Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa SuNWay! Niitä ekoja luomumenkkoja tai mieluummin siis plussaa ootellessa :wink Mulla nähtävästi tasoittui kierto aika äkkiä renkaan jälkeen. :) Mutta toivotaan siis, että sulle ei niitä ensimmäisiäkään menkkoja ehtisi tulla!

Kylläpä on monella jännät paikat! PandaKarhulla, Aidalla, Kiivilinnulla ja Nuhkulla ainakin :) Entäs Lucky ja loora? Alottakaas se plussa-aalto niin me muut hypätään myöhemmin mukaan :wink Ihanaa jännätä teidän puolesta, kun itsellä on tylsä vaihe kierrosta :wav

Mikäs Etsijän tilanne on? :)

On. Eilen oli järkyt menkkakivut ja vitutus. Särkylääke, lenkki, kunnon treeni salilla ja hyvä ruoka auttoi :) Nyt ei ole kipuja taas ollenkaan ja vuotokin on vähäistä. Jos taas selviäisin näistä menkoista 3 päivällä :grin Varmaan se tiputtelu ennen menkkoja lyhentää varsinaista vuotoa...

Ajatukset on jo uudessa yrityksessä. Ovis- ja r-testejä tilasin ja hedelmälliset päivät näyttää alkavan jo viikon päästä! :excited001
 
kiivi mä lähetän lämpimät plussatuulet sinne tuomaa sen kaivatun plussan jo :)

tsemppiä muillekin piinailijoille...jännään tein kans :)

ihanaa mun mies on kyl niin ihana ja rakas...se toi mulle parsinneulan että saan ommella pusero-osan olat yhteen :) eka oli et hän unohti mut sit kaivo taskusta ni hyvä etten hyökänny kimppuun...miten näin pienet asiat osaaki liikuttaa...pakko johtuu raskaudesta...
 
Elli etana, mulla vähän samanlainen tilanne ku sulla. Itsellä 15v. tyttö edellisestä liitosta ja nykyisen kanssa tosian viime joulukuusta lähtien yritetty. Miehelle tämä olisi ensimmäinen. Kävin keväällä jo gynellä, joka otti kyllä huoleni ihan tosissaan. Minulla tosin ikää jo 36 ja perussairauksia, jotka hankaloittaa raskautumista. Luulen että yksityiselle voi mennä silloin kun siltä tuntuu, ei ole mitään vuoden tai puolen vuoden (yli 35v) odotteluaikaa.

Täällä menossa kp 27/32. Ovis jäi tässä kuussa tunnistamatta, joten ei hirveitä toiveita. Eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Mitähän tämäkin tarkoittaa, kaikissa kuukausissa ollut jotain tuntemuksia... o_O Mutta testiä en tee ko vasta ku on reippaasti myöhässä, niin monesti oon hätäilly sen kans.
 
Junttura, testailitko ovista? Voi olla, että et vaan ehtinyt sitä jostain syystä huomata. Ehkä teille tulisi iloinen ylläri :) Toisaalta, kaikkina kiertoina ovista ei edes tapahdu (olikohan 1-2 vuoteen), jolloin kierto saattaa venyä. Toivotaan, että tästä ei kuitenkaan ole kyse. :) Oikeassa olet, testailun kanssa maltti on valttia. Jää ne turhat negat ja toisaalta vaan kiinnittymisyrityksestä johtuvat haamut saamatta.
 
En oo testannu ovista ja ajatus on etten ainakaan vielä hanki testejä... jotenkin oon ajatellu etten halua ylimäärästä painetta enää tähän juttuun. Meillä on kuitenki aika aktiivista makkarin puolella.
 
Itse olen varmistanut oviksen testillä lähinnä siksi, että tietäisin omien tuntemuksieni olevan varmasti oviksesta johtuvia. Mulle on jotenkin helpottavaa tietää milloin ovis on ollut, jotta en varmasti testaile liian aikaisin ja kuvittele mitään. Tietääpähän ainakin, jos on tulossa pidempi tai lyhempi kierto. Mutta kukin tyylillään ja niin kuin parhaalta tuntuu :) Meilläkään ei kovin vakavasti vielä yritetä ja vaikka tietäisin oviksen olevan tulossa/päällä, en väen vängällä yritä miestä houkutella. Tapahtuu kun tapahtuu. Kummasti kuitenkin molemmilla on sopivasti haluja juuri ovista ennen :grin
 
Kp4 ja näyttää siltä että täti tehti todella pikaisen visiitin, tänään on ollu vuoto niin minimaalista että ainoastaan paperiin on jotain tullut :o
 
Tervetuloa sunway!

