asiasta pidemmän aikaa. Nyt kun ovat kyllästyneet vihjailemaan niin päätettiin salassa yrittää :grin Mun sisko ja pari hyvää ystävää tietää, muille ei kerrota ennen kuin jotain tapahtuu (jos vielä silloinkaan uskaltaa kertoa, ehkä vasta varmemmilla viikoilla). Innoistuisivat vaan liikaa, etenkin anoppi (hänelle olisi ensimmäinen lapsenlapsi) ja oma äitini. :)
 
Hitsit, täytyy vielä hehkuttaa :grin Ensinnäkin hyvä fiilis, kun tähän ketjuun alkaa taas noita plussia pamahtelemaan, lisää vaan naiset! Toiseksi sain kerättyä kaikki 28 liitettä kasaan ja lähetin liitolle hakemuksen ansiosidonnaisesta. Voittajaolo, kun sain sen tehtyä vaikka vaikeaksi yrittävät tuonkin homman tehdä (osa-aikaisille), jotta ihmiset jättäisi niille kuuluvat rahat hakematta. Kolmanneksi olen iloinen, kun se ovis oli kuin olikin eilen eli se saatiin sittenkin hyödynnettyä ihan hyvin. Jes! Hyvä minä ja hyvä me kaikki tässä ketjussa!

:dance018:dance011:dance008:cool05:smiley-bounce015:happy090
 
Muokattu viimeksi:
Hyvä Larissaa! 28 liitettä kuulostaa aika paljolta... Huh!

Nyt sitten vaan piinailemaan, toivotaan onnea :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nessu, sulla onkin aikamoiset piinat jo meneillään kun olet jo testilistan kärjessä! Mikä dpo tai kp siellä olikaan menossa? Minkähän projektin sitä kehittelis taas piinapäiville... Remontti loppuun, kämpän suursiivous ja neuleen jatkamista? :grin Joo 28 liitettä on paljon. Liitolle piti lähetellä mm. palkkakuitit vuodelta 2012 asti, jotta sain todistettua että työssäoloehto täyttyy.. Hohhoi! Aikamoista meininkiä :grin
 
Larissa: Toi on kyllä ihan älytön juttu että saa tehdä oikeesti täyden työn että saa itselleen kuuluvat rahat. Kyllä ne viimeseen asti yrittää että ihmiset ei jaksais moisiin paperisotiin vaivautua mutta hyvä sinä! :notworthy

Niin ja tervetuloa uusille :welcome
 
Larissa, kuulostaa kyllä ihan älyttömältä toi suhaaminen ansiosidonnaisen saamiseksi. Ei oo tehty helpoks. Mitä sun piinaviikkoihin tulee, niin sähän ehdit vaikka laittaa vauhtia noihin kaikkiin, mitä tuumailit :)

Mä oon vapaa-ajat vaan laiskotellu, kuopsutellu pihalla ja lueskellut nyt, kun on ollu sateista. Mulla taitaa olla kp 27 menossa, dpo 10. Kierrot tähän asti venyneet tuonne 32-34 päivään, mutta voi olla, että nyt on lyhempi. Jos sieltä nyt menkkoja tulee laisinkaan. Ei tarttis tulla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ilmottaudun minäkin tänne, monta kk jo seuranneena. Yrittänyt välttää, ettö ei stressaisi yhtään enenpää. :) Taustoja sen verran, että ensimmäistä yritetään, ja viime syksynä lopetin pillerit. Kroppa tasaantu niistä yllättävän nopeasti, mutta ennenkuin rupesin ymmärtämään oviskipuja ym niin voidaan sanoa että kunnolla yritetty vuoden alusta. Mutta rupeaa silti jo huolestuttamaan, kun ei tärppää. Ajattelin että jos muutaman kierron yrittäisi vielä tosissaan, ja sitten lääkäriin jos ei onnaa.

Oviksen saan tikutettua aina ja kivut sitä luokkaa ettei jää huomaamattakaan.:confused: Kierto 25-26 päivää ja ovis yleensä kp 15. Kerran ollut kp 10. Tällä viikolla pitäisi olla ovis, mies työmatkalla ke asti,joten jännittää miten käy pupuilun suhteen.
 
Onnea Käpynen! ^^ Upeat viivat sait.

Larissa, tiedän tuon tunteen. Itse lähetin alkuvuodesta ison nipun papereita liitolle tuossa alkuvuodesta saadakseni sieltä ansiopäivärahaa. Halusivat palkkalaput ja kelalle annetut työpäiväilmoitukset siitä alkaen kun liityin eli taisi mullakin olla vuodesta 2012... Oli kyllä melkonen urakka, mutta hyvä me kun saatiin asia sodittua. Olisivat kyllä helpottaneet niin mun kuin omaansakin hommaa jos olisivat vihjanneet silloin kun liityin että nekin haluaa mun palkat ja tunnit... Tiesivät kyllä että olen osa-aikainen, mutta halusivat ilmeisesti mokomat sentin verran paperia kerralla.

Negoja ainakin on taas tullut. :( Pahoittelut niistä ja menkoista myös jos niitä oli myös. Tsemppiä uuteen kiertoon ja tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin. Toivottavasti mahdollisimman moni seuraisi Käpystä. Ainakin yksi uusikin oli tullut, tervetuloa. :>

Hyvää uutta viikkoa kaikille. Mä oon täällä väsyneenä, kun hyvät yöunet tarkoittaa nykyisin sitä että herää yöllä vaan kerran ja viime yön nukuin huonosti. :( Kipuja on myös aina vain enemmän. Ja silti on jotenkin onnellinen olotila. Ei enää montaa viikkoa kun saa vauvan syliin (ja nukkuu vielä vähemmän)...
 
Käpynen: Onnea :)!

Mira: Täälläkin kuumeillaan esikoista, haikara on kyllä pahasti eksynyt kun on odotettu jo 4/12 asti.

Ei mulle mitään flunssaa tullutkaan. Ihan outoa kun flunssa oireet oli ihan selvät mutta loppuivat kuin seinään. Ai niin lauantaina testattu negaa, tosin saattoi olla liian aikaista kun tänään kp 28/28-32. Inssistä tänään tasan kaksi viikkoa...

Tervetuloa uudet :)!
 
tervetuloa kaikille uusille ja plussatuulia :)

tähtönen flunssaoireet voi viitata tärppiinki, millos testaat uudelleen? plussatuulia :)

vargynja tiedän miltä susta tuntuu oon kärsin unettomuudest lähemmäs kuukauden jo ja unien pituus on 0-4h viime yö oli poikkeus ja nukuin ehkä jopa yli 4h sit aamul olin muutaman minuutin pirtee ja sit nukuksissa taasen. saapi nähä mihi suuntaa tää kehittyy nyt. jaksamista olojen ja väsymyksen kans, kohta on pikkunen siellä jo sylissä.... :)
 
Larissa: Joo taytyy malttaa odotella ja testata loppuviikosta. En tassa kierrossa pahemmi tuntenu ovista, voiha se olla etten ovuloinu ollekaa :( mut kierto ollu aina tasmallinen tunsin oviksen tai en.

Kiivilintu ja Johanna: mitka tilanteet teilla????

Ja Tahtonen, toivottavasti testasit vaa liian aikasin ja plussa parahtaa :)
 
Tervetuloa mukaan Pisama :)

Tähtönen,
tuollaiset flunssan tyyppiset oireet voi enteillä plussaa. Ja aika ajoissa testailit eli vielä se nega voi plussaksi muuttua :wink

Vragynja, hurjasti tsemppiä viimeisille viikoille!
 
Takaisin
Top