Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähtönen: Mäkin olen kuullut et flunssa voisi olla yks raskausoire :D Mulla ei kyl sellaista ole ollut, ainakaan mitään tosi selkeetä flunssaa.

Silv: Oliko tuo ovistesti? Jos kivut vasta kertoi tulevasta oviksesta. Voihan se olla myöhässä syystä tai toisesta. Niin ja jostainhan voi lukea et ovistesti vois ehkä reagoida raskauteen :)

Monella oli täti tullut kylään :'(

Piinailijoille voimia ja yrittäkää olla ajattelematta asiaa :D

Meille ovista odottaville toivon ovisplussaa testeihin ja ovista tapahtuvaksi! Toivotaan että tämä kierto olisi suotuisa plussaan :)

ON: Ei sitten minkäänlaisia oloja. Pientä nippailua mahassa lukuunottamatta. Limatkin vähentyi :( Tosin vasta se kp 10 menossa että onhan tässä vielä aikaa. Ainakin on valmistelut aloitettu joten ylhäälle laitan toiveen tärpistä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja: joo ovistesti. En viittis niitä enempää käyttää täs kierros (joopa) eli kahtellaan kuin käy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin taidan siirtyä tänne ryhmään tuolta Yrittämisen 2014 aloittavat. :)

Mun esikoinen on tällä hetkellä 1v2kk ja toista alettiin yrittämään nyt elokuun alusta. Ensimmäinen yrityskerta meneillään ja jännitetään miten käy. :)

Itse olen 28v ja miehen kanssa oltu 5v yhdessä.

Esikoisen raskaus alkoi melkein heti, raskaus ja synnytys sujuivat hyvin. Myös vauva-aika on ollut ihana ja suht helppo. Toivottavasti toisenkin kanssa menisi yhtä hyvin! :)

Täällä on niin paljon jo tekstiä, etten varmaan ikinä ehdi kaikkea lukemaan, mutta toivottavasti tässä pikku hiljaa tutustutaan! :grin
 
Kylläpä teitä piinailijoita tuntuu olevan :excited001nyt vaan kaikille plussaa tikkuun!

Täti toi tänne kyllä kylään sellasen känkkäränkän, että voi taivas! Kiesus mikä päivä ollut. Mielialat vaihtelee äärirajoilta toiselle ja vielä ihan muutamassa sekunnissa. Oikein itteäkin ärsyttää kun kaikki ottaa päähän ja yhtään ei voi aavistaa mikä saa seuraavaksi pinnan kiristymään. Eipä olekaan ihan hetkeen tälläistä ollut. Ja kaiken huippu että täällä vuodetaan kun Niagaran putouksella :smiley-angry003:smiley-angry019 täällä siis KP2.

Toivottavasti täti kurvaa äkkiä pois täältä ennenkun alkaa tavaroita lentelemään :grin ja pääsis tositoimiin! :wink

Tervetuloa uusille! :greet025
 
Heippaaa! Yritän aina kaikki tekstit lukea ja muistaa ketä onnitella tai negoista pahoitella mutta ilmeisesti piinailijoita on tällä hetkellä enemmän :) nyt uusi aalto liikkeelle ja hypätään sen mukaan kaikki!!! :) <3
Kaikille uusille tervetuloa minunkin puolesta, itsekin uusi remmissä :) ja ovis onkin jo ovella ;) joko huomenna tai ylihuomenna tulee vahvat viivat ja hyödynnettykkin jo on ;) vaikka yritys pitikin alkaa vasta ensi kierrosta :D mutta vahinkoja sattuu ;) hirveän pitkä aika vielä että sais testailla :o noo hyödynnetään nyt ensin niin on jännitettävää ;)

Olikos se käpynen vaiko kuka jolla oli jo myöhässä täti? Testiä ja kuvaa kehiin niin saadaan myötäelää :) toivon todella sinulle niitä kahta ja tummaa viivaa :)
 
Mulla ei vielä vuotoa :talk017 mutta eikös se niin mene että heti kun pääsee sanomaan noin niin hanat aukeaa.. Toistaiseksi ei menkkoja, eikä oo raskaustestiäkään, vatsa on kuin jättipallo ja hävettää ja hirvittää. Rintavarustus isompi ja herkempi kuin yleensä. Oon varautunut menkkoihin henkisesti, sais alkaa jo jos on alkamassa! Yliherkistyvä oon ollut tänään ja eilen.. tuntuu että kokoajan on tippa linssissä. Huimausta ilmassa.. menkat älkää piinatko enempää! :smiley-angry019
 
Niin ja mulle voi laittaa testipv 10.9 jos joku jaksaa päivitellä listaa :) ite oon niin keltanokka että kadottaisin koko listan varmaan :D kiitos jo etukäteen :)
 
Hello

Tällä siis 28/28-30, mitään täti tuntemuksia ei ole, mutta se ei merkkaa mitään. En kuulu tähän tätipäivinä kipuilevaan joukkoon. En siis ole ikinä kärsinyt kivuista, paitsi viime kuussa kun tuli ulos muutakin kun normi täti. Puolet musta himottelee tuolta laatikon perältä testiä, mutta järki käskee piinaamaan maanantaihin asti, saas kattoo kuin käy.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Mamia mulla kans ovis varmaan huomenna tai ylihuomenna. :D En oo tikutellut, mutta laskurin mukaan olis huomenna.
 
