Tervetuloa uusille tähän huippukivaan jännäysporukkaan! Ja mukavia kuulumisia plussanneilta! Niitä on aina niin mukava kuulla. Toivotaan, että pian päästäisiin me loputkin osallistumaan. Harvassa paikassa on kuumeilijat ja siitä plussanneet samassa porukassa. Antaa vertaistukea, toivoa ja tsemppiä monella tasolla!
Larissa: ilman muuta haet! Onpa jännää! Sitten jos saat paikan, on aika vasta miettiä "entäs jos". On ihan itsestäsi kiinni, haluatko keskittyä uuteen työhön vai jatkatteko lapsen yrittämistä samaan aikaan. Kerrothan, miten päätät ja miten käy! Tsemppiä!!!
Nuuhku: onnittelut sormuksesta! Millos teillä olikaan häät? Onpas sulla kaksi isoa, ihanaa asiaa yhtä aikaa prosessissa.
Raskausoireista: Mun ymmärtääkseni noin viikkoon ovulaation jälkeen ei voi olla vielä raskausoireita, kun raskaushormoniakaan ei ole vielä veressä. Herkät ihmiset kuitenkin tuntevat oireita jo heti kiinnittymisen jälkeen, viikkoa ennen kuukautisten poisjääntiä. Minä en ole koskaan ollut herkkä hormonivaihteluille, joten viimeksi raskausoireetkin puuttuivat kokonaan ennen kuukautisten poisjääntiä. En tiedä, muuttuuko se toisessa raskaudessa, herkistyyköhän sitä sitten niille hormoneille? Onko muilla useamman lapsen äidillä kokemusta? Minusta kun tuntuu, että nykyisin ovulaationkin aikohin hormonivaihtelut saa aikaan lievää pahoinvointia. Tai sitten kyse on jostain ihan muusta.
ON: Limatulppa huomioitu kolme päivää sitten, mutta ovulaatiolimat ei ole vieläkään saapuneet. Tosin ovulaatiota odottelenkin vasta kiertopäiville 15-16. Mulla kyllä monesti limat kestää monta päivää etukäteen. Lapsi on räkiksessä ja nyt flunssaoireita on tulossa minullekin. Toivottavasti en tule niin kipeäksi, että oviskin siirtyisi! Enkä niin kipeäksi, ettei jaksaisi touhuta vällyjen välissä!!!