tellervo, mira, mara, jellis, käpynen, johanna, nessu.... jne jne. olette mulle uusia joten tervetuloa...:D ja plussaa kovasti.
Kerronpa nyt itsestäni jotai kun niin paljon uusia tullut ryhmään, mun taustailun aikana että ihan kun olisin uuteen ryhmään tullut :) Eli olen 26v 3 vuotiaan pojan äiti. Lapsi kuume vaivannut jo 15 vuotiaasta asti ja vuodesta 2009 kun nykyisen mieheni tapasin kasvoi vauva kuume valtavaksi... pillerit olleet satunnaisia pätkiä käytössä kun mitkään ei käynyt mulle. Aina vaan lääkäri niitä mulle suositteli. Ehkäisyrengaskin kokeiltiin... järkyttäviä homooni oireita tuli kaikista... joten päätin kysyä että eikö tosiaan muuta lääkettä ole käytössä, sain terolutit sitten kun lapsi kuume oli enkä ilman pillereitä ollut raskautunut. Ensimmäisestä terolut kierrosta sitten poika sai alkunsa... puuhastelulla melkein jokatoinen päivä. nyt sitten toista yritetty ja toinen haaveissa. Edelleen kakkosta teroluteilla koeiltu tuloksetta. perhesuunnittelu polilla käyty ja siellä nyt vasta vaihdettu terolut lugesteroniin, jota en päässyt vielä viimekierrossa aloittamaan. Lääkäri ku meni sanomaa että raskaaksi voin tulla ilman lääkkeitäkin, mutta ei älynnyt miehelleni täsmentää että vaatii ahkeeraa puuhastelua hedelmälliseen aikaan ja tuon säännöllisen kierron helpottamaan ovulaation pongausta :) nyt varmaan ukko uskoo johonki ihme hedelmöittymiseen vaikka tasan tarkkaan tietää kuinka elimistö toimii :) tai ainakain kuinka pitäis toimia :) puuhastelua siis todella harvakseltaan... parisuhde kriisejä täälläkin ollut nyt kesäkuussa viimeks ja sillon ku esikoista odotin. nuo kriisitkin paljon vaikuttaneet yhteiseloon. Lisäks vielä poika nukkuu keskessä ni sekin vaikeuttaa puuhasteluu ja miehen työvuorot kun jokatoisen viikon poissa kotoa. Nyt oikeestaan parisuhde elämä ok. tällä hetkellä...
menkat myöhässä 4 päivää. kp 32/24-27 negatestin tehneenä... ovista en pongannut kp 14-kp17 lima oireet tulivat kp 17-kp 20 mutta en sen kummempia oireita tuntenut enkä ovista pongaillut kun testit loppu kesen joten jos voihan kierto olla pidentynyt jos ovis on myöhätynyt. siinä mielessä voi vaikka tärppikin käydä kun puuhastelua oli tuollon loppukierrosta ehkä kp 18 lähtien muutaman kerran... :) mutta millonkahan viittis uudelleen testailla.... :) periaatteessa huomenna olis kp 18:sta se dpo 14 ni vois vaikka menkat alkaakkin :D tai sitten ei. pitäis niitten kohta puoliin alkaa... rintoja aristellu välillä ja niitä kramppeja alavatsalla ollut...mutta tähän mennessä ne alavatsa krampit eivät ole kertoneet yhtään mistään. Menkkajomoja välillä tullut. väsyttääkin välillä tavallista enemmän että oon ihan hyvissä ajoin menny nukkumaan. tiedä sitten... kyllä se täti sieltä tulee kun vaan maltan odotella. Ainakin makean himo tänään ollut hirveä. Leivoin valkosuklaa juustokakun ja toffeeta, mutta yhtään en ole syönyt :)
Sori pitkän pitkä omanapa kertomus jälleen...