Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Silja :)

Ja tervetuloa te kaikki uudet joita on tullut hirveesti. Toivottavasti visiittinne on lyhyt! :)

Luen hirveesti juttujanne päivittäin mutta en oikein osaa vastailla taikka sitten joku muu onkin jo vastaillut samalla tavalla.

Nyt plussatuulia kaikille ja mennään Siljan mukaan toukokuisiin!! <3

Täällä menossa kp12 vielä ei ole hymyillyt ovistesti mutta hyödynnetty on kun halut on korkealla! Täytyy vielä tänään peittoja heilutella kun huomenna mennään cheekkiä stadionille kattoo ja itse jatkan siitä matkaa viikonlopuksi Turkuun serkun häihin <3

Te jotka ootte käyttäny clearbluen digi ovistestiä niin Ootteko testannut aamulla? Kun jostain ymmärsin että aamulla voi tehdä kun taas muita ovistestejä voi tehdä(?). Mutta en saanut viimekierrossa hymynaamaa ja testasin aamulla. Nyt menossa toinen paketti testejä jo. Kannattais varmaan tilata liuskoja lisäksi mutta en viitsi enempää tuhlata rahaa. Ja seuraavat kierrot menkööt ilman testejä ja turhaa kyttäämistä.

Apteekista haen tänään viimisen terolut kuurin jonka jälkeen aletaan tutkia tarkemmin kun yritystä jo vuosi takana!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pepe: Mä käytin klinikan ohjeiden mukaan digitaalista ovistestiä ja se oli vaivan ton kun ei tarvinnut viivoja tihrustaa ja sen pysty tekee aamu pisusta. Ja mä oon saanut kyl hymynaaman useasti sillä tosin joka kierrossa en oo raaskinut käyttää. Muita ovistestejä en olekaan käyttänyt niin ei oo oikein mihin verrata :).
 
Mäkin sorruin tänään tekee ovistestin vaikka vasta on kp 9 :D Kyllä siihen väriä piirtyi joten ehkä ylihuomenna testaan uudestaan. Outoa kun mulla yleensä ollut pitkä kierto ja nyt tuntuu et tästä tulis lyhyt/normi kierto eli sen jotain 29pv. Vielä olis kyllä viikko ovikseen mut mulla jo liuta oireita. Siis halut korkealla, oon ihan märkä ja pieniä nippailuja. Limaa tulee mut ei se vielä oo kirkasta :D

Pääsis jo testailee sitä raskaustestiäkin :D mut vasta ens kuun puolella. Miten tässä malttaa odottaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, taas samoissa fiiliksissä ja kierron vaiheessa mennään :grin Mulla on nyt kp 6 ja fiilikset/oireet on sellaiset että ovis on tulossa aiemmin kuin viime kierroissa. Eilen tuli jo hailua viivaa ovistiin, pakko varmaan testata tänäänkin. Tässä kierrossa sitten plussataan molemmat Siijan vanavedessä, eiks jeh :wink

Ja muutkin! Koko ketju vaan piinailjoista tyhjäksi!!! :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kylläpä täällä on innokasta jengiä, hyvä! Kyllä me se ens kevätkesän plussa-aalto saadaan aikaiseks! :)

Täällä dpo 6, ja aika kärsimätön meininki. Kylmä ja haukotuttaa pirusti. Voisin kyllä ottaa sen pahoinvoinninkin tähän lisäks, kunhan vain olis jo pulla uunissa ;)

Mä niin toivon, että nyt olis tärpännyt, se oli unelmien täyttymys <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mikähän r-testi muuten näyttää tuloksen aikaisimmin? Mitä ootte käytelleet. Multa löytyy kotoa Mammaksi-sivustolta tilattuja puikkoja, ja mietin, että jos testaamiseen asti päästään, niin mitähän verrokkitestiä hommais toiseks. Eiks Clearblue mainosta, että se digitesti kertoo tuloksen suht varhain?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja Siija, postaahan tänne meille taas kuvia sun vahvistuvista viivoista, kun testailet :) Kiva fiilistellä ja myötäelää.

(Sori kun spämmäsin monta viestiä peräkkäin).


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on Nessu testit näyttäneet kunnolla plussaa vasta kun menkat ovat olleet myöhässä tai sinä päivänä kun niiden pitäisi alkaa. Hirveesti en innostu testailee kovin aikaisessa vaiheessa kun sit saa taas arpoa et onko viivanpaikka vaiko haamu :D

Tulevaisuudessa odotan kyllä et menkat reilusti myöhässä (katotaan vaan niin oon kuitenkin heti testailemassa kun vaan voin) :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin ja Larissa. Tuossa on mun hailu viia ovistestissä. Kp 9 :D

ImageUploadedByVau Foorumi1408622531.914986.jpg


yleensä ovis siis jossain kp 15-18


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja samoissa mennään:) täällä myös kp9.Ylihuomenna alotan tikuttelun ja nyt tässä kierrossa satsasin cb tikkuihin.Jospa hymynaama irtoais!

