Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui, onnea haamusta Siija! Mun tietokoneen näyttö on niin epätarkka, että hyvä kun erotin kontrolliviivan. :D Mutta luotan muiden näköhavaintoihin. Ja eiköhän se viiva pian vahvistu! Ihanaa!

Tulin sen verran kommentoimaan että Siija tuo on plussa eli onneksi olkoon todella paljon <3 vauvaliimaa yllin kyllin :)
Gatusalle kehuja käsityö taidoista ja minäkin olen valmis lähettämään vaikka vitamiineja sinulle :)

Täällä mennään kohta kp 34/36 eikä oireita silleen. Rinnat on arat ja paisuneet. Oon kärttyinen ja motivaatio nolla. Valkkari vähäistä/huomaamatonta. Enpä tiiä mitä muuta sanoisin, taidan mennä nukkumaan.

Mä lähden taustalle kun meillä on erimielisyys vauvajutusta ja haettiin nuvaringit käyttöön :/ mua surettaa ja harmittaa mutta suhde ja esikoinen edellä ja sit vasta vauvahaaveet :) onneksi kaikesta voi keskustella ja muutaman kk päästä voi olla eri ääni kellossa :)

Plussaakin näkyy täällä palstalla tulleen joten onnea odotukseen!<3 muille kovasti tärppionnea ja plussaa kehiin! En tahdo nähdä ketään täällä enää niitä kaipaamassa kun teen taas paluun! ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siija, tännekin näkyy kaksi viivaa!! :hello2:hello2 Jään odottelemaan vahvistuvia viivoja, ihanaa! :Heartred

DarkMimosa: Mulla ei tosiaan ole suomalaista nappaimistoa, enka jaksa erikseen hakea niita pisteita. Olen asunu Suomesta pois jo kauan. Asun ja teen toita Etela-Amerikassa, vahan paivantasaajan toisella puolen. Siitakin syysta minusta oli kiva tulla tanne palstalle, kun paasee vaihtamaan ajatuksia suomalaisten naisten kanssa ja suomeksi. :-)

Nessu:
Ks. mm. http://health.usnews.com/health-news/articles/2012/06/06/trouble-trying-to-conceive-this-may-be-why
Nama ja monet muut linkit viittaa lahinna seuraavaan tutkimukseen:
"A study published in March in Fertility and Sterility revealed that normal-weight woman—those with a body mass index (BMI) under 25—who engaged in vigorous exercise like running, swimming, and aerobics for five or more hours a week were 42 percent less likely to get pregnant than women who did not exercise at all."
Jos jollakin on toisenlaista tietoa tai jotain mika kumoaa taman, niin otan myos mieluusti tiedon vastaan. Ja katsotaan nyt toimiiko tama mun liikunnanvahennysstrategia tassa kuussa. :-)

J3nni: hyvät on suunnitelmat sulla!!! Onnea kouluun ja sit lapsen tekoon!!! :)

Tellervo: oletko jossain ulkomailla... :) ajattelin vain kun ääät puuttuu tekstistä :D näköjään muutki jo ihmetteli. Kiva kun on teitä ulkomaalaisiakin täällä... Siellä päin niitä laajoja tutkimuksia onki tehty vaikka miten paljon :) hyvä että tuot esille. Perustuisiko tuo liikunnan hillitseminen stressin vähentämiseen :) suorituspaineet... Stressihän voi jo tulla siitä ettei pääse suorittaa :D en lukenu linkkiä kun en osaa englantia sitten ollenkaan joten tein oman johtopäätöksen :)

Gatusa: hurja into päällä :) kiva paita! Ootko mitään omalle pikkuiselle kerenny tehä! :D

Siija: haamuhan siinä!!! Jee!!!

On. Poika kuumeessa :( täällä nyt tosi paljon korkeeta kuumetta nostavaa varmaan jotain virustautia liikkeellä... Toivottavasti ei nousis korkeeks tuo lämpö. Reppana ihan tukossa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Liikuntahomma perustuu kasittaakseni evoluutioon, eli ihminen on aika nuori laji viela, eika paljoa muuttunut biologisesti kymmeniin tuhansiin vuosiin (vain keksinnot ja kulttuuri on tuoneet muutosta, mutta fysiologia ei). Kroppa edelleen olettaa, etta on muuttovuosi tai muuta mullistavaa, kun liikut koko ajan kovasti. Silloin ei ole hyva hetki vauvalle, niin kroppa sanoo ei. Sama juttu ravinnon kanssa, jos on liian laiha, niin systeemit menee kiinni, koska kroppa tulkitsee, etta nyt on huono ruokavuosi, ei voi lisaantya. :-) Tama siis on se teoria, tieda sitten perustuuko se oikeasti siihen. Ja muistakaa, etta noista tutkimuksista kay ilmi, etta kevyt liikunta on AINA hyvaksi. Tossa puhutaan 5 h viikossa kuntoliikunnasta, kuten juoksusta. :-)

Pikaista parenemista lucky87 sinne!

Kyllä minustakin haivahdus plussaviivaa näkyvissä, tsemppiä :p

Tältä näytti tänään testiajan puitteissa <3 Tummui vielä myöhemmin.

Sent from my C5503 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1408592324975.jpg
    1408592324975.jpg
    28.5 KB · Katsottu: 164
Siija, mullekin voisit varata paikan toukokuisista ;) Toukovauva olis <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On, mulla alkaa farkut jo kiristää enkä tiiä mistä niitä äitiyshousuja löydän halvalla, kun kirppiksiltä en löytänyt, yhdellä kirppiksellä oisi mutta se on kaukana kun reissussa käytiin kesällä siellä. Enkä tiiä kokoani ja sitten pitäisi löytää paremmat liivit kun entiset kiristää, mietin imetysliivejä mutta senkin koko hukassa. :D auttakaa tietämätöntä?

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin