zorro86: Kiitos :)
Hyvä että pääsitte kuitenkin ajoissa selvittelemään asiaa :)
Yksityinen piparitohtori maksaa hunajaa, mut sille ei oikein maha mitään... Parempi vaan saada selville asioita ja sitä kautta mielenrauha :)
Freyja86: Argh, kyllä se nyt sit kehtaakin, ja vielä kipujen kanssa
Ohhoh, sä olet muuttanut sit paljon! :D Ehkä se on vaan ihan hyvä keskittyä vähän aikaa johonkin muuhun, rauhoittaa tilanne :)
iines86: Niin saa, ja saatiinkin. Oli kyllä ainoa varmaan mikä sopi meidän budjettiin (remontteineen..). :) On se palkinnut, alkuun kun muutettiin, meillä ei ollut kunnon lämmitystä toiminnassa, eikä juoksevaa vettä tai vessaa. :D Silloin oli vähän aikaa olo et jooo... Jos muutetaan takas vaan sinne rivarin lämpöön...
Khyyllä oli meillä hermot koetuksella kun remppaa piti tehdä... Mut selvittiin... :D
Herra Hoon kanssa on aivan mielettömän hyvä olla
eksän kanssa koin koko ajan et en oo tarpeeks hyvä ja stressasin alituisesti, en nukkunut tahi syönyt kunnolla.. Ja poltin tupakkia kuin korsteeni.
Mut nyt mies, joka arvostaa ja rakastaa just semmosena kuin on :)
Viriilit miehet... :) Ihania. Kun tietää olevansa haluttu!!
lucky87: Ei sitä esittämään tarvi ruveta, mut joskus parantaa omaa mieltä kun yrittää hymyillä muiden mukana. :) Kukin meistä on omanlaisensa, ei tarvitse olla se joka naureskelee ja kuplii ilosta, vaan olla oma itsensä ja täällä jokainen otetaan mukaan omana itsenään ja persoonanaan :)
dawwe: Hyvä että laajennus onnistui hyvin eikä tullut kalliiksi. :) Tiedän yhden pariskunnan, joka joskus haaveili laajentavansa ja remontoivansa taloaan, mut eivät koskaan saaneet aikaiseksi.
Pakko semmonen on olla, mulla on aina ollu etukäteen fiilis kun oon aikaisemmin raskaustestejä tehnyt, että nega sieltä tulee, nega se on. Nyt lähinnä vaan oottelen varmistusta olotilalle.
Vaikka silti se tuntuu absurdilta ja jännittää.
Ei se imetys oo rintojen koosta kiinni... Mulla tuntuu et on lähtenyt näistä mitättömistä kannuista kun on laihtunut, joten eiköhän sielläkin
Onko siellä aktiivisuusranneke ollut käytössä?? :)
Melissae: Mä joskus macaa kokeilin, kun luin että se parantaa hedelmällisyyttä... Syötin myös eksälle. :D Oli kyl niin pahaa et hyi olkoon!
Mulla raskausvitskujen lisäks d-vitsku ja omega3set käytössä :)
Toivottavasti vatsatauti pakkaa roippeensa ja ei palaa enää :)
loora84: Onnea oviksen pongaamisesta! :) Nyt tärppionnea toivottelen
Nyt nautit olostasi ja nautiskelet punkkua lasillisen silloin tällöin
Eiköhän ajoitus oo mennyt ihan kohdilleen, tärppionnea matkaan!
Lumikki: Nyt sit kunnon talletukset ovista varten
Testiä en oo vielä tehnyt... ^^
Eikä klamydian sairastamisessa mun mielestä mitään hävettävää ole, niitä sattuu :) Pääasia et huomasit ja menit hoitoon :) Onhan se hieman outoa, et kierrot menee yhtäkkiä oudoiksi, se on aina outoa, eikä välttämättä aina löydy syytä miksi.
Mut toivotaan nyt et eteenpäin mennään jokatapauksessa, mistä sitä tietää vaikka tärppäiskin nyt
Pampero: Pahoittelut negasta! Jos se nyt sit vaan oli se ovis, joten parin viikon päähän uusi!
On ihanaa varmaan kun huomaa osaavansa lukea omaa kroppaansa... Voikun määkin osaisin vielä joku kaunis päivä... ^^
Sandy83: Hyvä valinta lähteä kuntosalille! Saa ajatukset muualle ja siitä on muutakin hyötyä :) Voihan se imetys varmaan viivästää ovista, kun samoin esim. stressikin voi viivästyttää sitä :) Tai sitten jos sun kierto on vaan nimenomaan nyt sitten asettumassa siihen 30päivän tienoille :)
Kolmassittenkin: Tsemppiä odotukseen, aika käy vähiin ennenkuin loppuu
Kohta on pieni sylissä
Kaikki menee varmasti hyvin :)
Gatusa: No voi hiisi! Onneks nyt ovis lähestymässä ja kuitenkin pääset sille hyvälle lääkärille, eikä tarvii tyytyä huonoon. :)
Missä kiwibird9?
omanapa
Viime yö........ Illalla olin äkäinen kuin tikkuun astunut marjakarhu talviunilta herätessään. Onneks fiilis vähän tasautu nukkumaan mennessä, joudutaan miehen kanssa nukkumaan eri kerroksissa kun hoidokki (koiruli) ei suostu tulemaan portaita ylös, eikä sitä ihan noin vaan kannetakkaan... (yli50kg, ja kokoa.... ISO).
Illalla sängyssä makoillessa sit äksyilyn jälkeen itkeskelin itsekseni kun vatsaa juili hieman, enkä oikein tiennyt mitä itken.
Yöllä käytin koirulia sitten ulkona, ja menin pöpperössäni pelkät rintsikat ja pikkarit päällä tonne, ja ovi meni mun perässä lukkoon :D Siinä sit koitin ovea rynkyttää, mut mies yövuoroviikon jälkeen ei heräis maanjäristykseenkään. Pakko oli sitten mennä sateessa lähes alasti hakemaan vara-avainta pihan perältä.
Aamulla heräsin kun mies nousi ylös, käytin koirulit ulkona ja painuin takaisin sänkyyn, väsytti niin paljon.
Heräsin uudemman kerran kun kaveri tuli käymään 1-v tyttärensä kanssa (oi kuin söpö
).
Kun he lähti tajusin etten ole syönyt mitään koko päivänä.
Eikä todellakaan tee mieli. Yritin syödä melkein väkisin rahkaa, mut ei mennyt kuin 1/4purkkia ennenko oli pakko lopettaa.
Mies tohon äsken tuli lämmittelemään lihapullia välipalaksi. Se otti ne mikrosta ja mulla melkeen lens yrjö! Ja itkuun purskahti siinä sit samantien. Meni ylös syömään välipalansa... :D
Massua juilii, housut puhtaat. Ilman rintsikoita on tuskaa.
Päivä kerrallaan...