Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

myyh ihana etä oot jo rv 13 mashaAllah mä oon onnellinen sun puolesta, kohta pääsee neuloon sun pikkuselleki inshaAllah :)

dawwe kyllä kaikki menee hyvin inshaAllah, yritä nauttia nyt siitä että siellä hormonit nousussa.

on: eka hiha ommeltu puseroon ja toista alotetaan tänään, tarkotuksena ois tällä viikolla saada paita valmiiksi inshaAllah, tää on tää mun normaali tahti, hiha per 24h joho sisältyy ruuanlaito, siivoominen, nukkuminen ja tauot ja laatuaika perheen kanssa. :) olo iha ok tänää ainaki toistaiseksi alhamdulillah.
 
Nuuhkuu!! Täällä jo jännitetään sun testin tulosta!

Jellis: Ihana mies sinulla, kun on noin innoissaan vauvasta! Toivottavasti teillä tärppää pian!

Käpynen: Tuo on kyllä niin tuttua. Joka kierrossa aina miettii, että en nyt ainakaan ole raskaana, mutta jos kuitenkin. Tai sitten juuri toisinpäin, että nyt voisin olla raskaana, mutta en ehkä kuitenkaan. Mukamas on ihan varma varma tunne suuntaan tai toiseen, mutta sellainen pieni ääni kuiskii kuitenkin päinvastoin. Pidän sinulle peukkuja!

Dawwe: Hyvä että digillä tuli edelleen mukava tulos! Jospa tämä kaveri nyt sitten olisi kiinni tiukasti loppuun saakka!

Gatusa: Huima on kyllä tuo sinun neulomistahti! Mahtavaa!

on: Kp26/26-33, dpo 13. Nyt on kaikki pessimistiset (realistiset) ajatukset heitetty romukoppaan ja usko on vahva, että tästä kierrosta saattaisi sittenkin tulla plussaa. Rinnat edelleen arat, muttei samalla tavalla kuin negakierroissa ja illalla oli alavatsalla aavistusoloja (tai ainakin toiveajattelua!). Eli korkealta pudotaan jos täti kurvaa kylään parin päivän päästä. Yritän nyt malttaa testaamisen kanssa ainakin loppuviikkoon. Mielummin täti kuin nega, jos niistä pitää valita.
 
Tervetuloa uusille :)

Täällä kp 15? En oo kalenteriin edes vilkassu! :) eilen illalla ihme lihassärkyä jaloissa, tuntu että nuoruuden kasvukivut tuli takas (toivottavasti nyt ei kumminkaan, mittaa on kuitenki jo 175...) :D vatsassa pientä nippailua myös ollu mut luulen et se on ilma vaan mikä kiertää.. vihlasuja myös, mut niillekin löytyy selitys muusta kun raskautumisesta. Hassua kun sen oviksen pitäs tosiaan olla vasta huomenna!!? Tos pe tai la oli myös aika vahvoja menkkakipuja ja olinkin ihan varma et on kierto vielä aiiivan sekasin, et jää ihan olemattomaks. Hmm. Erikoiset fiilikset vähä muutenkin..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
aida tämähä on verkkanen tahti, äippä totes et nyt hän ymmärtää miks mulla ei men yhes paris aikuisten sukkia kauaa ku katto ku neuloin hihaa :)
kuule mulla oli tässä tärppikierrossa sama juttu eli aavistin et raskaana ollaa mut sit yritin vakuuttaa että enkä ol ku lääkäri sano ettei onnistu ilman icsi hoitoo, sit tuli kuitenki lopulta se haalea plussa ja seuraavana päivänä langon esikon vieraillessa tuli oksennus ni olin et juu raskaana ollaa kunnolla ja piti sit selittää et juu ei ol oksennustauti mulla vaivana vaan serkkus joka tulee joulukuussa maailmaan inshaAllah. naureskeli et eipä tartte olla huolissaa et ite tulis kipeeks.

silv plussatuulia oviksen puolesta ja inshaAllah tulee kierron lopussa plussa testiin kans :)
 
Missä nuuhku viipyy??? Täällähän kuukahtaa jännitykseen :grin

Tervetuloa mukaan mira83! Ihana taustararina, samat fiilikset oli itsellä, kun mies näytti vihreää valoa :) Pikaista plussaa toivon teille!

