Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sandy: Inssi oli viikko sitten ja menkat alkais joskus ens viikon puolivälissä mut toivottavasti ei ala :). Testaan varmaan lauantaina 30.8 kun lähdetään sillon kreikan aurinkoon että tietää onko meillä salamatkustaja mukana ;). Sillon olis kp 33 ja kierto ollut 28-32 mut nyt vakiintunut 28-29 :) jännät paikat :)
 
elaffy jo on törkeää toimintaa myyjiltä, minäkää en voi tuollasta ymmärtää. inshaAllah löydätte unelmien koirulin itellenne :)

elli toivottavast se ukkos ei tuollast temppua tehny,

tähtönen plussatuulia, inshaAllah pikku sissi on tarrautun matkaa kunnolla :)

on: 22+0 tänää ja neiti kenkii ku istun lattialla, tuntuu iskut suoraa alavatsan alarajaan. :)
 
Sandy: Joo, niinhän se olisi. Mutta taidan tehdä niin, että jos ylihuomenna ei ole täti kurvannut paikalle, niin torstaina voisi testiä harkita.
 
Elaffy: kyllä on ihme touhua! Ihan järkyttävää!

Nuuhku: pahoittelut negasta. Sulla on kp 32 mut mikä sun normaalikierto yleensä on? Voisko olla mahdollista, että ovulaatio oliskin ollut vähän myöhemmin?

Elli: jumalauta noita miehiä välillä! Saapi kyllä keksiä isot hyvittelyt tuosta hyvästä, jos tosiaan on käynyt mitä epäilet.
 
Elli: meillä mies kans tuhlas rahansa viikonloppuna juurikin niin järkevästi kun juomalla.. Ja mua jaksaa muistuttaa jos ostan jotakin "ylimäärästä".. Eniten silti ärsyttää se, jos johkin tekis mieli viikonloppuna käymään ni hän ei jaksa/ ei kiinnosta mut kumminkin illalla kun kaverit pyytää kaljalle niin sinne kyl jaksaa.. Nytkin kyl sai sen verran asiasta kuulla et koko sunnuntain oli niin mieliks kun vaan vähänkin..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ei ollut kaikki sentään mennyt*huoh

Saatais vaan äkkiä se asunto niin loppuis murehtiminen. Minä kun en osaa nalkuttaa, vaikka itse juon todella harvoin itseäni humalaan, yleensä vaan tissuttelen muutamat siiderit.

Näin sen näkee kuinka alkoholisti perheessä kasvaminen kierouttaa ihmisen maailmankuvaa. Olen varma että vain 1/10 jaksaisi katsoa näitä meidän herran touhuja. Tosin itse näen myös näiden asioiden alle, sillä tiedän, että tarvittaessa myöskään raittius ei ole miehelle ongelma.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Nyt täytyy kyllä rakennella taas näitä pilvilinnoja :p Kun siis jos nyt viime kiertoon vertaa niin silloin loppu valkkarin tulo ovikseen, nyt vaan jatkuu ja jatkuu. Toinen juttu on, että viimeksi kohdun nipukka oli tässä vaiheessa jo alhaalla ja pehmeä ja nyt se on aivan supussa, kova ja tosi ylhäällä.. Eli voinen todeta, että korkeelta myöskin putoillaan mikäli tää homma jatkuu Yk 3:seen. Tokikaan siis se nyt ei ois viel ajallisesti ollenkaan pitkä mut kunhan höpisen :wink
 
mä en nyt muista kauanko olin tauolla täältä. Olin jo niin luopunut toivosta kaiken suhteen. Oon maalannut kaikki asunnon seinät nyt jq siivonnut että uusi asukas viihtyy. Joo ei saatu sitä taloa ku joku tarjosi enemmän...

nyt alkoi mullakin virallisesti lapsettomuushoidot! Katsotaan miten menee. Mies ollut ihan siedettävä.. :D
 
Kaziska normi kierto on 25-27 päivään yleensä noin 26 päivää.. Voi toki olla että ovis ollu myöhässä.. :) saas nähä miten käy :D
 
Kaziska: Mun kuukautiset oli epäsäännölliset nuorempana, ennen kuin ehkäisypillerit aloitin, mutta silloinkin taisi olla maksimissaan 32pv ja lyhyimmillään 23pv. Eli pikemminkin ollut aiemmin lyhyttä kiertoa? Nyt tietysti ollut välissä 9v pillerit/rengas käytössä, eli en tiedä millaista kiertoa tässä pitäisi edes odotella. Tosiaan oman mielenrauhan takia ajattelin gynelle mennä ja jos kroppa vielä uinuu hormonien jälkeen, niin saisi toivottavasti toiminnan käyntiin sitten lääkkeillä.

