Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä se taas tuntuu pidot paranevan ja mua viedään kun litran mittaa, taidan olla liian kiltti ukolle.

Herra se lähti kauppaan, minä reippaana herralle ruuan laittoon ja pyykin pesuun. Ei herraa alkanut kuulumaan, laitoinpa viestin, että kotiin vois ilmaantua kun ruokakin on kohta valmis. Tämä pässi soittaa, et hänet pitäisi hakea kotiin ja siis meillä ei ole nyt autoa joten olisi kävellen herra pitänyt kotiin hakea.
No totesimpa etten mene niin en kuulemma häntä rakasta ja hän on toisarvoinen... Hyvää päivää mistä mä löydän näitä palikoita!


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Tervetuloa tähti! :)

Ne "kasvukivut" tuli takas taas! :| mää en tykkää yhtään.. Eilenkään unta saanu ennen kun uitti jalat kylmägeelissä ja toppas tyynyjä jalkojen alle..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jep voihan se toki olla että se ovis on tosiaan ollu myöhemmin.. Itse en tästä kierrosta edes miettinyt koko ovista enkä edes kuvitellut että raskautuisin.. Joten nega on ihan ok kunhan vaan ne menkatkin alkais ;)
 
elli etana nyt vaa ukolle kova kovaa vastaan äläkä välitä tuosta ukon uhri esityksestä se on yleinen tapa yrittää paeta vastuu... säännöt ja sävelet selviks ja juttelette asiat halki ni tilanne selkenee.
 
Moikka moi kaikki!! :) lukenut ja jännittänyt teidän kanssa täällä jo keväästä, mutta nyt vihdoin voin astua riviin :) jeeee!!! Esikko täyttää vuoden ensi kuussa ja ukko näytti vihreetä valoa Uudelle tulokkaalle! <3 nyt kp 7/27-29
Minä olen 26 ja mies 27 ja yhdessä 7 vuotta. Esikko tuli kun päätös oli tehty että vauva olisi tervetullut. Saa nähdä kuinka nyt käy :)

Hurjasti plussatuulia kaikille!!!! :) ja tsemppiä oviksen bongaukseen!
 
Nega tuo testi on ni eiköhän ne menkat sieltä tulee kunhan tulee

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta, vielä ei siis voi kiertopäiviä laittaa kun oottelen et menkat tulee. Kauhistus kun muilla on kestänyt kauan murusen saaminen, mulle kyllä tää 17 vuoden odotuksen odotus kyllä jo riittäs. Lapsia oon hoitanu niin työssä kun tuttavien ja sukulaistenkin, mut onhan se erilaista kun toinen on koko ajan läsnä ja yövalvomiset mua hirvittää eniten ja miten sitä jaksaa jos toinen on kovin itkuinen. Koitan täs vapaapäivän kunniaks kommentoida muittenkin juttuja vähän aikaa menee et pääsee kärryille. Kauheesti on tullu eilisen jälkeen viestejä mut hyvä niin, on ainakin vilkas palsta!
 
Tervetuloa Mamia, itsekin ihan uusia tällä viikolla palstatilan alottaneita!
 
Ompas mukavaa kun uusia tulee porukkaan mukaan, jee! :Heartred

Freyja! Hyvää saippuaa tulee varmasti! Minäkin jännitin silloin että meneekö pilalle tai teinkö jotain väärin mutta hyvin meni! Teinkin sitten viimejouluna itse taas paljon lahjoja ja melkein jokaiseen pakettiin päätyi myös pieni pala saippuaa. Kotona en enää muuta käytäkään ja viimevuotisia löytyy vieläkin :) Shampoita olisi kans kiva tehdä, mie kun olen alalla niin tietää liikaakin mitä kaikkea ylimääräistä niissä kaupoista ostetuissa on!

Tänään dpo0, kyllä on valssattu peittojen välissä ja sitten aloitetaankin piinaviikot, tämä on ehkä aktiivisimmi hyödynnetty kierto ja jos ei nyt tärppää niin kokeilen seuraavaksi jokatoinenpäivä tekniikkaa ja tupla-annosta mehiläisevästä :grin
 
