Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaziska juu kolmio pitäis mahduttaa kaksioon että kyllä touhuttavaa riittää....


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Kaziska: Toivottavasti siellä osui oviksen hyödyntäminen kohdilleen! Juu joku megaovis on varmaan täälläkin tulossa :grin

Silv: Itse en ole ikinä noin vahvaa viivaa saanut ovistestissä! Vau! Uskon, että siellä on talletukset osuneet kohdilleen, sillä ennen ovistahan sitä juuri pitäisi talletella eikä juuri oviksen hetkellä vasta (vaikka toki molempi parempi :wink)

Pahoittelut Elli Etanalle menkoista ja Luckylle negasta :sad001 Gatusalle tsemppiä ja jaksamista kipujen kanssa, mutta kärsit sentään hyvästä syystä :Heartpink


Kiivi ja DarkMimosa, huomenna molemmille testiä aamupissistä kehiin!!!

Napaa: Juuri kun pääsin sanomasta, että sitä ovista ei näy niin HELOU ne limat, jotka kertoo oviksen olevan ovella, saapuivat taloon :grin Kohdunsuukin on todella pehmeä, ylhäällä ja auki, joten ei epäilystäkään eikö se ovis olisi jo kohta ovella. Pitää tehdä sittenkin yksi ovistesti taas tänään illalla. :grin On onneksi hyödynnetty eilen ja toissa päivänä, toivottavasti sitten vielä tänään ja oviksen hetkelläkin jos mies vaan rankan työputken jälkeen jaksaa.
 
DarkMimosa tehdään niin! Ja Larissa kyllä vaan :) toivottavasti sinne asti päästään.. tulee edelleen kramppeja ja rinnat tohjona. Väsyttää ei jaksa keskittyä kunnolla mihinkään.
Testin hakuun tänään illalla jos aikataulu antaa myöden. Mies on into piukeena joten toivon plussaa vaikka ei ne menkat haittaa kun sovittiin että panostetaan vielä enemmän ja hänen puolelta tulee vielä enemmän täysillä tukea.
 
Hyvää viikonloppua!

Pidän peukut pystyssä teille kiivilintu ja Darkmimosa huomisen plussan puolesta. Ihanaa kiivilintu kun miehesi on nyt tosissaan mukana ja tukee sua. ^^ Samoin jos oli joku muu huomenna testaamassa. Ja tsempit kaikille muillekin josko pääsisitte pian myös plussaamaan. :>

Luckylla ainakin oli menkat hukassa. Voimia, toivottavasti et joudu sitä kauaa enää odottelemaan.

Ja oliko se Ratamo jolle oli löytynyt syy menkkojen katoamiseen. Hienoa että syy löytyi eikä ollut tuon vakavampi. Toivottavasti kierto nyt tasaantuu ja saat sitä myöten plussan.

Onnea Elaffy vakityöstä! Ja oviksen hyödyntämisestä myös, toivottavasti nyt tärppäsi.

Siijalle onnea vahvistuvista viivoista ja paljon tarrasukkia. <3

Joku taisi puhua pitkistä kierroista ja että lääkäri oli sanonut ettei niissä ovuloi ollenkaan, jos nyt ollenkaan oikein muistan. Pakko sanoa että se ei pidä ainakaan kaikissa tapauksissa paikkansa. Itelläni kierto on normisti 30 päivää ja kierto josta lopulta tärppäsin oli vauvan koon perusteella siitä viikon pidempi (eli varmaan jos ei olisi tärpännyt olisi ollut kierto jotain 37 päivän luokkaa). Ja muitakin, vielä pidemmälläkin kierrolla plussanneita on ollut. Toivoa siis on vaikka kierto venähtäisikin. :>

Uusia oli tainnut myös ehtiä tulla tässä välissä, tervetuloa! Minä roikun täällä kynnyksellä, kun en osaa poistua vaikka plussasin tammikuussa. Ehti ketju tulla liian tärkeäksi kun yritin yli vuoden ennen plussaa...

Ja kaikille mainitsematta jääneille tsemppiä. Tulee niin paljon viestejä ettei millään pysty kaikille kommentoimaan vaikka olisi lukiessa mielessä ollut että haluaisi jotain sanoa, joten höpötän vain sen mitä sattuu mieleen tulemaan. Kaikkien kanssa kuitenkin hengessä mukana ja jännään teidän testejänne. :>
 
no nii.. testi tehty ja oikeen haamujen haamu ehkä.:oops:.tai sit viivanpaikka. nyt kp 30/28-30. Joko pitäs näillä päivillä miten selvä plussa tulla? kyllä tää on hirveetä. ja koko ajan tunne et kohta alkaa.!! aiempien lasten kohdalla tein testin kun menkat noin1-1,5vko myöhässä ja heti tuli plussa. No teen huomisaamuna uudelleen!!:)
 
Saatko laitettua tänne meille Johanna kuvaa siitä testistä? Voitaisi tihrustaa :wink Jotkut toki saa noilla päivillä jo vahvan viivan, suurin osa varmaan ei saa. Riippuu kai varmaan myös siitä, onko ovis ollut aikaisessa, normaaliin aikaan vai myöhässä. Ja aamun ekasta pissasta sen varmimman tuloksen saa :)
 
Pahoittelut menkoista! Ja toivotaan että edes ne menkat alkaisi kenellä epävarma tilanne! Ja oli haamulainenkin tullut, onnea!! :Heartred Toivotaan viiva vahvistuu!