Myyh, mukavaa kuulla myös sinulta tarkempaa tarinaa yrityksen takaa. :) Oli se vaan jännitysnäytelmä se teidän inssi ja sen jälkeinen plussa :wink

Kaziska ja Jellis, plussatuulia! Hyvältä kuulostaa :) Mulla tulee just tommonen "limatulppa" 2-3 päivää ennen ovista ja silloin on halut suurimmillaan :grin

Silv, plussatuulia ja onnea oviksen bongaamiseen!

Aida, jopas on jännät paikat! Kyllä munkin mielestä täti on mukavampi kuin nega. Hyvä, että haluat olla maltillinen testien kanssa :)

Käpynen, jännää aikaa elellään myös siellä!!!

Siija, josko teillä olisi jo yk 2 SE kierto! :grin

Elaffy, toivottavasti saatte vihdoin koiran :)

Ratamo. paljon tsemppiä sinne! Uskon, että gynellä saat jotain selvyyttä tilanteeseen :)

Pahoittelut menkoista myös looralle ja IkuiselleJännittäjälle :sad001

Dawwe,
ihania kuulumisia :) Tulehan sitten kertoilemaan meille myös ultrasta!

On. Kp 3 ja täti punainen näemmä jo pakkailee kamojaan :) Halujakin alkais olla jo, joten kuukuppi lentää romukoppaan (ja toivottavasti pidemmäksi aikaa) :grin
 
Gatusa: tää kierto on ollu ihan kummallinen, toivotaan et se olis merkki jostakin :) ekaa kertaa kipuili vasen puoli viime vkolla! Nyt me menkkakivut oli ihan koko vatsassa ku aiemmin kaikki tuntunu oikealla..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Looralle pahoittelut tädistä :Heartred Johan on kumma minne se plussa on eksynyt matkan varrella!

Larissalle hedelmällisempää kiertoa :) Ehdin jo jännäilemään mukana, ens kerralla sitten :)

Myyh, mä olin yllättynyt sun tarinasta, mä luulin että sulle on vasta eka tulossa ja oot about 15 vee nuorempi! :grin Hah, hassua nämä ennakko-oletukset. Ihana kuulla miten jo viikkkoja kasassa :Heartred

Aida, ooooh, nyt kyllä jännään sun kanssa! Niin kuin kaikki muutkin varmaan! En halua hoputtaa testaamisen kanssa, maltti on valttia, mutta huomennahan olisi jo ihan oiva testin paikka.... :wink

Kellä nyt oli se inssi? oliko se Tähtönen.... mikäs tilanne sen suhteen ja koska testipäivää? :)

Tervetuloa myös kaikille UUSILLE !!! Mulle tää oli tosi tärkeä paikka kun itse alkuvuodesta kuumeiliin :Heartred

Toivottavasti Elaffy saatte koiran ja hedelmällistä kiertoa myös! Mulla kanssa vähän Dawwen kanssa samoilla linjoilla tuon koiran hankinnan kanssa. Omat tällä hetkellä reilu 6 ja 7,5 eikä harrastuskoiraa ollenkaan. Rotuvalinta vielä hakusessa eikä tosiaan aikaa/rahaa vielä ainakaan 2-3 vuoteen, mutta nyt jo tarkkailen mitä tarjolla :) Mieluummin mäkin jonotan ja odotan koiraa just mieluisesta yhdistelmästä kuin otan sitten mitä kohdalle osuus :) Joku paimenkoira todennäköisesti, vaikka yritän myös avartaa näkemystä noutajiin.

