Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea elaffy työstä! :)

Silv, on kyllä vähän hämäävä tilanne, mutta teepäs uusintatesti tosiaan huomenna. Veikkaan, että sulla on ovis vasta nyt ja viime viikolla munikset on kipuillu vaan etukäteen (mulla on tota myös). Tai sitten menkat ei ollu menkat :wink Oliko sulla limoja miten viime viikolla oletetun oviksen aikaan?
 
No sepä, kun oli kunnon eggwhitet! Ja nyt tuntus olevan suht niukkaa mut jotain kumminkin. Nii kai se voi olla sellastakin, tuntuu vaan hassulta kun ei oo aiemmin ollu. Eäh! Miks tämmösiä edes pitää miettiä :D olis paljon mukavampi kun se raskaus alkais vaan poks! eikä ehtis ajatteleen mitään ylimäärästä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jannat paikat monella!!!! Toivotaa et kaikki plussaa nyt.

On: kp 27/26-28 tuntemuksii on et hanat aukeis hetkel milla hyvansa... rinnat turvoksissa, mieski huomautti asiasta, ja hellat... tassaha rupee itekki loytaa oireita :P ei ole aikoihi ollukkaa mitaa menkkoi enteilevii vaa hanat aina aukes yllattaen... katsellaan mite kay, varautunu olen menkkoihi :)
 
Tosta ovistestien plussan näyttämisestä, kauheeta olla näin negatiivinen, mutta mullahan näytti kans viime kierrossa plussaa varmaa viikon ajan vaikka ovis oli bongattu jo ennemmin. Tiedä sit vaikuttiko se km kuinka paljon muttamutta.. Yhdessäkin testissä vetäs se plussa lähes mustaksi verrattuna kontrolliviivaan :o ja joillainhan se näyttää plussaa justiin ennen menkkoja.

Mutta sitten taas tää positiivisempi puoli, esikoinen näky kans ovistesteissä plussana ennen r-testiä! Mä en sillon edes tienny että niin voi käydä ja ihmettelin yhdelle kaverillekki moneen kertaan että mitä hittoa :D nyt se 1v 4kk ovisplussa nukkuu tuolla <3

Pidetään silti peukkuja että Silv (ja muut!!) sais plussaa, myös niihin r-testeihin <3

On: kp9/27-38 menossa, mietittiin tossa miehen kanssa että kumpiko tekniikka ois parempi: joka päivä vai joka toinen päivä?
Tästäkin on varmasti ollu puhetta mutta ei pysty muistaa :D
 
Siija, tulin vanhempien luo viikonlopuksi ja haluan tehdä testin kotona miehen kanssa (no ei sen siellä vessassa tartte olla ;) ) niin että se saa olla mukana jännäämässä. On siis "helppoa" odottaa maanantaihin :)

Vanhemmille ajattelin kertoa vasta myöhemmin, mahdollisesti vasta sitten kun on sydänääniä. Äiti ainakin on nopeasti varoittelemassa liiasta innostuksesta, joten antaa sen sitten odottaa :P

Ja kuten edellisestä pätkästä voi päätellä, niin mulla on aika vahvasti sellainen olo, et nyt tärppäs. Mut en usko varmaksi ennen testiä. Piste.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Äääh, kauheeta omanapailua, anteeksi :(

Elaffylle paljon paljon onnea uuden työn johdosta! Vakituinen työ auttaa kyllä moneen murheeseen. Itsellä kolmen vuoden sopimus, sekin on jo aika hyvin tänä aikana, tällä koulutuksella.

