Onnea Siija ja viivan vahvistumista! ^^ Ihanaa kun tulee välillä hyviäkin uutisia.
Liikaa on taas tullut negoja ja menkkoja. Pahoittelut kaikille niitä saaneille ja tsemppiä uuteen kiertoon. Teitäkin taisi olla jokunen, joille ei tule niin plussaa kuin menkkojakaan. Tsemppiä teille odotteluun. Tuo on inhaa kun ei tule mitään eikä pääse eteenpäin.
Tiarella taisi kysellä äitiyshousuista ja imetysliiveistä. En suosittele vielä imetysliivien ostamista. Itse oon saanut ostaa jo kahdesti isommat liivit eli jos tuossa vaiheessa olisin ostanut imetysliivit, jäisi kyllä käyttämättä (korkeintaan sitten jos rinnat pienenee taas imettäessä, mistä en mitään tiedäkään, kun ensimmäistä odotan). Onko sielläpäin lastentarvikekirpputoria? Kannattaa vaikka googlesta yrittää tonkia jos sellainen löytyisi. Sellaiselta itse löysin hyvät ja kohtuuhintaiset äitiyshousut. :>
Tervetuloa kaikki uudet! Teitä onkin ehtinyt taas kertyä sitten viime viestini. Toivottavasti käyntinne tällä palstalla jää lyhyeksi (vaikka itse kyllä jäin roikkumaan ja taustailemaan raskauduttuanikin, sen verran tärkeäksi tämä ketju ja täällä olevat ihmiset kehittyi yrittäessä.)
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yhteisesti. Seuratkaa Siijaa ja tyhjentäkää testaajien lista!
Taisi myös olla puhetta siitä että monella samaan aikaan plussa/negoja/myöhässä olevia kiertoja ym. Oon huomannut tässä täällä kauan roikkuneena saman. Mistä lie kuun asennosta johtuu (enkä edes usko moiseen) kun tuntuu olevan aina monella samaan aikaan samanlaiset tilanteet. Milloin on monella menkat hukassa, milloin tulee plussa-aaltoa. Ihan niinkun tommoset tarttuis netin välityksellä. :D