Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Sunway munkin puolesta, ja tsemppiä yritykseen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tähtönen87 sinäkö syöt myös clomeja? Onko oireita / muutoksia kiertoon /kuukautisiin/ tuntemuksia yleisesti? Ja miks sulle määrättiin clomit?
 
Huh hei! Kerkesinkin apteekkiin hakeen testin:) aamulla siis:)
Tätiä ei siis edelleenkään näy...
Nyt pakko mennä nukkuun 600 km ajettu tälle päivää. Mutta likka ei päästänyt inahdustakaan!
Kaikille plussa puhureita! :)
 
Äh mä en vaan osaa olla pois täältä, kokoajan päivitän sivua ja lueskelen muitakin palstoja kun noi kaikki testit oon jo tehnyt ajat sitten "kuinka monta lasta sinulle sopisi" ja "mikä olento olet".. Haluun mennä ajassa eteenpäin :) Voisin vaikka lyhyesti kertoa mun miestarinan ajan kuluks eli tavattiin ekan kerran kun mä olin 9 ja hän 11 mutta ikäeroa ei ole kuin reilu vuosi. Ihastuin häneen jo silloin ja oli pientä sööttiä katseiden vaihtoa. Ajan kuluessa törmäiltiin tosi harvoin koska hän muutti pian naapuripaikkakunnalle ja asui siellä monta vuotta. Kun olin 16 ja hän sen 18 sain tietooni että hän on asunut jo vuoden täällä missä tavattiin ekan kerran ja silloin meillä oli yhen illan juttu.. olin aika hämilläni koska ei oltu törmäilty tosin kumpikin seukkasi silloin. Kumpikin oli ns. paskassa suhteessa ja erottiin samoihin aikoihin silloisistamme mutta ei todellakaan yhteistuumin vaan sattumalta. Kummallakin ehti olemaan yks ohimenevä "hoito" välissä ja niiden virheiden jälkeen sit tuli se kesä jolloin alettiin olemaan ihan oikeesti ja vihdoin. Päädyimme muutamia kuukausia ennen minun 19 ikävuotta taas jotenkin samaan seuraan ja siitä se sitten lähti ja lujaa nyt 2 vuotta ja reilu kuukaus päälle. :D Kyllä monelle tuli hassuna yllätyksenä että me ollaan pari koska meillä on tommonen historia ja meillä kummallakin on sisaruksia jotka tietävät toinen toisensa (yhteisiä illanviettoja jne). Tän miehen kanssa joskus oltiin samoissa bileissä mutta ei juteltu sen pahemmin kun ajattelin että en mä tota kuitenkaan koskaan saa ja pidin häntä ylimielisenä ja mä olin niin väärässä. Ollaan naurettu jälkeenpäin mitä kumpikin toisesta ajatteli silloin ja nyt.

nuuhku :hello2 muista aamupissasta testata! :talk017
 
Muokattu viimeksi:
Nessu: tervetuloa mukaan! :)
me ollaan jätetty ehkäisy pois 05/13... Nyt lapsettomuustutkimuksissa.

Dawwelle onnea paaljon!! Ihania uutisia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
PandaKarhu 15.8.
Lucky 18.8
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Freyja86 11.9
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
Larissa?
Lauruska?
loora84 ?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Mökiltä tultiin kotiin pari tuntii sitten ...Oon aivan poikki meri ilmasta.Tätihän se eilen kurvas kylään joten oli vaan pitkä kierto. :( Onneks maltoin olla ostamatta ja testaamatta ku se olis ainakin mua harmittanut paljon enemmän ku noi menkat...Tuun huomenna lueskeleen mitä teille kuuluu.. :) Eli täällä kp.2
 
