Hei. Olen uusi foorumilla, mutta olen jo pari kk lukenut naita palstoja ja yrittanyt oppia raskausslangia. Tiedan nyt, mita tk, kp ja dpo tarkoittaa, mutta paljon viela opittavaa, varsinkin, jos tassa menee viela pitkaan.
Olen 37-vuotias, ja ensimmaista kertaa yritan tulla raskaaksi. Aiemmin ei ole ollut sellaista miesta, jonka kanssa olisin halunnut vastuun ja kokemuksen jakaa. Nyt on, ja hanen aloitteestaan paatettiin aloittaa yritys muutama kk sitten. Soin pillereita noin 20 vuotta, ja on ollut aika jannaa huomata, miten omat hormonit vaikuttaa kehoon, tuntea ovulaatio yms. mita aiemmin en ole kokenut. Kierto on onneksi saannollinen (27 paivaa), vaikka menkat on paljon niukemmat kuin pillerien kanssa. Muutaman kuukauden yrittamisen jalkeen ei ole tarpannyt, mutta odotukset on korkealla. Maanantaina aion testata, jos ei menkat ala sina paivana.
On ollut kiva lukea muiden kokemuksia, ja miten sita uskoo monien oireiden olevan raskaudesta johtuvia, vaikka eivat ole. Mulla varsinkin, kun monet tuntemukset (esim. nannien arkuus ja lampotilan nousu oviksen jalkeen) on ihan uusia, niin sita sekoittaa paansa helposti. :-)