Iines86: Kyllä täytyy olla olemassa jonkunasteinen kuudes aisti... Mulla tuli nimittäin tämmönen samankaltainen olo - niin "varma" fiilis, kun ajettiin ensimmäistä kertaa tämän meidän omakotitalon pihaan. Mä olin ihan varma kun astuin autosta ulos, että tuolla me tullaan asumaan. Ja vaikka olinkin varma, silti jokainen käänne kaupanteossa jännitti siihen asti, kunnes kaupat oli tehty
Nyt fiilis on kyl todella, täytyy myöntää, se että vuotoa ei tule. Et sitä ollaan... raskaana. Silti mä joka kerta vessassa käydessä tarkistan tilanteen, ettei pääse täti yllättämään. Koska vaikka onkin se "varma" fiilis, niin silti jännittää. :D
Tuntuu, että jos nyt oikeasti mun fiilis osuu oikeaan, tää kaikki on ihan ihmeen kauppaa.
Tuntuu absurdilta tämä olo, hymyilen ja olen ihmeen onnellinen ja rauhallinen. Ei stressaa, vaikka jännittääkin. Vaikea selittää.
Yritä tätä nyt sit omalle miehelle selittää... xD Se ei kyllä tajua hevonkukkua mitä tarkoitan, ja vaikka hänkin toivoo et niin olis, se fiilis ei hällä ole (tietenkään, minähän se olen jonka sisällä se uusi elämä alkunsa saa, jos ei nyt niin joskus), eikä hän varmaan usko ennenko joko a) juttelen norjaa vessanpöntölle tai b) työnnän "pissitikun" kahdella viivalla varustettuna naaman eteen :D
Tissimiehet rocks!
täällä vaikeuksia, mutta nimitystä ei ole mun tisuleille annettu, ne on millon mitäkin
Vaikka mulla onkin tyyliin minipikkaset AA-kuppiset, nää on silti ihan unelmaa kuulemma tuolle yhdelle hiihtäjälle... :) onneksi!! (aina hävennyt näitä...)
Jei, optimisti on parempi
Onneksi olkoon yhteisistä vuosista, ja vuosipäivän kunniaksi onnittelut! :) Nauttikaa olan takaa
Toivottavasti sun ovislöytö on nyt sit merkki et tää on SE kierto teille
peukutan!! ja puhallan... plussatuulia
Päivä kerrallaan on hyvä asenne. Niin se elämä muutenkin menee, se et jännää jotain joka tapahtuu viikon/kahden päästä ei saa sitä kelloa nopeutumaan yhtään. Pitäisi jokaisesta päivästä vaan ottaa irti se mitä saa, nauttia olosta ja tehdä asioita joista tykkää ja jotka saa hyvälle tuulelle. Jokainen päivä ei oo yhtä helppo, huonoja päiviä on jollon kaikki näyttää mustalta, ja tuntuu et mikään ei onnistu, mut sit on kolikon kääntöpuolena ne hyvät päivät.
Kaikki se kuuluu tähän elämään. :)