Pahoittelut yhteisesti kaikille tädin kohdanneille ja nyt plussatuulta uuteen kiertoon!! Vaikkapa tämmöinen plussa-aato sitten liikkeelle!!! :wav

Itsestäni kerron sen verran että kävimme rakenneultrassa jossa kaikki oli loistavasti :) Ja kätilön sanojen mukaan killuttimet näkyy eli poikaa meille lupailtiin :Heartblue Sisko saa siis veljen :Heartred:Heartblue Tänään rv 21+4
 
Tästä palstasta että mulle täällä pyörimisestä yritysaikana oli valtava apu. Sai purkaa pettymyksiä ja fiiliksiä laidasta laitaan ilman että kukaan piti hulluna :wink siksi kai mää täällä edelleen pyörin ja myötäelän muiden kokemuksia. Ja se kun täältä saa lukea plussa uutisia saa aina niin iloiseksi toisten puolesta.

Itse oon nyt välillä ollu oikea hormoonihirviö... mieliala heilahdellut ja itku saattanut päästä ihan mitättömästä syystä. Mies saanut osakseen ne pahimmat oikut. Yks päivä kateltiin hoitopöytiä netistä. Näytin miehelle mikä mun mielestä ois hyvä. Mies sitte sano että eikös tuo ole aika iso. Se riitti siihen että aloin itkemään... huh huh!! Tänään sitte teinkin miehelle oikeen hyvän aamupalan kun lähti töihin. Pitää muistaa tämmösillä pienillä asioilla konkreettisesti kiittää miestä että jaksaa mun oikkuja. Pianhan tämä olo pitäis tassaantua. Kait ehkä.....
 
Ihanaa kuulla sinunkin kuulumisia Aida! Voi että, ei olekaan jatkossa perheessä enää akkavalta :wink Muistan, kun kuumeilit täällä ja tuolla toisessa ketjussa alkuvuodesta. Aika nopeasti teillä taisi tärpätä, jos oikein muistan? Kaikkea hyvää jatkoon!


Myyh, täytyy minunkin tunnustaa, kun Aida jo ennakko-oletuksensa paljasti, että minäkin luulin sinua paljon nuoremmaksi :grin Haittaneeko tuo, jos antaa nuoren vaikutelman :wink Tsemppiä sulle (ja miehelle :grin) hormonien kanssa elämiseen! Tulehan kertoilemaan taas voinneista ja mitä ultrissa näkyy :)

Myös mulle tämä on ollut tärkeä paikka jo ennen kuin tähän yritysvaiheeseen päästin. Jotenkin saan niin paljon toivoa teidän monien muiden onnistumisesta ja on ihanaa fiilistellä mukana toisen jännityksessä. Jos sitä vaikka itsekin jossain kierrossa edes testaamaan asti pääsisi :grin
 
Ei tule koiraa meille tänään. Tuli vain paha mieli ja 100 km turhaa ajoa. Myyjä teki oharit (tämäkin) ja ilmoitti sitten ystävällisesti asiasta vasta, kun olimme jo matkassa. Ei onneksi yhtään harmita, ei...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa ja Aida, eipä se mitään, niin luulee monet muutkin jotka tapaa livenä eivätkä tiedä ikää mutta sehän sopii mulle :grin
Eilen huomasin että taitaa multa loppua moottoripyörällä ajot jo nyt. Käytiin miehen kanssa ajeleen mutta ei pitkällä voitu käydä. Alko nivusiin vihlomaan. No, suosiolla pakkaan ajokamppeet odottaan ens kesää, vähän haikein mielin mutta kyllä tämä pieni on niin kullanarvoinen että luovun ihan mistä vaan.
 
Anteeksi kamalasti viivyttely. Piti käyttää likkaa uimassa tai en olis saanu hetken rauhaa ;)
Mutta juu negaa näyttää testi.. Ja voin kertoo että nyt menee jo yli ymmärryksen tämä kierto. Täti ei ole edelleenkään saapunut kp 32 ja tämähän ei meikäläiselle ole ollenkaan normaalia.. Höh.. Kummallista..
 
Elaffy; miten kukaan voi tehdä noin!!! Ihmiset voi olla välillä niin typeriä ja ajattelemattomia. Meilläkin oli suunnitelmissa että oltais otettu toinen koira mutta se saa nyt odottaa. Kattoopi sitte parin vuoden päästä uudelleen tilannetta.
 