Elli Etana veit sanat suustani! Kuulosti ihan mun mieheltä välillä.. mutta oon samaa mieltä ton alle näkemisen kanssa. Tsemppiä meille, ei asiat ole niin mustavalkoisia onneksi <3 Myös Anskuselle tsempit tämän asian kanssa, onneksi tiedostat että oman miehesi kohdalla ei ole hätää. Rankka kokemus kuitenkin sinulla taustalla <3
Kaikille plussapuhuri ja sori etten paljon kommentoi kun tämä tietsikka on ihan romup*ska, taidan toivoa uutta konetta jouluksi :) Hyi nyt mä otin joulun puheeksi vaikka on elokuu.
Tervetuloa uudet! <3
Kp 32/36 ja minkäänlaisia oireita ei oo.. Varaudun menkkoihin vaikka ei oo niitäkään oireita.
Jotenkin jännä kun mulla ovis ja menkkaoireet on häilyny melkein olemattomiksi kierto kierrolta, vielä keväällä oviskivut oli menkkoja pahemmat? Mitä hel.. mun kroppa on niin tyyni jotenkin :) kai se on hyvä vaan, ei saa valittaa. Rinnoissa jotain pientä arkuutta on kuten yleensä näillä kp:llä ja turvotus on häijyä vatsalla kuten _aina_. Mun on pakko kehua miestä nyt.. on niin suloinen ollut :) Oli yksissä ristiäisissä edellispäivänä itekseen kun mä en päässyt paikalle, hän sai sylikummin pesti ja oli niin vauvakuumeinen että suu loksahti auki. Juteltii puhelimitse ja myöhemmin illalla livenä ja taas eilen päivällä ja nukkumaanmennessä hänen toimesta vauva/lapsi/perhe asioita. Mun sydän suli mutta koitin olla vähän cool ja nautin vaan kun toinen oli niin intona. Ollaan nyt samalla aaltopituudella hänen kanssa, onhan mieskin kuumeillut alusta asti ja mulla kesti lämmetä.. sitten mulle paukahti paha vauvakuume ja nyt se on onneksi tasaantunu kivasti.
Dpo 9 oletuksen mukaan.
Netti takkuilee eli lisäys vasta nyt*
Jos menkat tulee niin sovittiin että panostetaan tosissaan vieläkin enemmän, molemmille foolihappo käyttöön ja toi conceive + jälleen. Miehen tupakanpolttokin saa vähentyä vaikka olen ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen siinä mielessä että joskus poltti tosi paljon ennen meidän seukkausta ja alussa.. Olen lukenut että jos on tupakoinut kauan niin tupakasta kulkeutuu jotain kiveksiin ja se myrkky jämähtää sinne eli tupakoimattomuus/rankka vähentäminen pidemmällä tähtäimellä on parempi kuin parin viikon lakko!
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei Elli ja Kivilintu noita teiän miehiä. Itellä menee välillä hermo kun pyykki- tiskikoneen käynnistys on niiiiiiiiiiiin hankalaa. Mä en oo meidän yhteisen elämän aikana ruvennu siivoon vielä montakaan kertaa. Kun jotain se tekee niin pidetään siitä kiinni. Sit sunnuntaina heti aamusta se ihmetteli et ei oo tekemistä kun mä aina vapaapäivinä teen kotihommia ja iltavuoroon mennessä. Tää on tätä tasa-arvoo 2010-luvulla. Mut mun siskonmies ei tee kotihommista mitään. Mulla nyt toi osaa tiskikoneen ja pyykkikoneen tyhjentää.... Mut roskat on ihmeellisen vaikene sen lajitella ja vihiä roskiin.
 
kiivi tsemppiä viimesille piinapäiville ja hirmuisesti plussatuulia :)

etsijä ja freyja ihailen kuinka osaatte tehä saippuaa yms. mashaAllah varmasti mieluisia lahjoja kaikille ku saavat itsetehtyä saippuaa yms. kaupan tuotteissa oikeastikin on iha liikaa kaikkea keinotekosta ja kemikaaleja. ennen vanhaanha nuo käyttivät paljon mäntysuopaa iha ittesä pesuunki ku on luonnonmukasta aika pitkälti :)

on: täällä rv 22+1 ja minä lakasin aamusta, laitoin teen, autoin ukkoa ennen ku alkaa kivut, pitää kohta laittaa ruoka-aineet likoomaan ja tänää tehä taasen ruokaa. inshaAllah kivut ei ol hirveen kovat vaikka ovatki koventuneet päivä päivältä enemmän etenki alaseläs ja reidessä. pitää ens kerral lääkärissä valittaa niist kivuista et jos se osais kertoa vähä mistä voi johtua. saapi nähä pitääkö neiti treenit taas samaan malliin ku eilen et vatsa pomppi oikein. :)
 
Hahaa :) pakko hehkuttaa elämän pieniä iloja!! eilinen HEDELMÄLLINEN olo oli juurikin sitä itseään, eli ensimmäinen virallinen ovis löydetty ja todellakin hyödynnetty ja tänään jatkuu. nyt KP 21 ja dpo1. Eli tästä 14 päivää eli öö.. 1.9 mutta jos ei tätiä tule niin 5.9 on testipäivä. ( ja kun mä viikon päästä tuskassa testailen negoja niin muistuttakaa mua tästä haha)

Etsijän kanssa taidetaan olla nyt ihan samassa veneessä :)

Uusille tervetuloa, toivottavasti vierailut jää lyhyiksi :)

Anteeks, en osaa/ehdi nyt kommentoida mutta samaa kuin ennen, plussaa kaikille!!
 
nyt kun ehdin kirjoittaa niin omasta navasta,
mies luvannut yrittää lasta mun kanssa. No kaksi viikkoa ihan tosissaaan on yrittänyt heilutella peittoja mun kanssa mutta siltikään ei olla päästy niin pitkälle.. Oon ollu kohta 2kk ilman seksiä :D ja About 10kk ollaa varmaa 12 kertaa :( no ei Se mitään.. Kun aloitan hormoonihoidon ensi kuussa niin yritän lasta erään toisen kanssa. Tiedän, että teen väärin molemmille mutta en tosiaan osta taloa tuon miehen kanssa, enkä aio enää jatkaa suhdetta. Oon lähentynyt erään toisen kanssa ja häntä ei haittaa jos lapsi tulisi.. Haluan tietää, että jos voin tulla raskaaksi toiselle miehelle niin otan ja jätän jos en niin sit kai Se on sama vaikka olisin mieheni kanssa ikuisesti. Meillä on muitakin ongelmia oikeastaan ja siksi en vaan pysty kyllä enää jatkaa, mutta lapsen haluan.vvaikka sitten yksin. Oon ehkä itsekäs.. Ja oon aika bitch!
 
Lista päivitetty! Haluaisko uudet listalle? Tai joku kysymysmerkeistä testipäivän?

PandaKarhu 15.8.
Lucky 18.8
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Freyja86 11.9
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
Larissa?
Lauruska?
loora84 ?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Takaisin
Top