Heippa vaan kaikille. Ite oon pitkään, jo 90-luvun lopulta kuumeilu. Pitkään olin sinkkuna ja oli lyhyitä miessuhteita. Tänä kesänä ollaan oltu 2 vuotta miehen kanssa yhdessä ja mentiin kihloihinkin. Töitä ollaan paiskittu molemmat jo useampi vuosi kun ollaan 30+ molemmat. Eilen sit kyselin et kun ei nuorruta tästä enää nii miten se lapsiasia kun aiemmin se on ollu puheena et sit joskus niin vastaus olikin et lapsi saa tulla jos on tullakseen. Olin ihan täpinöissäni töissä koko päivän, mut onneks oli hiljaisempi päivä kun oli sunnuntai! Liityn siis jonon jatkoksi. E-pillereitä oon vielä tähän päivään asti syöny ja kai noi muutamat viimeset liukasta vielä syön mut heti tänää tää tyttö suuntaa apteekkiin ostaan ovulaatiotestejä ja raskaustestiä. Jihuu, tätä on ootettu ja pitkään!! Yritän päästä mukaan teidän juttuihin, mukavasti porukkaa täällä näyttää olevan. Vähän hirvittää kyllä kun mullakin noita lääkkeitä on käytössä et miten odotusaikana niitä sopii popsia. Pitäisköhän sitä joku suunnitteluaika neuvolaankin varata kun kaikkia lääkkeitähän ei sovi raskausaikana käyttää.
 
Tervetuloa uusille myös :) ja kaikille plussatuulia!

ON: täällä tehty aamulla jälleen yksi negatiivinen testi. Päätin aikaistaa gyneajan jo tälle torstaille, kun en jaksa millään odottaa pidempään asioiden selviämistä. Tänään siis kp 71.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa uudet!

Mira, itse sairastan reumaa ja käytössä on ollut solusalpaajat, jotka ovat ehdottomasti kiellettyjä rakkauden aikana. Itse kävin lääkärissä hyvissä ajoin ennen ehkäisyn poisjättämistä. Suosittelen samaa myös sinulle. Samalla saa tsekattua omat perussairaudet sille mallille, että raskaus on turvallinen ja mahdollisuudet onnistumiseen olemassa.

Täällä kp10. Katsotaan, miten saadaan sumplittua loppuviikko, kun ollaan ihan eri vuorokauden aikoina töissä. Mies jo oli sitä mieltä, että herätän hänet vain aamulla ennen kuin lähden töihin, vaikka on ehtinyt nukkua vasta pari tuntia. Mahtaako sitäkään mitään sitten tulla. Voi olla, että menee tämä kierto ihan harakoille, mutta sille ei sitten voi mitään. Tänään täytyy varmaan vielä yrittää, jos se vaikka riittäisi. aikakin Dawwe oli tainnut onnistua siinä.. :)

Tänään mennään katsomaan yhtä koiraa, joka saattaa lähteä meidän matkaan. Koiraa on jo pitkään etsitty, mutta aina joku asia on mennyt pieleen. Jos nyt olisi meidän koira siellä odottamassa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa kaikki uudet kuumeiliat!

Täällä kyseltiin tuosta ikäasiasta ja iltatähden saamisesta ja siihen liittyvistä mahdollisista lapsettomuushoidoista. Mehän kuulutaan miehen kanssa näihin "vanhoihin" yrittäjiin. Molemmilla on edellisestä liitosta lapsia, mulla lapset joa täysi ikäisiä kun olin 18 saadessani ensimmäisen ja 20 saadessani toisen. Nyt olen siis jo 39. Alettiin miehen kanssa yrittämään vähän sillä ajatuksella että tulee jos on tullakseen. Aika pian se muuttui niin ettei halunnut ajatella mahdollisuutta ettei lasta tulekkaan. En halunnut lukea faktoja joissa kerrottiin kuinka paljon oikeasti naisella hedelmällisyys laskee iän myötä. Yritin ajatella ettei se koske mua koska en tunne olevani vanha äidiksi ja muutenkin olen nuorekkaampi.

Aikaa kului siinä ja sitte päätettiin että mennään väestöliittoon tutkimuksiin ja katsotaan mitä meille sanotaan. Mua jännitti sinne meno kamalasti. Kuvittelin kaikienlaista, että ajattelevat että mitä hittoa noi täällä tekee, ikää on ja molemmilla lapsia. No, ne ajatukset osoittautui täysin vääriksi. Kaikki oli siellä todella ystävällisiä. Lääkäri sanoikin että jos ikää yli 35 niin ei kannata vuotta odottaa tutkimuksiin menoa vaan puolen vuoden jälkeen on syytä hankkiutua klinikalle. Itsellä tuli myös klinikalle menosta joku paniikki, että tässäkö sitä nyt oikeasti ollaan.