Pidän peukkuja kaikille jännäilijöille! Olkoon raskaustestinne myötämielisiä ;) ja toivotaan että plussa-aalto voi tarttua netin kautta.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mimi: joo lueskelinkin just et jos monena päivänä peräkkäin näyttää lh-huiput niin kyse voi olla myös siitä et keho valmistelee ja valmistelee muttei saa aikaseks. Et siis munasolu ei irtookkaan vaikka se olis siihen valmis. Eka ovistesti ikinä ni täytyyhän näitä vatvoo :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffylle onnittelut vakkarityön puolesta. Ite olin kans aikoinaan viis vuotta määräaikaisena, aina jatkettiin puoli vuotta tai vuosi eteenpäin. Sit vaihdoin firmaa (valtiolta yksityiselle), ja puolen vuoden päästä taskussa oli vakkarisoppari. :) Siellä nyt vierähtänyt jo yli viis vuotta, hommat vaihtuneet välillä, mutta viihdyn erittäin hyvin.

Siijalle onnittelut pulussasta, on niin ihanaa että plussiakin tulee! nostaa omiakin toiveita. Laitappa taas kuvaa testistä kun uusit sen tänään :)

Joku kyseli kuinka usein pitäis hommailla otolliseen aikaan, meille gyne sano että kaks-kolme kertaa viikossakin riittää, mut ite oon ajatellu että joka toinen päivä vois olla paras. Tässä kuussa tuli touhuttua lähes joka päivä oletetun otollisen ajankohdan ympärillä. Ovista en nimittäin bongannut lainkaan :(

on: Inhoon näitä päiviä kun menkkojen pitäis alkaa (kp 33/30-32). Vessassa juoksen koko ajan ja aina sydän syrjällä pyyhin, ja pelkään pahinta. Ennen clomeja tuli tehtyä monta negaa, kun kierrot niin sekasin. Ensin ajattelin että jos on viikon myöhässä niin täytyyhän mun olla raskaana ja sit testi tipautti korkealta ja kovaa. No kevään superpitkässä kierrossa testasin vasta kun oli kaks viikkoa myöhässä ja sillon ajattelin, että nyt oon varmasti raskaana. No enpä ollut en. Nyt clomeja syödessä kierrot ollut eka 32 päivää ja toka 30 päivää ja nyt siis kolmas clomikierto menossa.
 
Hui miten on monella jännät paikat meneillään :eek:
Nyt testejä ja kuvia kehiin, niin pääsee myötäelämään ja jännittämään mukana kun oma kierto vasta alussa. :)
 
Voi ei kun niin monilla on menkat alkanu :(
Piinailijat testailemaan niin saadaan uus plussa-aalto aikaseks!
Tosi ihana et paljon on muitakin uusia, mukava tosiaan aloitella kun muutkin on samassa tilanteessa ja pääsee hyvin muitten juttuihin kiinni!
Mulla työt tosiaan vuoden vaihteeseen asti, aiemmin mulla oli vakkarityö mut jouduin lopettaan siellä kun se oli niin kaukana ja ei ois ollu mitää mahiksii miehen kanssa ees asua yhdessä, se oli kyllä ihanin työpaikka ikinä missä oon ollu mut nykyisessä on aavistuksen parempi palkka ja oon kyllä ihan ok viihtyny. Mut kyl nää lyhyemmätkin sopparit on parempii kun ei mitään! Kun pelaa vähän paremman äitiyspäivärahan puolesta.

Hyvä tietää et pari kolme kertaa viikossa riittää otolliseen aikaan kun jos menee sillon taas meillä työajat ihan ristiin. Ja tuskin se stressi et koska me ehditään sängyssä muutakin kun nukkuu auta asiaa. Mut onneks on vapaapäiviä molemmilla keskimäärin se 2 viikossa nii sillon ainakin ehtii!

Silv:raskaustestiä vaan kehiin! Jos se onkin raskaus, joka plussaa näyttää!