Tänään dpo4 ja tuossa pari tuntia sitten oli aika tuntuvaakin juilimista toispuoleisesti, tästä se vainoharhailu taas lähtee!!! :excited001
 
Johanna plussa-aaltoo vaan kehiin! Varovaiset onnittelut!

Pahoittelut menkoista ainakin Ellille

Huh huh taas töissä oli semmoinen päivä et huh huh, kävi monta kertaa mielessä et odotan kyllä hartaasti et sais toivotun tauon työelämään, vaikkei sekään mitään lomaa sit oo. Onko täällä muita et kun on päässy työelämään sisään niin kiitos pätkätöiden ei oo vuosiin kun ihan minilyhyitä lomia ja sika harvoin.

Mä oon miettiny sitäkin et sit kun on lapsia niin en mä millään voi tehä tätä 40-tuntista viikkoo kun mitää muuta ei sit enää jaksakaan ja eiks se ollu ny uutisissakin et lasten äidit tekee mielellään lyhennettyy työviikkoo. Kun ite haluis olla läsnä lapsille!
 
Silv :) samanlainen pärähti tänään tänne ruutuun ;)

Nyt kaikille plussaa plussaa kaikkiin testeihin plussaa !!!! :) oon niin tohkeissani vaikka tää kierto piti vaa harjotella :D mutta kun lukee täällä teidän kuulumisia niin aivan innostuu itekki :D
 
No mina malttamattomana testasin ja negahan se :( oli tosin vaa pari tuntii pidatelly... odottelen pari paivaa ja testaan uudestaan.
 
Varovaiset onnittelut Johanna! Toivottavasti saat aamulla vahvemman viivan. :>

Miehen kotitöiden tekemisestä taisi olla puhetta. Meillä mies tiskaa ja mä teen yleensä sillä välin ruokaa. Jos mies ei tiskaa tehdään ruoka yhdessä. Tämä siksi, että verenpaine romahtaa liian alas jos seison liian kauan paikallani ja tiskatessa alkaa heikottaa. Ennen tätä ongelmaa tiskattiin yleensä yhdessä. Mies myös auttaa siivoamisessa ja pyykkäyksessä, mutta oma-alotteisesti se ei yleensä siivoa. Eli suht tasapuolisesti tehdään, mutta mies tarvitsee yleensä muuhun kuin tiskaukseen sen muistutuksen että alan itse tehdä jolloin tulee auttamaan. :> Onnekseni se on "sisäsiisti" eikä siis sotke paljoa. Enemmänkin se taidan olla minä joka jättää tavaroita lojumaan, mutta toisaalta viihdyn hallitussa kaaoksessa. 0:>
 
en saa kuvaa laitettua. Vielä ei tätiä näkynyt. tein ton testin noin 2h pissasta ja en aamulla. Ku vaan malttas huomisaamuun..:cool:
 
Elli: toi isommasta pienempään muutto on hirveetä, mekin muutettu kahesta kaksiosta kaksioon niin paljon piti myyä tavaraa kirppiksellä, tosin kirppistelyä oon viime vuosina jo aiemminkin harrastanu ja roskiinkin on menny paljon roinaa. Miten sitä kaikkee hamstraa mut hyvähän se on aika ajoin karsia kaappeja ja nurkkia
 
Paljon onnea Siija! :happy090

Me ollaan koko perhe flunssassa. Ei oo varmaan kovin vilkasta makkarin puolella tänä viikonloppuna. :angry7 Esikoinen itki melkein koko viime yön, kun on nenä niin tukossa.
 
Mamia: me saadaankin varmaan sit yhdessä jännätä kuinka käy :) päivällä muuten testiä tehdessä huomasin et olinkin tilannu enemmän testejä kun muistin :D piti olla 5 + 3 ja olikin 7 + 5 ;) saa r-testejä tehdä urakalla jollei täti kurvaa ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lucky 18.8
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Elli Etana 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Freyja86 11.9
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Larissa?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy (yht.22)

Kaivoin listan esille :)
 
Vielä kerran paljon onnea Siija vahvistuneista viivoista! :love017

Ja myös Johannalle varovaiset onnittelut! :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista...

Toivotaan että tämän syksyn aikana tämä palsta hiljenee täysin :wink
 
Eikös plussaajia ole 23 yhteensä? o_O voisko joku päivittää tuon hämäävän tiedon :grin
 
Minäkin listalle testaamaan 10.9 :) jahka jaksan sinne asti ootella ;) tai ellei täti kurvaa aikasin kylään.
 
Takaisin
Top