Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo, koulua ois, se kestää kaks vuotta, mutta hyvinhan tässä välissä pyöräyttäis sen toisen jos pyöräytetään ;) mä en haluis pitkää ikäeroa niin siks kuumeilen jo nyt, sekä pelottaa että mitä jos toinen ei tulekkaan ihan helpolla? mutta eipä meillä mitään yritystä tosiaan ole käynnissä kun mies on edellen vähän nihkeä :D
 
Pahoittelut tädistä!

Jos tänä yönä ei menkat ala niin huomenna sanon isännälle että kurvataan apteekkiin jotta saan apteekin oman testin. Onhan tää ny aika hämmentävää eilen ehtoona oli ihan sellanen olo että se täti saapuu mutta ei ja nyt ei minkään näköistä olo siihen suuntaan.. Mutta koska testi näyttää negaa niin uskallauduin juomaan tilkan kuoharia vanhojen tuttavien kanssa joita tulee muutenkin niin harvoin nähtyä.

Nyt naiset niitä plussia tänne! ;)
 
Joo Aida en uskalla toivoa, mutta tänään jälleen aivastaessa tuikkailuja alavatsalla, mutta vasemmalla o_O No kiinnittyminen tai joku muu, uskon vasta, kun testissä kaksi viivaa nään. :p
 
tsemppiä nuuhku, inshaAllah pääset hakeen testin ja saat 2 viivaa siihen :)

silja plussatuulia ja jaksamista piinaviikoille :)

on: jipii pusero-osa on valmis ja enhä mä malttan pysyä erossa puikoista ni aloin neuloon hihaa jo :) neiti pitää treeniä illan kunniaksi ja minä haukottelen ja neulon.
 
Dpo6 Sattuu ja aristaa kovasti vasemmalta puolelta siitä kohtaan missä luulen munasarjan olevan.. iik! Kiinnittyiskö siellä joku ihana baby :) Jännää että vasen nänni on vaan kauhean arka ja kipeä, oikeaa varovasti painaessa ei oikeestaan mitään. Tänään vietin pientä krapulaa eli en siis juonut paljoa eilen, hauskaa oli eikä ole huonoa omatuntoa, välillä pitää relata. Mites teillä menee naiset? Ihanasti useat useat naiset ovat jo raskaana, äsken fiilistelin jotain viime vuotisia juttuja ja menin jotain 300 sivua taaksepäin! Niin moni on jo niin pitkällä että motivoi kummasti.
:talk017:talk017:talk017
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
plussaa plussaa plussataan, plussaa plussaa plussaanhan, plussaa plussaa pelkkää plussaa plussaa plussaa plussaathan! laughing7 :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
 
Heippa kaikille! Kesälomareissulla olen joten olen tässä taustaillut epäsäännöllisesti kännykällä. Menkkojen piti alkaa 15.8. ja luulinkin niiden alkaneen. Vuorokauden verran tuli tosi tosi vähän pientä tuhrua, jonka tulo loppui kuin seinään. Samana päivänä alkoi tuntua virtsatietulehduksen oireita, jotka jatkuvat edelleen. Täytynee käydä lekurissa kotiin päästyäni.

Kolmisen päivää olen vielä reissussa ja katsotaan sitten, onko raskautestin tekeminen vihdoin aiheellista. En ole päässyt tekemään testiä ainakaan kymmeneen kuukauteen!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Aamuöitä :)

Mulla olis nyt niinkun dpo 5 ja 9 jäljellä jos normi kierron mukaan otettaisiin. Tosin viime kuun km:n takia en laske, enkä pidä tätä kiertoa normaalina kun kaikki päivät meni sekaisin joten on vaike sanoa missä tarkalleen mennään.

Mitään tuntemuksia ei ole ollut, enkä kyllä edes uskalla sellaisia toivoa, pelottaa etten enää saakkaan iltatähteä.