Mitähän tää puhelin taas sekoo.. Normisti ilmottaa (spostiin siis) jos tänne tulee uusia viestejä mut nyt taas yli 10 lukematonta viestiä eikä ainuttakaan ilmoitusta! Ja just päivitinkin tän sovelluksen..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa sunway myös minunkin puolesta :)

Larissa. No tilanne on se ettei tilannetta :grin Tiistaina olisi kalenterin mukaan ovis, tästä mies tietoinen ja etukäteistalletuksia saatiinkin tuossa hotelliviikonlopun aikana tehtyä, onneksi on tosiaan loma, voi ollaa löysin mielin ja levätä suoritusten välissä :grin No ei, kerta päivään ettei tosiaan ole pelkkää ilmaa talletukset, parasta taas toivotaan :rolleyes:
Toivottavasti ne kuningatarmehiläisen eväät ois tehnyt tehtävänsä, mitään muuta kummempaa en ole huomannut omassa olossani niiden syönnin aloitettua kuin sen että rinnat ovat muuten ihan jumalattoman arat, kasvaakohan ne nyt kun siel blogikirjoituksessakin oli että voi aiheuttaa tällaista, no en kyllä valita kun sitä kokoa ei oo siunattu niin hirveesti :grin:grin:grin Ihanaa että Larissa osaat ottaa rennosti tän yrittämisen :):Heartred
 
En oo jaksanut kaikkia viestejä alusta loppuun lukea, mutta kiinnostaisi tietää, mitä lisäjuttuja kannattais syödä tässä yrittämisen aikana? :) varmana ollut tässä ketjussa jo puhetta tästä asiasta, mutta kysynpä kuitenkin :)
Foolihapon ajattelin aloittaa itse huomenna :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
SuNWay Juurikin foolihappo :happy119 :thumright eli Foliren nimistä saa usein apteekista kautta maan, vihreä pieni purkki. Ööh sitten monipuolinen ruokavalio, ei liikaa lihaa eikä liikaa hiilareita eli siis tasapainoinen monipuolinen kasviksia ja hedelmiä säästelemättä. Möllerin sydämelle ei sisällä a-vitamiinia ja on hyvä jo raskaana olevallekkin, mutta sitä ei kannata ottaa kuin 1 per päivä jos ei muuten saa ruoasta hyviä rasvahappoja. Muuta mainittavaa: pieni liikunta muutaman kerran viikossa on kiva juttu, 45min kävelykin joka päivä on tehnyt ihmeitä yhdelle pariskunnalle jotka yritti monta kk onnistumatta, aloittivat tekemään iltakävelyjä yhdessä ja parin kk päästä tärppäs.. vauva on tulossa parin kuukauden sisään heille. Yleisesti varsinkin naisen tupakointi ja runsas alkoholinkäyttö on huono juttu eli jos niistä pystyy pihistämään niin mainiota. Ite oon kokenut ettei mun tarvitse syödä raskausvitamiineja, oon kokeillut kahta eri merkkiä ja kummastakaan ei ollut mitään muuta vaikutusta kuin pissan värjääntyminen, syön kait yliterveellisesti. Plussatuulta sinne! :wav:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:ky

MUOKS* Omaa napaa: se ois dpo7 tai jotain sinne päin, ei tullut testattua sitä LH huippua mutta oletan dpo7. Sen näkee sitten kun menkat alkaa.. Jos tästä uus yk starttaa niin panostan vielä enemmän, jotain digitaalisia ovistestejä vois hommata ja greippimehua, ph testin jotta tietää onko olot suotuisat siittiöille. Tänään taas kaasuja riittämiin, hyi. Ruokahaluja on enemmän kuin yleensä, alan pian huolestua.. oliko aina näin näillä dpo:illa ja kp:illä? Ei oikeestaan mitään ihmeellistä, vähän tuikkinut alhaalta, rinnat paisuneet pulliksi ja nännit ei oo niin pehmeät ja sileät vaan ponnahtaneet ulospäin, arkuus on vähentynyt illan mittaan. Jestas sentään.. yleisanalyysi: ei mitään poikkeavaa edellisiin kiertoihin. SuNWaylle vielä että ovulaation tienoilla greippimehua! Kannattaa edes testata ;)
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos paljon vastauksista :) me lenkkeillään miehen kanssa joka päivä, kun on tuo koiruus joka pakottaa sohvalta ylös ;) oon vähän huono muistaa ottaa kaikenlaisia pillereitä, mut taidan siirtää niiden ottamisen samaan kellonaikaan kuin mitä otin aina minipillerit niin eiköhön ala mennä sit rutiinilla :) yritys tosiaan meillä vasta ihan alussa ja koitetaan mennä ilman stressiä päivä kerrallaan :) uskotaan viel siihen että se tulee kun hetki on oikea :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top