Uusille tervetuloa munkin puolesta!

Täällä on vähän harmaa aamu ja vauva toiveet meni ainakin hetkeksi romukoppaan, saa tuo ukko miut ensin lepytellä ennenkun haarat aukeaa *murrr

Mulla on sellainen tunne että ukon hulttio joi eilen meidän vuokravakuus rahat, voi luoja anna mun kaikki kestää jos sen teki. Ukko vipeltää tosissaan jo lähempänä 40 mutta käyttäytyy toisinaan kun huoleton nuorukainen, minä se sitten kannan harteillani kaikki maapallon huolet kun olen niin kova stressaamaan ja huolehtimaan.

Jahka se tuolta vääntäytyy pystyyn, niin saa ukko tuta mun painavan mielipiteen asiaan.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Myyh, tämä oli jo kolmas myyjä, joka teki oharit. Joten aika moni näköjään voi näin tehdä. Tämä alkaa tuntua vaikeimmalta kuin raskaaksi tuleminen. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onpa erittäin perseestä tommoinen, elaffy! :mad::mad::mad: Mikä ihmeen homma se on, että koira halutaan myydä/päästä koirasta eroon ja sitten kun joku ihana ihminen sen omakseen haluaa niin ei?! :smiley-angry007
 
Elli; voi prkl jos ukkos on sen tehnyt... toivotaan ettei ole. Itse jossain vaiheessa seurustelin yhden ns aikuisen miehen kanssa mutta alko jurppiin se juopottelu. Ei se mitenkään pahaa ollu mutta lähes joka vkl piti ainakin vähän ottaa ja sit jos joi enemmän niin jäi aivot narikkaan. No enpä jaksanu sitä kattella kun ite en juo ollenkaan. nykyinen mies sopii siinäkin suhteessa mulle täydellisesti ettei juo koskaan. on ite sanonut että muuttuu känissä ärsyttäväksi joten päättänyt että parempi kun ei juo lainkaan.

laitahan ukkos tilille mitä on touhunnu.
 
Junttura: Tämä oli ensimmäinen clomi kierto ja ne määrättiin inssin tueksi joka oli viikko sitten. Tämä yhdistelmä siksi että ollaan selittymättömästi lapsettomia. Vikaa ei ole löytynyt kummastakaan. Haittavaikutuksia en huomannut ollenkaan ja se miten se vaikuttaa kierron pituuteen selviää kunhan päästään sinne asti :). Tänään kp 21/ 28-32 nyt kierto on vakiintunut tohon 28-29 akselille toivotaan että pysyy siinä clomeista huolimatta. Onko sulla käytössä clomit? Miten ne on sulla vaikuttanut kiertoon ja onko ollut haittavaikutuksia?
 
Larissa, sanos muuta. Samaa asiaa olen itsekin pohtinut. Etenkin, kun pidän meidän perhettä ns. kivana kotina koiralle. Aktiivinen, harrastava ja kokenut perhe. Mutta ei niin ei. Yksi myyjä teki oharit, kun olisin halunnut, että koira terveystarkastetaan puoliksi myyjän ja puoliksi ostajan kustannuksella. Koira oli jo hieman iäkkäämpi sekarotuinen, jota ei koskaan oltu tutkittu mitenkään. Tarvitsemme kuulemma rotukoiran tämän myyjän mielestä. Toinen ei enää vastannut viesteihin, kun pyysin vanhentuneiden rokotusten päivitystä myyjän laskuun ja nyt viimeisen koiran myyjän mies ei enää tänään haluunnutkaan koirasta luopua, vaikka asiaa on puhuttu koko viime viikko. En voi kyllä ymmärtää ihan kaikkea..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja tervetuloa vain uusille munkin puolesta! :)

Elaffylle on kyllä nyt sattunut todella kurjia koiran myyjiä! Törkeää touhua!

Isäntähän ei voi uskoa tuon testin tulosta ollenkaan! Sen mielestä oon ihan varmasti raskaana.. Ja tuon jöröjukan suusta se on jo iso asia :D noh minen usko ennen kun itse näen.. :D
 
Takaisin
Top