Sympatiaa Elli Etanalle! Toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Itse oon kyllä huomannut, ettei nalkuttaminen edes auta vaan miehellä menee siinä hirveet puolustusreaktiot päälle, eikä puhumisesta tule mitään. Mun strategia on ehdottaa aina jotain pientä konkreettista, jota mies/minä voisi yrittää tehdä, ettei tulisi vastaavaa tilannetta jatkossa :grin Meillä toiminut jossain asioissa hyvin :)
 
Siija, mikäs kp ja dpo siellä on menossa?! Jännää!!! :grin

Nuuhku, ehkä sulla tosiaan on ollut ovis myöhemmin ja siksi kierto venyy / plussaat myöhemmin. Kaikki sormet ja varpaat on pystyssä plussan puolesta! :wink

Pezdorado, tervetuloa taas takaisin! Mikäs teidän/sun tilanne tarkalleen ottaen on, jos saa udella..?
 
Paljon olette tänne taas kirjoitelleet kun pidin taukoa tädin vierailun ajan :D

Nyt se on pakannut kamansa ja odotellaan että voisi ovista alkaa tikuttaa. Vasta siis kp 6/29 menossa ja viikon päästä ajattelin tikutuksen aloittaa. Just sopivasti alkaa koulukin ja pähkäilen jo et onnistuuko ovistestin teko koulussa :D Päivät nimittäin venyy kun koulumatkaankin menee puolitoista tuntia suuntaansa....

Tein siis saippuaa tuossa viikonloppuna ja nyt se muhii kuukauden. En kyllä tosiaan tiedä uskaltaako sitä käyttää. Illalla olisi tarkoitus kokeilla toista satsia :D Lisäksi oon miettinyt joulua, kun haluaisin tehdä itse lahjat. Ja enää on 17viikkoa aikaa väsätä niitä :DD


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa: tilanne on Se, että mennää päivä kerrallaan.tällä kertaa mä en enää niin jaksa uskoa miestä mutta kaksi viikkoa Se on kovasti yrittäny lasta;)
 
Kp 30/24-27 :) välillä menkka juilintaa... Mitenkähän pitkäks kierto venyy

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: elähän höpsi... Mittään en plussaile kuitenkaan

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa kaikille! :)

Ensimmäistä yrittämässä, ikä 41v. Meneillään yk. 5.

Tänään kp31/29-30 dpo15. Testi tänään nega.
Ovis+ oli kp16. Kierto säännöllinen.

Jännäys miten tässä käy...

( kirjauduin uutena tänne hetki sitten )
 
Elaffy: Jessus mikä temppu! :mad:

Nuuhku: On kyllä kumma toi sun kierto. Ehkäpä se ovis tosiaan ollut myöhemmin.. Mutta pahoittelut silti negasta.

Elli: Se on valitettavaa kun välillä tuppaa tuo juominen tulemaan väliin. Itse joutunut näkemään isän alkoholismin niin välillä tuntuu että miehen pienikin juominen on iso ongelma vaikkei se järjellä ajateltuna sitä olekaan. Mutta sitä pelkää väkisinkin että kärpäsestä tulee härkänen.

Tervetuloa kaikki uudet :greet025

Kylläpä oli taas tekstiä, työpäivät alkaa oleen vaan haitaks kun ei ehdi juttuja lukemaan :p

PLUSSATUULIA nyt kaikille! :wav
 
Tervetuloa uusille!

Täällähän on monella jännät paikat :) nyt kovasti plussia kehiin!

Täällä alkoi siis kolmas clomikierto.Nyt kp 6/28.Jospa tää kierto ois meidän ja tulis toinen toukovauva :)

niin ja anteeksi.tekus mieli monelle vastata mut puhelimella ku selaa niin nimimerkit menee ihan sekaisin.. :)
 
Takaisin
Top