Täällähän kuulostaa ihan siltä, että plussia tulossa :wink
Käpynen, kyllä on sulla rautaset hermot! Mä niin toivon parasta.
Niinkuin toivon kaikille muillekin :Heartpink
:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19

On: pieni jännitys ilmassa millainen viiva piirtyy huomenna testiin. o_O Rinnat vähän arat, välillä pieniä tuikkailuja vatsalla ja painon tunnetta, kun vatsallaan makaa.

Muoks. Kiitti Kaziska, kun laitoit plussanneisiin. Toivottavasti tilanne myös pysyy plussana.
 
No mut Gatusa jos menkat alkaa sillä sekunnilla kun teen testiä niin tulee idiootti olo.. Mies on käynyt mun puolesta ostamassa testin viimeisen vuoden aikana jotain 3 kertaa. Itse oon ostanut testejä netistä :) olis pitänyt tilata kun tilanne on tämä. Viikonloppu tulossa joten tilaukset ei liiku mihinkään. Iik.. tuun kertomaan oli menkat tai plussa jos testin teen.
 
Minäkin jännäilen sun kanssa Kiivi!! Ois jo sun aika plussata :)

Olen tänään aiheuttanut itselleni varmaan aivoverenvuodon, kun olen yrittänyt setviä, että mitä kaikkea mun täytyy lähetellä ammattiliitolle, jotta alan saamaan sieltä ansiosidonnaista. Aika kettumainen tilanne varsinkin, kun olen vuosia ollut vain osa-aikaisesti töissä eli työssäoloehdon täyttymistä täytyy todistella. HOHHOIJAA. :grin Noh, kiitän itseäni, että olen kirjannut työtunnit ylös ja säästänyt kaikki palkkakuitit jo vuosia tunnollisesti.

Nyt naiset niitä testejä tekemään ja plussia tänne ketjuun! Piristäisi kummasti omaa ovista odotellessa :wink
 
Hei naiset! Valaiskaa mua vähän noitten ovistestien kans.. Kuinka kauan oviksen jälkeen se näyttää kahta viivaa? Oon nyt koko päivän pähkäilly tota mun tulosta.. Kun siis mulla tuntu kyl selvästi ne kivut viime viikon ke, eikä aikaisemmissa kierroissa oo tuntunu muuta kuin ovis.. Nyt kuitenkin tällä viikolla tuntu myös kipua.. Entä voiko kierrossa olla kaks ovista? Ja jos se olis nyt se ovis niin näkyskö se noin vahvana kun kivut on päällä vai...? Yhyy raksuttaa nyt vähä liikaaa :((


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Silv, mulla yleensä näyttää ovistesti toistakin viivaa vielä oviksen jälkeen (ainakin seur. päivänä ja ennen menkkojakin vielä jotain hailua). Jos samassa kierrossa puhkeaa 2 munasolua niin toisen munasolun puhkeaminen tapahtuu viim. 24-48 h ensimmäisestä. Mulla ainakin on voimakkaita kipuja juurikin oviksen jälkeen. En ihan tosta sun laittamasta kuvasta saa selvää tässä koneellakaan. :/

Voithan olla raskaanakin ja ovistesti bongaa hcg:n :wink Millaiset oli edelliset menkat?
 
kp 32/30-32, jänskättää... muttei uskalla toiveita nostaa ylös, itselleni hoen koko ajan että kohta ne menkat kuitenkin alkaa. Tissejä kivistää, ei muita tuntemuksia. Jos ma ei oo alkanu niin kaivan tuon apteekin testin tuolta kaapin perukoilta.
 
Onnea Siija!

Tsemppiä piinailijoille! Odotamme plussia!

Meillä on koko viikko mennyt miehen kanssa aikataulu ristiin ja jännitinkin, miten ovulaation ajankohdan käy. Olo on kyllä kuin lottovoittajalla nyt! Ovulaatiotesti näytti plussaa tänään ja ehdimme hyvin minun aamun työhaastattelun jälkeen vielä pyörähtää makuuhuoneen puolella. Iltapäivällä sain soiton, että minut on valittu vakituiseen kokoaikaiseen työhön! En ehtinyt vielä tänään puhua nykyisen pomon kanssa asiasta, mutta saan aloittaa uuden työn mahdollisimman pian. Keväällä kaikki meni niin päin mäntyä kuin vain ikinä voi. Nyt jos vielä raskauden saan, on asiat todella hyvin! paremmin kuin uskallan edes toivoa.

Vaikka raskaus ei vielä alkaisi, on vakituinen työ kuitenkin niin iso asia ja turva, että jaksan raskautta odottaakin vielä hetken. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea elaffy työn johdosta ja plussatuulia, inshaAllah saat plussan kierron lopussakin testiin :)

junttura plussatuulia :)
 
Larissa: kuva on kyl huono :/ viivat oli testiajan puitteissa yhtä vahvat. Ja kivut ollu viime ke ja eilen.. Tänään siis about puol yks tein testin. Taidan tehdä huomenna uudestaan ovistestin... Häirittee. Ja ku oon taas itelleni oireitakin kehitelly :D voisko olla niin et se ovis oli viime vkolla ja nää olis voinu olla kiinnittymiskipuja? Mut tota testiä se ei vielä selitä...

Muoks. Niin ja siis ne menkat oli ne "kaks pv hana auki ja 4 tiiviste rikki" -menkat :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top