Mä en tiiä mitä vanhemmat sanoo vauvasta kun ei olla naimisissa, mut kyllähän me ehditään täs naimisiinkin mennä vielä mikä kiirus se nykypäivänä on ja ite haluun vähän jotai isompaa niin pitäs ehtii järjestää mut kun 2vuoteen ei oo pätkätyöläisille ollu kun muutama 1-2 viikon loma osa palkallista osa palkatonta nii ei ihan kaikkee viitti kaiteella kiireellä ja stressillä hoitaa eikä kassojen niskaan kaikkee kaataa. Onneks mun porukat oli sentään kihlauksesta onnellisia, kun mä jo ajattelin et sieltä tulee et me ollaan ihan kakaroita et tuleeko se kommentti sit kun vauvasta aikanaan kerrotaan.
 
Mies muuten odotusaikana epilaattorin tai kylmävahaliuskojen käyttö häpykarvojen poistoon kun ite en voi höylällä ajella kun tulee kauheet näpyt sisään kasvaneista karvoista jotka just ja just häviää ennen kun pitää uusiks ajella.

Ja onko vinkkejä miten saa kasviksia lisättyy, kun kapasta tulee kyllä ostettuu ja lämpimiin ruokiin lisään mut aina muutaman päivän tulee syötyä hedelmiä ja kasviksia enemmän mut sit ne taas jää ja jonkun ajan päästä tsemppaa taas pari päivää

Onko kellään muulla työpaikkaa jossa on aina herkkuja tarjolla, kun naisvaltainen työpaikka ja kaikki laihduttaa ja nyt tää kesä ja kevät varsinkin on ihan kauhistus kun koko aika ihmiset palaa lomilta ja tuo lomalta paluu herkkuja. Keväällä meni tosi hyvin laihistelun kanssa kun yksinkertasesti ei ottanu mitää herkkua mut nyt taas tulee syötyä. Edellinen työpaikka oli vielä pahempi ton suhteen kun oli talonkin puolesta aina monenlaista herkkua tarjolla. No onneks nyt kun miehen kanssa asutaan ei kotia tuu niin paljoo kaikkee herkku ostettuu. Mut ihan nurinkurista, ehkä mä otan sit syksyksi yhtä tiukan linjan kun keväällä oli...
 
Tällaiset tänään <3

Sent from my C5503 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1408772475490.jpg
    1408772475490.jpg
    78.1 KB · Katsottu: 146
Siijalle superonnittelut vahvistuneista viivoista ja digistä! Tarrasukkia matkaan paljon <3

Elaffylle onnittelut vakkaripaikasta! Ne taitaa tänä päivänä olla kiven alla. Itsellä vielä opiskeluja jäljellä 1,5v joten jos se plussa nyt tulee ja pysyy loppuun asti niin jään varmaan äippälomalle suoraan koulusta. Vielä ei noin pitkälle kyllä pitäis ajatella asioita.

On: kp 11/29 ja mä sain viime yönä jonkun vatsapöpön. Kiertänyt eilisillasta lähtien. Vielä ei onneks oo mitään suurempaa. Sais pysytellä taudit poissa! Jotenkin taas pelko et mitä jos en ovuloi ollenkaan. Ne limat kun ovat kaikonneet eikä muutenkaan oo mitenkään suurempia haluja. Maanantaina ajattelin seuraavan kerran ovista testailla. Joka toinen päivä periaatteella täällä ollaan menty :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
onnea silja tuhannesti mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

freyja inshaAllah ei iske mikää vatsapöpö ne ei ol kivoi.

mira toi on mullaki ollu mieles et mitähä sitä vois käyttää nyt raskaana ku ei oikei yletä enää tuon vatsan takia ku on sen verran iso ettei näe enää missä mennää. mitähä sitä uskaltas pyytää ukkoa tuomaa joku kerta et sais trimmattua itteää taasen ku tuol perinteisel taval on yhtä tuskaa ku ei nää.

on: teen voimalla silmät auki ku viime yönä en nukkun näköjää silmänräpäystäkää vissii tai max jotai 2h. ihanaa sain vapaan aamun ku esikko lähti rannalla ukon kans. iha järkky väsymys ja tänää sit on kunnon reisikipu vaivana taas ku eilen onnistuin pesemää pyykit, laittaan ruuan jne.
 
Takaisin
Top