Kaikki oli muuten kunnossa mutta miehellä laatu oli huonohko.Hänelle aloitettiin siihen klomifeeni ja se paransikin laatua. Klinikalla sovittiin että jos ei alkukesästä olla luomusti raskaana niin hoidot aloitetaan. Niinpä sinne kipitimme uudestaan. Suunnitelma oli että tehdään maksimissaan 2 inseminaatiota ja sitten ivf hoidot. Lääkäri sanoikin että insssillä ei meillä suurta onnistumismahdollisuutta ole mun iän vuoksi. meillähän ei siis todettu mitään joka ns aiheuttaa lapsettomuuden vaan todettiin että on sekundäärinen lapsettomuus. Senkään vuoksi ei inssiin kamalasti toiveita laitettu. Lähdin itsekkin inssiin sillä asenteella että se on vaan välietappi. Ja ajatukset oli ivf hoidoissa. No, meillä kävi niin valtava onni että ensimmäinen inssi tuotti toivotun lopputuloksen.

Alkuraskaus on mulle ollut aika pelottavaa välillä, pelko keskenmenosta ollut valtava. Onneksi ostin kotidoplerin tai monena päivänä olisin ollut aivan epätoivoinen. No, tänään alkoi rv 13. Np utrassa kaikki oli hyvin, niskaturvotusta 1,1 mm eli hyvä, ja verikokeen arvotkin oli hyvät. Nyt täytyisi vaan uskaltaa luottaa että kaikki menee hyvin. Rohkaisen kyllä menemään tutkimuksiin saamaan apua ja selvyyttä omaan tilanteeseen.
 
Tervetuloa uusille! Pahoittelut tädin saaneille. On se kyllä kaikista tympeintä, kun kierto venähtää pitkäksi ja sitten ne menkat alkavatkin. Toisaalta, voihan olla että jotain raskautumisyritystä siellä on ollut ja seuraavalla kierrolla tärppääkin sitten superhyvin!

Nuuhku????? Jännittää!!!

Ratamo
: huh, kylläpä tosiaan on pitkällä kiertopäivät. Hyvä, että sait aikaistettua gynekäyntiä, niin asiat alkaa selviämään. Onko sulla normaalisti vaivaa pitkistä kierroista vai onko tämä ihan ennenkuulumatonta? Joka tapauksessa, torstaina varmasti asiat alkaa rullaamaan ja jospa sitten myös henkinen paine helpottaa! Jaksamista!

Myyh: teidän tarina on kyllä melkoinen. Nyt olet onneksi jo tosi turvallisilla viikoilla! Antaa muutenkin toivoa meille kaikille, epätodennäköinenkin on mahdollista!

Elaffy: kiva, kun ollaan lähes samoissa kiertopäivissä tsemppauskavereina! Meillä kans miehellä alkoi nyt iltavuorot, joten tää hedelmällisen ajan hyödyntäminen on vähän haasteellista. Mutta onneksi Dawwe antaa meillekin toivoa! Tän takia just nää vertaisryhmät on niin hyviä! :) Toivottavasti saatte pienen sessun, ihanaa!

ON: hedelmällinen jakso on vihitty käyttöönotetuksi. Varsinaisia hedelmällisiä limoja ei kuitenkaan vielä ole tarpeeksi, (tosin nyt onkin vasta kp12) vaikkakin kp10 tuli hyytelömäistä limatulppaa, mikä ymmärtääkseni on merkki siitä, että kohdunsuu on auki. En ole kovin tarkkaan saanut koskaan ovulaatiota rekisteröityä, mutta veikkaan sen olleen yleensä kp 14-16 paikkeilla. Ainakin lyhyissä kierroissa. Luteaalivaihe mulla on ollut aina melko lyhyt. Menkkamaisia kipuja alavatsassa tuntuu, joten jotain siellä nytkin tapahtuu. Nyt relax vaan, luonto hoitaa. :rolleyes:
 
Tervetuloa mukaan uudet!

elaffylle onnea koiran hankintaan, toivottavasti löytyy juuri teille sopiva. Itselläni myös koira, ikää sillä jo 8 v.