Onko jollakulla kokemusta lääkäreiden reaktioista tai suhtautumisesta jos iltatähteä haluava hakeutuu lääkärin pakeille? Ei toki vielä ole ajankohtaista mutta jännittää silti jos niin pitkälle tarvitsee mennä.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Pikainen omanapa ennen kun jatketaan matkaa
Hoh hoi.. Ei täti tullut.. Ja luultavasti tänään en pääse edes apteekkiin.. Noh huomenna sitten...
Ja eilen illalla ja tänä aamuna koettu voimakasta pahoinvointia..meni kyllä ohi ilman ulospääsyä :D
 
PandaKarhu 15.8.
loora84 17.8
Lucky 18.8
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Freyja86 11.9
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
Larissa?
Lauruska?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)

Lisäsin lauruskalle loppuun kysymysmerkin. Käsitin et siellä olis täti tullut kylään, toivottavasti en väärin laittanut.

Ja itselleni laitoin päivämäärän niin helpompi vähän pysyä mukana :D

Piinailuja taisi muutamalla olla, pidän peukkuja et plussa tulisi!

Pandakarhulla ainakin oli jännää kun menkat myöhässä. Toki inhottavaa kun vti, mut onneks siihen on lääkkeet :)

ON: Kp 5/29 ja vuoto alkaa pian loppumaan. Vihdoinkin hieman lomaa kun työt loppui. Olin niin puhki lopussa et hyvä vaan hengähtää hetken ennen kuin koulu alkaa.

Eilen tosiaan tein saippuaa. Vähän jännittää miten onnistui kun ohjekirjaa tarkkaan yritin lukea ja tuntui ettei se lipeä ihan täysin liuennut veden joukkoon. No pianhan se selviää ja tekemällä oppii :D Neuleita en oo nyt jaksanut tehdä mut kun koulu alkaa ja junamatkailu niin kyllä taas puikot kilisee.

Greippimehu on ahkerassa käytössä ja aamulämpömittaus myös. Mulla tosiaan laski aamulämpö reilusti päivää ennen kuin menkat alkoi. Ehkä se menetelmä jotenkin toimii :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elli, kuin monta lasta sulla on jo? Meillä kun on 2 ja kolmatta haluttiin, niin sen verran otin selvää että julkiselta puolelta ei olisi mitään apuja tarjolla jos on jo 2 lasta samasta suhteesta. Toki sitä yksityiseltä saa halutessaan ja kävinkin gynellä lähellä ovista tarkastamassa, että tuntemukset on oikeat ja kiertoon nähden kaikki kohdillaan. Folli (14mm) ja limakalvon paksuus (8mm) oli kohtalainen, muttei mikään mahdoton kun ovis oli tuloillaan ja vasta 3 tai 4 päivää gynen ultran jälkeen. Ikää mulla on 32 vuotta ja tän kolmosen alulle saaminen kesti pidempään kuin noiden parikymppisenä "vilkaisusta hedelmöittyneiden" saaminen. Omassa kropassa siis todennäköisesti vuodet näkyy ja vaikka menkat on olleet säännölliset (merkki siitä että ovuloin normaalisti), on tuo kasvualusta ja kiinnittyminen haasteellisempaa ollut muissa yrityskierroissa. Koska luulin tän kolmosen olevan yhtä helppo, niin mentiin joka toinen päivä menetelmällä kierron puolivälin ympärillä. Tärppikierrossa taas joka päivä oviksen hymynaamaan asti. Sen jälkeen ei vaan jaksettu enää vähään aikaan ko oli jo yli viikko odotettu sitä ovisplussaa :)

Koska alku oli haasteellisempaa, niin pelkään kyllä paljon enemmän että menee kesken ja roikun täällä kuumeilemassa kyllä vielä pitkään :)

Gatusan neulontatahti on mahtava! Miten jaksat villaa kutoa noin kuumalla? Eikö puikot hiosta kädessä? Ihana kun syksy tulee, niin voi käpertyä sohvan kulmaan puikot kädessä. Yleensä teen jotain aina joulupaketteihin useammalle, olisko ideoita?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kimppaan Lyckyä tossa karpalo/puolukka asiassa, Marlilla esim karpalo-rypäle tai puolukka mehua joka auttaa!
On. Kp on kai 16, mitään tietoa oviksesta ei ole että koska oli... Jos oli sillon 11-13 paikkeilla ni hyvä juttu ku nyt on jäänyt toi peittojen heiluttelukin... Mut en kyllä jaksa uskoa että olis päässyt tärppäämään. :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on yksi aiemmasta liitosta, tässä liitossa ei siis vielä yhtään ja ukolla ei ole ollenkaan.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Nuuhku, josko nuo sun pahoinvoinnit olis merkki jostain toivotusta ;) Pidän peukkuja.

