Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mira täälläkin ekaa yritetään. yritetty nyt yli vuosi.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oon ihan varma, että ovis oli eilen (en ole kylläkään tikutellut) ja koko viikonloppu meni vaan flunssassa, niin ei paljon peittoja heiluteltu. :sad001 Harmittaa tosi paljon... Noh, eihän sitä tiedä vaikka kuitenkin tärppäisi! Mukavaa viikon alkua kaikille kuumeilijoille! :greet025
 
Elli28: Mulla siis viimeksi ovisplussa kp 16 ja siitä kierrosta plussasin :) Tosin se raskaus meni kesken rv 7 ja heti sen jälkeen en plussaa ovistestiin saanut. Kp oli viimeksi 29pv. Joten tää vasta toinen kierto tuon km jälkeen. Jää siis nähtäväksi onko 29päivää vaiko enemmän :) En siis vielä ole huolissani, kun mulla ollut kierrot ehkäisyn jälkeen 29-39 päivää. Ja kaks keskenmenoa ollut tässä joten varmasti sekaisin on :D

Mira83: Meillä siis toiveissa myös esikoinen :)

ON: kp 13 ja jotain limaisuutta havaittavissa. Odotellaan siis :) Oon neulonut niin paljon et kohta on kädessä jännetupentulehdus :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Loistavaa että on edes se muutama plussa!! Tärppejä kovasti muillekin, ja pahoittelut negoista ja tätien vierailuista!
Mitä mieltä, lämmöt kainalosta vai suusta? Mulla asteen heitto niiden välillä.... Kp24 dpo ei mitään tietoo...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
freyja mulla pakollinen tauko neulomisessa ku lanka äipän sukan raitaa varten loppu kesken...ootan että pääsen ostaan kaikki langat mitä tarttee. sit alkaaki taasen puikot heiluun inshaAllah...
plussatuulia sinulle :)
 
:D :D :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1408949653275.jpg
    1408949653275.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 146
onnea tuhannesti käpynen ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah, nautihan raskaudesta :)
 
Nessu, meinaan jos ei juo tarpeeks voi ellottava olo olla siitäkin :) mut näköjään juot tarpeeksi :) toivotaan et olis sitä itseään :)

Larissa, voi olla ovisvuotoakin :)
Mimillä selkee ovisplussa, tärppionnea :) ovispäivästä ainaki se 14päivää niinku Larissa jo mainitsikin on se oikea testipäivä :) mulla lh-huippu oli tosi pikanen, eikä näkyny ku yhdessä testissä vaikka testasin kolmasti päivässä plussapäivänä.

Elli28, täällä menee nyt ihan jopa mukavasti ku on loma (vaik kelit on takapuolesta) ja pahoinvointi on hellittäny suurimmaksi osin :) toicotaan et clomit tuottais sielläkin tulosta ja pian :)

Johanna, vanhentunut testi voi olla "viallinen", uutta kehiin vaan :)

Loora, tärppionnea <3

Lucky, paranemisia :)

Freyja, peukut pystyssä täällä tärpille!! :)

Fiamma, lämmöt aina samasta paikasta, suusta se on hitusen korkeempi ku kainalosta mut jos valitset jommankumman ni aina samasta paikasta :) itse mittasin suusta.

Käpyselle onnea plussasta :)


Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Mira, täällä yritetään myös ensimmäistä. Ja jos vuoto ei ole alkanut, niin sulla ei ole kp 1 vaan menkat myöhässä :wink

Mimi, kyllä se lh-huippu voi olla ohi hyvinkin nopeasti. Itse en tässä kierrossa saanut sitä edes tikutettua.

