Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ni... Ääh.. Eikä vieläkään tätiä... :/ image.jpg
 
Larissa: mikä tilanne? Alkoiko kp1? Mutta aika hienosti kroppaasi tunnet ja suht hyvin on lähtenyt toimimaan äskeisestä pillereiden lopettamisesta huolimatta. Etkös sä bongannut ovulaation ja veikkasit pari päivää lyhyempää kiertoa? Lyhyessä kierrossa on aina se hyvä puoli, että uusi kierto alkaa nopeasti! :) Bonuksena säästö raskaustesteissä!

Nessu: mulla on vain vähän kokemusta ovistesteistä, mutta joillakin saattaa tosiaan olla niin nopea LH:n nousu, että se ei näy tikuissa vahvistuvana viivana vaan saattaa antaa lähes suoraan plussan... jos osuu edes testaamaan oikeaan aikaan. Mutta ne jotka tikuttaa enemmän, voisivat antaa vähän asiantuntevampaa tietoa!

Tässä vielä listaus, niin ei tarvitse kaivella viestiketjua. Huuuui, monta lähipäivän testaajaa! Kuulumisia PandaKarhu, laurushka? loora84 oletko malttanut odottaa testin tekemistä?

PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Kaziska nyt on kp 30/26 ja dpo 16-18 ovista en oo huomioinu tai tikuttanu mitenkään.. Kun tämän kierron piti olla ihan kesäloma ;)
 
larissa miten kävi, alkoiko uus kierto?

nuuhku pahoittelut negasta, jopas siellä on monimutkanen tilanne kierron suhteen...

plussatuulia kaikille tasapuolisesti vielä ehitte laittaa jotka piinailette ni elokuulle aallon ja syyskuulle ootan sellast plussa-aaltoa että :)

on: väsymys on valtava, näköjää kroppa ja pää alkaa valmistautuu jo joulukuuhun ku ei saa ees nukuttua kunnolla. neiti kyllä nukku yön taas mutta minä en ekan ylösnousun jälkeen. tänää vois neuloa takakappaleen valmiiks ku ei sitä ol ku sellai n. 10cm jälellä ni pääsis etukappaletta alottamaa tänää tai huomenna. eilen iski yllättäen iha järkytävä toispuoleinen kipu oikealle alavatsaa ni säikähin eka et ei kai umppari ol tulehtun mut sit otin järjen käteen et jos ois ni mul ois kuumetta kyllä et se kipu oli jotai muuta ja menihä se muutaman tunnin jälkee ohi onneks.
 
Nuuhku: Pahoittelut negasta ja kierron venähtämisestä! Tuo on kyllä ihan tyhmää. Voisi sitten edes se täti tulla niin pääsisit uuteen yritykseen!

Larissa: Joko se täti tosiaan tuli vai varoitteliko vain? Tsemppiä jokatapauksessa! Jokainen uusi kp 1 on kuitenkin eteenpäin kohti hormooneista toipunutta kehoa! Eli todennäköisyys tärpille alkaa kasvaa!

on: Olin varmaan laskenut kiertopäivät väärin... No, nyt on joka tapauksessa kp24/26-33 ja dpo 11, eikä minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita ole ilmestynyt. Jotenkin suorastaan ihan kummallisen oireetonta on ollut muutenkin kun oviskaan ei tässä kierrossa nipistellyt (eikä kyllä edellisessäkään) vaikka tikkuun selvä plussa tulikin. Pari lyhyttä ohikiitävää hetkeä on ollut varovaisen toiveikas olo, sellainen kuin plussakierrossa toukokuussa. Se menee kuitenkin silmänräpäyksessä ohi. Eli enimmäkseen tässä tätiä odottelen ja masistelen.
 