Nessu,mulla näytti esikoisesta vasta kp 33/29 plussan.En sit tiiä oisko digi näyttäny aiemmin.Mut Ite yritän oottaa sitä menkkojen alkamispäivää ni ei tarvii tihrustaa ja kemialliset voi unohtaa :)

ON. Tässä clomikierrossa onkin sit taas enemmän sivuoireita.Naama kukkii ja yöllä tulee hirveitä kuumia aaltoja!
 
Freyja, samanmoisen hailun sain itse eilen kp 5.:eek: Äsken testasin myös, mutta ei olisi kannattanut kun wc-reissusta oli vain 1,5 tuntia aikaa eli ei kummoista testiviivaa tullut :grin Vähän jännityksellä nyt seuraan, että milloin se ovis tulee. Greippimehulla on kyllä ollut jo limoihin jotain vaikutusta.Tsemppiä sinne! Ja tietty kaikille muillekin :)

Nessu, kyllähän monikin herkkä testi lupailee näyttävänsä raskauden jo ennen menkkojen pois jäämistä. Itse kuitenkin (muita kompaten) malttaisin testaamisen siihen asti, että menkat on myöhässä. Jää turhat negat sekä myös pelkät kiinnittymisyrityksestä johtuvat "väärät" positiiviset saamatta.
 
Nessu mulla näytti clearbluen digi raskaana 1-2 jo viis päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa :)
Tietty ois parempi odottaa mutta en mie ikinä malttanu :grin
 
Mulla muistaakseni netistä tilatut liuskat (Wondfo One step) näytti muistaakseni haaleen viivan dpo10 ja sen jälkeen teinki joka toinen päivä liuskan (dpot 10,12,14,16,18) ja hitaasti viiva alko vahvistumaan, tosin ikinä ei ehtinyt olla kunnon viivaa, kun meni kesken niin pian. Digi näytti dpo15 "raskaana 1-2" kun taas nyt näytti samana päivänä "2-3", liuskoja en tällä kertaa tehnytkään.

Ja mulla myös ollut käytössä saman merkit liuskaovistestit ja olleet oikeassa. Mulla ovistestit näyttää aina hailuraa, mutta oviksen aikaan viiva räjähtää tulipunaiseksi. Eikä tosiaan vahvistu vähitellen se ovisviiva vaan esim. aamulla ja päivällä hailura ja illalla kirkuva..

Muoks// Joku taisi täällä kysellä onko miten täsmällinen lutisvaihe, niin mulla ainaki lutisvaihe pysy täsmälleen 14pvä. Oviskivuista tasan 14päivää ja sai odotella uutta kierrosta. Kierron pituus, eli oviksen ajankohta sen sijaan heitteli kp 14-18 (28-32) välillä.
 
Hassua huomata et monella menee suht samaan tapaan nää kierrot :D siis meinaan sitä et näköjään nyt elokuussa ovis ollut aikasessa muillakin kun mulla. Ja heinäkuuko se oli kun kierrot veny :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo samaa mietin Silv! Mulla siis heinäkuussa oli pidempi kierto, kun ovis oli myöhässä. Nyt elokuun alussa oli ovis aikaisessa ja lyhyt kierto siitä tuli. Tämä kierto näyttää menevän samaa rataa (kunhan se ovis tulee niin voi sitä testipäivääkin pähkäillä :wink)

Sitten mietin myös sitä, että olisiko nyt (alku)syksystä paremmat mahdollisuudet tärppiin, kun on koko kesän syönyt ravintorikasta ja tuoretta ruokaa... :grin:wink
 
Muokattu viimeksi:
Niinpä :D tottapuhuen just ihmettelin et kuinka meidän grillikatos on päässy niin rehevöityyn kesän aikana, mut eihän me oo grillattu kun ihan muutama kerta! Työnantajan kans laitettiin kasvimaa kasaan alkukesästä niin on saatu tuoreita kesäkurpitsoja jne mäyssyttää koko kesä! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oikein aloin laskee niin mullahan on siis kp18 dpo9 ??? Kun siis jos ois menny niinku ajattelin ni nyt ois vasta dpo2 :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oho! Siis aika hyvissä ajoin ovis sullakin Silv ollut, kp 9?

Vinkkivitonen tähän väliin vielä kaikille ovista odotteleville :grin Lisätkää veden juomista ennen ovista ja oviksen aikaan (greippimehun lisäksi :wink). Onpahan sitten kehossa nestettä mistä sitä *kröhöm* ovislimaa tuottaa :grin Sattui tämä vinkki vaan osumaan silmään jostain usa:n mammapalstan keskustelusta.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top