Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä kolmannen kerran onnea Siija! Ei ole enää epäilystäkään :) Nyt vaan viikkoja lisää kasaan ja tarrasukkia pienelle mukaan :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ai niin ja omaa napaa. Kp 8, ei näy ovista vielä ja hailakat viivat ei vahvistu ovsitesteissä. Ehkä jätän nyt testaamisen ja seuraavan tikun käytän vasta kun ne limat (jotka mulle ovista ennakoi) ilmaantuu. Eihän sen oviksen tässä vaiheessa edes oikeasti pitäisi vielä tulla, luulin vain kun jotain oireita jo oli :grin Ihanaa lauantaita kaikille!
 
Onnea Silja!

Mäkin testasin nyt aamusta mutta puhdas nega joten eiköhän se täti tuu viimeistään huomenna kylään blääh...


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Vielä kerran onnea, Siija. Vedähän meidät muut mukaan plussahyökyaallolla! :D

Elaffy: hurjasti onnea työstä! Upeaa! Tekee varmaan ihan hyvää yrittämisellekin, kun saa ajatuksia vähän muualle.

Johanna: no, no, kerro!!?! Mitä testi sanoi?!

Mira83: Mä en kans voi höylätä, ihan karmeet näpyt tulee. Mulla on lämminvahaa kotona, vahailen joskus sillä niin saa siistimpää jälkeä pitemmäksi aikaa, mutta onhan se niiiiiin vaivalloista! Kylmävahalla en saa mitään irti ja epilattoria en ole kokeillut. Kävisin mielellään kosmetologilla brassissa, mutta se on niin kallista ja tässä elämäntilanteessa tuntuu kovin vaivalloiseltakin. Ei siinä muuta estoa odotusaikana ole, mutta raskaana karvanpoisto sattuu ihan h*****isti!!!

Larissa: ehkä tämä kierto on megahedelmällinen, kun ovisoireilut alkoi noin pian! Ehkä nyt kropan oma hormonikierto alkaa voimistua ja siksi oireet alkoivat aikaisin. Hyvähyvä! Mullahan kestää ovislimat aina pitkään.

ON: Nyt ovislimat alkoi kp14 ja mennään tällä hetkellä kp17 ja vielä tuli reippaasti ihan kirkasta ovislimaa aamulla. Taitaakin ovis olla tänään, on niin kovat menkkajomotukset alavatsassa. Mutta sehän selviää vasta myöhemmin. Eli ei kannata odottaa menkkoja alkavaksi 26-27 päivän kierron mukaan.
 
Juuh sieltähän se täti kurvasi, eli kp 1 täällä siis menossa. Noh tässä muuttohuuman keskellä menee aika nopsaan ja 6.9 alan hyödyntämään niitä ovis testejä... Kyllä tästä taas noustaan...


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Elli Etana: pahoittelut menkoista. Tsemppiä muuttoon! Onko muuten isokin muutto kyseessä?

Gatusa: Onneksi on viikonloppu ja lapsella päiväunet!!! :love022
 
pidähän hauskaa kaziska...

täällä liitoskivut on ottan nyt vallan iha kunnolla et vois melkei itkee kivusta jo kohta, ei pysty liikkuun kunnolla, hammasta purren laitoin ruuan. näköjää mun alaselkä ja reisikivut onki osa liitoskipua ku nyt meinaan tuntuu että nivusia ja häpyluuta revitää osiin.
 
Onnea vielä Siijalle :) ja pahoittelut tädeistä ainakin Ellille, en nyt muista oliko muitakin...

Täällä päässä päätettiin, ettei ovistesteihin kosketa vielä, ettei tule turhaan stressiä. Varsinkin kun terolutien kanssa voi jättää tulematta. Katsellaan sitten tuon 3kk jälkeen, jos otetaan testit käyttöön ihan varmistusmielessä. Totta kai on pieni toive ettei silloin enää tarvisi ;)

Mukavaa viikonloppua naiset! Toivotaan plussa-aallon voimistumista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ratamo ovistestit voi aiheuttaa kyllä stressiä mut terojen ei pitäs kyl estää ovista, ite oon niitä käyttäes raskautunu kerran mut meni kesken se raskaus... plussatuulia :)
 
Kyllä se nyt on niin, että viime viikon kivut oli täysin hömpänpömppää ja se ovis on nyte. Aamupäivästi talleteltu mut siihen jää tän kierron yritykset jollei sit yöllä yritä viel ku pääsee töistä :D kyl täs nyt silti ainakin muutaman päivän saa peittoja heilutella varmuuden vuoks.. Tai jollei muuten ni huviks :)
ImageUploadedByVau Foorumi1408791882.802006.jpg
eilen siis ovistestin viivat about tasavahvat, tänään näyttää tältä.:)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pahottelut Ellille :( ens kierrosta sitte plussaat :)

Gatusa: kuinka inhottavaa noi liitoskivut :/ ma muistan vielki mite pahalt ne tuntu.

Siija: onnea uudelleen hienoista testi tuloksista!

).( ei vielakaa vuoda. Tekis mieli teha testi, taytys vaa kayda kaupasta hakee.... rinnat iha sika hellat, oklottaa... toisaalta vasta kp 28... ei pitas antaa toivon nousta ku sit tipaht jos/kun menkat alkaa tai testaa negan.

Muoks: Testata molemmat aamulla Kiivilintu ;)
 
OON TURHAUTUNUT!!! KP 35/24-27 menkkoja ei kuulu eikä näy... raskaanakaan en ole. Puhdas nega... Sinne meni seki testi kankkulan kaivoon. Mun testipäivän voi siirtää alas kysymys merkille...kun en nyt tiedä miten tää kierto menee...



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
darkmimosa näköjää vanhan kansan sanonta et tyttöraskaus tuottaa enemmän kipui ja vaivoi pitää paikkansa, vaikka esikostaki oli ja poika tuli mut ei ne näin pahoi ollu lähimainkaa. no josko joulukuussa helpottas.

lucky pahoittelut negasta.
 
Takaisin
Top