Nessu, testi saattaa näyttää lh:n kohoamisen useampana päivänä, tai sitten ei. Mutta vaikka näyttäisi, niin ovisplussa lasketaan siitä ensimmäisestä vahvasta viivasta :)

Pahoittelut negasta taas Nuuhku :sad001

Kazinska, juu yllättävän hyvin sitä näemmä osaa omaa kroppaansa lukea :) Mikäs tilanne siellä on?

Aida älä luovuta vielä! Ehkä se olet sinä, joka plussa-aallon aloittaa :wink


On. Kiitos kaikki ihanat, kun kyselette tilannetta ja kuulumisia :love2 Eiköhän tämä ole kp 1 vaikka vuoto oli yön aikana vähäistä ja menkkakipuja oli vaan eilen nukkumaan mennessä. Samanlaista se oli viime kierrossakin. Olen kyllä ihan tyytyväinen, että menkat alkoi vaikka plussaa toki toivoinkin. :) Saa mieskin tajuta ettei se kertalaakista ja ensimmäisestä kierrosta tärppää :grin Ja kiertokin jäi vaan 24 päivän mittaiseksi, mikä ei tosiaan haittaa :grin

Tosta ennen menkkoja tapahtuvasta tiputtelusta lueskelin eilen, että se ei välttämättä ehkäise raskautumista ja toisaalta sitä ei kannata turhan päiten lähteä heti teroilla tai lugeilla hoitamaan. Oottelen ja seuraan, että miten tulevat kierrot sujuu :)

Nyt niitä testejä tilaamaan :wink Onko noi Kotitestin Sofi-testit mistään kotoisin? Mammaksilla ei eilen ainakaan näyttänyt digejä olevan ja haluaisin tilata kaikki kerralla :grin
 
Larissa, sofin puikot tilasin raskaustestiksi juurikin samasta paikasta. Eikä antaneet väärää tulosta ainakaan mun tapauksessa. Tuhlasin toisen digitestin kun oli arviolta 4+0 ja silloin näytti että raskaana 1-2 vkoa. Ovistestejä käytin 3 kpl clearbluen hymynaamaa siis, ja ne nyt ainakin sopi tällaiselle alkeistestaajalle. Heti siitä kierrosta tärppäs :) Tosin kun hymynaama pärähti, niin ei kyllä jaksettu enää veivata sen jälkeen viikkoon, vaan meille plussa tuli kun ennakoin ovista ihan vaan olojen ja limojen avulla.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos infosta granger :) Itse mietin, että tilaisin tollaisen liuskatestipakkauksen, jossa on sekä ovis- että r-testejä sekä kahden testin cb digipakkauksen, kun näyttivät edukkailta. Miekin kyllä ennakoin oviksen limoista, mutta mukavampi vielä testillä varmistaa päivä.
 
Larissa: Minä olen juuri noita Sofin liuskoja tuolta tilannut ja ihan hyvin ovat käyttäneet oviksen. Raskaustestit näyttivät haaleaa haamua silloin kun digi näytti raskaana 1-2 ja ihan selvää negaa negakierroissa. Eli ihan ok toimivilta minun kokemuksella vaikuttavat.

Joo, ihan kaikkea toivoa ei vielä ole menetetty. Kiitoksia kannustuksesta kaikille! Ehkä yritän alitajuisesti vähän olla realisti/pessimisti etten sitten niin paljon pety. Alkaa nämä toistuvat negat vähän syömään naista. Nyt siis jo yk 9 menossa.
 
Aida, ihan ymmärrettävä asenne. Saman huomasin itsessäni vaikka oli vasta yk 1, mutta enpähän pettynyt niin pahasti, kun en liikoja toivonutkaan :) Sie olet silti joskus plussannutkin eli tiedät, että se on mahdollista! Mulla ei ole omasta hedelmällisyydestä vielä mitään muuta tietoa kuin, että ovis tapahtuu :grin

Joo ja testit on jo tilattu :grin Tämän kuun puolelle vielä ehtii hedelmällinen jakso ja varmaan oviskin! Hieno homma tällainen lyhyt kierto! :grin
 
Siirsin itseni kysymysmerkillä listan loppuun. Lisäillään taas testipäivää, kunhan saan sen seuraavan oviksen pongattua :)

PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
Larissa?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Moi! Larissa, vaikka testit jo tilasitkin niin voin sanoa, että itse testailin juuri niillä Sofin ovisliuskoilla ja ainakin mulle näytti hienosti vahvistuvan viivan ja plussan selkeesti. Myös samainen r-testi näytti silloin viime kierrossa selkeen negan eikä mitään viivan paikkoja, joten ainakin mulla toimi.
 