ON: tänään kp 26/28(kierto ennen km) ja nyt on sellainen olo etten varmaankaan ole raskaana. :( Rinnat on arat, mut niin ne on aina tähän aikaan kierrosta. Muita oireita ei ole. On vaan sellainen olo, että ei :P samalla tietty pieni ääni sanoo, että jos kuitenkin.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Kuikuilen täältä sivusta, kun ei malta poiskaan olla :wink

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani, toivottavasti visiittinne jää lyhyeksi!

Paaaaaljon plussatuulia myös kaikille, jotka on täällä pidempään pyörineet, olisi jo aika teidän päästä jatkojuttuihin mukaan!
Toivottavasti muillakin epätodennäköisyys tuo toivotun plussan, niinkuin meille kävi.

elaffylle
myös onnea koiran hankintaan! Itsellä myös alkaa koiran hankinta tai etsintä olla ajankohtainen kun meidän koirat on 7v ja 10v. Meillä mietinnässä mahdollinen rodunvaihto ja sopivan yhdistelmän etsintä kun koirasta pitää olla käyttöön ja näyttöön. Varsinainen koiran hankinta varmaan ajankohtaista 2-3v päästä, mutta nyt jo pitää alkaa seurata tiettyjä rotuja ja niiden edustajia jotta hyvissäajoin pääsee varausjonoon.

Kiitoksia myös taas onnitteluista!

Mielenrauhan (ja ylimääräisen digin) takia tein tänä aamuna rv5+5 ( oviksesta rv 5+1) uuden digin ja siihenkin tuli viikkoja 2-3 eli ainakaan ei ole hormoonit laskussa.
Hirveen epävarma olo edelleen, enkä uskalla luottaa kaiken menevän hyvin. Vielä 2vko varhaisultraan, jotta pääsee kurkkaamaan onko kaikki ok.

Taustailen täällä lukemassa kun en uskalla liittyä aktiivisemmin vielä muualle.

Tsemppiä siis tasapuolisesti kaikille!
 
Ihanaa sateista maanantaita kaikille ja tervetuloa uudet! Ja perinteiset pahoittelut tädeistä ja negoista.

Viikonloppu meni sulhaseni polttarihumussa, onneksi se sieltä kotiutui ikävissään ja onnellisena :) Se hieman haitannut talletuksia, mutta eilen oli jo melkein yhtä vahva ovisviiva ja tänään sellaset limahyytelöt, että kunhan mä täältä töistä pääsen, niin tiedätte mitä aion tehdä ;) Miehelläni on ihan hirveä vauvakuume, eilenkin se moneen kertaan sanoi että haluaa vauvan. Että ei paineita yhtään mulla .. Toivottavasti ei tarvi vuosia odottaa, huoooh..

Mä en oikein tiedä mitä mä noista ovistesteistä ajattelen, toisaalta hirveen kiva nähdä missä mennään ja mitä tapahtuu, mutta toisaalta tuntuu että ne lisää ressiä entisestään vaikka piti olla niin leppoisasti ja rauhassa tjot. Todennäköisesti ilman niitä mä ressaisin vielä enemmän :D
 
Moikkarallaa!!

Onpas Ratamolla siellä ärsyttävä tilanne :confused: No toivottavasti selvyys tulisi gynekäynnillä. Tsemppiä!

Pahoittelut Loora tädistä :sad001

Nuuhku missä testikuulumiset?? :wink Jännäää...

Tervetuloa Mira83 mukaan juttuun.:greet025

Kaziska,onnea vällyjen väliin:love022

Käpynen, mitäs jos sittenkin:grin

Jellis, tosi ihanaa, että mies noin innoissaan vauvanhankinnasta :)


ON: Kp 24/29-30 dpo 8. Olo normaali, mitä nyt koko ajan eilen aivastelin, mutta enpä tiedä.. Voi voi, aika näyttää :p
 
Tervetuloa vaan uudet ja plussatuulia kovasti meille kaikille! :)

On: Tulihan ne menkatki sieltä kun jaksoi odotella, nyt kp 3. Saa nähdä vakiintuuko toi mun kierto nyt sitten noin pitkäksi. Mietiskelin, että josko lähtis osteleen niitä ovistikkuja sitten, vai yrittäiskö vaan ihan ilman.. :o
 
Takaisin
Top