Täällä on viuhutettu peittoa nyt oviksen aikaan vimmatusti kerta päivään. Jotenkin on sellanen olo, että josko nyt viimein tapahtuisi. No, parin viikon piinailu edessä, joten pitänee keskittyä vaikka puutarhahommiin, ettei ihan haaveiluksi ja mitä jos -haihatteluksi menis :) Ihanaa, että alkaa olla jo syksyä ilmassa, niin voi luvan kanssa puuhastella sisälläkin kaikkea pientä näpertelyä, katella elokuvia ja hörppiä teetä...
 
granger mä oon tuulettimen eessä ku neulon :) mä alotin eilen jo hihaa neulomaan ku en malttan pysyä erossa puikoista ja siellä alkaa syksy lähestyä uhkaavasti ni entistä enemmän motivaatiota kiristää vähä tahtia. mä rakastan neulomista ja ompelua sekä muista käsitöitä joten mulle tulee vierotusoireita melkei jos en tee jotai. :)

kiivi plussatuulia!!!

freyja maltan tuskin odottaa että saan nähä sun saippuoita :)

elli etana plussatuulia ja tsemppiä.

on: täällä ei ihmeitä neulomista ja pitkästä aikaa aamusta sain ottaa rentouttavan lämpimän suihkun. ukko ihmeen läheinen ja hellivä tänää iha ihmettelin mut pidin suuni kii koska mä haluun et se jatkaa samaa rataa. :) tänää saan kuulemma parsinneulan että saan ommeltua olkasaumat ja tänää jatkuu hihan neulominen. väsymystä on edellee ku ei öisin saa nukuttua, selkä armottoman kipeä ollu ni venyttely on rutiini jo mulle jotta sais vetreeks ja se lämin suihku teki kyllä hyvää. huomenna vaihtuuki jo viikko taasen ku tänää 21+6 :)
 
Tulempa minäkin tänne oman kuumeiluni kanssa :) eli ollaan miehen kanssa nyt päädytty siihen tulokseen, että esikoinen saa luvan tulla :)

Jätettiin ehkäisy pois 13.8. Ja menkat mulla alkokin jo heti 14.8 :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuuhku: Huh kuinka jännää! Pidän peukkuja plussan puolesta kun pääset testaamaan!

SuNWay: Tervetuloa!

on: kp 25/26-33 ja dpo 12. Menee tämä nyt jännäksi kuitenkin. Ihmettelin nukkumaan mennessä miten minun jo parantuva kylkeni muka voi olla kipeämpi kun on ollut jo viikon verran melko kivuton. Tajusin sitten, ettei se olekaan kylki vaan rinnat ovat kipeät ihan tuolta "juuresta". Ja tänään jo vähän suuremmaltakin alueelta. Tosin rintojen kipuilu on ihan tuttu pms -oire, mutta ei se ole ihan tällaiselta koskaan tuntunut. Noh, pari päivää täytyy vähintään jaksaa piinailla. Mahdollisimman pitkälle kuitenkin haluaisin venyttää tuota testaamista ettei tarvitse ainakaan turhia negoja tehdä. Mutta ehkäpä minä yhden liuskan tuhlaan jo ennen tuota kp 33. ehkä... Jos täti ei tule.
 
Täällä päätettiin että tutkimuksiin mennään helmikuussa jos ei vauvaa näy eikä kuulu. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
Vasen bikiniraja kipuilee ailahtelevasti juuri nyt kun tätä kirjoitan :D Sais se plussa tulla jo!
 
Takaisin
Top