On: kp 22/29-30 dpo 6. Olo normaali eli ei mitään oloja. Eilen saunan lauteelta noustessa tuikkasi niin pirusti oikeelta alavatsalta. Vähän kun ois neuloilla tökkiny, mut kesti vaan sen pienen hetken. Ei tässä auta kuin piinailua jatkaa. :p
 
Pahoittelut negoista ja tädeistä, kelle se pirulainen on tullut kylään!

Plussatuulia nyt tasaisesti kaikille! :wav

ON: Ensi viikolla verikokeet ja sitten lääkärikäynti. Katsotaan kuinka kroppa toipunut km:sta. Lokakuussa vasta tutkimukset lapsettomuus- ja hormonipolilla ja pitäisi malttaa odotella sinne asti vauvantekohommien kanssa. Myönnän ettei olla ehkäisyä käytetty vaikka ehkä pitäisi malttaa mielensä tutkimuksiin asti. Epälen ettei tärppiä hetkeen tule mutta mistäs sitä tietää :grin se olisikin kun lääkäri pamauttaisi että sitähän ollaan paksuna :p

Hyvää ja stressitöntä viikonloppua naiset! :Heartred
 
menkathan ne sieltä alko taas :( harmittaa vietävästi mutta mulla kyllä on koulu just alkanu viime viikolla ja se kestää kaks vuotta, joten ehkä tässä ihan alussa se on parempikin että ei vielä... :/ yritän löytää hyviä puolia...
 
pahoittelut menkoista laurushka, josko se plussa sieltä tulis piakkoin tosin sullaha on noi opinnotki nyt :)

anskunen tsemppiä yritykseen ja tutkimuksiin. meil ku oli tutkimukset ni ei me mitää taukoa pidetty paitsi se muutama pakollinen päivä ennen ukon testiä :)

jipii nyt neulon jo vasenta etukappaletta paidasta, täähä on kohta valmis... :)
 
Nyt vaan pikaseen omaa napaa: tänään pitäis menkkojen alkaa ainakin tuon kalenterin mukaan mutta ei tästä kierrosta ota muutenkaan selvää ni voipi olla muutenki myöhässä.. En tiedä onko pms oireita vai mitä mut aamulla palelti niin että piti villasukat ja paksut pitkälahkeiset vaatteet laittaa ja autoo ajaessa tuli kunnon hiki päälle vaikka ilmastointi oli päällä. :) tissejä välillä kivistää häiritsevästi. Yli huomenna testaus päivän ilmoitin olevan mutta tuskin testaan. Vasta sitten kun menkat on kaks viikkoa myöhässä ;) niin varmaan :D en jaksa piinailla...siteetki ostin jo valmiiksi. Ovulaatiotakaan en pongannut ja puuhastelutki osu tälle loppukierrolle vasta. Keltarauhashormoonia en aloittanut sen ovulaation pois jäämisen myötä... Joten... Punamekkoinen täti saa nyt kaahata sillä monsteri autollaan...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: Joo, ehkä se vähän auttaa että kerran on plussan saanut. Tietää ainakin että reitti on auki. Tosin silloin meni niin heti kesken, että kiinnittymisessä voi silti olla vielä häikkää. Mutta yritän nyt vain taas jaksaa odotella.

Siijalla kiinnittymiskipuja?!?
 
Takaisin
Top