Loora, onnea tähän kiertoon! Hyvä, että miehes on parantunut hieman niin pääsette taas, you know :wink

Gatusa, ihanaa että sait nukuttua! :)

On. Antakaas jotain mielipidettä! En nyt saanut sitä ovista tikutettua, mutta olen aika varma että se oli eilen kp 9. Meinasin laittaa teille kuvan noista mun kököistä ovis-haamuista, mutta ei niissä näkyny mitään eroa kuvassa vaikka livenä näkeekin :grin

Kp 8 aamulla ja illalla oli vahvimmat haamut ja voimakkaimmat limat, eilen kp 9 oli voimakkaat kivut, joten uskon että tänään on dpo 1. Veikkaan, että ovis on osunut joko keskelle päivää kp 8 tai yölle kp 8 ja kp 9 väliin. Tänään kp 10 oli jo haamuista haamuin eli haalistumaan päin.

Ärsyttäävää spekulointia, tämän takia en ensi kierrossa varmaan tikuta.
 
Onnea käpynen! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Päivitin testauslistaa eli lisäsin itselleni päivämäärän ja siirsin Luckyn kysymysmerkillä loppuun. Tuolla 10.-11.9. näyttää olevan kunnon testausrumba :grin

Kiivilintu 24.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 7.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Larissa 11.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Elli Etana?
Lucky
( yht. 33)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy (yht.23)
 
Kiitos onnitteluista! Oli kyllä tosi vahvat epäilykset loppuviikosta.
Mira, tämä on myös ensimmäinen.

Nyt eletään varmaan hiljaiseloa pari viikkoa. Takana on yksi km, joten vielä ei uskalla kauheasti intoilla.

Puuuuh! Plussia myös kaikille muille! Epäreilu systeemi tämä, että toiset toivoo, yrittää ja odottaa, ja muilla tärppää heti ilman varsinaista yrittämistä :( Oltiin varauduttu siihen että voi mennä kauankin.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea käpynen!! <3

Ovisplussa hyödynnetty 12h myöhässä :D en tiiä hyödyttikö äskeiset pupuilut mutta eikö tuota harrasta ihan huvinvuoksikin, pitää toivoa että se yksi the simppa pääsis maaliin asti ;)
Limoja on tullu aamupäivän niin paljon että piti heittää pikkuhousunsuoja kehiin :D
 
Mimi, jos ehditte puuhastella ennen ovista, niin niillä kerroilla pitäisi olla paremmat mahikset kuin juuri oviksen aikaan/heti sen jälkeen. Mutta tärppionnea!
 
Mä rohkenen vielä siirtämään Käpysen plussanneisiin, sen verran innoissani oon!!! Mites Kiivilintu? Jotain vuotoa oli tullut, mutta onko selvinnyt mitään uutta?

Onkohan muuten osa kysymysmerkkiläisistä poistunut palstalta?

Mun pitäis tuota omaakin testipäivää siirtää pikkuisen myöhemmäksi, mutta JOS menkat ei ala, niin en usko jaksavani odottaa sunnuntaita pitemmälle. Sovitaan niin, että aikaisintaan 7.9. testaan!

Kiivilintu 24.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 7.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Larissa 11.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Elli Etana?
Lucky?
( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen (yht.24)
 
Lauantai iltana ollaan viimeks touhuttu, eikös siittiöllä kestä jokin tuntimäärä että se pääsee perille? Toivottavasti edes siitä kerrasta oli hyötyä :)
 
Jos joku listaa päivittelee niin mulle voi vaihtaa ? Päivämääräksi 7.9 :)

Täällä menossa kp16 ja terot aloitettu eilen. Ovista en viikonlopun aikaa testannut kun olin reissunpäällä. Sekä perjantai viimeksi peittoja heiluteltu. Ikinä ei mitään ovisoiteita ole (tai sitten en osaa tunnistaa niitä) joten en tiedä onko ovis ollut jo vai ei. Tänään töistä kun pääsen niin testaan ovista kun aamulla unohdin!

Jossain kohtaan joku puhui painosta ja sen noususta pillereiden lopetettua. Itsellä kävi niin että 12kg lähti kun lopetin pillerit ja jätin ruokavaliosta pois maidon, perunan, soijan, bataatin. Kävin msas anaalyysissä missä todettiin niiden ärsyttävän minua.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top