Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mut, viikko menee loppukädessä aika piankin... :D Onneksi.
Ihanaa kuulla tosta sun fiiliksestä..hui että mua jänskättää ^^ Mä ajattelin kokeilla piinaamis aikaa sillee,että en ajattele asiaa paljon ja elän päivä kerrallaan..en varmaan tuu siihen pystymään,mutta kokeilla aina saa
..miehille on niistä tuntemuksista ihan turha selittää mitään,ku ne on sellasii körmyjä jotka elää jalat maanpinnalla aika tiukasti :) Poikkeuksiakin varmasti löytyy. Mä luulen,että meillä mennään samoilla linjoilla,että usko raskauteen tulee vasta kun tikussa on kaksi viivaa ja se pitää lykätä siihen naaman eteen xD Toi ei varmaa uskois vaikka rupeisin oksentaakkin. se sanois varmaa vaan "sul ny on aina jottai vaivoja" 
Itse olen C-kuppi kokoa. Miestä ei tosiaan haittaa,mutta itseäni joskus nuo haittaa.. ovat raskaat ja aiheuttavat jopa joskus selkäkipuja
Kyllä nautitaan!! Tää viikko on ollu niin raskas,että tulee kyllä tuo huominen ns. hemmottelupäivä tarpeeseen. Tulin niin hyvälle mielelle sun viestistä,että hymyilen täällä ihan solkenaan vaikka päätä särkeekin <3 Kiitos piristyksestä. Aina tosiaan pitää etsiä niitä positiivisa asioita,vaikka taivaanrannassa häämöttäisikin mustia pilviä. Aina jokaisen myrskyn jälkeen tulee pouta <3 Mäkin niiiiin toivon,että tää on mun kierto!! ja myös SINUN!!!
Plussia myös puhaltelen!! *puuuuuh* <3
eli ymmärrän kyllä,että ei enää huvittanut se muuttorumba. Se on kyl rasittavaa hommaa,en odota itsekkään sitä innolla! Teillä kävi kyllä ihan mahtava tuuri tuon talon kanssa,niin se elämä vaan ohjaa oikeaan suuntaan..välillä ihan huomaamattakin :)
ja toivottavasti jotkut muutkin!

Hiemanko on olo nyt naisellisempi kun on joku joka oikeasti tahtoo, ja osaa myös tyydyttää 
niin henkisesti kuin fyysisesti, niin keittiössä kuin peittojenkin alla 
Tylsää, mut niin se vaan on. "on liian kylmä, on liian kuuma, liian lihava, ruma nenä, kauheet tissit......." listaa vois jatkaa loputtomiin. Hyväksykäämme siis ne asiat mitä emme voi muuttaa ja toivokaamme että on voimia muuttaa niitä asioita, mitä voimme muuttaa.:)
madh ja pampero<onnea testailuun jo nyt
ja sen kunniaks varmaanki kp1..
Mä en tiä miten tuun selvii siitä ajasta kun ruvetaa rakentaa.
tuntuu,et hermot palaa nytkin liian nopeesti. Noh,siihen on onneks vielä aikaa.

ja tsemppiä sulle noihin hoitoihin jos niihin joudut! <3